Een soort midlife
zaterdag 7 april 2018 om 23:11
Ik verlang vaak terug naar vroeger de laatste tijd dat ik nog elk weekend ging stappen en nog jong was dat ik alle kanten nog op kon met me leven en single was heb 5 jaar veel gezeur gehad op het werk heb er zelfs voor bij het ggz gelopen helaas heeft me vriendin een flex contract en ik een vast contract waardoor je toch moet blijven daar vanwege hypotheek zou soms wel weer single willen zijn elk weekend opstap heb vaak het gevoel dat ik verkeerde keuzes heb gemaakt in het leven en ik nu vast zit weet niet of jullie dat herkennen
zaterdag 7 april 2018 om 23:45
De sleur in een relatie maak je met z'n tweetjes, net zoals de leuke avonturen, dus ik zou zeggen, maak er iets leuks van, zorg dat jullie weer kunnen lachen samen, dans samen door de kamer, ga op avontuur en toon je liefde en waardering voor je partner, gewoon in de praktijk en niet alleen in bed of als je daar naartoe wilt en je zult zien, als bij toverslag verschijnen er weer sterretjes in haar/zijn ogen en zeker ook in die van jou.
Je leven is saai omdat jij saai bent, zo simpel is het.
Wat betreft werk en leren, daar ben je nooit te oud voor, dus je kunt gaan solliciteren of je huidige werkgever vragen of je een cursus of kleine opleiding mag volgen, nee heb je, ja kan je krijgen.
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 07-04-2018 23:47
0.25% gewijzigd
zaterdag 7 april 2018 om 23:46
Nou, ik ben 38 en ik houd het prima vol. Ik heb eerder last van teveel 'uitdagingen' dan van te weinig. Maar soms besluit ik iets aan te pakken en dan ga ik dat gewoon doen. Momenteel met een opleiding naast een fulltime baan. Een paar jaar terug dacht ik 'Fuck it, ik ga gewoon beginnen met krachttraining, ga gewoon met mijn verbeten kop tussen die melkmuilen in dat krachthonk staan'. En vanmorgen besloot ik om de terrastegels aanslagvrij te maken.
En seks, dat gaat een stuk beter (kwalitatief en kwantitatief) dan toen ik midden '20 was. En het betreft nog steeds dezelfde meneer. Inmiddels al 23 jaar samen. Maar als hij met een chagrijnige smoel al enkele jaren op de bank zou zitten dan had ik er ook geen trek in denk ik.
Nee, het is geen flitsend leven maar ik denk ook niet dat ik gelukkig zou worden van een Pinterestwaardig smoelwerk, inrichting en gezin. Het is wel een fijn leven, met de ups en downs zoals iedereen die wel tegenkomt.
zaterdag 7 april 2018 om 23:52
https://m.youtube.com/watch?v=_SOwABwrB7U
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 7 april 2018 om 23:54
Doe maar niet.
Het gaat goed tot het niet meer goed gaat...
zaterdag 7 april 2018 om 23:58
Was laatst weer opstap geweest en dat voelde wel weer fijn wilde gelijk volgend weekend weer niet gedaan overigens maar merkte wel dat ik dat gemist had vandaag naar amsterdam vriendin ging naar haar schoonmoeder toe voelde me wel heerlijk vrij moet ik zeggen het gevoel van vroeger toen ik dat ook vaak deed kwam wel terug
zaterdag 7 april 2018 om 23:59
Waarom noem jij jouw moeder schoonmoeder?Bas37 schreef: ↑07-04-2018 23:58Was laatst weer opstap geweest en dat voelde wel weer fijn wilde gelijk volgend weekend weer niet gedaan overigens maar merkte wel dat ik dat gemist had vandaag naar amsterdam vriendin ging naar haar schoonmoeder toe voelde me wel heerlijk vrij moet ik zeggen het gevoel van vroeger toen ik dat ook vaak deed kwam wel terug
zondag 8 april 2018 om 00:01
zondag 8 april 2018 om 00:03
+1JollyRider schreef: ↑07-04-2018 23:24Anders gezegd: iedereen op dit forum kan dood vallen, jij neemt de moeite niet leesbaar te schrijven.
Prima, fuck you too
zondag 8 april 2018 om 00:04
Over 5 jaar neem jij een tattoo, een motor en ga je bodybuilden. My guess.Bas37 schreef: ↑07-04-2018 23:58Was laatst weer opstap geweest en dat voelde wel weer fijn wilde gelijk volgend weekend weer niet gedaan overigens maar merkte wel dat ik dat gemist had vandaag naar amsterdam vriendin ging naar haar schoonmoeder toe voelde me wel heerlijk vrij moet ik zeggen het gevoel van vroeger toen ik dat ook vaak deed kwam wel terug
Oh, en een jong meisje natuurlijk.
zondag 8 april 2018 om 00:11
Cadeautje zullen vast veel meer mannen en ook vrouwen last van hebben dat als ze richting de 40 gaan ze denken wil ik zo nog wel door leven de komende jaren maar schijnbaar is het hier niet herkenbaar dat mensen dat hebben of durven ze er niet over te praten dat de vrouwen graag stiekem een toyboy willen inplaats van hun man
zondag 8 april 2018 om 00:15
Viva life dat niet maar heb wel vaak het gevoel dat ik wat mis in een relatie zat ook niet echt lekker in me vel toen ik er aan begon voelde me een beetje alleen toen 10 jaar terug en hen helaas veel leuke vrouwen laten lopen uit onzekerheid waar ik nog spijt van heb en dat knaagt wel een beetje aan me
zondag 8 april 2018 om 00:15
zondag 8 april 2018 om 00:21
Het knaagdier genaamd Obsessie.Bas37 schreef: ↑08-04-2018 00:15Viva life dat niet maar heb wel vaak het gevoel dat ik wat mis in een relatie zat ook niet echt lekker in me vel toen ik er aan begon voelde me een beetje alleen toen 10 jaar terug en hen helaas veel leuke vrouwen laten lopen uit onzekerheid waar ik nog spijt van heb en dat knaagt wel een beetje aan me
Niet zo zuuur!!!
zondag 8 april 2018 om 00:59
Auwww... die is raakJollyRider schreef: ↑07-04-2018 23:24Anders gezegd: iedereen op dit forum kan dood vallen, jij neemt de moeite niet leesbaar te schrijven.
Prima, fuck you too
zondag 8 april 2018 om 01:12
Dit dus!JollyRider schreef: ↑07-04-2018 23:24Anders gezegd: iedereen op dit forum kan dood vallen, jij neemt de moeite niet leesbaar te schrijven.
Prima, fuck you too
Life is short. Eat dessert first.