Een soort midlife

07-04-2018 23:11 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik verlang vaak terug naar vroeger de laatste tijd dat ik nog elk weekend ging stappen en nog jong was dat ik alle kanten nog op kon met me leven en single was heb 5 jaar veel gezeur gehad op het werk heb er zelfs voor bij het ggz gelopen helaas heeft me vriendin een flex contract en ik een vast contract waardoor je toch moet blijven daar vanwege hypotheek zou soms wel weer single willen zijn elk weekend opstap heb vaak het gevoel dat ik verkeerde keuzes heb gemaakt in het leven en ik nu vast zit weet niet of jullie dat herkennen
Je klinkt als een hork..voor je Hey weet is je vriendin weg en kun je nog meer huilen over vrouwen die je hebt 'laten' lopen. Maak er wat moois van joh en kijk naar wat je wel hebt. En natuurlijk kunnen blijven stappen..Wie zegt dat je daarmee moest ophouden?
Hamsterweken heb ik weleens aan gedacht en dan de bijstand in en zwart werken er naast net zo leven als me marokaanse vrienden 😛
Bas37 schreef:
07-04-2018 23:33
Lemoos moet ik dan maar horen bij de seksloze stelletjes die veel fietsen zoals een caberatier ooit vertelde dat klinkt ook als een saai vooruitzicht kan me ook niet echt voorstellen dit leven nog 30 jaar zo vol te houden vraag me af hoe mensen dat kunnen
Er zijn ook veel stellen die wel heel gelukkig met elkaar zijn, ook na zoveel jaar.
Bas37 schreef:
08-04-2018 02:58
Hamsterweken heb ik weleens aan gedacht en dan de bijstand in en zwart werken er naast net zo leven als me marokaanse vrienden 😛
Je laat je wel kennen zo.
Bas ik ben een stuk ouder dan jij en nee, geen haar op mijn hoofd die een toyboy wil maar ook geen man zoals jij. Wat klink jij saai en oninteressant zeg.
Je bent met niets tevreden maar hebt niet de ballen om iets aan te pakken en te veranderen.
Je bent niks ambitieus. Wil niet werken en elke week op stap, geen enkele vrouw vind dat aantrekkelijk.
Heb je er al eens aan gedacht dat jouw vrouw misschien net hetzelfde denkt over jou? Of jullie bij elkaar blijven is niet enkel jouw keuze maar ook de hare en hoe jij hier klinkt zou het mij niet verwonderen mocht zij zwaar ontevreden zijn met jou als man en overwegen om je te verlaten.
Bas37 schreef:
07-04-2018 23:17
Kan wel ontslag nemen maar dan beland je uit eindelijk in de bijstand soms zou ik willen dat ik nooit was gaan werken ook al klinkt dat niet echt leuk
Ontslag nemen en dan gewoon bijstand krijgen? Zo werkt dat niet hoor.
Ik denk eerder een soort van loserlifecrisis? :hyper:
Bas37 schreef:
07-04-2018 23:14
Daar doe ik niet aan haha
Haha? Ik vind dat eerder om te huilen. Alsof je je lagere school niet eens hebt afgemaakt. Schrijf normaal man, met je ' me marokaanse vrienden'.
Even een wake up call: ik ben zo'n 'meisje van in de twintig' en no fucking way dat ik ooit trek zou hebben in een ouwe vent van 37 die te lui is om te werken, de ambitie heeft van een kokosnoot en blijkbaar niet eens besef heeft van interpunctie. Je wil in de bijstand en zwart werken? Sexy hoor.
Ik denk dat je jezelf een goede schop onder je kont moet verkopen, voor je vriendin je verlaat. Je bent niet echt een lot uit de loterij als ik het zo hoor. Zeuren en niks eraan doen is heel onaantrekkelijk. Jij bepaalt hoe jouw eigen leven is he, niet een nieuwe vriendin of ander huis.
-
Kan me voorstellen dat hier meer mensen last van hebben.
Er scheiden niet voor niets zoveel mensen elk jaar zullen die ook in de sleur zitten dat ze huisje boompje beestje hebben en dan weer naar hun jonge leven terug verlangen toen ze niet zoveel verplichtingen hadden .
Klinkt een beetje als t peter pan syndroom dit.
Bas, misschien tijd om eens met een professional te gaan praten. Ik denk dat wat jij beschrijft, best herkenbaar is voor meer mensen.
Ik denk alleen niet dat de oplossingen die je bedacht hebt, je gelukkiger gaan maken.
Jij bent de enige die jouw leven beter kan maken. Niet een nieuwe vriendin elke week stappen, en een uitkering.

Misschien is het Viva forum niet de plek waar je gelijkgestemden tegenkomt 😉

Succes met je zoektocht!
,,
anoniem_364007 wijzigde dit bericht op 17-04-2018 17:19
0.00% gewijzigd
Bas37 schreef:
07-04-2018 23:33
Lemoos moet ik dan maar horen bij de seksloze stelletjes die veel fietsen zoals een caberatier ooit vertelde dat klinkt ook als een saai vooruitzicht kan me ook niet echt voorstellen dit leven nog 30 jaar zo vol te houden vraag me af hoe mensen dat kunnen
Kijk je daar niet juist naar uit? Om zo'n heerlijk georganiseerd ANWB-stel te zijn dat precies op tijd weet wanneer de tulpenbollen gepoot moeten worden zonder ze eind juni verlept in je garage tegen te komen van: oh ja die hadden we ook nog? En dat als je dat fietstochtje dan gaat maken dat de accu's van de fietsen de opgeladen zijn en het picknickmandje niet nog vol zit met broodresten en een thermoskan vol schimmel? En je wil ook niet arriveren bij het pannenkoekenhuisje dat dan ook echt open blijkt te zijn?

Heerlijk vooruitzicht is dat toch, om een georganiseerd fietsend ANWB-stel te worden?
..
anoniem_364007 wijzigde dit bericht op 17-04-2018 17:18
97.83% gewijzigd
Ga bij je vriendin weg. Als die je niet bevalt. Koop een ander huis. Ga op zoek naar ander werk. Je bent nog niet eens op de helft van je leven misschien.
Je klinkt lui en ongezellig. Erg passief. Dus voor je vriendin lijkt het mij ook veel leuker, een leven zonder jou.
Jezus je klinkt als een klein kind....
Wat ik niet snap is waarom je veel dingen niet gewoon doet. Als je in een relatie zit, dan kun je gewoon nog naar de kroeg zovaak en zolang als je maar wilt. Je kan de wereld over gaan reizen. Je kan een opleiding gaan doen als je dat leuk vindt of een andere baan zoeken. Je hebt een oneindig aantal mogelijkheden.

Als je relatie saai is en is ingekakt, dan heb je twee opties; je kan proberen de relatie levendiger en spannender te maken door hierin te investeren, of je kan het uitmaken als je denkt dat het er niet meer inzit. Ook prima.

Ik snap je probleem dus echt niet. Ga bedenken wat je allemaal wil in je leven en ga dit stapje voor stapje verwezenlijken. Je bent nog piepjong.
Zo dan, wat klink jij onvolwassen. Ben je echt 37? Hou op met het slachtoffer spelen en ga wat doen, man. En anders heb je het helemaal zelf voor elkaar gekregen dat je niet gelukkig bent. Niemand komt ooit aanbellen met een pakketje: hier, dit is je geluk, veel plezier ermee. Je zult het zelf moeten creëren.

Met andere woorden: bukken, dan kun je van mij die enorme schop onder je hol wel krijgen.
Bas37 schreef:
07-04-2018 23:28
Denk dat ik dan thuis was gebleven verdien nu ook niet veel meer dan mensen die thuis zitten sta nu de hele dag tussen Poolse collega,s helaas kan niet iedereen hbo of universiteit doen en je bent al snel te oud ergens voor of je moet eigen baas worden
Oh, dus eigenlijk vind je jezelf een loser?
lemoos2 schreef:
07-04-2018 23:24
Dat schijnt echt een ding te zijn, die types. Als ik mijn moeder moet geloven :-D
Ja! Heb ik ook gehoord. Vooral als de eerste gebrekjes komen zoeken ze echt een uitweg. En dan nog beledigd zijn ook als je er geen zin in hebt.
Wat een gezeik over leestekens terwijl iedereen begrijpt wat er staat.

Knap hoor.
In je eentje moet je ook de huur, hypotheek, verzekeringen, boodschappen e.d. betalen nog duurder dan met zijn 2-en.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Lil0u schreef:
08-04-2018 09:01
Wat ik niet snap is waarom je veel dingen niet gewoon doet. Als je in een relatie zit, dan kun je gewoon nog naar de kroeg zovaak en zolang als je maar wilt. Je kan de wereld over gaan reizen. Je kan een opleiding gaan doen als je dat leuk vindt of een andere baan zoeken. Je hebt een oneindig aantal mogelijkheden.

Als je relatie saai is en is ingekakt, dan heb je twee opties; je kan proberen de relatie levendiger en spannender te maken door hierin te investeren, of je kan het uitmaken als je denkt dat het er niet meer inzit. Ook prima.
Precies, jou probleem is niet dat je een vriendin hebt, maar dat je blijkbaar niet gelukkig bent in je relatie. Want stappen ed kun je gewoon blijven doen hoor, snap niet waarom dat volgens jou niet meer kan.
.
Bas37 schreef:
08-04-2018 08:25
Kan me voorstellen dat hier meer mensen last van hebben.
Er scheiden niet voor niets zoveel mensen elk jaar zullen die ook in de sleur zitten dat ze huisje boompje beestje hebben en dan weer naar hun jonge leven terug verlangen toen ze niet zoveel verplichtingen hadden .
Het klopt dat er mensen zijn die vanwege de sleur gaan scheiden maar die doen tenminste nog wat aan hun situatie ipv te gaan zaniken over hun situatie en er niks aan willen te doen behalve te stoppen met werken denk je nou echt dat het leuk is om de hele dag thuis te zitten dan wordt de sleur alleen maar erger je bent serieus gewoon zelfs te lui om interpunctie te gebruiken merk je nu zelf hoe irritant het is om te lezen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven