Langer dan mijn vriend
dinsdag 16 oktober 2018 om 18:19
Makkelijk als je moet bepalen hoe hoog het aanrechtblad moet worden
dinsdag 16 oktober 2018 om 18:19
Makkelijk als je moet bepalen hoe hoog het aanrechtblad moet worden
dinsdag 16 oktober 2018 om 18:40
Ik heb eigenlijk alsnog wel het gevoel dat dat kan, ondanks dat de mijne dus ongeveer even groot is, maar wel een stukje smaller. Vind het tegelijkertijd ook wel iets hebben dat ik dus hetzelfde veilige gevoel aan hem kan geven, omdat ik niet zo'n klein fragiel poppetje ben vergeleken bij hem.
dinsdag 16 oktober 2018 om 19:46
Geen idee, gewoon gevoel dat je weg kunt kruipen bij hem, dat hij je 'beschermt' (sorry feministen) en voor het plaatje. Verder geen verklaring voor. Behalve dat het er misschien ook aan ligt hoe leuk je iemand vindt.Hightower schreef: ↑16-10-2018 18:15Ik ben een man, lang (195+), heeeeeel licht grijzend bij de slapen, zeker niet kaal, geen bierbuik. Erg populair dus blijkbaar....(nee NIET aan het hengelen). Heb een vriendin (180), de leukste vrouw ever, die langer was dan haar ex-vriend en dat wel een ding vond...
Oergevoel van veiligheid heb ik al eerder genoemd, ben eigenlijk wel benieuwd of iemand een echte onderbouwde verklaring kan geven waarom het zo speelt
Mijn 1e vriend was ook kleiner (zo'n 15 cm) en dat vond ik verschrikkelijk. Ik vond hem eigenlijk ook niet zo leuk, dus ik nam me naderhand voor om nooit meer met een kleinere man te gaan
Daarna een paar hele lange mannen gehad, de langste was zelfs 2.05m en mijn huidige man is zo'n 5cm kleiner, maar hij is me toch een partij leuk. En dan maakt het blijkbaar geen reet meer uit.
dinsdag 16 oktober 2018 om 21:26
dinsdag 16 oktober 2018 om 21:59
Ja echt, wat Solanger zegt dus!Solanger schreef: ↑16-10-2018 10:40Ik herken het wel hoor TO. Mijn vorige vriend was ook kleiner. Ik vond heel politiek correct dat dat geen probleem mocht zijn maar dat was het wel
Hoe kleinzielig ik het ook van mezelf vond...
ik voelde me ook altijd een soort olifant naast hem, dat hielp ook al niet.
Ik ben er niet trots op. Maar begrijp je maar al te goed
Ik heb ook weleens vriendjes gehad die kleiner waren. Bleef het vreselijk vinden. Mijn vent nu is wel 6cm langer maar is ook niet heel veel. Dus als ik dan soms naast hem sta ga ik bewust door 1 been en dan torent hij zo lekker boven mij uit en dan denk ik: jammmmm.......
Jep, tis misschien sneu maar voor mij dus ook een issue.... ben geen klein vrouwtje en anders voel ik mij echt een enorme zeekoe.....
woensdag 17 oktober 2018 om 00:17
Op foto’s deed ik dat ook... beetje onderuit hangen zodat we even groot leken. Hopeloos.Sensu schreef: ↑16-10-2018 21:59Ja echt, wat Solanger zegt dus!
Ik heb ook weleens vriendjes gehad die kleiner waren. Bleef het vreselijk vinden. Mijn vent nu is wel 6cm langer maar is ook niet heel veel. Dus als ik dan soms naast hem sta ga ik bewust door 1 been en dan torent hij zo lekker boven mij uit en dan denk ik jammmm
Hij was ook nog vrij tenger, lichter dan ik, hij kon ook maar de helft op van wat ik naar binnen schoof. Das niet echt relaxed uit eten zeg maar.
Ik voelde me werkelijk een tientonner bij hem vergeleken.
Mijn huidige vriend gooit me met speels gemak in de lucht alsof ik een veertje ben. Tsja. Het is toch een iets ander gevoel wel.
Al blijf ik het een rotidee vinden dat ik mede daarom afgehaakt ben
woensdag 17 oktober 2018 om 07:25
Ik hou zelf niet zo van slungels. Dus ik vind vaak mannen tussen de 170 en 180 mooi in verhouding. Ben zelf 180 dus vaker kleinere mannen gehad. En ik vond het juist wel grappig om geen standaard stel te zijn. Ik vind opvallen niet erg.
Mijn huidige vriend is juist veel groter en ik pest hem er soms voor de grap mee dat hij eigenlijk te groot is.
Mijn huidige vriend is juist veel groter en ik pest hem er soms voor de grap mee dat hij eigenlijk te groot is.
woensdag 17 oktober 2018 om 10:12
Nou ik snap je volkomen. Ik wil mij beschermd kunnen voelen. Dat gevoel krijg ik van een vent waar ik letterlijk tegenop kan kijken.......en ja zwaarder dan mij vind ik ook een stuk prettiger..... voor mij geen kleine ielige mannen..... dan ben ik echt een gebouw!!Solanger schreef: ↑17-10-2018 00:17Op foto’s deed ik dat ook... beetje onderuit hangen zodat we even groot leken. Hopeloos.
Hij was ook nog vrij tenger, lichter dan ik, hij kon ook maar de helft op van wat ik naar binnen schoof. Das niet echt relaxed uit eten zeg maar.
Ik voelde me werkelijk een tientonner bij hem vergeleken.
Mijn huidige vriend gooit me met speels gemak in de lucht alsof ik een veertje ben. Tsja. Het is toch een iets ander gevoel wel.
Al blijf ik het een rotidee vinden dat ik mede daarom afgehaakt ben![]()
En ach waarom zou dat een rotidee zijn? En waarom zou dat oppervlakkig zijn? Iedereen heeft een persoonlijke voorkeur..... Als ik zeg dat ik niet op donkere mannen val is dat toch hetzelfde als wanneer ik zeg dat ik niet op kleine mannen val toch.
Nee joh meid, zou lekker genieten van je beer van een vent nu!
En voor TO, als dat voor jou een dealbreaker is dan is dat zo..... kun je wel de rest van je leven dat proberen weg te drukken maar het blijft een ergernis.....
woensdag 17 oktober 2018 om 11:20
Wat is nou 4/5 cm verschil? Ik scheel met de meeste Nederlandse mannen zo'n 30/40 cm. Dat is pas veel. De mannen zijn wel groter dan ik. Laatst las ik een krantenartikel over vrouwen met een kleinere man. In de Westerse wereld schijnt lengte belangrijker gevonden te worden dan elders. Als je van elkaar houdt zou lengte niet uit moeten maken. Maar zelf trek ik me opmerkingen over mijn eigen lengte ook nogal aan. En dan heb ik niet eens een partner. Dus kan me wel voorstellen dat je het vervelend vind.
woensdag 17 oktober 2018 om 18:00
Mijn vriend is kleiner en dunner..dat vind ik dus niet fijn. Ik denk dat anderen ook makkelijk praten, omdat zij het niet zo ervaren.Sensu schreef: ↑17-10-2018 10:12Nou ik snap je volkomen. Ik wil mij beschermd kunnen voelen. Dat gevoel krijg ik van een vent waar ik letterlijk tegenop kan kijken.......en ja zwaarder dan mij vind ik ook een stuk prettiger..... voor mij geen kleine ielige mannen..... dan ben ik echt een gebouw!!
En ach waarom zou dat een rotidee zijn? En waarom zou dat oppervlakkig zijn? Iedereen heeft een persoonlijke voorkeur..... Als ik zeg dat ik niet op donkere mannen val is dat toch hetzelfde als wanneer ik zeg dat ik niet op kleine mannen val toch.
Nee joh meid, zou lekker genieten van je beer van een vent nu!
En voor TO, als dat voor jou een dealbreaker is dan is dat zo..... kun je wel de rest van je leven dat proberen weg te drukken maar het blijft een ergernis.....
Ik ervaar het nu eenmaal zo en dat ik dat ervaar accepteer ik. We matchen voor de rest prima.
woensdag 17 oktober 2018 om 19:18
woensdag 17 oktober 2018 om 20:47
Maar dan is hij toch gewoon langer? Ik zou er totaal niet bij stil staan als mijn vriend alleen al evenlang zou zijn hahaeenmeisje1993 schreef: ↑16-10-2018 18:18Ik ben 1.70 en mijn vriend 1.72 en hij is ook nog eens jonger dan ik. Maar ik denk daar echt nooit zo over na.. over zijn lengte..
woensdag 17 oktober 2018 om 20:52
Heel herkenbaar dit!Ikkuz schreef: ↑16-10-2018 17:36Heel erg herkenbaar! Bij mijn ex dook ik weg in zijn armen. Mijn huidige vriend is ook zo'n 5-7 cm kleiner. Het voelt fysiek nog steeds ongemakkelijk met naast elkaar lopen. Arm in arm doen we nooit. Hij probeert weleens arm om mij heen te slaan (om mijn nek, maar dat is geen porrum)..het voelt zo niet fijn en ongemakkelijk. Dus dat wil ik gewoon niet. Dus ja heb het ook en zal ook wel blijven bij mij. Hakken doe ik alleen nog aan bij vriendinnen.
woensdag 17 oktober 2018 om 21:13
woensdag 17 oktober 2018 om 23:52
ah vandaar dat het mij niet boeit, mijn vader was ook kleiner dan mijn moeder en ook haar 2e man was kleinerkadanz schreef: ↑17-10-2018 21:13Het houdt de gemoederen bezig zie ik, zelfs twee centimeter langer is niet genoeg, en dan noemt men mannen die over tieten praten oppervlakkig![]()
Vrouwen willen een man die op hun vader lijkt, volgens een gangbare psychologische theorie, daddy's little girl. Ook letterlijk dus!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 18 oktober 2018 om 00:26
Mijn man is iets kleiner dan ik. En dat vind ik ook niet zo leuk. En dat mag ik ook best zeggen vind ik. Hij had het trouwens ook liever wat anders gezien. Net als dat ik mijn neus te groot vind en nog wat van die dingetjes.
Ik vind een grote en stevige man stoer en sexy (nee, zo zag mijn vader er trouwens niet uit). En toch houd ik zielsveel van mijn man (en hij van mij).
Lieve TO, laat het geen groot issue worden. En als er wel issues zijn, pak die aan en gooi niet alles op het lengteverschil...
Ik vind een grote en stevige man stoer en sexy (nee, zo zag mijn vader er trouwens niet uit). En toch houd ik zielsveel van mijn man (en hij van mij).
Lieve TO, laat het geen groot issue worden. En als er wel issues zijn, pak die aan en gooi niet alles op het lengteverschil...
Beter een half motto....