Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??

maandag 13 april 2020 om 14:42
Ik zie heel veel foto's waar ze met een half dicht oog op staat. Heeft ze iets aan haar oog?juliet64 schreef: ↑12-04-2020 22:06Die laatste foto's van Bridget op insta vind ik echt raar ("vrolijk pasen"). Op de eerste foto kijkt ze echt heel zielig en op de tweede (waar ze helemaal opstaat) zit een van haar ogen dicht ofzo? Sowieso een nogal oncharmante foto als je het mij vraagt - ze lijkt wel helemaal niet opgemaakt en die rok vind ik ook stom. (Ja sorry, ik verveel me)
maandag 13 april 2020 om 19:02
https://www.linda.nl/alles-over-linda/m ... -maasland/
Het moment dat Monique achter de relatie kwam, noemt ze “verschrikkelijk”. Maar jaloers werd ze niet. “Toen ik hoorde om wie het ging, dacht ik meteen: nu snap ik het, dit gaat ‘m verder niet worden. Ik wíst dat dit weer een vlucht was voor hem, net zoals hij in die zomer de benen had genomen. Van Bridget voelde ik in ieder geval dat dit geen blijvertje was. Daarom ben ik ook geen moment jaloers geweest.”
Het moment dat Monique achter de relatie kwam, noemt ze “verschrikkelijk”. Maar jaloers werd ze niet. “Toen ik hoorde om wie het ging, dacht ik meteen: nu snap ik het, dit gaat ‘m verder niet worden. Ik wíst dat dit weer een vlucht was voor hem, net zoals hij in die zomer de benen had genomen. Van Bridget voelde ik in ieder geval dat dit geen blijvertje was. Daarom ben ik ook geen moment jaloers geweest.”

maandag 13 april 2020 om 19:06
Oeiii, wat een lelijke foto bij dat artikelPompoenkweker schreef: ↑13-04-2020 19:02https://www.linda.nl/alles-over-linda/m ... -maasland/
2 keer gevlucht dus, en dan nog steeds denken dat hij de ware is en er nu van geleerd heeft . Hoe dom kan je zijn?
Hij had Monique al eerder met Bridget bedrogen, en er zullen vast nog meer vrouwen geweest zijn waar hij hem ingehangen heeft.
Dat stukje eronder. Alsof het een sprookje is.. Wie houd ze nou voor de gek?
woensdag 15 april 2020 om 09:14
Ze houd vooral haar zelf voor de gek.Flower350 schreef: ↑13-04-2020 19:06Oeiii, wat een lelijke foto bij dat artikel
2 keer gevlucht dus, en dan nog steeds denken dat hij de ware is en er nu van geleerd heeft . Hoe dom kan je zijn?
Hij had Monique al eerder met Bridget bedrogen, en er zullen vast nog meer vrouwen geweest zijn waar hij hem ingehangen heeft.
Dat stukje eronder. Alsof het een sprookje is.. Wie houd ze nou voor de gek?

woensdag 15 april 2020 om 09:30
Pompoenkweker schreef: ↑13-04-2020 19:02https://www.linda.nl/alles-over-linda/m ... -maasland/
Wat een bullshit want dit was haar statement in november:
......Vandaag heeft André mij via een appje laten weten dat hij gevoelens voor een andere vrouw heeft waar hij een tijdje contact mee heeft. Wie dit is maakt het alleen maar nog pijnlijker.....
Ze zegt achteraf dat ze zich niet druk maakte terwijl ze in november zegt dat het extra pijnlijk was omdat het om Bridget zou gaan.
woensdag 15 april 2020 om 10:14
Volgens mij was dat alleen om een lange neus te trekken. Een valse en provocatieve opmerking naar B. toe. En ook dat ze achtertaf heel dankbaar is voor de situatie omdat dit een spiegel was voor Dre - yeah right. Heerlijk hoor als de vader van je kind het met een andere (nog oudere) vrouw heeft aangelegd en half Nederland daarvan deelgenoot wordt gemaakt door de posts op Insta.Cathy2020 schreef: ↑15-04-2020 09:30Wat een bullshit want dit was haar statement in november:
......Vandaag heeft André mij via een appje laten weten dat hij gevoelens voor een andere vrouw heeft waar hij een tijdje contact mee heeft. Wie dit is maakt het alleen maar nog pijnlijker.....
Ze zegt achteraf dat ze zich niet druk maakte terwijl ze in november zegt dat het extra pijnlijk was omdat het om Bridget zou gaan.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

woensdag 15 april 2020 om 10:55
Baggal schreef: ↑15-04-2020 10:14Volgens mij was dat alleen om een lange neus te trekken. Een valse en provocatieve opmerking naar B. toe. En ook dat ze achtertaf heel dankbaar is voor de situatie omdat dit een spiegel was voor Dre - yeah right. Heerlijk hoor als de vader van je kind het met een andere (nog oudere) vrouw heeft aangelegd en half Nederland daarvan deelgenoot wordt gemaakt door de posts op Insta.
Tuurlijk dat denk ik ook. Een natrap naar Bridget. En dan nog ff een spiritueel dankwoordje aan het leven geven voor deze situatie waar natuurlijk lessen uitgetrokken zijn.
Maar zou het niet echt een soap worden als Dreetje zich te pletter gaat vervelen bij Monique en weer het avontuur zoekt bij Bridget.
Het zou mij niets verbazen.
En ik denk dat Bridget het wel uit zou komen als zij de volgende trap aan Monique kan geven.
woensdag 15 april 2020 om 22:08
Ik schat B toch wel iets hoger in, zij neemt André nooit terug. Daar geloof ik niks van. Ze is misschien hotel de botel geweest wat hem betreft maar ik geloof nooit dat zij hem terug neemt. Daarvoor heeft hij haar denk ik te erg gekwetst en ik mag toch hopen dat ze haar verstand weer terug heeft gevonden nu hij weer terug is bij Mo en hij haar echt volledig negeert. Net of ze nooit heeft bestaan.Cathy2020 schreef: ↑15-04-2020 10:55Tuurlijk dat denk ik ook. Een natrap naar Bridget. En dan nog ff een spiritueel dankwoordje aan het leven geven voor deze situatie waar natuurlijk lessen uitgetrokken zijn.
Maar zou het niet echt een soap worden als Dreetje zich te pletter gaat vervelen bij Monique en weer het avontuur zoekt bij Bridget.
Het zou mij niets verbazen.
En ik denk dat Bridget het wel uit zou komen als zij de volgende trap aan Monique kan geven.

donderdag 16 april 2020 om 10:37
Oké .......ja dat was niet echt netjes te noemen nee (dat van die onderbroek) maar ik neem aan dat B haar lesje nu wel heeft geleerd. En dat ze niet zo dom is als Mo, om hem alles maar weer te vergeven. Ik denk echt dat B tijdens hun “relatie” gewoon blind was van verliefdheid en haar verstand ff in die onderbroek zat. Ik denk dat ze haar verstand nu wel weer bijelkaar geraapt heeft. Denk dat ze daarom ook nu zo met zichzelf in de knoop zit omdat ze nu pas beseft dat ze gewoon behoorlijk de weg kwijt is geweest. Ik ben absoluut geen fan van B maar ik vind haar geen domme vrouw. Dat vind ik van Mo dan weer wel, met haar spirituele geblaat over spiegels en lessen. Zij praat gewoon alles wat haar domme vriendje doet weer recht.

donderdag 16 april 2020 om 10:42
Maar B hoeft niks te leren want Dre zal echt niet bij haar terugkomen. Als hij weer buiten de pot piest is het ander vlees.Dwarrel75 schreef: ↑16-04-2020 10:37Oké .......ja dat was niet echt netjes te noemen nee (dat van die onderbroek) maar ik neem aan dat B haar lesje nu wel heeft geleerd. En dat ze niet zo dom is als Mo, om hem alles maar weer te vergeven. Ik denk echt dat B tijdens hun “relatie” gewoon blind was van verliefdheid en haar verstand ff in die onderbroek zat. Ik denk dat ze haar verstand nu wel weer bijelkaar geraapt heeft. Denk dat ze daarom ook nu zo met zichzelf in de knoop zit omdat ze nu pas beseft dat ze gewoon behoorlijk de weg kwijt is geweest. Ik ben absoluut geen fan van B maar ik vind haar geen domme vrouw. Dat vind ik van Mo dan weer wel, met haar spirituele geblaat over spiegels en lessen. Zij praat gewoon alles wat haar domme vriendje doet weer recht.
donderdag 16 april 2020 om 17:52
B heeft het zelf verziekt bij Dre. Ze was gewoon veel te klef. Elke scheet op insta zetten. Bier komen brengen tijdens zijn optreden op VvA. Dat bezoek op Curaçao.
Ik denk dat als zij wat minder hoog van de toren had geblazen dat de verkering wat langer geduurd zou hebben.
donderdag 16 april 2020 om 18:05
donderdag 16 april 2020 om 20:57
Omdat het 1 zooitje is. Iedereen is met elkaar bevriend. En die vriendschappen duren totdat je je rug gedraaid hebt, dan steken ze een mes erin.
donderdag 16 april 2020 om 21:33
Dit inderdaad. Ik weet nog, toen M. net gedumpt was, het een en al kusjes en hartjes en you go girl en sterke vrouw was van tout bekend nederland. Maar toen ze een paar maanden later A. weer terugnam, vonden ze dat allemaal ook weer fantastisch.minnimouse schreef: ↑16-04-2020 20:57Omdat het 1 zooitje is. Iedereen is met elkaar bevriend. En die vriendschappen duren totdat je je rug gedraaid hebt, dan steken ze een mes erin.
Vreselijk volk.
Nothing happens for a reason

donderdag 16 april 2020 om 21:43
Die hopen allemaal dat hun eigen dirt binnenskamers blijft .

donderdag 16 april 2020 om 21:53
Ik denk dat onze Mo helemaal niet zo dom is en haar eigen agenda heeft om Andre terug te nemen...mens is gehaaider dan we denken. Waarschijnlijk is haar leven financieel een stuk leuker met hem dan met alleen alimentatie, of wil ze zoals eerder gezegd nog een echt broertje of zusje voor Dreetje...maarja aangezien je dat niet kunt zeggen moet je maar wat in de rondte blaten over waarom je hem terugnamDwarrel75 schreef: ↑16-04-2020 10:37Oké .......ja dat was niet echt netjes te noemen nee (dat van die onderbroek) maar ik neem aan dat B haar lesje nu wel heeft geleerd. En dat ze niet zo dom is als Mo, om hem alles maar weer te vergeven. Ik denk echt dat B tijdens hun “relatie” gewoon blind was van verliefdheid en haar verstand ff in die onderbroek zat. Ik denk dat ze haar verstand nu wel weer bijelkaar geraapt heeft. Denk dat ze daarom ook nu zo met zichzelf in de knoop zit omdat ze nu pas beseft dat ze gewoon behoorlijk de weg kwijt is geweest. Ik ben absoluut geen fan van B maar ik vind haar geen domme vrouw. Dat vind ik van Mo dan weer wel, met haar spirituele geblaat over spiegels en lessen. Zij praat gewoon alles wat haar domme vriendje doet weer recht.

vrijdag 17 april 2020 om 13:38
Monique is inderdaad gehaaider dan menig mens denkt. Ze speelt alles zeer tactisch, dat had ik al met haar post over de breuk op haar insta . Ze wist iedereen aan haar kant te krijgen.
Vanmorgen heb ik dat hele interview gelezen. Het is niet gezond hoe zij over André praat in dat interview.
Ze heeft André destijds op instagram ontvolgd omdat die kleine het ook allemaal zag op haar instagram? Ze laat een 3 jarig kind door haar instagram scrollen? werkelijk?
Dat verhaal wat ze ophangt over die vonk en dat dat ook gebeurd was op de dag voor hun allereerste date, ze vroeg of André het ook voelde, en jaaa
Zweefmuts.
Niet alleen André staat niet meer met beide benen op de grond , deze vrouw spoort ook niet.
Het geld rolt lekker, ze woont mooi, ze kan kopen wat ze wil, ze kan eindeloos op vakantie etc etc. , dat is volgens mij de reden dat ze bij hem is. Ze staan continu in de belangstelling en als de belangstelling even weg is zoekt ze gelijk weer iets op zodat er wel weer iets is om in de belangstelling te komen.
Een normale vrouw praat niet zo over haar partner.
Dus Bridget kom maar op met je verhalen over heilige Monique , misschien krijgen mensen dan eens door hoe gehaaid deze vrouw echt is.
Ik begin steeds meer te begrijpen waarom Rachel en Rox deze relatie afkeurde
Vanmorgen heb ik dat hele interview gelezen. Het is niet gezond hoe zij over André praat in dat interview.
Ze heeft André destijds op instagram ontvolgd omdat die kleine het ook allemaal zag op haar instagram? Ze laat een 3 jarig kind door haar instagram scrollen? werkelijk?

Dat verhaal wat ze ophangt over die vonk en dat dat ook gebeurd was op de dag voor hun allereerste date, ze vroeg of André het ook voelde, en jaaa

Niet alleen André staat niet meer met beide benen op de grond , deze vrouw spoort ook niet.
Het geld rolt lekker, ze woont mooi, ze kan kopen wat ze wil, ze kan eindeloos op vakantie etc etc. , dat is volgens mij de reden dat ze bij hem is. Ze staan continu in de belangstelling en als de belangstelling even weg is zoekt ze gelijk weer iets op zodat er wel weer iets is om in de belangstelling te komen.
Dus Bridget kom maar op met je verhalen over heilige Monique , misschien krijgen mensen dan eens door hoe gehaaid deze vrouw echt is.

vrijdag 17 april 2020 om 13:47
Heb hem ook gelezen en mijn kaak hangt nog ergens op de grond. Zo bemoederend en eigenlijk laatdunkend hoe ze over André praat. Dat hij te jong is om bepaalde dingen te begrijpen. Dat zij de enige is die hem echt kent en doorziet en kan helpen. Hij wordt echt neergezet als een kneus en zij als de heilige redder. De interviewer/redactie schreef er ook bij hoe ze steeds glimlachte bij de antwoorden.Flower350 schreef: ↑17-04-2020 13:38Monique is inderdaad gehaaider dan menig mens denkt. Ze speelt alles zeer tactisch, dat had ik al met haar post over de breuk op haar insta . Ze wist iedereen aan haar kant te krijgen.
Ze heeft André destijds op instagram ontvolgd omdat die kleine het ook allemaal zag op haar instagram? Ze laat een 3 jarig kind door haar instagram scrollen? werkelijk?![]()
Dat verhaal wat ze ophangt over die vonk en dat dat ook gebeurd was op de dag voor hun allereerste date, ze vroeg of André het ook voelde, en jaaaZweefmuts.
Ik zie het helemaal voor me: een sereen lachende Monique die wil uitdragen hoe netjes en kalm zij is. Zij is volgens mij zo bewust met haar image bezig.
Verder nog wat sneren naar B: eigenlijk zegt ze impliciet dat het een soort veredeld neukertje was waar ze niks van te vrezen had. En ze benadrukte ook nog even dat zij allang geboekt had voor Curaçao, daarmee het beeld bevestigend dat B er een beetje achteraan kwam huppelen. En terwijl B op de radio volhield dat er op vakantie niks aan de hand was, merkt Mo nog even op dat het toen al oplaaide tussen haar en André.

vrijdag 17 april 2020 om 14:11
Geloof mij dat is al begonnen gezien Bridget haar laatste instagram verhaal....Flower350 schreef: ↑17-04-2020 13:38Monique is inderdaad gehaaider dan menig mens denkt. Ze speelt alles zeer tactisch, dat had ik al met haar post over de breuk op haar insta . Ze wist iedereen aan haar kant te krijgen.
Ze heeft André destijds op instagram ontvolgd omdat die kleine het ook allemaal zag op haar instagram? Ze laat een 3 jarig kind door haar instagram scrollen? werkelijk?![]()
Dat verhaal wat ze ophangt over die vonk en dat dat ook gebeurd was op de dag voor hun allereerste date, ze vroeg of André het ook voelde, en jaaaZweefmuts.
Klopt ik praat zo over mijn puber.
[/b]Dus Bridget kom maar op met je verhalen over heilige Monique , misschien krijgen mensen dan eens door hoe gehaaid deze vrouw echt is.

vrijdag 17 april 2020 om 14:12
Ik gok dat dat boeken zijn die je als Libelle-abonnee krijgt, cursus Lekker In Je Vel ofzo. Snap wel dat het nooit zo nodig was als gastvrouwtje en later golddiggerSjaantje37 schreef: ↑17-04-2020 14:10Mo begon zelf ook pas te lezen toen ze 32 was ofzo....weet je ik kan echt niet tegen zoveel dommigheid op.
En ook dat twee vrouwen boven de 40 nog steeds aan het modder gooien zijn om die twintiger.