Een soort midlife
zaterdag 7 april 2018 om 23:11
Ik verlang vaak terug naar vroeger de laatste tijd dat ik nog elk weekend ging stappen en nog jong was dat ik alle kanten nog op kon met me leven en single was heb 5 jaar veel gezeur gehad op het werk heb er zelfs voor bij het ggz gelopen helaas heeft me vriendin een flex contract en ik een vast contract waardoor je toch moet blijven daar vanwege hypotheek zou soms wel weer single willen zijn elk weekend opstap heb vaak het gevoel dat ik verkeerde keuzes heb gemaakt in het leven en ik nu vast zit weet niet of jullie dat herkennen
zondag 8 april 2018 om 06:00
Er zijn ook veel stellen die wel heel gelukkig met elkaar zijn, ook na zoveel jaar.
zondag 8 april 2018 om 06:11
Bas ik ben een stuk ouder dan jij en nee, geen haar op mijn hoofd die een toyboy wil maar ook geen man zoals jij. Wat klink jij saai en oninteressant zeg.
Je bent met niets tevreden maar hebt niet de ballen om iets aan te pakken en te veranderen.
Je bent niks ambitieus. Wil niet werken en elke week op stap, geen enkele vrouw vind dat aantrekkelijk.
Heb je er al eens aan gedacht dat jouw vrouw misschien net hetzelfde denkt over jou? Of jullie bij elkaar blijven is niet enkel jouw keuze maar ook de hare en hoe jij hier klinkt zou het mij niet verwonderen mocht zij zwaar ontevreden zijn met jou als man en overwegen om je te verlaten.
Je bent met niets tevreden maar hebt niet de ballen om iets aan te pakken en te veranderen.
Je bent niks ambitieus. Wil niet werken en elke week op stap, geen enkele vrouw vind dat aantrekkelijk.
Heb je er al eens aan gedacht dat jouw vrouw misschien net hetzelfde denkt over jou? Of jullie bij elkaar blijven is niet enkel jouw keuze maar ook de hare en hoe jij hier klinkt zou het mij niet verwonderen mocht zij zwaar ontevreden zijn met jou als man en overwegen om je te verlaten.
zondag 8 april 2018 om 08:19
Even een wake up call: ik ben zo'n 'meisje van in de twintig' en no fucking way dat ik ooit trek zou hebben in een ouwe vent van 37 die te lui is om te werken, de ambitie heeft van een kokosnoot en blijkbaar niet eens besef heeft van interpunctie. Je wil in de bijstand en zwart werken? Sexy hoor.
Ik denk dat je jezelf een goede schop onder je kont moet verkopen, voor je vriendin je verlaat. Je bent niet echt een lot uit de loterij als ik het zo hoor. Zeuren en niks eraan doen is heel onaantrekkelijk. Jij bepaalt hoe jouw eigen leven is he, niet een nieuwe vriendin of ander huis.
Ik denk dat je jezelf een goede schop onder je kont moet verkopen, voor je vriendin je verlaat. Je bent niet echt een lot uit de loterij als ik het zo hoor. Zeuren en niks eraan doen is heel onaantrekkelijk. Jij bepaalt hoe jouw eigen leven is he, niet een nieuwe vriendin of ander huis.
-
zondag 8 april 2018 om 08:25
zondag 8 april 2018 om 08:40
Bas, misschien tijd om eens met een professional te gaan praten. Ik denk dat wat jij beschrijft, best herkenbaar is voor meer mensen.
Ik denk alleen niet dat de oplossingen die je bedacht hebt, je gelukkiger gaan maken.
Jij bent de enige die jouw leven beter kan maken. Niet een nieuwe vriendin elke week stappen, en een uitkering.
Misschien is het Viva forum niet de plek waar je gelijkgestemden tegenkomt
Succes met je zoektocht!
Ik denk alleen niet dat de oplossingen die je bedacht hebt, je gelukkiger gaan maken.
Jij bent de enige die jouw leven beter kan maken. Niet een nieuwe vriendin elke week stappen, en een uitkering.
Misschien is het Viva forum niet de plek waar je gelijkgestemden tegenkomt
Succes met je zoektocht!
zondag 8 april 2018 om 08:44
Kijk je daar niet juist naar uit? Om zo'n heerlijk georganiseerd ANWB-stel te zijn dat precies op tijd weet wanneer de tulpenbollen gepoot moeten worden zonder ze eind juni verlept in je garage tegen te komen van: oh ja die hadden we ook nog? En dat als je dat fietstochtje dan gaat maken dat de accu's van de fietsen de opgeladen zijn en het picknickmandje niet nog vol zit met broodresten en een thermoskan vol schimmel? En je wil ook niet arriveren bij het pannenkoekenhuisje dat dan ook echt open blijkt te zijn?
Heerlijk vooruitzicht is dat toch, om een georganiseerd fietsend ANWB-stel te worden?
zondag 8 april 2018 om 09:01
Wat ik niet snap is waarom je veel dingen niet gewoon doet. Als je in een relatie zit, dan kun je gewoon nog naar de kroeg zovaak en zolang als je maar wilt. Je kan de wereld over gaan reizen. Je kan een opleiding gaan doen als je dat leuk vindt of een andere baan zoeken. Je hebt een oneindig aantal mogelijkheden.
Als je relatie saai is en is ingekakt, dan heb je twee opties; je kan proberen de relatie levendiger en spannender te maken door hierin te investeren, of je kan het uitmaken als je denkt dat het er niet meer inzit. Ook prima.
Ik snap je probleem dus echt niet. Ga bedenken wat je allemaal wil in je leven en ga dit stapje voor stapje verwezenlijken. Je bent nog piepjong.
Als je relatie saai is en is ingekakt, dan heb je twee opties; je kan proberen de relatie levendiger en spannender te maken door hierin te investeren, of je kan het uitmaken als je denkt dat het er niet meer inzit. Ook prima.
Ik snap je probleem dus echt niet. Ga bedenken wat je allemaal wil in je leven en ga dit stapje voor stapje verwezenlijken. Je bent nog piepjong.
zondag 8 april 2018 om 09:06
Zo dan, wat klink jij onvolwassen. Ben je echt 37? Hou op met het slachtoffer spelen en ga wat doen, man. En anders heb je het helemaal zelf voor elkaar gekregen dat je niet gelukkig bent. Niemand komt ooit aanbellen met een pakketje: hier, dit is je geluk, veel plezier ermee. Je zult het zelf moeten creëren.
Met andere woorden: bukken, dan kun je van mij die enorme schop onder je hol wel krijgen.
Met andere woorden: bukken, dan kun je van mij die enorme schop onder je hol wel krijgen.
zondag 8 april 2018 om 09:18
Oh, dus eigenlijk vind je jezelf een loser?
zondag 8 april 2018 om 09:35
Precies, jou probleem is niet dat je een vriendin hebt, maar dat je blijkbaar niet gelukkig bent in je relatie. Want stappen ed kun je gewoon blijven doen hoor, snap niet waarom dat volgens jou niet meer kan.Lil0u schreef: ↑08-04-2018 09:01Wat ik niet snap is waarom je veel dingen niet gewoon doet. Als je in een relatie zit, dan kun je gewoon nog naar de kroeg zovaak en zolang als je maar wilt. Je kan de wereld over gaan reizen. Je kan een opleiding gaan doen als je dat leuk vindt of een andere baan zoeken. Je hebt een oneindig aantal mogelijkheden.
.
zondag 8 april 2018 om 09:43
Het klopt dat er mensen zijn die vanwege de sleur gaan scheiden maar die doen tenminste nog wat aan hun situatie ipv te gaan zaniken over hun situatie en er niks aan willen te doen behalve te stoppen met werken denk je nou echt dat het leuk is om de hele dag thuis te zitten dan wordt de sleur alleen maar erger je bent serieus gewoon zelfs te lui om interpunctie te gebruiken merk je nu zelf hoe irritant het is om te lezen?Bas37 schreef: ↑08-04-2018 08:25Kan me voorstellen dat hier meer mensen last van hebben.
Er scheiden niet voor niets zoveel mensen elk jaar zullen die ook in de sleur zitten dat ze huisje boompje beestje hebben en dan weer naar hun jonge leven terug verlangen toen ze niet zoveel verplichtingen hadden .