Jarig en teleurgesteld

30-06-2009 13:21 494 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Ik ben benieuwd wat men hier nou van vind:

Ik word deze week 24. Ieder jaar is mijn verjaardag een grote flop. nooit komt er eens iemand, niemand bied het aan, en niemand denkt eraan. Dat is op zich heel vervelend want bij mij in de familie is het niet gebruikelijk om elkaar uit te nodigen: je komt gewoon! Zo ook ga ik trouw naar alle verjaardagen, uit mijzelf, en men vind het altijd leuk dat ik er ben.

Vorig jaar werd ik 23 en zat alleen op de bank. Zelfs mijn vader moeder broer en zus kwamen niet. Andere dingen te doen.

Als ik ze daarmee confronteerde was het: oh ik dacht dat je het niet vierde!!! mijn zusje is 2 weken later jarig en mjin moeder had voor haar een enorme suproseparty georganiseerd en echt IEDEREEN was er, familie, vrienden , zelfs mijn moeder haar vrienden waren er. Ik voelde me zoooo alleen! Ben na een paar uur weggegaan en dat heef t niet eens iemand gemerkt, mijn toenmalige vriend kwam mij halen (die mij mishandelde, dat wist iedereen) en ik ben nar huis gegaan. Hij zei toen: zie je wel, je wil voor je familie kiezen in plaats van mij maar ze houden helemaal niet van je, en ik wel.

Ik heb een hele moeilijke tijd gehad en ben eindelijk van die lul af na een hoop gezeik. Ik wilde dit jaar EINDELIJK mijn verjaardag eens goed vieren en toen hoorde ik dat mijn oma, die notabene in Mei jarig is, 1 dag na mij haar verjaardag gaat vieren, IVM het lekkere weer. Nou, ik heb mijn plannen maar laten gaan aangezien we nogal uit elkaar wonen, gaat men niet 2 dagen achter elkaar op en neer, en tegen mijn oma haar feesten leg ik het af.

Heb dus een ketting mail gestuurd naar iedereeen dat ik het graag had gevierd maar om deze reden dus niet deed, en kreeg geen reactie.

Had met mijn zusje afgesproken om te gaan zwemmen op mijn verjaardag aangezien het 28 graden word, ik dacht dan heb ik overdag tenminste wat leuks te doen, dan maar alleen in de avond, maar die wil niet meer omdat ze haar bikinilijn de volgende dag gaat harsen, dus die wil niet meer gaan zwemmen. Ik heb een kantoor baan en verlang naar de buitenlucht en wilde dit heel graag, maar nee hoor haar ***haren zijn belangrijker....

Ik voel me echt rot over dit alles is er niemand die mij kan zeggen dat dit niet nodig is of dat ik me aanstel of is het echt zo lullig en egoistisch van ze?

Vriendinnen heb ik wel maar die kunnen helaas niet, wel met een goede reden, alleen mijn beste vriendin maar die wil ik niet als enige zien omdat ik me schaam dat er niemand is.
oo dus je moet veel meegemaakt hebben om serieus genomen te worden

TO mag dus niet teleurgestelt zijn.......
Van mij mag ze wel teleurgesteld zijn hoor. Natuurlijk ben je van zoiets als dit teleurgesteld. Maar beter communiceren met de ander in plaats van je poot stijfhouden, daar schiet je wel meer mee op
IS DE PARTY NOG GOING ON!!!??http://ts3.images.live.co ... 0%2f269951668_4__CNJ.jpeg
Ik heb gelezen tot en met pagina 3, en ik wil graag snel uitsluitsel: is dit topic nou echt of niet?? Neemt Mutsie nou een loopje met ons of niet??? Wie vertelt het mij (of zegt mij op welke pagina de clou/oplossing staat)?
quote:maansa schreef op 30 juni 2009 @ 19:35:

oo dus je moet veel meegemaakt hebben om serieus genomen te worden

TO mag dus niet teleurgestelt zijn.......Oh jawel hoor, TO mag een hele hoop. TO mag teleurgesteld zijn, TO mag de positieve berichten straal negeren, TO mag gaan schelden als ze tegengas krijgt en vervolgens mag TO ook verwachten dat men haar niet meer serieus neemt.
Ergens halverwege, Nelladella (leuke nick trouwens )

Btw, of ze echt is, ik denk het wel. Of ze echt zielig is; ik vind van niet. Ze doet wel zielig, dat wel.

En toen ging ze schelden van dat ze hier dom waren.

Vandaar dat sommige dames hier, inclusief ondergetekende aan de boemel gingen met het partijtje.

*burp*
Dank voor de samenvatting Nijntje, dat scheelt weer een hoop *iets* .

Proost.
Ik ben nét te laat, had ook wel zin in een feessie!
Begin van de middag de OP al gelezen. Mijn eerste opwelling was toen om te schrijven: ooooooooooohhhhhhhh, wat ben jij zieieieieieieieielig!!!!!!

Waarmee ik bedoel dat ik me behoorlijk irriteerde aan de toon van de OP, omdat die zo slachtofferig is.

Maar goed, ik bedacht mij, dat als er één ooit vreselijk in de slachtofferrol zat, en daar met geen mogelijkheid uit te krijgen was, ik dat wel was. Een aantal jaren geleden had ik zo'n OP kunnen schrijven.

Dus wilde ik, als ik weer thuis was, Mutsie een hart onder de riem steken, en typen dat het leven zo veel gemakkelijker wordt als je uit je slachtofferrol komt en je plek gaat innemen, je leven in eigen hand neemt.

Dat alle dingen die je hebt meegemaakt, er nog wel zijn en je ze niet bagetaliseert, maar dat je daar veel gemakkelijker mee kunt dealen als je uit de slachtofferrol bent.

Maar ik lees nu het hele topic.... en als ik Mutsie haar reacties lees....

Mutsie, ik hoop dat je werkelijk ooit tot het inzicht komt hoe je in de slachtofferrol zit, en daarmee zelf bepaalde dingen in stand houdt en je eigen leven verknalt.
De Huilie Rescue Squad
Ik heb niet alles gelezen, maar begrijp ik het nou goed dat we morgen een feestje hebben?
Chips! Ben ik te laat! @#$%^&*
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Neuh hoor, ze is morgen pas jarig!

Mutsie krijgt morgen van mij d'r eigen Hiephiephoera Topic!

Al die harteloze forummers hier!
quote:floor72 schreef op 30 juni 2009 @ 21:58:

Ik heb niet alles gelezen, maar begrijp ik het nou goed dat we morgen een feestje hebben?Ze schreef dat ze deze week jarig is dus hoeft niet perse morgen te zijn. Voor de zekerheid misschien maar wel doen he!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Uhhhh, doe maar morgen en anders donderdag! Vrijdag kan ik niet, want dan is mijn oma jarig!
oke

ik d8 toch nog ff lezen wat er hier allemaal gezegd wordt, en wat zie ik.... jullie hebben het er maar druk mee,

heb het even doorgelezen en aan het begin van het topic waren er een aantal lieve en onderbouwende reacties waar ik wel wat mee kon. Viel wel over een aantal opmerkingen maar er waren zoooo veel reacties in 1 keer dat ik niet overal op in kon gaan, in mijn kutbui reageeerde ik eerst op de negatieve reacties waarop er een soort van kettingreactie kwam en een hele hoop heeeel kinderachtige reacties.

Nog even voor de duidelijkheid: een sociaal leven heb ik zeker weten wel. Mijn familie staat bij mij altijd op nummer 1, en als zij niet komen, dan hoeft het voor mij al niet meer, een hoop mensen op hyves zien natuurlijk dat je jarig bent, en diebelde mij om te vragen of er nog een feestje was. Ik zei in de eerste instantie nee, omdat ik gewoon geen zin had, maar toen dacht ik ach waarom ook niet. Dus die komen gewoon en dat word vast heel leuk,.

Neemt niet weg dat ik het echt heel jammer vind dat mijn moeder niet aanwezig is en mijn zus en broer, maar ik ben zeker niet negatief naar hun en ze moeten ook gewoon lekker hun ding doen.... het is gewoon voor mij een soort van klap in mijn gezicht omdat ik altijd bij hun wel aanwezig ben,

Ik begrijp dat mensen lol hebben hier en elkaar wat langer kennen, dus dan is het leuk om een pispaal te nemen en daar grapjes over te gaan maken, Hier sta ik dus boven. Had mevoorgenomen om hier niet op te reageren maar bij deze, toch nog een laatste comment op wat hier allemaal gezegd wordt.

Door alle rotperiodes die er zijn geweest (buiten het ex verhaal) in onze familie ben ik heel gevoelig voor dit soort dingen, Heb ook mijn moeder gebeld en gewoon gezegd van hey mam, ik vind het echt niet leuk dat je nu gewoon weer niet gaatkomen. Toen zei ze ook dat ze het rot vond en dat ze het niet zo bedoelde en toen ik vroeg waarom doe je het dan? toen zei ze ik weet het niet heb het gewoon heel druk en ik ben een beetje veel met mezelf bzig... mijn zusje las op hyves dat er mensen wilde komen en die belde om te zeggen dat ze het kut vond dat ze er niet bij zou zijn en of ik boos was. Nee zei ik maar jullie moeten toch echt eens uitleggen waarom jullie steeds niet komen, ze zei we hebben het geowon druk... ok dan.

Goed mensen, niet dat jullie dit iets boeit waarschijnlijk maar ik heb t toch ff gezegd en ik hoop ook dat wat voor reacties hier ook uitkomen dat jullie lekker kunnen blijven lachen maar denk ook zelf wel dat sommigen van jullie wel weten hoe kinderachtig de opmerkingen waren. Geloof het of niet, ik voel me wel beter gewoon omdat ik nu dus merk dat wat anderen vinden me niet boeit, slechts mijn liefde voor mijn familie geld voor mij. Was benieuwd naar de mening van een ander en ben er nu achter dat mijn familie zo slecht niet zijn als ik dat moet vergelijken met bepaalde mensen hier.
ben je toevallig ook zometeen jarig?
Shit. Ik vind dit toch wel een beetje lullig voor Mutsie.

En nee, dat is niet sarcastisch bedoeld.
nee toevallig niet dus je hoeft niet te gaan zingen het is pas de dag erna
quote:mutsie85 schreef op 30 juni 2009 @ 23:18:

ik d8 toch nog ff lezen wat er hier allemaal gezegd wordt, en wat zie ik.... jullie hebben het er maar druk mee,Lastig is dat he, dat vinden van de juiste balans tussen nuffig weglopen, je nieuwsgierigheid bedwingen, en toch proberen nog wat ijskoud commentaar te geven waarvan je minstens zelf het idee hebt dat je toch wel héél rake dingen zegt?quote:Hier sta ik dus boven.In tegendeel. Tot dit bericht had je dat jezelf kunnen wijs maken, maar:quote:Had mevoorgenomen om hier niet op te reageren maar bij deze, toch nog een laatste comment op wat hier allemaal gezegd wordt.je staat er alles behalve boven dus.
Mutsie... ik snap best dat het echt niet lollig is als mensen waar jij erg veel om geeft te 'druk' denken te zijn om op jouw verjaardag te komen...

Echter de toon en de reacties die je hier plaatst zijn heel erg onprettig. Je roept het echt een beetje op jezelf af!
quote:fleurtje schreef op 30 juni 2009 @ 23:24:

Shit. Ik vind dit toch wel een beetje lullig voor Mutsie.

En nee, dat is niet sarcastisch bedoeld.Heel lullig. Heel zelf-opgewekt.
@ fleur

wat moet ik hierop zeggen kijk lullig tja het is lullig dat ik hun niet begrijp en dat het me zeer doet. maar deze reacties allemaal hoef je je geen zorgen over te maken want hoe zwak en dom en zielig jullie mij hebben afgeschilderd de afgelopen paginas ben ik echt niet hoor... ik heb gewoon ff verdriet over iets en dan wil je gewoon ff kut voelen tja maar voor de rest word ik gewoon totaal verkeerd ingeschat.

Als je dit meent dan vind ik het wel stoer dat je het ook kan toegeven.
Was niet van plan voor je te gaan zingen hoor, ben het namelijk zelf wel dus vandaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven