Een soort midlife
zaterdag 7 april 2018 om 23:11
Ik verlang vaak terug naar vroeger de laatste tijd dat ik nog elk weekend ging stappen en nog jong was dat ik alle kanten nog op kon met me leven en single was heb 5 jaar veel gezeur gehad op het werk heb er zelfs voor bij het ggz gelopen helaas heeft me vriendin een flex contract en ik een vast contract waardoor je toch moet blijven daar vanwege hypotheek zou soms wel weer single willen zijn elk weekend opstap heb vaak het gevoel dat ik verkeerde keuzes heb gemaakt in het leven en ik nu vast zit weet niet of jullie dat herkennen
donderdag 12 april 2018 om 08:55
donderdag 12 april 2018 om 09:32
Ja, als je op je 35e nog niet bovenaan de ladder staat ben je voor de rest van je leven reddeloos verloren.
Houd toch op met dat verongelijkte en kinderlijke gezeur. Zo onaantrekkelijk.
donderdag 12 april 2018 om 16:59
Bevrijd svp die lieve vrouw, zodat ze iemand kan treffen die oprecht om haar geeft en haar wél aantrekkelijk vindt (ja, die mannen bestaan, die daarop vallen).
Nu gebruik je haar min of meer uit gemakzucht en neem je soort van genoegen met haar, dat is geen prettige basis voor haar ook om haar leven met jou te delen.
Niet bepaald lief voor haar als ze dit zou weten, he?
Houd er rekening mee dat stappen en zuipen niet bepaald krachtiger maakt, he.
Wat plezier in je leven kan geen kwaad, maar om hier een levensdoel van te maken?!
Lijkt me niet dat jouw doelen bepaald bijdragen aan het verhogen van je eigenwaarde.
Je bent echt niet te oud om wat meer verantwoordelijk werk te vinden, lijkt me.
Zeker nu de arbeidsmarkt er beter uitziet.
Heb je uberhaupt al geprobeerd om ander werk te vinden of zijn het je eigen veronderstellingen dat je nooit verder meer zult komen?
Tis jouw leven natuurlijk, maar het lijkt erop dat je gewoon hebt opgegeven..
Nu gebruik je haar min of meer uit gemakzucht en neem je soort van genoegen met haar, dat is geen prettige basis voor haar ook om haar leven met jou te delen.
Niet bepaald lief voor haar als ze dit zou weten, he?
Houd er rekening mee dat stappen en zuipen niet bepaald krachtiger maakt, he.
Wat plezier in je leven kan geen kwaad, maar om hier een levensdoel van te maken?!
Lijkt me niet dat jouw doelen bepaald bijdragen aan het verhogen van je eigenwaarde.
Je bent echt niet te oud om wat meer verantwoordelijk werk te vinden, lijkt me.
Zeker nu de arbeidsmarkt er beter uitziet.
Heb je uberhaupt al geprobeerd om ander werk te vinden of zijn het je eigen veronderstellingen dat je nooit verder meer zult komen?
Tis jouw leven natuurlijk, maar het lijkt erop dat je gewoon hebt opgegeven..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
donderdag 12 april 2018 om 18:10
Dit is echt weer zo'n post waarbij ik denk: "Red het bezittelijk voornaamwoord". Me is een wederkerend voornaamwoord, geen bezittelijk. Het is: mijn vriendin en mijn leven. Niet dat "me" de hele tijd.
Als je manager wil worden zou ik al eens beginnen met juiste spelling en interpunctie.
Maar goed, on topic: Je vriendin verdient iemand die helemaal voor haar gaat. Ik krijg het idee dat jij meer uit gewoonte bij haar bent. Is dat wat je voor ogen hebt voor de rest van je leven?
Als je manager wil worden zou ik al eens beginnen met juiste spelling en interpunctie.
Maar goed, on topic: Je vriendin verdient iemand die helemaal voor haar gaat. Ik krijg het idee dat jij meer uit gewoonte bij haar bent. Is dat wat je voor ogen hebt voor de rest van je leven?
zaterdag 14 april 2018 om 10:21
Zonder leestekens op jonge leeftijd: Puberteit crisis.
Zonder leestekens OP huidige leeftijd: Midlife crisis.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.