Een soort midlife

07-04-2018 23:11 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik verlang vaak terug naar vroeger de laatste tijd dat ik nog elk weekend ging stappen en nog jong was dat ik alle kanten nog op kon met me leven en single was heb 5 jaar veel gezeur gehad op het werk heb er zelfs voor bij het ggz gelopen helaas heeft me vriendin een flex contract en ik een vast contract waardoor je toch moet blijven daar vanwege hypotheek zou soms wel weer single willen zijn elk weekend opstap heb vaak het gevoel dat ik verkeerde keuzes heb gemaakt in het leven en ik nu vast zit weet niet of jullie dat herkennen
Bas37 schreef:
07-04-2018 23:33
Lemoos moet ik dan maar horen bij de seksloze stelletjes die veel fietsen zoals een caberatier ooit vertelde dat klinkt ook als een saai vooruitzicht kan me ook niet echt voorstellen dit leven nog 30 jaar zo vol te houden vraag me af hoe mensen dat kunnen
De sleur in een relatie maak je met z'n tweetjes, net zoals de leuke avonturen, dus ik zou zeggen, maak er iets leuks van, zorg dat jullie weer kunnen lachen samen, dans samen door de kamer, ga op avontuur en toon je liefde en waardering voor je partner, gewoon in de praktijk en niet alleen in bed of als je daar naartoe wilt en je zult zien, als bij toverslag verschijnen er weer sterretjes in haar/zijn ogen en zeker ook in die van jou.
Je leven is saai omdat jij saai bent, zo simpel is het.

Wat betreft werk en leren, daar ben je nooit te oud voor, dus je kunt gaan solliciteren of je huidige werkgever vragen of je een cursus of kleine opleiding mag volgen, nee heb je, ja kan je krijgen.
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 07-04-2018 23:47
0.25% gewijzigd
Bas37 schreef:
07-04-2018 23:33
Lemoos moet ik dan maar horen bij de seksloze stelletjes die veel fietsen zoals een caberatier ooit vertelde dat klinkt ook als een saai vooruitzicht kan me ook niet echt voorstellen dit leven nog 30 jaar zo vol te houden vraag me af hoe mensen dat kunnen
Nou, ik ben 38 en ik houd het prima vol. Ik heb eerder last van teveel 'uitdagingen' dan van te weinig. Maar soms besluit ik iets aan te pakken en dan ga ik dat gewoon doen. Momenteel met een opleiding naast een fulltime baan. Een paar jaar terug dacht ik 'Fuck it, ik ga gewoon beginnen met krachttraining, ga gewoon met mijn verbeten kop tussen die melkmuilen in dat krachthonk staan'. En vanmorgen besloot ik om de terrastegels aanslagvrij te maken.

En seks, dat gaat een stuk beter (kwalitatief en kwantitatief) dan toen ik midden '20 was. En het betreft nog steeds dezelfde meneer. Inmiddels al 23 jaar samen. Maar als hij met een chagrijnige smoel al enkele jaren op de bank zou zitten dan had ik er ook geen trek in denk ik.

Nee, het is geen flitsend leven maar ik denk ook niet dat ik gelukkig zou worden van een Pinterestwaardig smoelwerk, inrichting en gezin. Het is wel een fijn leven, met de ups en downs zoals iedereen die wel tegenkomt.
https://m.youtube.com/watch?v=_SOwABwrB7U
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Bas37 schreef:
07-04-2018 23:28
Denk dat ik dan thuis was gebleven verdien nu ook niet veel meer dan mensen die thuis zitten sta nu de hele dag tussen Poolse collega,s helaas kan niet iedereen hbo of universiteit doen en je bent al snel te oud ergens voor of je moet eigen baas worden
Doe maar niet.
Het gaat goed tot het niet meer goed gaat...
Was laatst weer opstap geweest en dat voelde wel weer fijn wilde gelijk volgend weekend weer niet gedaan overigens maar merkte wel dat ik dat gemist had vandaag naar amsterdam vriendin ging naar haar schoonmoeder toe voelde me wel heerlijk vrij moet ik zeggen het gevoel van vroeger toen ik dat ook vaak deed kwam wel terug
Bas37 schreef:
07-04-2018 23:58
Was laatst weer opstap geweest en dat voelde wel weer fijn wilde gelijk volgend weekend weer niet gedaan overigens maar merkte wel dat ik dat gemist had vandaag naar amsterdam vriendin ging naar haar schoonmoeder toe voelde me wel heerlijk vrij moet ik zeggen het gevoel van vroeger toen ik dat ook vaak deed kwam wel terug
Waarom noem jij jouw moeder schoonmoeder?
Oh, en hou je van muziek? Leer een instrument bespelen.
Wordt lid van de plaatselijke voetbal-, volleybal- of hardloopvereniging.

Verzin het maar, er zijn zoveel mogelijkheden om je verveling te lijf te gaan. Wat jij leuk vindt, kan, maar hou op met klagen dat staat niemand.
Ik bedoelde mijn schoonmoeder haha
Bas37 schreef:
08-04-2018 00:02
Ik bedoelde mijn schoonmoeder haha
:rofl:
Niet zo zuuur!!!
JollyRider schreef:
07-04-2018 23:24
Anders gezegd: iedereen op dit forum kan dood vallen, jij neemt de moeite niet leesbaar te schrijven.

Prima, fuck you too
+1
Bas37 schreef:
07-04-2018 23:58
Over 5 jaar neem jij een tattoo, een motor en ga je bodybuilden. My guess.

Oh, en een jong meisje natuurlijk.
En niet vergeten een jonge vrouw van 20 😛
Maak een carrière switch.
Ga een opleiding volgen.
Maak een mooie reis samen.
Ga op avontuur.

Waarom wil je weer single zijn?
Is de liefde over tussen jou en je vriendin?
Bas37 schreef:
08-04-2018 00:07
En niet vergeten een jonge vrouw van 20 😛
Je snapt zelf toch ook wel dat je met 37 of over vijf jaar, met 42, niet de crème de la crème van de twintigers meer aantrekt?
Cadeautje zullen vast veel meer mannen en ook vrouwen last van hebben dat als ze richting de 40 gaan ze denken wil ik zo nog wel door leven de komende jaren maar schijnbaar is het hier niet herkenbaar dat mensen dat hebben of durven ze er niet over te praten dat de vrouwen graag stiekem een toyboy willen inplaats van hun man
Viva life dat niet maar heb wel vaak het gevoel dat ik wat mis in een relatie zat ook niet echt lekker in me vel toen ik er aan begon voelde me een beetje alleen toen 10 jaar terug en hen helaas veel leuke vrouwen laten lopen uit onzekerheid waar ik nog spijt van heb en dat knaagt wel een beetje aan me
Wat moet je met een toyboy? Van mannen snap ik dat nog wel maar als vrouw? Moet je zo'n knul eerst helemaal inrijden, africhten onderrichten... mwah, misschien als eind veertiger met een meneer van begin dertig die wat jaren op de teller heeft staan. Maar een knul van begin 20? No thanks.
Ik moet er niet aan denken mijn leven te delen met een jongen waar ik geen gespreksstof mee heb omdat hij nog maar net komt kijken.
Bas37 schreef:
08-04-2018 00:15
Viva life dat niet maar heb wel vaak het gevoel dat ik wat mis in een relatie zat ook niet echt lekker in me vel toen ik er aan begon voelde me een beetje alleen toen 10 jaar terug en hen helaas veel leuke vrouwen laten lopen uit onzekerheid waar ik nog spijt van heb en dat knaagt wel een beetje aan me
Het knaagdier genaamd Obsessie.
Niet zo zuuur!!!
Ben al 30 jaar samen en we fietsen graag :-D
Heerlijk saai en voorspelbaar.
ik geef mn bek ook maar een douw
JollyRider schreef:
Anders gezegd: iedereen op dit forum kan dood vallen, jij neemt de moeite niet leesbaar te schrijven.

Prima, fuck you too
Auwww... die is raak
:rofl:
Als jij de moeite niet doet om leestekens en hoofdletters te gebruiken, doe ik geen moeite om jouw posts te lezen.

Daar snap ik echt niets van, een volwassen man die 'daar niet aan doet'.
Life is short. Eat dessert first.
JollyRider schreef:

Prima, fuck you too
Dit dus!
Life is short. Eat dessert first.
Baas over eigen chaos zijn.
Niet zo zuuur!!!
En jij bent volwassen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven