Het gaat niet zo goed

02-06-2025 11:25 208 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
He allemaal,

Ik heb een relatie van 12 jaar. We hebben afgelopen 2,5 jaar een moeilijke periode mee gemaakt met het zwanger raken van ons tweede kindje. Ik dacht, dat ik een fijne, liefdevolle en goede relatie had. (Met ook zeker flinke ups en downs)

Ik zat gister op de laptop van mijn man en zag mails voorbij komen uit 2023. Of hij nog af wou spreken (met een dame dus). Ik ben naar hem toe gelopen en vroeg, je hebt 1 kans om eerlijk te zijn, en toen zag ik hem wit wegtrekken en zijn hart begon hard te bonken. Toen wist ik, oke dit zit niet goed. Ik ben weg gegaan omdat ik even niet wist wat ik moest doen. Ik dacht hij is vreemd gegaan…. Maar wat hij me gister heeft verteld heb ik geen woorden voor.

Hij heeft contact gekregen met iemand die anti depressiva voor hem kon regelen, ze heb een paar keer afgesproken, omdat hij gewoon met iemand wou praten. Hij wou niet meer leven. Verdere details houd ik liever voor mezelf.

Terwijl ik net zwanger was, speelde dit, en ik had NIKS door. Oke, het was een zware periode maar dit!?

Hij heeft me uiteindelijk verteld dat hij slecht over zichzelf denkt (door dingen die zijn gebeurd in het verleden) waar ik dus ook niks vanaf wist en door de miskramen en het slecht ging in de relatie hij er doorheen zat.

Ik vind het echt verschrikkelijk dat hij zich zo heeft gevoeld (hij zegt dat het nu veel beter gaat) maar ik heb het gevoel alsof ik hem helemaal niet ken. Ik voel me voorgelogen, en snap het gewoon niet…

Wat moet ik hier nu mee?
Heyhallo schreef:
02-06-2025 16:20
Hij zegt, ik heb de mails verwijderd want ik snap hoe dit over kan komen..
Wat er nu wel/niet is gebeurd wordt zo steeds minder relevant, want hij maakt het je onmogelijk om hem te blijven vertrouwen.
Heyhallo schreef:
Dit is echt de grootste bullshit. Als hij niet met haar neukte zouden die mails juist prima bewijs zijn dat het onschuldig was. Door ze te wissen ontneemt hij jou die duidelijkheid. Waarom zou hij dat doen ? Juist ja omdat het niet onschuldig was .
Heyhallo schreef:
02-06-2025 16:06
Ik heb hem alles gevraagd, ik heb gezegd laat me alles zien. Hij heeft de mails gister direct verwijderd. Verder was app contact met een zakelijk nr wat hij nu niet meer heeft zegt hij. Ja wat moet ik met deze info? Gevoel alsof ik met mijn rug tegen de muur sta. Hij blijft zeggen, ik heb geen behoefte aan seks met een ander ik had behoefte om zijn verhaal kwijt te kunnen, hij heeft van alles over onze relatie verteld. En dat hij het dus zo zwaar had dat hij niet meer wist hoe of wat hij verder moest
Dus hij regelt met zijn werktelefoon ook nog even illegaal wat ad?
Hoe is jullie seksleven? Veel AD zijn libido en erectie killers.

En heb je hem ook gevraagd om die strips/pakjes met pillen te laten zien? Zit er een sticker op met een naam van een voorschrijver en welke apotheek dit geleverd heeft, de dosering etc?

Het feit dat hij alle mails heeft verwijderd voor jij ze hebt kunnen inzien, omdat het dan "mogelijk iets lijkt te zijn wat het niet is" (natuurlijk...), is enorm manipulatief in mijn ogen.

Rode vlaggen. All over...
Hij zegt nadat hij met die meid heeft gepraat besloten heeft om die medicijnen niet af te nemen.
Merkimer schreef:
02-06-2025 17:33
Dit is echt de grootste bullshit. Als hij niet met haar neukte zouden die mails juist prima bewijs zijn dat het onschuldig was. Door ze te wissen ontneemt hij jou die duidelijkheid. Waarom zou hij dat doen ? Juist ja omdat het niet onschuldig was .
Ik heb de mails gelezen, heb hem geconfronteerd, ben weggegaan en toen heeft hij het gewist. Heb ook gezegd laat me contact op nemen met haar.. snap ook niet waarom je de mails zou wissen had ze toch al gelezen. En in de mails stond alleen, gaan we nog afspreken kus, waarop hij reageerde ga het vandaag niet halen ivm werk. Dat soort dingen. Niks seksueels getint ofso..
Heyhallo schreef:
02-06-2025 17:46
Hij zegt nadat hij met die meid heeft gepraat besloten heeft om die medicijnen niet af te nemen.

Dit is niet echt🤪 hoop ik?
Heyhallo schreef:
02-06-2025 17:51
Ik heb de mails gelezen, heb hem geconfronteerd, ben weggegaan en toen heeft hij het gewist. Heb ook gezegd laat me contact op nemen met haar.. snap ook niet waarom je de mails zou wissen had ze toch al gelezen. En in de mails stond alleen, gaan we nog afspreken kus, waarop hij reageerde ga het vandaag niet halen ivm werk. Dat soort dingen. Niks seksueels getint ofso..
Kus?
Gaan we nog afspreken met een kus als het gaat om pillen?

Dat is toch best apart...
Stond er ook maar iets over de pillen en de vermeende depressie in die mails ?
Heyhallo schreef:
Called it.

Sorry maar die man was in ieder geval niet over meds aan het kletsen.
Medicatie die je soms gewoon bij de HA kan krijgen mocht echt nodig zijn.
En hoe zegt ie aan die wildvreemde vrouw te komen? Want de lat om naar de huisarts te gaan lag te hoog maar bij een volkomen vreemde was het prima ? Op wat voor site duikelt ie dat soort contact dan op ?
Je spreekt over 'mails'. Hoezo stond daar enkel in 'gaan we nog afspreken?'. In al die mails stond enkel dat zinnetje?

En ik denk als je van iemand pillen wil kopen dat je dan niet zegt 'afspreken' en al helemaal niet met een 'kus' er achteraan.

Hij maakt je wat wijs. Ik weet dat je graag wil geloven dat hij de waarheid spreekt maar ik vrees er voor.
En hoezo probeerde je zwanger te raken terwijl het slecht ging in de relatie?
Kus? Dat is foute boel hoor.
Heb je al eerder iets vaags met hem meegemaakt, bijzonder verhaal opgehangen of zielig doen als het moeilijk dreigt te worden?
Heyhallo schreef:
02-06-2025 17:46
Weet die kerel zelf nog hoe hij zich uit al zijn leugens moet praten?

Hij neemt contact met haar voor een zogezegde depressie, zit haar te kussen per mail en als hij dan zogezegd medicatie voor zijn depressie kan krijgen ... moet hij ze niet hebben?

En ondertussen licht hij ook nog eens niet zijn zwangere vrouw in over die depressie.
Of over 't feit dat hij op stap gaat en zit te mailen met een andere vrouw.

En als jij dan na 2 jaar toch iets ontdekt verdwijnen de mails vliegensvlug.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Attraverso schreef:
02-06-2025 18:15
Je spreekt over 'mails'. Hoezo stond daar enkel in 'gaan we nog afspreken?'. In al die mails stond enkel dat zinnetje?

En ik denk als je van iemand pillen wil kopen dat je dan niet zegt 'afspreken' en al helemaal niet met een 'kus' er achteraan.

Hij maakt je wat wijs. Ik weet dat je graag wil geloven dat hij de waarheid spreekt maar ik vrees er voor.
En hoezo probeerde je zwanger te raken terwijl het slecht ging in de relatie?
Ik had het zwaar omdat ik miskramen had gehad. 4 keer in 2 jaar tijd. Dat sloopt een mens
Even een tegengeluid want ik heb dit in mijn werk (ggz) vaker gehoord dan je zou verwachten. Illegaal medicijnen kopen, zelfs schaamte hebben voor de huisarts, je naasten niet willen belasten, rare acties die uit een soort paniek lijken te komen. Ik weet natuurlijk niet of jouw partner liegt TO, ik ken hem niet, maar het is voor mij zeker niet voor het eerst dat ik het hoor.
Wel jammer dat hij de mails nu alsnog weghaalt, daarmee had je kunnen zien wat er speelde.
Jij kunt wel naar de huisarts hè. Het lijkt me een goede stap dat je even met iemand in kaart brengt wat er speelt en wat er voor jou en jullie nodig is op dit punt.
bojoti schreef:
02-06-2025 15:35
Het enige dat mij eigenlijk opviel is dit: en zijn hart begon hard te bonken.
Hoe kan je dat zien dan? Leest meer als een zin uit een boek ofzo.
Het is in ieder geval wel een veelgemaakte fout door (beginnende) schrijvers.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
Heyhallo schreef:
02-06-2025 18:22
Ik had het zwaar omdat ik miskramen had gehad. 4 keer in 2 jaar tijd. Dat sloopt een mens
Dat is ook heel zwaar. Niet alleen voor jou, ook voor hem. En ik kan me voorstellen dat hij 'gevlucht' is in een slippertje/affaire. Zeker niet netjes of ok als jullie monogame afspraken hebben. MAAR: wees dan ook een man als je betrapt wordt en zeg wat er gebeurt is ipv een onzinverhaal te verzinnen en te liegen. En dan nog op zo'n lage manier. Een affaire en eerlijkheid na betrapping: Daar had ik nog aan willen 'werken'. Betrapt en wel liegen en mij de schuld in de schoenen schuiven: Geen haar op mijn hoofd dat daaraan mee gaat werken. Ik zou hem even uit logeren sturen en hem meegeven dat hij maar eens goed moet nadenken wat hij wil. Na een paar dagen een gesprek. En als hij daar niet transparant, schuldbewust en oprecht in 'voelt' zou het voor mij klaar zijn.
Vreemdgaan: kan gebeuren. Betrapt en en liegen op zo'n manier... Dat gelieg is erger en schadelijker dan het vreemdgaan.
canis-felis schreef:
02-06-2025 18:31
Het is in ieder geval wel een veelgemaakte fout door (beginnende) schrijvers.
Beginnende schrijvers? 😂, anyway ik wou dat het een slecht verhaal was. Het is helaas mijn leven
MirHT schreef:
02-06-2025 18:28
Even een tegengeluid want ik heb dit in mijn werk (ggz) vaker gehoord dan je zou verwachten. Illegaal medicijnen kopen, zelfs schaamte hebben voor de huisarts, je naasten niet willen belasten, rare acties die uit een soort paniek lijken te komen. Ik weet natuurlijk niet of jouw partner liegt TO, ik ken hem niet, maar het is voor mij zeker niet voor het eerst dat ik het hoor.
Wel jammer dat hij de mails nu alsnog weghaalt, daarmee had je kunnen zien wat er speelde.
Jij kunt wel naar de huisarts hè. Het lijkt me een goede stap dat je even met iemand in kaart brengt wat er speelt en wat er voor jou en jullie nodig is op dit punt.
Ik kan me ergens indenken dat iemand bijv bang is dat hij de medicijnen niet krijgt en/of geen zin heeft in "bemoeienis". Of de wachttijd en/of kosten voor een therapeut te hoog vindt (al mag een psycholoog dan weer geen medicijnen voorschrijven).

Maar in dit geval vind ik het geen heel geloofwaardig verhaal.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
Prikkels schreef:
02-06-2025 14:30
Wat een bijzonder verhaal...dus die vrouw heeft de AD aan hem verstrekt, begrijp, ik dat goed?

Heb je de naam van die vrouw kunnen achterhalen uit het bericht en heb je haar gegoogled? Dan zou ze een soort hulpverlener moeten zijn.

En hoe was je man in die tijd? Was hij inderdaad depressief. Met andere woorden: klinkt zijn verhaal voor jou als plausibel?
Nee hoor. Zat louche figuren die niks met hulpverlening van doen hebben en wel medicijnen verkopen. Achterover gedrukt via een apotheekmedewerker bijvoorbeeld. Helemaal nu met de Ozempichype is het gouden handel.
Mijn ozempic dealer sluit niet af met 'kus' hoor
Vivalafete25 schreef:
02-06-2025 18:40
Nee hoor. Zat louche figuren die niks met hulpverlening van doen hebben en wel medicijnen verkopen. Achterover gedrukt via een apotheekmedewerker bijvoorbeeld. Helemaal nu met de Ozempichype is het gouden handel.
Ik stuur ook altijd kusjes naar mijn Telegram-dealer idd :P
MirHT schreef:
02-06-2025 18:28
Hier heb ik wat aan, dankje voor het reageren. Ik wil hem ook geloven. Hij is ook echt gebroken gister, heb hem nog nooit zo gezien. Het is idd schaamte, hij wil altijd alles zelf oplossen. En wat ik hier op dit moment zo moeilijk aan vind is dat ik dacht dat we alles deelde, gelukkig waren, echt m’n hele wereld staat op zijn kop, voel me echt voorgelogen.. weet gewoon niet hoe ik ermee om moet gaan ben zo boos. En aan de andere kant ben ik zo geschrokken van dat hij zich zo voelde

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven