Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
quote:sloopthard schreef op 08 maart 2011 @ 08:26:

@ de kenau: mijn nick is eigenlijk inderdaad s-loopt-hard. Alleen toen ik het destijds invulde had ik geen idee dat het natuurlijk eerder lijkt op sloopt-hard. Was toen zeker toepasselijk omdat ik over liefdesverdriet schreef. Ook al is ethiopie niet boven de 30 graden (het ligt vrij hoog dus is het meer tussen de 20-25) ik vind snuggie's verhaal ook eerder jaloersmakend. Val eerder op blonde atletische figuren Goh, altijd gedacht dat Ethiopie zo'n land was waar je nog net niet dood zou gaan aan de hitte. Weer wat geleerd! Maar het blijft me toch véél te ver weg! ( En ik val ook niet op negers )
I'm horribly picky!!

(DK - al je hier nog bent; ik kan wel even een foto neerplempen van SO, weet je ook over wie het gaat )
Volgens mij ben je er nog

Ennnn, van wiki: Ondanks dat Ethiopië nabij de evenaar ligt, kent het in verband met de hoogte van het Ethiopisch Hoogland, een relatief gematigd klimaat. Uitzondering zijn de lager gelegen gebieden, zoals de Danakildepressie en de Ogaden, die een heet en droog klimaat kennen.
Is dat 'm???? Maar, maar dat lijkt op een modellen-foto! Is hij model?

( en ik zie geen echte baard hoor )
Ja dat is 'm maar hij is geen model hoor! (Althans, niet dat ik weet. Maar wel lekker, toch? ) En hij heeft zich hier inderdaad wat meer geschoren
Jaaaa, hij is leuk! lekker mannelijk en donker! En goed gekleed ook. Mooie foto, zeg.
Ja, dat vind ik nou ook Is mijn "obsessie" misschien iets beter geïllustreerd zo, hahahaha
En handig dat hij buitenlands is, kun je hier lekker alle info én foto's schaamteloos neerzetten zonder bang te hoeven zijn voor ontmaskering ( zoals ik )
quote:hanneke000 schreef op 08 maart 2011 @ 12:54:

Ja, dat vind ik nou ook Is mijn "obsessie" misschien iets beter geïllustreerd zo, hahahahaJa, het is wel begrijpelijk dat je deze niet zo makkelijk kan loslaten
quote:DeKenau schreef op 08 maart 2011 @ 12:54:

En handig dat hij buitenlands is, kun je hier lekker alle info én foto's schaamteloos neerzetten zonder bang te hoeven zijn voor ontmaskering ( zoals ik )Dat is inderdaad waar Maar vaker ga ik hier niks neerzetten hoor, het voelt toch een beetje gek iemand anders zijn foto hier neer te zetten. En ik word ook weer op zijn aantrekkelijkheid gewezen, en dat is voor mij ook niet zo handig
Hij is hardstikke lilluk, Hannie. Gatverrredamme dat je het dáár op gekunt hebt, BAH.

Nee, ik zou maar snel rondkijken naar een beter exemplaar. Dit is toch helemaal niks, joh.

quote:DeKenau schreef op 08 maart 2011 @ 12:59:

Hij is hardstikke lilluk, Hannie. Gatverrredamme dat je het dáár op gekunt hebt, BAH.

Nee, ik zou maar snel rondkijken naar een beter exemplaar. Dit is toch helemaal niks, joh.

*gezicht terug in de plooi* ik moet weer gaan werken. Lunchpauze is voorbij....
(en ik ben totaal niet nieuwsgierig naar die gozert van jou hoor )
Nee die kan ook het daglicht niet verdragen, echt, Quasimodo is er niks bij.

Werk-ze!
EWAN!!

Oef Hannie ik snap ook wel dat je deze niet zomaar 123 vergeet.... Maar het is een l*l en een eikel (scharrel zal vast niet zo knap zijn geweest.....)
quote:DeKenau schreef op 08 maart 2011 @ 13:04:

EWAN!!

Waarom heb ik zo'n donkerbruin vermoeden dat die quasimodo van jou qua uiterlijk ook he-le-maal in mijn straatje past?
quote:SexNJaZz schreef op 08 maart 2011 @ 13:14:

Oef Hannie ik snap ook wel dat je deze niet zomaar 123 vergeet.... Maar het is een l*l en een eikel (scharrel zal vast niet zo knap zijn geweest.....)Of je bent hilarisch sarcastisch, of je kent Ewan McGregor nog niet?
Oeh hannie! Hij is echt heul heul erg onsexy daar zou ik absoluut niks mee willen doen hoor (*smelt ondertussen een beetje*). Maar hij heeft duidelijk een vervelend, rot karakter! Desalniettemin blijft het begrijpelijk dat je smooth operator verkiest boven een nederlandse scharrel

Goed, nu ben ik ook daadwerkelijk bijgepraat over het klimaat van ethiopie. Good to know. En eigenlijk val ik ook niet op negers (ook altijd geroepen) maar dit was toch eentje waarvoor ik dat maar op zij heb gezet. Al is die niet echt heel donker, meer bruin

Edit: ik had ook al zo'n vermoeden dat ie me wat bekend voorkwam. maar aangezien jezelf aangaf dat ie geen model was.. Hahaha foutje dus
Ewan McGregor, dames, Ewan McGregor, Smooth Operator is al even geleden gedelete uit mijn post! (Maar die is NOG knapper! )
Haha ja daar was ik wel achter nu maar op mn telefoon met klein schermpje, moeilijk te herkennen
Hahahahajahahababababn Hahaha.

Ja. Ik was echt super sarcastisch natuurlijkk. Of nog niet helemaal wakker
Ik vond al dat je m zo lang had laten staan. Nee, ik ben echt niet blond. Denk ik.....
Kun je m niet nog een keertje doen dan? (Ik liet me ook foppen door EmG trouwens. Herkende m ook niet )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven