Een soort midlife

07-04-2018 23:11 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik verlang vaak terug naar vroeger de laatste tijd dat ik nog elk weekend ging stappen en nog jong was dat ik alle kanten nog op kon met me leven en single was heb 5 jaar veel gezeur gehad op het werk heb er zelfs voor bij het ggz gelopen helaas heeft me vriendin een flex contract en ik een vast contract waardoor je toch moet blijven daar vanwege hypotheek zou soms wel weer single willen zijn elk weekend opstap heb vaak het gevoel dat ik verkeerde keuzes heb gemaakt in het leven en ik nu vast zit weet niet of jullie dat herkennen
Bas37 schreef:
08-04-2018 02:58
Hamsterweken heb ik weleens aan gedacht en dan de bijstand in en zwart werken er naast net zo leven als me marokaanse vrienden 😛
:blabla:

Ik weet zeker dat je niet eens weet waar je een punt of een komma moet neerzetten, vandaar dat je 'er niet aan doet'

Ik heb eigenlijk best wel medelijden met je vriendin, arme meid. Weet ze wel hoe jij over jullie relatie denkt?
anoniem_325195 wijzigde dit bericht op 08-04-2018 10:01
0.33% gewijzigd
Waar ik dan wel benieuwd naar ben, hoe staat je vriendin in deze relatie?

Ik zou namelijk de hele dag de onbedwingbare neiging hebben je door elkaar te schudden.

Maar om kwetsuren te voorkomen was ik echt heel hard bin je weggerend.

Mensen zonder ambitie en ruggengraat staat met stip op nummer 1 in mijn ophoepel lijstje
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Bas37 schreef:
08-04-2018 00:15
Viva life dat niet maar heb wel vaak het gevoel dat ik wat mis in een relatie zat ook niet echt lekker in me vel toen ik er aan begon voelde me een beetje alleen toen 10 jaar terug en hen helaas veel leuke vrouwen laten lopen uit onzekerheid waar ik nog spijt van heb en dat knaagt wel een beetje aan me
Jij mist liefde in je relatie en jij denkt dat je beter kan krijgen. Laat haar gaan, je midlifecrisis is direct over :applause:
Met me vriendin praat ik er weleens over en ze merkt ook dat ik wel wat afstandelijker ben en zo de laatste tijd en weet ook hoe k#t ik mijn werk vind roep vaak genoeg ik stop er mee maar dan krijg ik het idee dat ze dan boos word omdat ik dan doe wat ik graag wilt en ze dan denkt straks kunnen we de hypotheek niet meer betalen en het is een ergernis van dat ik zuinig ben met geld en zij alles uitgeeft vaak moet eigenlijk een andere auto maar geen geld voor dat frustreert ook en dan komt ze weer met excuses dus ja het is het hele pakket wat maakt dat je je zo voelt
nononono schreef:
08-04-2018 08:49
Het is dus al een te grote stap om op je 37ste ineens leestekens te gaan gebruiken.

En zelfs dat houdt hij niet langer dan één bericht vol. Slapjanus.
Vind je het heel raar dat ze boos wordt als jij roept dat je wil stoppen met werken?

Denk dat mijn man ook nog amused is als ik zeg, schat ik stop met werken hoest jij alle vaste lasten maar in je eentje op
nononono schreef:
08-04-2018 08:49
Het is dus al een te grote stap om op je 37ste ineens leestekens te gaan gebruiken. Dan kan ik me voorstellen dat het volstrekt onhaalbaar is om je seksleven ten goede te veranderen.
+1
Summer of je man zegt ik ga er vandoor kan ik teminste wel me baan opzeggen en doen wat ik wil weet niet wat je liever hebt dan
Ik heb ook een midlifecrisis crisis! Maar die is zes maanden oud en poept.
badmeester schreef:
08-04-2018 11:17
Ik heb ook een midlifecrisis crisis! Maar die is zes maanden oud en poept.
Ach ja Otis. :love:

Mogen jullie al doorslapen?
Cateautje schreef:
08-04-2018 11:24
Ach ja Otis. :love:

Mogen jullie al doorslapen?
Nou hij was vorige week ziek dus sindsdien komt ie nog een keer in de avond en 1 keer in de nacht maar dat zal wel vanzelf weer overgaan denk/hoop ik. Je leert wel dat avondjes stappen op deze manier niet heel laat moeten eindigen hahaha. Hoe is het met de Crooswijkse?
Daar heb ik geen last van gelukkig vond een relatie vroeger al heel burgerlijk laat staan kinderen misschien speelt dat ook wel mee heb een nichtje die ik weer terug kan geven aan de ouders 😁😁😁
Bas37 schreef:
08-04-2018 00:07
En niet vergeten een jonge vrouw van 20 😛
Dit is het he?

je hebt gewoon zin in elke week een andere meid in je bed

Even om je terug op aarde te zetten: Jonge meiden van 20 vallen bijna nooit op 37 jarige mannen die een uitgebluste indruk maken en niet heel actief zijn. tenzij je heel veel geld hebt, maar ik heb het idee dat je dat ook niet hebt

Tip: ga uit elkaar, zoek ander werk (misschien is de horeca(cafewerk) iets voor je?
En grow up
badmeester schreef:
08-04-2018 11:27
Nou hij was vorige week ziek dus sindsdien komt ie nog een keer in de avond en 1 keer in de nacht maar dat zal wel vanzelf weer overgaan denk/hoop ik. Je leert wel dat avondjes stappen op deze manier niet heel laat moeten eindigen hahaha. Hoe is het met de Crooswijkse?
Ik heb geen flauw idee. Ik woon aan de rand en rij er altijd omheen omdat ik in de wijk op zich niets te zoeken heb.
Maar goed, ik heb het nog steeds heerlijk naar m'n zin in mijn mooie hutje.
Je vriendin heeft geen vaste uren en maakt behalve haar geld ook het jouwe op? Begrijp ik dat goed? Verdienen julllie ongeveer evenveel? Waaraan maakt zij het op dan? Heeft zij ook een auto, of is die van jullie samen? Als er gewoon van alles niet klopt in je relatie en de liefde is op. Dan staat het je echt vrij verder te gaan hoor.
Zo zeg, wat een lange zin!

Ik kan me voorstellen dat je terug naar vroeger wilt.
Kies dan voor groep 6 en leer fatsoendelijk te schrijven.
Me vriendin.... geen komma's, geen punten.
Je bent 37 ( lees ik ergens)?
Schaam je. Zo schrijven 14 jarigen tegenwoordig.
Echt onaantrekkelijk.

Tip: blijf zitten waar je zit, het wordt er niet beter op.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Bas37 schreef:
08-04-2018 11:15
Summer of je man zegt ik ga er vandoor kan ik teminste wel me baan opzeggen en doen wat ik wil weet niet wat je liever hebt dan
Wij hebben er gewoon beide voor gezorgd dat we een baan geven waar we heel veel voldoening uithalen.

En doodsimpel, we kunnen onze banen ook niet opzeggen. Daar is o ze levensstijl te duur voor.

Fijn huis, houden van reizen, weekendjes weg, 2 auto's voor de deur, en dat geld zal wel eerst verdiend moeten worden

Op zo'n instelling als de jouwe zouden zowel man als ik ontzettend afknappen
SjakS schreef:
08-04-2018 12:21
Je vriendin heeft geen vaste uren en maakt behalve haar geld ook het jouwe op? Begrijp ik dat goed? Verdienen julllie ongeveer evenveel? Waaraan maakt zij het op dan? Heeft zij ook een auto, of is die van jullie samen? Als er gewoon van alles niet klopt in je relatie en de liefde is op. Dan staat het je echt vrij verder te gaan hoor.

Ik denk niet dat TO in staat is een punt achter zijn relatie te zetten.
Bas37 schreef:

Waar denk je geld vandaan te halen als je je baan opzegt?
To is niet eens in staat een punt achter een zin te zetten, laat staan achter zijn relatie.
Heb geen zin in een te hoge restschuld als ik er nu mee stop dan werk ik helemaal voor jan lul in een k#t baan dus dan nog maar even 2 jaar wachten en tot die tijd lekker sporten maar en zo dan ben ik 40 kan het nieuwe leven beginnen
Je maakt vreselijk misbruik van je vriendin en houdt haar vreselijk aan het lijntje terwijl je allang weet dat je niet meer bij haar wenst te zijn. Zo egoïstisch en egocentrisch heb ik het nog niet meegemaakt.

Ik vind iets van je dat ik niet mag uiten op het forum.
thanx schreef:
08-04-2018 12:24
Zo zeg, wat een lange zin!

Ik kan me voorstellen dat je terug naar vroeger wilt.
Kies dan voor groep 6 en leer fatsoendelijk te schrijven.
Me vriendin.... geen komma's, geen punten.
Je bent 37 ( lees ik ergens)?
Schaam je. Zo schrijven 14 jarigen tegenwoordig.
Echt onaantrekkelijk.

Tip: blijf zitten waar je zit, het wordt er niet beter op.
Nee hoor, geen 14-jarigen..mijn dochter van 7 doet dit al beter.
Vergeet ook niet om nog even in de tussentijd een kindje te maken, dan is het beeld compleet.
Bas37 schreef:
Ik zou liever hebben dat je weggaat dan. :thumbsup:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven