ex vrouw
zaterdag 3 juni 2017 om 16:13
Heej, ik wil toch even mijn verhaal delen en ik hoop op wat tips of misschien ervaringen.
Ik heb dus sinds december een relatie met een ontzettend leuke man. Ik ben nu 2,5 jaar alleen en heb 2 kids. Hij heeft ook 2 kids en is dik 1 jaar alleen.
Zijn ex is nogal ......bemoeizuchtig en alles moet op haar manier. Ik heb er best veel begrip voor want het is ook heel moeilijk als je ex een nieuwe relatie krijgt. Mijn ex had heel snel na onze scheiding een nieuwe relatie en dat vond ik ook moeilijk. Maar mijn ex en ik hebben een goed contact samen en ik wilde dat ook met haar. Dus ik heb wel mijn best gedaan om haar te leren kennen en het gaat gewoon goed samen. De nieuwe vriendin van mijn ex en ik hebben ook een aantal keren samen wat gedronken en zijn een keer wat gaan eten samen. Nou verwacht ik echt niet dat iedereen zo met elkaar om gaat (zou wel fijn zijn).
Maar zij bepaald soms nog het leven van mijn vriend en dat vind ik wel lastig. Ik heb gezegd dat hij en zijn ex altijd verbonden blijven vanwege de kinderen en ik zou het belangrijk vinden om het goed te kunnen vinden met elkaar.
Ze zegt dingen als....dat de kinderen niet in het weekend naar een speeltuin mogen omdat het te druk is voor de kinderen. (raar toch?). Ik vroeg ook al aan mijn vriend. Gaat dat altijd zo of komt het nu omdat ik met mijn kinderen dan meegaan....soort jaloezie.
Hij weet het ook niet.
Ik vind best moeilijk nu. Wie herkent dit en hoe ga je hiermee om? Ik ben eindelijk weer eens gelukkig en wil dit ook niet zomaar opgeven maar ik vind het ook wel moeilijk.
Ik heb dus sinds december een relatie met een ontzettend leuke man. Ik ben nu 2,5 jaar alleen en heb 2 kids. Hij heeft ook 2 kids en is dik 1 jaar alleen.
Zijn ex is nogal ......bemoeizuchtig en alles moet op haar manier. Ik heb er best veel begrip voor want het is ook heel moeilijk als je ex een nieuwe relatie krijgt. Mijn ex had heel snel na onze scheiding een nieuwe relatie en dat vond ik ook moeilijk. Maar mijn ex en ik hebben een goed contact samen en ik wilde dat ook met haar. Dus ik heb wel mijn best gedaan om haar te leren kennen en het gaat gewoon goed samen. De nieuwe vriendin van mijn ex en ik hebben ook een aantal keren samen wat gedronken en zijn een keer wat gaan eten samen. Nou verwacht ik echt niet dat iedereen zo met elkaar om gaat (zou wel fijn zijn).
Maar zij bepaald soms nog het leven van mijn vriend en dat vind ik wel lastig. Ik heb gezegd dat hij en zijn ex altijd verbonden blijven vanwege de kinderen en ik zou het belangrijk vinden om het goed te kunnen vinden met elkaar.
Ze zegt dingen als....dat de kinderen niet in het weekend naar een speeltuin mogen omdat het te druk is voor de kinderen. (raar toch?). Ik vroeg ook al aan mijn vriend. Gaat dat altijd zo of komt het nu omdat ik met mijn kinderen dan meegaan....soort jaloezie.
Hij weet het ook niet.
Ik vind best moeilijk nu. Wie herkent dit en hoe ga je hiermee om? Ik ben eindelijk weer eens gelukkig en wil dit ook niet zomaar opgeven maar ik vind het ook wel moeilijk.
zondag 25 juni 2017 om 20:49
Maar dat zei je toch zelf? Als je moe bent, hoeft het niet? Dan kan je wel boos worden maar je gaf dat zelf aan.1981Bloem schreef: ↑25-06-2017 19:05Dank jullie wel meiden.
Ik ben nu ook boos en dan twijfel ik gewoon of dat terecht is. Hij is dus gisteravond op stap geweest, en nogmaals dit doet hij echt zelden....hij is sowieso 10 jaar ouder dan mij (en verstandig wil ik daarmee zeggen). Vanmiddag op pad met de kids geweest en hij zou vanavond naar mij komen.
Maar nu appt hij dat moe is. Ik ben echt wel boos hierom. Ik weet ook niet wat ik hiermee moet. Ik heb me net omgekleed en opgemaakt en eigenlijk ben ik echt boos. Maar ben altijd bang dat ik onredelijk ben ofzo.
Ik heb verder niemand waar ik tegenaan kan zeuren of me veilig genoeg voel om dat te doen....behalve mijn ex dan....maar dat is ook raar.
Ik snap je wel hoor, begrijp me niet verkeerd.. Maar boos worden omdat app dat hij moe is, dat is onredelijk.
zondag 25 juni 2017 om 20:51
Ik denk dat TO bedoeld dat het in augustus dan nóg aan is van zijn kant af gezien.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
zondag 25 juni 2017 om 21:20
Volgens mij baal je gewoon. Dat is niet erg hoor. Normaal zelfs. Dat is een teken dat je hem graag ziet.
Ook al heb je heel veel begrip voor iets, je kan er nog steeds om balen. Dat maakt je geen slecht mens. Gewoon menselijk.
zondag 25 juni 2017 om 21:24
Dan had hij om 20.00 kunnen komen. Je stond al aangejurkt.
Je zeurt niét.
Wat heb je dan tegen hem gezegd?
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
zondag 25 juni 2017 om 21:24
Maar je kan er toch ook gewoon van balen (omdat je zin had om hem te zien), zonder dat je direct gaat twijfelen aan de relatie / zijn gevoel voor jou?
Ik zou in dit geval ook best even balen, maar het geen seconde interpreteren als 'hij wil me niet'.
zondag 25 juni 2017 om 21:29
Dit lijkt mij niet iemand die echt wil.. Hij is net onder het juk uit van zijn ex! Hij wil geen nieuwe.. Maar ik zou er niet voor kiezen! Je komt erg afhankelijk over met..'Ik heb niemand?'.. Dat lijkt mij ook benauwend voor je vriend! Anyway, afzeggen vind ik not done! In mijn vriend en mijn beginfase (en hij was ook gescheiden mét kind) heeft hij nooit afgezegd.. Overigens kwam ik pas na 6 maanden voor het eerst in het leven van zijn dochter.. Je mag iig gewoon boos zijn!!! Zélfs als je dan onredelijk bent..
zondag 25 juni 2017 om 21:34
Sja,precies de reden dat ik nooit een relatie zou willen met een man met ex +kinderen, vooral niet als je zelf ook nog kinderen hebt, wat een moeilijk gedoe meestal, je moet er maar zin in hebben..je doe het jezelf ook wat aan. Mochten man en ik uit elkaar gaan dan nog no way dat ik zin zou hebben in dat gezeur met ex, zijn kinderen, mijn kind(eren), hoe leuk de man ook. Ook leuk voor de kindren (not)
zondag 25 juni 2017 om 21:40
Is ook kort en wennen.
De laatste reactie is nogal kort door de bocht maar ok. Dat is ook een mening.
Het is al wat gezakt bij me en ik ben blij dat ik ff hier mijn hart kon luchten.
En ik hou van hem om hem niet om iemand te hebben.
Dat ik niemand heb is niet zo natuurlijk. Maar ik vind het vervelend om mensen lastig te vallen met dit soort dingen.
Het is al wat gezakt bij me en ik ben blij dat ik ff hier mijn hart kon luchten.
Dat ik niemand heb is niet zo natuurlijk. Maar ik vind het vervelend om mensen lastig te vallen met dit soort dingen.
zondag 25 juni 2017 om 22:08
Als je van iemand houd wil toch ook niet zeggen dat je maar alles neemt?1981Bloem schreef: ↑25-06-2017 21:40Is ook kort en wennen.
Zoals niet komen kijken bij voetballen?
Was toch beloofd?
Het is een kind.
zondag 25 juni 2017 om 22:47
je weet het niet anders zou dit je die post niet hebben geschreven