Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
quote:DeKenau schreef op 08 maart 2011 @ 12:35:

[...]

Ooh, leuk zeg! veel plezier alvast! Dankjewel! Komt vast goed.
Oh, Han, ze dachten gewoon écht dat Ewan McGregor Smooth Operator was, hahahaha. Ik kom niet meer bij.

( ik kon de reacties al niet plaatsten, ik dacht: huh? Die foto is toch al lang weg?)

Maar Quasimodo is wel meer het type houthakker slash rocker hoor, er zit weinigs smooths bij

Waarom (her)kennen jullie Ewan niet?!

DK: heet jouw crush hier nu 'Quasimodo'?
Geen idee eigenlijk Zijn hoofd blijft me gewoon nooit zo bij. Ging m voor de zekerheid net even imdb'en, kende de naam wel namelijk, en blijk toch ook wel wat van zijn films te hebben gezien. Maar nee. Haha, hij doet 't 'm denk ik gewoon niet voor mij ofzo
"hij doet het gewoon niet zo" voor je?!

...........

Nou voor mij doet ie het wel maar ik zag hem in een flits op mn mobiel voorbij komen en dacht gewoon dat hanni een overdreven goeie smaak had
Hahaha Hanneke wat lees ik, ga je je foef omdopen tot Alsjeblieft?

En nee sorry Doe mij deze maar:

of deze

of deze x-D

Gerard Butler .

Vooral als hij met zijn nep-Ierse accent spreekt .
quote:sloopthard schreef op 08 maart 2011 @ 17:27:

Nou voor mij doet ie het wel maar ik zag hem in een flits op mn mobiel voorbij komen en dacht gewoon dat hanni een overdreven goeie smaak had Ik héb ook een overdreven goede smaak!!
Waarom mis ik hier trouwens altijd de foto's?
quote:arnan86 schreef op 08 maart 2011 @ 17:27:

Hahaha Hanneke wat lees ik, ga je je foef omdopen tot Alsjeblieft?

En nee sorry Doe mij deze maar:

[afbeelding]

of deze

[afbeelding]

of deze x-D

[afbeelding]

Waarom wordt mij Alsjeblieft hier besproken?!

En die PS I love you-gast is wel aardig ja. Maar niemand gaat boven Ewan McGregor hoor! Alhoewel ik ook niet klaag bij Mr. Gyllenhaal

Ik heb nog steeds een crush op Dr Spencer Reid:

Terwijl het normaal niet zo mijn type zou zijn. Het is gewoon het personage. Als nerds er in het echte leven nou zo uit zouden zien .
Haha nee nee ik vind ewan toch de leukste van allen. Gelukkig heb je zelfkennis hanni om te denken dat je een goede smaak hebt, maar om daarover te oordelen moet je de foto nogmaals plaatsen
Ik ben het helemaal eens met de hardloper .
Hanni bij voorkeur als sorcha en ik er allebei zijn zoals nu?
Dat zal best, maar volgens mij heb ik al best wel veel verteld, terwijl hardloper hier nog geen kwart van de index heeft ingevuld. Dus ik plak niks meer
Als ik PS I love you kijk, word ik elke keer opnieuw weer helemaal verliefd

Nog eentje, om het af te leren:

Wat flauw
Jaja maar ik ga de index in ethiopie invullen want het aantal exen weet ik niet! Dus over 46 dagen + 10 weten jullie alles (ok oke incl. Foto) deal?
quote:hanneke000 schreef op 08 maart 2011 @ 17:47:

Dat zal best, maar volgens mij heb ik al best wel veel verteld, terwijl hardloper hier nog geen kwart van de index heeft ingevuld. Dus ik plak niks meer Jammer Ik ga proberen zo vaak even te spieken hier, dat ik het de volgende keer niet kan missen. Maar óf iedereen is er tegelijk, waardoor ik niks kan bijhouden, óf er is niemand en dus ook geen plaatjes. Ik moet echt beter gaan timen
quote:sloopthard schreef op 08 maart 2011 @ 17:49:

Jaja maar ik ga de index in ethiopie invullen want het aantal exen weet ik niet! Dus over 46 dagen + 10 weten jullie alles (ok oke incl. Foto) deal? Ik zeg doen! (Haha, hoef er dan ook geloof ik bijzonder weinig tegenover te stellen ) Maar kun je niet wat meer over hem vertellen? Waarom je hem zo leuk vindt enzo? Dan kan ik iig wat gezwijmel lezen tot snuggie weer uitgehumpt is
Ik heb precies hetzelfde probleem Arnan. .
Nou, vooruit

(dit is 'm dus niet he)
De niet-ex-lover van Hanneke is objectief gezien wel knap maar niet mijn type.

Misschien post ik zo wel een foto van mijzelf . Voor drie seconden ofzo.
Ik ga nu naar huis. Je krijgt ongeveer 15 minuten, dan weet je zeker dat ik het niet zie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven