Een soort midlife

07-04-2018 23:11 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik verlang vaak terug naar vroeger de laatste tijd dat ik nog elk weekend ging stappen en nog jong was dat ik alle kanten nog op kon met me leven en single was heb 5 jaar veel gezeur gehad op het werk heb er zelfs voor bij het ggz gelopen helaas heeft me vriendin een flex contract en ik een vast contract waardoor je toch moet blijven daar vanwege hypotheek zou soms wel weer single willen zijn elk weekend opstap heb vaak het gevoel dat ik verkeerde keuzes heb gemaakt in het leven en ik nu vast zit weet niet of jullie dat herkennen
Gebruikte je toen wel leestekens? Toen je jong was?
1 verkeerde keuze was in ieder geval om geen interpunctie te gebruiken.

Waarom moet je daar blijven vanwege hypotheek? Uit elkaar gaan of het huis verkopen kan altijd hoor.
Daar doe ik niet aan haha
Kan wel ontslag nemen maar dan beland je uit eindelijk in de bijstand soms zou ik willen dat ik nooit was gaan werken ook al klinkt dat niet echt leuk
Waterman26 schreef:
07-04-2018 23:12
Gebruikte je toen wel leestekens? Toen je jong was?
dat was ook het eerste dat mij opviel... :$
Kan wel ontslag nemen maar dan beland je uit eindelijk in de bijstand soms zou ik willen dat ik nooit was gaan werken ook al klinkt dat niet echt leuk
Bas37 schreef:
07-04-2018 23:16
Wat had je dan wel willen doen in plaats van werken?
Bas37 schreef:
07-04-2018 23:17
Waarom kan je geen ander werk doen? Als je niet wil werken hoe wil je dan je geld verdienen?
Nou, single worden is zo geregeld, een huis kun je verkopen en blijven solliciteren is ook niet bij wet verboden.

Wat eenmaal was komt niet meer. Daar kun je je huidige leven wel mee op pauze zetten, mijmeren over vroeger stappen met vrienden en kennissen (die dat nu ook niet meer kunnen/willen). Er zijn genoeg dingen te doen. Je kunt zoals mijn moeder je hele kop laten liften en met fillers en Botox de boel oplappen. En op je 64e met een vriendin door heel Europa trekken in een camper. Mijn grootste uitdaging op het moment is het combineren van gezin, werk en opleiding. En de groene aanslag op mijn terrastegels.
En als je single zou zijn dan zou je verlangen naar een vaste relatie. Dat gras bij de buren is nog altijd groener he. Zit je echt te wachten op die kater de volgende ochtend? Wees blij met de tijd die je gehad hebt, toen uitgaan nog echt leuk was. Altijd jong en uitgaan gaat ook vervelen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik heb dagelijks de radio aan op een station dat muziek draait uit mijn kinder- en tienertijd, dus ik denk regelmatig terug aan die tijd, maar niet in die zin dat ik weer terug zou willen.

Misschien heb je een soort van seven year itch, maar dan anders. Als je echt 37 bent, dan zit je precies in het midden van jong zijn en ouder worden. Het kan zijn dat je daarom zo onrustig bent, maat of het een midlifecrisis is, dat vraag ik me af, want volgens mij ben je daar nog net te jong voor.

Als laatste: Dat groene gras aan de overkant, dat vrijgezelle leven is eigenlijk een beetje triest voor een man die de twintigers allang voorbij is.
Als ik eens aan een tafeltje zit in een café met een kop koffie, krijg ik de mannen die daar ooit voor hebben gekozen bij me, solliciteren bij me, om nog voor hun oude dag onder de pannen en verzorgd te zijn.Ze zeggen dan zonder uitzondering dat ze eraan toe zijn.
Moet je niet willen joh, is niet sexy, integendeel.
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 07-04-2018 23:24
3.07% gewijzigd
Bas37 schreef:
07-04-2018 23:14
Daar doe ik niet aan haha
Anders gezegd: iedereen op dit forum kan dood vallen, jij neemt de moeite niet leesbaar te schrijven.

Prima, fuck you too
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Cateautje schreef:
07-04-2018 23:21
Ik heb dagelijks de radio aan op een station dat muziek draait uit mijn kinder- en tienertijd, dus ik denk regelmatig terug aan die tijd, maar niet in die zin dat ik weer terug zou willen.

Misschien heb je een soort van seven year itch, maar dan anders. Als je echt 37 bent, dan zit je precies in het midden van jong zijn en ouder worden. Het kan zijn dat je daarom zo onrustig bent, maat of het een midlifecrisis is, dat vraag ik me af, want volgens mij ben je daar nog net te jong voor.

Als laatste: Dat groene gras aan de overkant, dat vrijgezelle leven is eigenlijk een beetje triest voor een man die de twintigers allang voorbij is.
Als ik eens aan een tafeltje zit in een café met een kop koffie, krijg ik de mannen die daar ooit voor hebben gekozen bij me, solliciteren bij me, om nog voor hun oude dag onder de pannen en verzorgd te zijn.Ze zeggen dan zonder uitzondering dat ze eraan toe zijn.

Moet je niet willen joh, is niet sexy, integendeel.
Dat schijnt echt een ding te zijn, die types. Als ik mijn moeder moet geloven :-D
Kun je die energie niet zinvoller besteden? Iets voor een ander doen bijvoorbeeld?
Niet zo zuuur!!!
lemoos2 schreef:
07-04-2018 23:24
Dat schijnt echt een ding te zijn, die types. Als ik mijn moeder moet geloven :-D
Geloof je moeder maar, die mannen zoeken bijna paniekerig een hotel.
Denk dat ik dan thuis was gebleven verdien nu ook niet veel meer dan mensen die thuis zitten sta nu de hele dag tussen Poolse collega,s helaas kan niet iedereen hbo of universiteit doen en je bent al snel te oud ergens voor of je moet eigen baas worden
Wat wil je met dit topic?
Lemoos moet ik dan maar horen bij de seksloze stelletjes die veel fietsen zoals een caberatier ooit vertelde dat klinkt ook als een saai vooruitzicht kan me ook niet echt voorstellen dit leven nog 30 jaar zo vol te houden vraag me af hoe mensen dat kunnen
Viva life lijken of mensen het ook herkennen de tijd dat mensen 40 jaar samen zijn is voorbij vaak dus dan moeten mensen toch ook dat gevoel hebben van moet ik nog 30 jaar of langer nog zo door leven.
Jouw leven is de laatste 30 jaar toch ook niet hetzelfde geweest?
Niet zo zuuur!!!
Bas37 schreef:
07-04-2018 23:28
Denk dat ik dan thuis was gebleven verdien nu ook niet veel meer dan mensen die thuis zitten sta nu de hele dag tussen Poolse collega,s helaas kan niet iedereen hbo of universiteit doen en je bent al snel te oud ergens voor of je moet eigen baas worden
Dan ga je toch lekker thuis zitten? Ik denk dat je dan veel gelukkiger zal zijn
Bas37 schreef:
07-04-2018 23:33
Lemoos moet ik dan maar horen bij de seksloze stelletjes die veel fietsen zoals een caberatier ooit vertelde dat klinkt ook als een saai vooruitzicht kan me ook niet echt voorstellen dit leven nog 30 jaar zo vol te houden vraag me af hoe mensen dat kunnen
zo te lezen is jou leven al seksloos, doelloos en kansloos.

Afbeelding

dus ga maar fietsen zoals de cabaretier voorstelde!
Klopt maar als je eenmaal werkt en in een relatie zit dan is het vaak het zelfde werken eten slapen enzovoort af en toe wat leuks doen maar na zoveel jaar relatie en werk denk je misschien wel is dit alles
Bas37 schreef:
07-04-2018 23:40
Klopt maar als je eenmaal werkt en in een relatie zit dan is het vaak het zelfde werken eten slapen enzovoort af en toe wat leuks doen maar na zoveel jaar relatie en werk denk je misschien wel is dit alles
Nee hoor er is nog veel meer, ander werk, andere relatie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven