Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
En als Sloopthard dan even een Ehopiaan uittest en daar ook even verslag van doet Dan zijn wij weer een stapje dichter bij wereldvrede

(Mijn aandeel: een iraniër is niet verkeerd )
Oh even een praktische tip: ik heb in t verleden al een paar goede belgen getroffen en die wonen niet zo ver weg.
quote:hanneke000 schreef op 07 maart 2011 @ 19:28:

[...]

Laat ik dit even ontkrachten; dit is een "vaste" scharrel; die vanaf het begin heeft aangegeven mij leuk te vinden als scharrel, maar dat ik zeker geen nummer 1 ben Dus ik weet hoe de vork in de steel zit.

ja maar, ja maar..een scharrel is toch óók mannelijke aandacht?

[...]

KUT is dat he? Kan er ook weinig aan toevoegen om iets zeggen. Ik kan alleen een stukje uit de King's Speech quoten:

KLIK HIER

kan ik dit kijken als ik de film nog wil zien? Want die wil ik uiteraard zien!

( ik twijfel of ik moet zeggen naar welk concert ik ben geweest, 't was van een klein NL bandje wat folk muziek maakt in ieder geval )
3 goede 1 foute Belg dus naar eigen

Empirisch bewijs een kans van 75% op SuperBelg
quote:DeKenau schreef op 07 maart 2011 @ 23:04:

[...]

kan ik dit kijken als ik de film nog wil zien? Want die wil ik uiteraard zien!

( ik twijfel of ik moet zeggen naar welk concert ik ben geweest, 't was van een klein NL bandje wat folk muziek maakt in ieder geval )

Ja, dat kan! Absoluut!!

En dat concert: zeg maar niks, genre klinkt al leuk genoeg!! (I folk)
Ik heb twee Britten getroffen.

Een lieve die slecht was in bed.

En een eiksukkel die wel goed was in bed.
quote:hanneke000 schreef op 07 maart 2011 @ 21:51:

Kan hij ook zo goed hardlopen? (dat is zeker net zo flauw als dat alle Nederlanders op klompen lopen en alle Zweedse mannen heel goed kunnen neuken?)

@ Sloopthard: aháá, dus jouw naam is waarschijnlijk niet Sloopthard maar S loopt hard! Of niet? hahaha

Nou, één ding weet ik wel: jouw lovestory kan ik me net even iets minder jaloerse gevoelens lezen dan die van Snuggie ( als in: ik heb een Scandinavie-tic, en hou niet van landen waar het boven de 30 graden is )
Ik ga trouwens slapen, het is voor mijn doen al heel laat!!

Truste allemaal!

En TIP VOOR SNUGGIE EN SWEDEY

Zet een eierwekker. En als 'ie afgaat moet je klaar zijn. Anders moet je stoppen en mag je de komende nacht pas weer verder
Mijn aandeel: Duitsers zijn verassend leuk en goed

Een Noor: stille wateren, héle diepe gronden.
quote:hanneke000 schreef op 07 maart 2011 @ 23:11:

33% kans op een slechte Brit dus (ik reken mezelf mee als "goed" hoor, even de cijfers omhoog 'krikken' )Oh, ik heb ook ooit een Brit getroffen, die was ook niet heel goed, nee...
quote:hanneke000 schreef op 07 maart 2011 @ 23:06:

[...]

Ja, dat kan! Absoluut!!

En dat concert: zeg maar niks, genre klinkt al leuk genoeg!! (I folk)ME TOO!! Trusten Hanniebal.
So now I've seen carnival in maastricht!

boy was that something else hehe ^^

We danced and drank some and had an awesome time

(and damn she's a good dancer)

don't worry though! If anything I have to get pills to make it stay down around snuggie, so we don't have to have that akwardness around us ^^

its more... we want MORE than 15minutes you know ;)

Buuut that's it for now, we gonna have a great time the rest of the night

And oh rite, I'm going to bring my friend down here in april, he's open for sale to the highest bidder, pure swedish!

Gnite girls ;)
Seriously, for the love of god (and all of us reading here), just put in in, do it for 15 minutes, cum, make it a quicky, and if you still want "more" --> just go for round 2. Jeeeeeeez, the problems you two have over there.....
quote:DeKenau schreef op 02 maart 2011 @ 13:51:

[...]

Willen jullie dan zelf ook mensen ontvangen? Want alleen bij anderen willen logeren word binnen de community soms wel een beetje als profiteren gezien...Het is wel een geven en nemen principe natuurlijk..

Ik ben tot nu toe voornamelijk in Scandiavie geweest, daar ben ik nogal weg van * daarom hang ik hier ook rond X-D*Sorry, was erg druk afgelopen dagen. Maar ja, wij willen natuurlijk ook mensen ontvangen dan! Dat was het voornamelijk waar ik het met mijn vriend nog even over moest hebben Maar hij hoefde eigenlijk helemaal niet overgehaald te worden! Was meteen om Dus binnenkort maar eens een profiel aanmaken dan .
En nu ga ik eerst even de rest bijlezen.
quote:Sorcha_ schreef op 02 maart 2011 @ 18:52:

Ja ik ook!!

Vooral de taarten en ander bakgoed is erg lekker! Wat ik dan weer niet snap is dat over zoiets vets als brownies of cheesecake sommige Britten royale hoeveelheden room gieten.Daar kan ik me dan weer wel in vinden
Mr. Sweden, nice to hear you enjoyed your time in Maastricht! And probably you had a nice time the rest of the night too, since you two definetly had more than 15 minutes. I have to agree with hanneke it's a serious dilemma, your quickies . Your friend will probably be very welcomed here!
Iedereen hier is goed bezig!! We kunnen al een soort van wereldrapport opstellen .

Ik kan alleen twee italianen toevoegen. Die zijn vrij dominant, dus daar moet je van houden. Verder vond ik er een wel bijzonder goed!

@ de kenau: mijn nick is eigenlijk inderdaad s-loopt-hard. Alleen toen ik het destijds invulde had ik geen idee dat het natuurlijk eerder lijkt op sloopt-hard. Was toen zeker toepasselijk omdat ik over liefdesverdriet schreef. Ook al is ethiopie niet boven de 30 graden (het ligt vrij hoog dus is het meer tussen de 20-25) ik vind snuggie's verhaal ook eerder jaloersmakend. Val eerder op blonde atletische figuren
Ahhh weer drie dagen gelezen Nee hoor, nu was ik er wat sneller doorheen. Maar het gaat rap hier zeg! Snuggie, fijn dat jullie het zo leuk hebben.

Mr. Sweden, always really nice to hear someone is having a good time in our little country. So, have sex, eh, have fun the rest of your stay!

SnJ, heerlijk dat je gewoon lekker kunt seksen met een goede vriend. Is ie ook goed? Of is het meer van iets is beter dan niets?

Anderen, ik zou me ook erg graag opgeven voor een try-out in Zweden. Ben 'helaas' al vijf jaar gelukkig met dezelfde Maar die Zweden klinken wel verdomd goed. Engelsen wat minder. Terwijl ze er altijd zo guitig uitzien
Helaas geen buitenlanderrapporten hier. Val toch altijd weer op die goeiige Hollanders
En nu ga ik de nieuwe (eerste) Dames in de Dop kijken op uitzending gemist. Ook al moet ik eigenlijk vanavond een boekwerk uitgelezen en geanalyseerd hebben en wil ik ook nog naar de Sneak met een vriendin...
quote:arnan86 schreef op 08 maart 2011 @ 08:07:

[...]

Sorry, was erg druk afgelopen dagen. Maar ja, wij willen natuurlijk ook mensen ontvangen dan! Dat was het voornamelijk waar ik het met mijn vriend nog even over moest hebben Maar hij hoefde eigenlijk helemaal niet overgehaald te worden! Was meteen om Dus binnenkort maar eens een profiel aanmaken dan .Ooh, leuk zeg! veel plezier alvast!
I'm afraid, I'm a bit too picky when it comes to men...So Swedey, if your friend doesn't look like a lumberjack ( with beard) I'm not placing a bid

( but Hannie will, I bet she will )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven