Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??

vrijdag 17 april 2020 om 14:17
Exact dit allemaal ja.vivautrecht85 schreef: ↑17-04-2020 13:47Heb hem ook gelezen en mijn kaak hangt nog ergens op de grond. Zo bemoederend en eigenlijk laatdunkend hoe ze over André praat. Dat hij te jong is om bepaalde dingen te begrijpen. Dat zij de enige is die hem echt kent en doorziet en kan helpen. Hij wordt echt neergezet als een kneus en zij als de heilige redder. De interviewer/redactie schreef er ook bij hoe ze steeds glimlachte bij de antwoorden.
Ik zie het helemaal voor me: een sereen lachende Monique die wil uitdragen hoe netjes en kalm zij is. Zij is volgens mij zo bewust met haar image bezig.
Verder nog wat sneren naar B: eigenlijk zegt ze impliciet dat het een soort veredeld neukertje was waar ze niks van te vrezen had. En ze benadrukte ook nog even dat zij allang geboekt had voor Curaçao, daarmee het beeld bevestigend dat B er een beetje achteraan kwam huppelen. En terwijl B op de radio volhield dat er op vakantie niks aan de hand was, merkt Mo nog even op dat het toen al oplaaide tussen haar en André.
En over die glimlach wat benoemd werd , tuurlijk heilige, vredige Mo.
Over die vakantie. Ze doen nu net alsof Bridget daar onverwachts als een verrassing heen is gevlogen, maar André wist heel goed dat ze zou komen. Ik zie die foto met haar ontstoken lip nog voor me terwijl ze onderweg was naar Curaçao. André is tot 2 keer toe met Bridget gegaan, dus ik denk dat Mo wel degelijk ooit jaloers is geweest, maar dat zal ze nooit toegeven.
Bridget is er vanaf en moet haar imago weer flink oppoetsen en hopen dat dat gaat lukken maar die Monique die gaat dit nog meerdere keren meemaken en uiteindelijk zal ze als oud vuil aan de kant gegooid worden als hij echt een keer bij een ander blijft.
Ze wou ergens geen antwoord op geven, ik kreeg de indruk dat dit misschien wel over coke gebruik zou gaan.
Ik zou niet met het gedrag van André kunnen leven maar ik zou ook gek worden van de heilige, zweverige praat van Monique.
Die André wordt door haar volgens mij helemaal gebrainwasht.
André en André zitten allebei voor straf op de bank , en Monique ze maar toespreken als ze stout zijn geweest

vrijdag 17 april 2020 om 14:23
Hahahaha dat denk ik dus ook, wacht maar als die jongen er weer op uit mag, die ziet ze echt de komende tijden niet meer. Denk zelfs dat Andre naar België gaat vluchten....Flower350 schreef: ↑17-04-2020 14:17Exact dit allemaal ja.
Over die vakantie. Ze doen nu net alsof Bridget daar onverwachts als een verrassing heen is gevlogen, maar André wist heel goed dat ze zou komen. Ik zie die foto met haar ontstoken lip nog voor me terwijl ze onderweg was naar Curaçao. André is tot 2 keer toe met Bridget gegaan, dus ik denk dat Mo wel degelijk ooit jaloers is geweest, maar dat zal ze nooit toegeven.
Bridget is er vanaf en moet haar imago weer flink oppoetsen en hopen dat dat gaat lukken maar die Monique die gaat dit nog meerdere keren meemaken en uiteindelijk zal ze als oud vuil aan de kant gegooid worden als hij echt een keer bij een ander blijft.
Ze wou ergens geen antwoord op geven, ik kreeg de indruk dat dit misschien wel over coke gebruik zou gaan.
Ik zou niet met het gedrag van André kunnen leven maar ik zou ook gek worden van de heilige, zweverige praat van Monique.
André en André zitten allebei voor straf op de bank , en Monique ze maar toespreken als ze stout zijn geweest![]()
Ik vind Bridget ook maar een gek mens maar volgens mij had hij daar wel meer lol mee. Ik vind Mo steeds onechter worden, soort van robot ofzo

vrijdag 17 april 2020 om 14:29
Sjaantje37 schreef: ↑17-04-2020 14:11Geloof mij dat is al begonnen gezien Bridget haar laatste instagram verhaal....

vrijdag 17 april 2020 om 14:35
Ja bepaalde gewoontes die ze niet meer trok. In Dat filmpje van A en B met die Leon in Rome lijkt het op een gegeven moment net alsof hij coke snuift.Flower350 schreef: ↑17-04-2020 14:17Exact dit allemaal ja.
André en André zitten allebei voor straf op de bank , en Monique ze maar toespreken als ze stout zijn geweest![]()
Helaas herken ik cokegebruikers vaak van ver en bij hem gaat mijn radar wel af. Bepaald gedrag, bepaalde gelaatsuitdrukkingen, tikje egocentrisch.

vrijdag 17 april 2020 om 14:43
Buiten een Robot en binnen een tiran ofzo , tenzij er een mobieltje op haar gericht is, want dan zit ze ook met die eeuwige lach op haar gezicht.Sjaantje37 schreef: ↑17-04-2020 14:23Hahahaha dat denk ik dus ook, wacht maar als die jongen er weer op uit mag, die ziet ze echt de komende tijden niet meer. Denk zelfs dat Andre naar België gaat vluchten....
Ik vind Bridget ook maar een gek mens maar volgens mij had hij daar wel meer lol mee. Ik vind Mo steeds onechter worden, soort van robot ofzo
Misschien is die Monique thuis helemaal niet zo leuk en vlucht André daarom zo vaak.
Ze sporen alle 3 niet.
Heb het trouwens al eerder benoemd maar die foto's van haar zijn echt niet mooi in de Linda. Zag ze nu voor het eerst op in het groot.
Iedereen heeft het maar over haar goeie genen en het is zeker geen lelijke vrouw maar Botox en fillers zijn toch echt geen genen.
vrijdag 17 april 2020 om 14:51
Je ziet op deze foto’s een te zwaar opgemaakte vrouw in de 40. Je ziet op deze foto’s gewoon haar leeftijd. Ze gaat dat jong eruit proberen te zien om het leeftijdsverschil tussen haar en Hazes zo min mogelijk op te laten vallen toch verliezen.Flower350 schreef: ↑17-04-2020 14:43Buiten een Robot en binnen een tiran ofzo , tenzij er een mobieltje op haar gericht is, want dan zit ze ook met die eeuwige lach op haar gezicht.
Misschien is die Monique thuis helemaal niet zo leuk en vlucht André daarom zo vaak.
Ze sporen alle 3 niet.
Heb het trouwens al eerder benoemd maar die foto's van haar zijn echt niet mooi in de Linda. Zag ze nu voor het eerst op in het groot.
Iedereen heeft het maar over haar goeie genen en het is zeker geen lelijke vrouw maar Botox en fillers zijn toch echt geen genen.
Ben nu inmiddels de 50 gepasseerd en ik doe ook een frons botoxje maar je ziet toch echt dat ik gewoon belegen aan het worden ben..

vrijdag 17 april 2020 om 15:03
Ik wou niet te zuur overkomen, ben al lekker bezig geweest over haar hier vandaag maar dit ja.Sjaantje37 schreef: ↑17-04-2020 14:51Je ziet op deze foto’s een te zwaar opgemaakte vrouw in de 40. Je ziet op deze foto’s gewoon haar leeftijd. Ze gaat dat jong eruit proberen te zien om het leeftijdsverschil tussen haar en Hazes zo min mogelijk op te laten vallen toch verliezen.
Ben nu inmiddels de 50 gepasseerd en ik doe ook een frons botoxje maar je ziet toch echt dat ik gewoon belegen aan het worden ben..

vrijdag 17 april 2020 om 15:26
Ja eens. Zware make-up is zelden flatteus, al kun je er nog mee wegkomen als je heel jong en rimpelloos bent. Maar als je wat ouder bent, gaat het alleen maar meer opvallen en in de lijntjes trekken. Ze heeft 1 en ander laten doen maar je houdt het niet tegen, en het krampachtig proberen tegen te houden maakt sowieso onaantrekkelijk.Sjaantje37 schreef: ↑17-04-2020 14:51Je ziet op deze foto’s een te zwaar opgemaakte vrouw in de 40. Je ziet op deze foto’s gewoon haar leeftijd. Ze gaat dat jong eruit proberen te zien om het leeftijdsverschil tussen haar en Hazes zo min mogelijk op te laten vallen toch verliezen.
vrijdag 17 april 2020 om 15:26
Ik hoop wel dat Mo ondertussen haar matras volstopt met geld want dit ‘sprookje’ gaat echt op een dag uit elkaar spatten. Hoop echt voor haar dat ze Andre gebruikt als springplank voor tja...wat kan ze eigenlijk buiten met honden knuffelen en reclame maken voor allerlei te dure producten die haar volgers helemaal niet kunnen betalen.

zaterdag 18 april 2020 om 14:25
Nu krijgt ze weer een nieuwe kledinglijn voor kinderen toch? Zolang ze met Hazes gaat , zal dat wel goed verkopen.Sjaantje37 schreef: ↑17-04-2020 15:26Ik hoop wel dat Mo ondertussen haar matras volstopt met geld want dit ‘sprookje’ gaat echt op een dag uit elkaar spatten. Hoop echt voor haar dat ze Andre gebruikt als springplank voor tja...wat kan ze eigenlijk buiten met honden knuffelen en reclame maken voor allerlei te dure producten die haar volgers helemaal niet kunnen betalen.
Wat een bagger interview heeft hij weer gegeven.
Hij zal deze opdracht wel van Mo hebben gekregen. Hoevaak zou Mo dit verhaal hebben herhaalt totdat hij het een beetje kon onthouden?
Valt trouwens op dat hij haar steeds Monique noemt, ook in insta video's .. Eerst was het altijd Moon of Mijn vrouw.
Aparte zenuwentrekjes heeft hij trouwens. Of is dat gewoon nog steeds de coke
Best lachwekkend hoor hoe deze knul maar van alles roept, als je ook nog zijn vorige interviews over Bridget in je achterhoofd heb.

zaterdag 18 april 2020 om 14:37
Dat is hij ook. Hij heeft in een interview gezegd dat als hij in New York is en hij niet herkend wordt, wat niet gek is overigens, dat ie een kroeg binnenloopt waar veel Nederlanders zijn. Triest.Miss-Pippilotta schreef: ↑10-04-2020 16:27Die gast is naar mijn idee gewoon echt narcistisch dat hij dat applaus en die aandacht zo nodig heeft.
Man, geniet gewoon even met je kind in de tuin, met dit mooie weer.
En kan B ophouden met die domme selfies, ook als ze bijv. aan de zorg denkt. Totaal niet creatief als instagrammer. Fantasieloos. En nu krijgt de ook nog de volle laag van Hans Klok, Patty B. en Dre: het was een vergissing. Ik denk dat Talpa einde oefening is.....ze zullen nog vier jaar moeten betalen maar ik verwacht geen programma meer met haar.

zaterdag 18 april 2020 om 14:41
Meen je dit nou? Gatver!ClaireUnderwood schreef: ↑18-04-2020 14:37Dat is hij ook. Hij heeft in een interview gezegd dat als hij in New York is en hij niet herkend wordt, wat niet gek is overigens, dat ie een kroeg binnenloopt waar veel Nederlanders zijn. Triest.

zaterdag 18 april 2020 om 17:33
Volgens mij niet.Billy_Mean schreef: ↑18-04-2020 17:20Kun je stories nog ergens teruglezen Als ze al eerder zijn gedeeld?
zaterdag 18 april 2020 om 18:46
zaterdag 18 april 2020 om 21:29
De foto’s in de Linda zijn helemaal gefotoshopt. Je ziet niet eens een porie. Ze heeft van alles aan haar gezicht laten doen maar de foto’s zijn enorm bewerkt. Die plastic tanden zijn trouwens ook afschuwelijk.vivautrecht85 schreef: ↑17-04-2020 15:26Ja eens. Zware make-up is zelden flatteus, al kun je er nog mee wegkomen als je heel jong en rimpelloos bent. Maar als je wat ouder bent, gaat het alleen maar meer opvallen en in de lijntjes trekken. Ze heeft 1 en ander laten doen maar je houdt het niet tegen, en het krampachtig proberen tegen te houden maakt sowieso onaantrekkelijk.
Always look on the bright side of life

zondag 19 april 2020 om 13:33
Het lijkt er dan eerder op dat hij zelf vanalles zegt en niet zozeer door Monique wordt ingefluisterd want ik neem aan dat zij hem ook niet souffleerde in zijn tijd met Bridget.Flower350 schreef: ↑18-04-2020 14:25Nu krijgt ze weer een nieuwe kledinglijn voor kinderen toch? Zolang ze met Hazes gaat , zal dat wel goed verkopen.
Wat een bagger interview heeft hij weer gegeven.
Hij zal deze opdracht wel van Mo hebben gekregen. Hoevaak zou Mo dit verhaal hebben herhaalt totdat hij het een beetje kon onthouden?
Valt trouwens op dat hij haar steeds Monique noemt, ook in insta video's .. Eerst was het altijd Moon of Mijn vrouw.
Aparte zenuwentrekjes heeft hij trouwens. Of is dat gewoon nog steeds de coke
Best lachwekkend hoor hoe deze knul maar van alles roept, als je ook nog zijn vorige interviews over Bridget in je achterhoofd heb.
anoniem_63b7127a8d3a0 wijzigde dit bericht op 19-04-2020 21:09
0.22% gewijzigd

zondag 19 april 2020 om 13:42
Je bent duidelijk heel erg anti-Monique. Prima hoor maar Bridget heeft ook wel een flinke filter over haar foto’s in Beaumonde en op haar instagram. Dat doet volgens mij bijna iedereen. Niemand wil toch onflatteus op een foto staan?Flowerspowers schreef: ↑18-04-2020 21:29De foto’s in de Linda zijn helemaal gefotoshopt. Je ziet niet eens een porie. Ze heeft van alles aan haar gezicht laten doen maar de foto’s zijn enorm bewerkt. Die plastic tanden zijn trouwens ook afschuwelijk.
zondag 19 april 2020 om 14:55
Ik las ergens op shownieuws dat B 't haar van zoon heeft geknipt, quarantaine haircut. Staat ook op haar insta. Nu zie ik door gebrek aan een leven dat zoon z'n haar is geknipt door pa Pepijn, filmpje en foto's op de pagina van zijn huidige vrouw. Om solidair te zijn met (zieke) stiefmoeder. Knetter lief. Wat ik vreemd vind is dat B daar NIKS over zegt. Dat is toch mooi om te benoemen #trotsopmnkind ofzo. En (eens) een echt verhaaltje onder een post.

zondag 19 april 2020 om 15:02
Hier sluit ik me bij aanJojanneke12 schreef: ↑19-04-2020 13:42Je bent duidelijk heel erg anti-Monique. Prima hoor maar Bridget heeft ook wel een flinke filter over haar foto’s in Beaumonde en op haar instagram. Dat doet volgens mij bijna iedereen. Niemand wil toch onflatteus op een foto staan?
zondag 19 april 2020 om 16:00
Ooh ik dacht dat zij het zelf had geknipt.SonjaS schreef: ↑19-04-2020 14:55Ik las ergens op shownieuws dat B 't haar van zoon heeft geknipt, quarantaine haircut. Staat ook op haar insta. Nu zie ik door gebrek aan een leven dat zoon z'n haar is geknipt door pa Pepijn, filmpje en foto's op de pagina van zijn huidige vrouw. Om solidair te zijn met (zieke) stiefmoeder. Knetter lief. Wat ik vreemd vind is dat B daar NIKS over zegt. Dat is toch mooi om te benoemen #trotsopmnkind ofzo. En (eens) een echt verhaaltje onder een post.
En hij gaat dus toch naar zijn vader.
Afgaande van de hoeveelheid selfies met haar zoon en in combi met de ziekte van zijn stiefmoeder dacht ik dat hij gewoon bij B bleef in deze periode.
It's 5 o'clock somewhere
zondag 19 april 2020 om 16:17
Ik ben helemaal niet anti Monique, ik vind haar wel een leuk mens. Maar dan mag ik die foto’s toch wel afschuwelijk vinden? Bridget kom ik wel eens tegen in Amsterdam, haar foto’s zijn nog veel erger gefilterd. Het ging nu om de foto’s van Monique in de Linda, en ik vind ze lelijk. Mag toch? Zegt niks over wat ik van haar als mens vind.Jojanneke12 schreef: ↑19-04-2020 13:42Je bent duidelijk heel erg anti-Monique. Prima hoor maar Bridget heeft ook wel een flinke filter over haar foto’s in Beaumonde en op haar instagram. Dat doet volgens mij bijna iedereen. Niemand wil toch onflatteus op een foto staan?
Always look on the bright side of life

zondag 19 april 2020 om 18:01
Nou die krijgt echt wel instructies van Monique hoor.Jojanneke12 schreef: ↑19-04-2020 13:33Het lijkt er dan eerder ik dat hij zelf vanalles zegt en niet zozeer door Monique wordt ingefluisterd want ik neem aan dat zij hem ook niet souffleerde in zijn tijd met Bridget.
In de tijd met Bridget leek het alsof Bridget hem ook voor een deel aanspoorde om dingen te zeggen. Zoals dat statement wat naar buiten werd gebracht over de breuk met Monique, daar zat Bridget achter. Heeft ze zelf ook toegegeven.
Ik zie Monique er wel echt voor aan dat ze hem op het hart drukt dat hij de juiste dingen over hun relatie moet zeggen en over haar. Deze man lijkt geen eigen mening te hebben.
Die vind alles wel oke, zolang hij zijn werk maar kan doen, kan zuipen, feesten en lekker kan neuken wanneer hij dat wil. Zodra dat allemaal niet meer kan ( over een tijdje is hij de regels van Monique vergeten ) is hij weer weg. Dan heeft hij weer een volgende waar hij naar luistert.
Maar ik blijf erbij dat Monique heel gehaaid is, maar de meeste mensen kijken niet verder dan hun neus lang is.

zondag 19 april 2020 om 21:11
Lees al je berichten nog eens terug. Ik zou bijna denken dat je Bridget bentFlowerspowers schreef: ↑19-04-2020 16:17Ik ben helemaal niet anti Monique, ik vind haar wel een leuk mens. Maar dan mag ik die foto’s toch wel afschuwelijk vinden? Bridget kom ik wel eens tegen in Amsterdam, haar foto’s zijn nog veel erger gefilterd. Het ging nu om de foto’s van Monique in de Linda, en ik vind ze lelijk. Mag toch? Zegt niks over wat ik van haar als mens vind.