Leuke date ineens afstandelijk, help!
zondag 9 september 2018 om 08:42
Goedemorgen,
Het zoveelste topic over dit onderwerp, maar hier komt ie.
Ik ben sinds 1,5 maand aan het daten met een hele leuke man, heb nu een keer of 7/8 gezien en dat was voornamelijk op zijn initiatief. Paar keer thuis afgesproken (allebei kinderen, uiteraard laten we die erbuiten) en paar keer buiten de deur. Laatste date was afgelopen vrijdag en ben daar voor het eerst blijven slapen, ook sex gehad. Normaal doe ik dat niet snel, maar het leek allemaal goed te voelen en te gaan, hij toonde veel interesse en kreeg dagelijks wel een berichtje of belletje hoe het ging.
Toen ik gisteren thuis was kreeg ik nog een leuk appje van m dat ie een topavond had gehad, ik was het daarmee eens, maar mijn onzekerheid kreeg de overhand en heb gevraagd hoe hij erin stond. Niet qua relatie oid, want daar vind ik het nog te vroeg voor, maar wel of onze neuzen dezelfde kant uit stonden. Daar heeft ie heel lauw op gereageerd en geen antwoord op gegeven en heb nu het onderbuikgevoel dat het einde oefening is, dat ik hem onbedoeld heb afgeschrikt door om verduidelijking te vragen.
Nu zit ik in dubio, nog even laten weten dat het niet mijn intentie was om te vragen of ie mij al als relatiemateriaal ziet, maar alleen wilde weten hoe hij erin stond. Of het maar gewoon laten?
Baal er wel flink van, het is voor het eerst in jaren dat een man weer zoiets in me losmaakte en heb nu het gevoel alsof ik het verknald heb door het te vroeg aan te kaarten. Aan de andere kant wil ik wel een man die dit soort dingen gewoon kan handelen zonder meteen in de paniekmodus te springen en de manier waarop ie ermee omgaat (of niet omgaat eigenlijk) kan ik niet zo waarderen. Hij heeft 2 weken geleden ook zijn onzekerheid uitgesproken en heb hem toen ook niet laten bungelen.
What to do..
Het zoveelste topic over dit onderwerp, maar hier komt ie.
Ik ben sinds 1,5 maand aan het daten met een hele leuke man, heb nu een keer of 7/8 gezien en dat was voornamelijk op zijn initiatief. Paar keer thuis afgesproken (allebei kinderen, uiteraard laten we die erbuiten) en paar keer buiten de deur. Laatste date was afgelopen vrijdag en ben daar voor het eerst blijven slapen, ook sex gehad. Normaal doe ik dat niet snel, maar het leek allemaal goed te voelen en te gaan, hij toonde veel interesse en kreeg dagelijks wel een berichtje of belletje hoe het ging.
Toen ik gisteren thuis was kreeg ik nog een leuk appje van m dat ie een topavond had gehad, ik was het daarmee eens, maar mijn onzekerheid kreeg de overhand en heb gevraagd hoe hij erin stond. Niet qua relatie oid, want daar vind ik het nog te vroeg voor, maar wel of onze neuzen dezelfde kant uit stonden. Daar heeft ie heel lauw op gereageerd en geen antwoord op gegeven en heb nu het onderbuikgevoel dat het einde oefening is, dat ik hem onbedoeld heb afgeschrikt door om verduidelijking te vragen.
Nu zit ik in dubio, nog even laten weten dat het niet mijn intentie was om te vragen of ie mij al als relatiemateriaal ziet, maar alleen wilde weten hoe hij erin stond. Of het maar gewoon laten?
Baal er wel flink van, het is voor het eerst in jaren dat een man weer zoiets in me losmaakte en heb nu het gevoel alsof ik het verknald heb door het te vroeg aan te kaarten. Aan de andere kant wil ik wel een man die dit soort dingen gewoon kan handelen zonder meteen in de paniekmodus te springen en de manier waarop ie ermee omgaat (of niet omgaat eigenlijk) kan ik niet zo waarderen. Hij heeft 2 weken geleden ook zijn onzekerheid uitgesproken en heb hem toen ook niet laten bungelen.
What to do..
dinsdag 11 september 2018 om 18:32
Dit ja. Gewoon lekker normaal blijven doen. Wanneer komt ‘ie terug eigenlijk?winkje87 schreef: ↑11-09-2018 18:26Pas ook wel op voor overanalyseren. De tijd zal het leren. Wees niet naief, maar ga ook niet te negatief denken en overall slechte tekens in zien. Ik lees nu al 4 pagina's in een topic met geanalyseer, maar naar aanleiding van wat je schrijft over wat hij nu doet zou ik me echt nog niet zo druk gaan maken hoor.
dinsdag 11 september 2018 om 22:33
Ergens komend weekend komt ie terug geloof ik. We hebben een primeur, vandaag is de 1e dag sinds ik contact met hem heb dat ie helemaal niks van zich heeft laten horen. Voor sommigen zegt dat waarschijnlijk niks, maar hij heeft tot nu toe altijd wel even iets van zich laten horen. Hij is wel actief geweest op social media zag ik dus hij heeft zijn telefoon wel in zn handen gehad. Zeker gezien de afgelopen dagen zegt dat wel iets en kan dit gewoon niet waarderen. Wat iemand eerder al zei, als ie me echt leuk had gevonden had ie wat meer zijn best gedaan om in ieder geval contact te onderhouden. Wacht het nog een dag of 2 af, maar ben hier eigenlijk wel een beetje klaar mee eigenlijk. Dat appje was niet slim, maar dit verdien ik ook niet. Vraag dan wel of ik m even kan bellen/zien als ie weer terug is zodat ik zijn stem/gezicht kan horen of zien, al is het maar voor mezelf om het af te kunnen sluiten. Jammer:(
dinsdag 11 september 2018 om 23:40
Enigste advies wat ik kan geven is; hou de eer aan jezelf en hou afstand, hoe moeilijk dat ook is. Verder bijna woord voor woord eens met Faye-. Dankje Faye, je hebt mij ook weer even op het juiste spoor gebracht.
En Lennie (!!) wat kan jij ongelofelijk uit je nek kletsen en uit je duim zuigen. Is er iets wat jij of de nicht van je overbuurvrouw haar pedicure niet heeft meegemaakt? ..
En Lennie (!!) wat kan jij ongelofelijk uit je nek kletsen en uit je duim zuigen. Is er iets wat jij of de nicht van je overbuurvrouw haar pedicure niet heeft meegemaakt? ..
woensdag 12 september 2018 om 06:29
Ik vind je nu wel een beetje een drama queen hoor met je primeur.. bah. Hij is op vakantie! Ben je dan verplicht om elke dag te appen? Weet je, ook al blijkt het uiteindelijk niks te worden laat het dan zo zijn en accepteer het maar om nu in je eentje heel dramatisch die conclusie al te trekken en het daarna "af te willen sluiten" zonder dat de man van iets weet... volgens mij is dit weer zo'n bui. Hoop dat je niet hebt geappt.
woensdag 12 september 2018 om 07:01
Dat mag je uiteraard vinden, ik ben het daar niet mee eens. Hij is het zeker niet verplicht, maar gezien de afgelopen dagen is dit wel opvallend. En nee, ik heb hem niet geappt, ik heb echt wel geleerd van de laatste keer. Ik gaf juist aan dat ik het nog even aan zou kijken en m eerst wil zien (of in ieder geval spreken) voordat ik definitieve conclusies trek. Ik vind alleen wel dat ik het recht heb om ergens een grens te trekken als iets me niet bevalt. Dat heeft dus niet alleen met gisteren te maken, maar met de afgelopen dagen
woensdag 12 september 2018 om 07:06
Drama queen? Ben inmiddels zes jaar vrijgezel en veel gedate en werkelijk geen 1 keer is dit signaal een goed teken geweest.eefje1980 schreef: ↑12-09-2018 06:29Ik vind je nu wel een beetje een drama queen hoor met je primeur.. bah. Hij is op vakantie! Ben je dan verplicht om elke dag te appen? Weet je, ook al blijkt het uiteindelijk niks te worden laat het dan zo zijn en accepteer het maar om nu in je eentje heel dramatisch die conclusie al te trekken en het daarna "af te willen sluiten" zonder dat de man van iets weet... volgens mij is dit weer zo'n bui. Hoop dat je niet hebt geappt.
TO luister naar je gevoel en onzekerheid. Dat dit na de seks op kwam zetten is na mijn idee een teken bij jezelf omdat er ook echt iets aan de hand is. Luister naar jezelf.
Al die adviezen op een forum dat is zo verwarrend. Niemand kent de situatie echt, alleen jij.
woensdag 12 september 2018 om 08:31
Mee eens. Iedereen roept altijd dat er niks aan de hand is als een man even een dag niet appt. Dat zal ook best wel eens zo zijn, maar verandering in app-patroon, betekent toch vaak dat de interesse afneemt. Doe ik zelf ookywtje schreef: ↑12-09-2018 07:06Drama queen? Ben inmiddels zes jaar vrijgezel en veel gedate en werkelijk geen 1 keer is dit signaal een goed teken geweest.
TO luister naar je gevoel en onzekerheid. Dat dit na de seks op kwam zetten is na mijn idee een teken bij jezelf omdat er ook echt iets aan de hand is. Luister naar jezelf.
Al die adviezen op een forum dat is zo verwarrend. Niemand kent de situatie echt, alleen jij.
...
woensdag 12 september 2018 om 08:51
Het is een puberaal medium voor mensen die belangrijke en gevoelige zaken niet face to face kunnen communiceren. Het leidt daarom tot ellende. Zij app-gedrag is veranderd omdat jij zaken gaat appen die alleen geschikt zijn om face to face te bespreken.
Het slim van hem om daar niet over door te appen omdat het leidt tot misverstanden en soms ook tot ruzie.
Het is ook vreemd om dan maar weer gezellig: hoe is het liefje, goede morgen wat heb je gedaan te appen alsof er niets is gebeurd.
Je bent hem aan het afrekenen op iets dat jij zelf hebt veroorzaakt.
Het slim van hem om daar niet over door te appen omdat het leidt tot misverstanden en soms ook tot ruzie.
Het is ook vreemd om dan maar weer gezellig: hoe is het liefje, goede morgen wat heb je gedaan te appen alsof er niets is gebeurd.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 12 september 2018 om 09:17
Hier zit naar mijn idee zeker iets in.Tessa- schreef: ↑11-09-2018 10:17Vaak is het niet zo dat mannen na de sex ineens afstand nemen, zoals soms gezegd wordt, maar afstand nemen na de sex omdat de vrouw ineens anders gaat doen. Andere gesprekken gaat aankaarten, zich claimeriger of juist afwachtender gaat opstellen.
Dit veranderende gedrag zorgt weer voor een andere actie-reactie.
De lading verandert ermee en dan met name bij vrouwen.
Kan een kwestie zijn van gevoelig voor oxytocine (en andere stoffen, zoals dopamine, maar er komt dan op eoa manier meer kwetsbaarheid bij kijken die dat onbevangene (wat TO beschreef van het luchtig kunnen daten voor er seks was) opeens verandert.
En ergens las ik: "als ie nu vaag doet, doet ie dat over 5 jaar ook en dat/ zo iemand moet je niet willen" oid.
Wat een kul vind ik dat: alsof je na een aantal dates zeker hoort te zijn van wat je voelt en hoe diep dat al is (of helemaal verliefd op je hoort te zijn en anders not into you), wat een aannames en projecties, ook omdat de ervaring dat dan geleerd zou hebben (ff wat meer stilte/ minder appen altijd een slecht signaal betekende) dat de interesse eraf is (en iemand hier dat ook zegt: dat doe ik zelf ook).
Misschien is het voor veel mannen net zo'n (bekende) ervaring, zou het bijna een graadmeter kunnen zijn (na seks) om te kijken hoe relaxt en met (enig zelf)vertrouwen of juist hyperig/angstig erop gereageerd wordt?
Je zou het haast denken, maar dat geloof ik niet.
Ik denk dat mannen daarna met een big smile over gaan tot de orde vd dag en wat ze te doen hebben, geeneens van bewust zijn dat daar zoveel betekenis aan (bevestigende appjes) gehecht wordt.
Ik denk dat idd vaak het (na seks) vragen naar "waar sta ik?" zeker wel een andere wending kan geven, van meteen ook vastzitten aan dagelijks contact verschuldigd zijn enz.
Ook de aanname dat als iemand je maar leuk genoeg vindt diegene dat vele contact ook wenst en prettig vindt.
Voor sommigen is er meer tijd en ervaringen samen nodig om te weten wát je precies voelt.
En misschien iha voor mannen wel meer, omdat zij "leuk" en "seksuele aantrekkingskracht" en fijne intimiteit ook meemaken zonder verliefd te zijn of te noemen, en dus niét elke "klik" meteen vanuit gaan dat dit weleens de Ware zou kunnen zijn.
Misschien interpreteren veel vrouwen eenzelfde soort "verlangen/verliefde gevoelens" wel als verliefd en mannen (nog) niet bij een beginnende aantrekkingskracht en veroveringsfase, en heeft dat meer tijd nodig om "zeker" van te zijn wat die gevoelens nou zijn en óf die wel standhouden. En dan kan "gedoe" die blik het gehalte aan "leukheid" wel degelijk negatief beinvloeden (als het zo al begint..)
En dan kun je natuurlijk zeggen: dan was het niet de "juiste" persoon voor mij als ie daar al niet tegen kan, ik zoek wel verder naar een volwassener exemplaar.
En zeker als dat vaker voorkomt kun je je afvragen of dat niet per sé "onvolwassen" is, maar of een ander dat anders mag beleven zonder dat daar allerlei aannames en conclusies aan gehangen worden (als je die stiltes zelf gaat invullen met angstige gedachten dat het alweer voorbij is of dat ie dan niet aan je denkt of iig niet "voor je gaat").
Soms zijn er andere redenen voor, en soms idd na de verovering de lol eraf en soms gewoon van geen kwaad bewust en dan afknapper om ter verantwoording geroepen te worden?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
woensdag 12 september 2018 om 09:54
Ter verantwoording roepen? Er wordt echt compleet voorbij gegaan aan TO. Jemig, alles wordt ingevuld voor de beste man, maar TO voelt iets waar zij zich niet prettig bij voelt.
Daar mag zij zelf conclusies voor zichzelf aan verbinden. Ze vindt het niet prettig, punt. Dat mag! Al dat aanpassen naar de ander, voorbij gaan aan wat iemand voelt bij het veranderende contact. Het is allemaal zo'n moeilijk gedoe.
TO bel hem op en vertel wat je voelt. Hou jezelf niet nog langer in onzekerheid en maak keuzes die jij wilt.
Dat heeft niks met iemand tot verantwoording roepen te maken. Zolang ze maar bij zichzelf blijft. En als dat een ander afschrikt, jammer dan.
Daar mag zij zelf conclusies voor zichzelf aan verbinden. Ze vindt het niet prettig, punt. Dat mag! Al dat aanpassen naar de ander, voorbij gaan aan wat iemand voelt bij het veranderende contact. Het is allemaal zo'n moeilijk gedoe.
TO bel hem op en vertel wat je voelt. Hou jezelf niet nog langer in onzekerheid en maak keuzes die jij wilt.
Dat heeft niks met iemand tot verantwoording roepen te maken. Zolang ze maar bij zichzelf blijft. En als dat een ander afschrikt, jammer dan.
woensdag 12 september 2018 om 10:20
Wat is er dan gebeurd? Als ik goed begrijp een appje waarin TO vroeg om enige duidelijkheid. Om te spreken van dat iets "gebeurd" is en iets wat zij zelf "veroorzaakt" heeft, vind ik dan weer erg dramatisch. Buitenom dat de man zelf juist deed of niks "gebeurd" was nadat TO dat appje heeft verstuurd (negeren en idd gezellige appjes sturen alsof TO de vraag in kwestie niet verzonden had), vroeg hij zelf in een vroeger stadium hoe Goldygirl erin stond. En nu zij hiernaar vraagt lijkt hij zich terug te trekken.viva-amber schreef: ↑12-09-2018 08:51Het is ook vreemd om dan maar weer gezellig: hoe is het liefje, goede morgen wat heb je gedaan te appen alsof er niets is gebeurd.
Aangezien geen gesprek is geweest na bewuste appje, weten we nooit zeker waar deze omslag aan ligt. Dat de man dubbele signalen geeft is het enige wat zeker is.
woensdag 12 september 2018 om 10:27
Hey, ook jaren af en aan gedate hoor, ik weet er alles van. Maar juist daarom moet je niet gaan projecteren. En ik zie achteraf bij mezelf ook gedrag dat het mede heeft veroorzaakt dat sommige dates niet werden. Het ligt niet altijd aan de ander en het is ook goed om naar je eigen valkuilen te kijken. Dat ze er zo wat minder zin in heeft kan ik me voorstellen maar ik vind óók dat ze het nogal loopt te dramatiseren en groot te maken in haar hoofd. Ik mag dat inderdaad vinden en ze hoeft daar helemaal niks mee. Maar ik herken het wel van mezelf en dat heeft gewoon een negatieve impact op verder leuke dates, ook al wordt het uiteindelijk niks. Je houdt er gewoon een beter gevoel aan over als je het niet te groot maakt allemaal. Het is gewoon zo dat als je in je hoofd besluit dan iemand niet wil je daar opeens alles aan gaat ophangen, ook appjes die heel onschuldig/normaal zijn. Vind ik zonde.ywtje schreef: ↑12-09-2018 07:06Drama queen? Ben inmiddels zes jaar vrijgezel en veel gedate en werkelijk geen 1 keer is dit signaal een goed teken geweest.
woensdag 12 september 2018 om 10:40
Er is geen gesprek omdat deze man vlak na het 'staan onze neuzen dezelfde kant op appje' naar het buitenland is gegaan wat al gepland was. De kans voor een gesprek was er dus op dat moment niet.shift.delete schreef: ↑12-09-2018 10:20
Aangezien geen gesprek is geweest na bewuste appje, weten we nooit zeker waar deze omslag aan ligt. Dat de man dubbele signalen geeft is het enige wat zeker is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 12 september 2018 om 11:02
Eefje, ik begrijp je punt hoor. Herkenbaar ook voor mij. Alleen de onzekerheid was er niet, ze rijdt weg en krijgt een onbestemd gevoel. Daar kan je aan voorbij gaan, of als signaal nemen. Sommige signalen bij jezelf zijn echt juist. Daar mag je naar luisteren en in mijn optiek speelt dat nu bij TO.
Maar nogmaals, ieder hier vult het naar eigen referentiekader in. Ik persoonlijk zou gek worden van al deze meningen. Het internet tijdperk is een raar fenomeen, wat alle spontaniteit in handelen weg neemt. Alles wordt gewikt en gewogen, over geanalyseerd, meningen van onbekenden gevraagd...
Mijn advies, doe wat voor jezelf goed voelt. Er is geen goed of fout in zo'n situatie. Alleen leer momenten voor jezelf. Stel je hebt het juist, dan is dat fijn om te weten. Stel dat het niet zo is, leer je daar weer van in een volgende situatie. En een man die je niet meer leuk vindt om een appje, die past toch niet bij je lijkt me.
Maar nogmaals, ieder hier vult het naar eigen referentiekader in. Ik persoonlijk zou gek worden van al deze meningen. Het internet tijdperk is een raar fenomeen, wat alle spontaniteit in handelen weg neemt. Alles wordt gewikt en gewogen, over geanalyseerd, meningen van onbekenden gevraagd...
Mijn advies, doe wat voor jezelf goed voelt. Er is geen goed of fout in zo'n situatie. Alleen leer momenten voor jezelf. Stel je hebt het juist, dan is dat fijn om te weten. Stel dat het niet zo is, leer je daar weer van in een volgende situatie. En een man die je niet meer leuk vindt om een appje, die past toch niet bij je lijkt me.
woensdag 12 september 2018 om 11:06
Ze had niet verwacht dat een gesprek nodig was. Bovendien was wel degelijk ruimte voor een gesprek want hij vertrok maandag pas. Ze hadden kunnen bellen bijv., maar hebben dit beiden niet gedaan. En bovendien vroeg de beste man iets soortgelijks per app een aantal weken geleden. De man is niet naar het buitenland. En nog een paar dingen waaruit blijkt dat je het topic niet goed leest. No offence verder, maar ik geef het even aan omdat het niet echt helpt als je steeds dingen inbrengt die niet kloppen in de huidige context.viva-amber schreef: ↑12-09-2018 10:40Er is geen gesprek omdat deze man vlak na het 'staan onze neuzen dezelfde kant op appje' naar het buitenland is gegaan wat al gepland was. De kans voor een gesprek was er dus op dat moment niet.
woensdag 12 september 2018 om 11:10
Omdat hij het op de app gaat hoef je dat zelf nog niet te doen. Dit soort zaken bespreek je niet via de app. In welke situatie dan ook niet. Daar is dat medium helemaal niet geschikt voor. Net zoals mail daar niet geschikt voor is. Alleen de app is nog korter. je ziet geen emotie, geen gezichtsuitdrukking.
Het wordt nu om gedraaid dat hij er verkeerd op reageert maar zij had zelf kunnen wachten tot een face to face gesprek of bellen of dat voorstellen ipv dit soort zaken appen.
Het wordt nu om gedraaid dat hij er verkeerd op reageert maar zij had zelf kunnen wachten tot een face to face gesprek of bellen of dat voorstellen ipv dit soort zaken appen.
woensdag 12 september 2018 om 11:15
Eens. Zolang hij geen inhoudelijke reactie heeft gegeven kun je dat ook niet weten. Zo simpel is het.
woensdag 12 september 2018 om 11:27
ywtje schreef: ↑12-09-2018 11:02Mijn advies, doe wat voor jezelf goed voelt. Er is geen goed of fout in zo'n situatie. Alleen leer momenten voor jezelf. Stel je hebt het juist, dan is dat fijn om te weten. Stel dat het niet zo is, leer je daar weer van in een volgende situatie. En een man die je niet meer leuk vindt om een appje, die past toch niet bij je lijkt me.
+ Eens.
woensdag 12 september 2018 om 12:52
Meestal klopt mijn onderbuikgevoel aardig en dit geval zegt dat dat het einde oefening is, misschien nog niet nu meteen, maar heb wel het vermoeden dat ie niet meer zo enthousiast is als in het begin. Ik ga nu nog geen beslissingen maken tot ik hem gezien of gesproken heb. Vind het een lastige situatie om zo in onzekerheid te zitten, wil het ergens gewoon maar weten, dan kan ik ook door.
Kan het nu wel meer loslaten dan een paar dagen geleden, maar het knaagt natuurlijk wel.
Ik denk dat ik even in het midden laat voor hem hoe ik me voel en hem zo een berichtje stuur hoe het gaat en of ie even tijd heeft om te meeten wanneer ie terug is. Zoiets maar?
Kan het nu wel meer loslaten dan een paar dagen geleden, maar het knaagt natuurlijk wel.
Ik denk dat ik even in het midden laat voor hem hoe ik me voel en hem zo een berichtje stuur hoe het gaat en of ie even tijd heeft om te meeten wanneer ie terug is. Zoiets maar?
woensdag 12 september 2018 om 13:07
Probeer je eigen koers te varen en nu niet in de valkuil te laten meezuigen in de dynamiek die ontstaan is na het “verkeerde “ appje.
Gewoon weer de gezellige, luchtige en flirtige vibe pakken zoals het hiervoor ook was.
Spreek gewoon wat af en dan zie je wel. Je hoeft het toch niet zelf af te kappen of zo hyper alert te zijn? Kijk gewoon hoe het ontwikkeld en wat hij te bieden heeft.
Daten is loslaten en genieten. De neuzen dezelfde kant op en relatie is geen garantie dat je hart niet gebroken kan worden. Kwetsbaar zijn en liefde is een investering in jezelf. Spring in het diepe, laat de controle los en vertrouw op jezelf dat je alles aan kunt dus ook een teleurstelling.
Ik vind een veranderd app gedrag ook een niet gunstig teken maar je laat je wel erg leiden door je angst voor afwijzing. Soms kun je de goede vibe echt wel weer oppakken samen
Gewoon weer de gezellige, luchtige en flirtige vibe pakken zoals het hiervoor ook was.
Spreek gewoon wat af en dan zie je wel. Je hoeft het toch niet zelf af te kappen of zo hyper alert te zijn? Kijk gewoon hoe het ontwikkeld en wat hij te bieden heeft.
Daten is loslaten en genieten. De neuzen dezelfde kant op en relatie is geen garantie dat je hart niet gebroken kan worden. Kwetsbaar zijn en liefde is een investering in jezelf. Spring in het diepe, laat de controle los en vertrouw op jezelf dat je alles aan kunt dus ook een teleurstelling.
Ik vind een veranderd app gedrag ook een niet gunstig teken maar je laat je wel erg leiden door je angst voor afwijzing. Soms kun je de goede vibe echt wel weer oppakken samen
vrijdag 14 september 2018 om 11:13
Het zou hem sieren als hij dat ook luchtig kan opnemen en als momentopname kan zien, even een oprisping van kwetsbaarheid en onzekerheid omdat TO hem zo leuk vindt.
Evenzovaak heeft het helemaal niks met veranderd gevoel te maken of dat de buit binnen zou zijn na 1x seks, hoor en heeft die man nog andere dingen aan zijn hoofd dan appen, had ie -als TO niet zo snel was met bevestigen en vragen naar bevestiging- zelf wel weer spontaan iets gestuurd, zij het niet onmiddellijk maar een dag of paar dagen later.
Om meteen die conclusies eraan te verbinden dat de interesse wel over zal zijn is typisch voor zoveel vrouwen en topics hier, je kunt de klok erop gelijk zetten.
En dat ongeduldige ken ik zelf ook soms wel, dus de behoefte an sich is begrijpelijk genoeg (om te willen weten of gevoelens zo'n beetje gelijk op gaan).
Dat wil niet zeggen dat aan de andere kant ook zo'nzelfde behoefte is om dat zsm te weten en uit te spreken naar elkaar.
Het gaat niet -alleen- om je eigen behoeften (en anders maar meteen afschrijven als dat niet zsm bevredigd (gerustgesteld) wordt).
Waarom mag die ander niet zijn/haar spontane tempo hebben en zou het altijd betekenen niet (genoeg) into you, als het misschien niet eens in iemand ópkomt dat die ander (vaak zij) daar zoveel betekenis aan hecht?
Misschien liep hij de hele dag met een big
aan je te denken bij alles wat ie deed, niet iedereen heeft de neiging om dat allemaal zsm mede te delen, omdat je die neiging zelf wél hebt.
En soms kun je beter zelf ff afwachten (op een spontane reactie) dan toegeven aan dat impulsieve. Want het is vaak in een impuls, die snelle reactie die je zelf kwijt wilt/ moet. Het is niet gezegd dat dat snelle uitspreken en uiten (en dat zsm terugverwachten) ook het beste is (in een beginnende en dus nog uiterst onzekere relatie, die nog alle kanten op kan, ook al is de start veelbelovend).
Dan nog heb je individuele verschillen in hoé je die gevoelens uit, niet iedereen doet dat in/met (veel) woorden, ken persoonlijk veel mannen die dat liever uiten tijdens samenzijn in de praktijk, het je laten voélen en merken, opnieuw willen afspreken, of iets voor je willen doen, fysiek uiten, belt liever en/of ziet/spreekt/ontmoet en ontdekt je liever live, enz.
In mijn (recente) ervaring houdt de hoeveelheid en inhoud van (getypte) tekst geen noodzakelijk verband met wat iemand wel/niet voor je voelt en hoeft dus zeker niet gelijk op te gaan.
Ik heb nu iets met iemand die dat gewoon niet gewend was en in het begin mondjesmaat/korter reageerde, en naarmate we elkaar "live" langer en beter kennen zich zelf ook meer uitspreekt (terplekke en tussendoor) en weet je van elkaar dat het wel goed zit en als je (tussendoor) ff niks/ iets minder hoort de ander wel gewoon iets anders aan het doen zal zijn, zonder dat op jezelf (of de voortgang) te betrekken (of laat twijfelen).
Wat iemand wel en niet zegt/schrijft kán wel, maar hoéft niet een graadmeter te zijn: vaak zeggen daden gewoon meer dan woorden.
TO, ik ben heel benieuwd hoe het verder is gegaan, want als het tussen jullie goed voelde als je bij elkaar bent mag je best wat meer geloven dat dat niet zomaar weg of over is als je elkaar ff niet ziet of in contact bent.
En hoeft het ook niet meteen een afknapper van jewelste te zijn voor hem als jij zo'n impulsief berichtje stuurt ook.
Evenzovaak heeft het helemaal niks met veranderd gevoel te maken of dat de buit binnen zou zijn na 1x seks, hoor en heeft die man nog andere dingen aan zijn hoofd dan appen, had ie -als TO niet zo snel was met bevestigen en vragen naar bevestiging- zelf wel weer spontaan iets gestuurd, zij het niet onmiddellijk maar een dag of paar dagen later.
Om meteen die conclusies eraan te verbinden dat de interesse wel over zal zijn is typisch voor zoveel vrouwen en topics hier, je kunt de klok erop gelijk zetten.
En dat ongeduldige ken ik zelf ook soms wel, dus de behoefte an sich is begrijpelijk genoeg (om te willen weten of gevoelens zo'n beetje gelijk op gaan).
Dat wil niet zeggen dat aan de andere kant ook zo'nzelfde behoefte is om dat zsm te weten en uit te spreken naar elkaar.
Het gaat niet -alleen- om je eigen behoeften (en anders maar meteen afschrijven als dat niet zsm bevredigd (gerustgesteld) wordt).
Waarom mag die ander niet zijn/haar spontane tempo hebben en zou het altijd betekenen niet (genoeg) into you, als het misschien niet eens in iemand ópkomt dat die ander (vaak zij) daar zoveel betekenis aan hecht?
Misschien liep hij de hele dag met een big
En soms kun je beter zelf ff afwachten (op een spontane reactie) dan toegeven aan dat impulsieve. Want het is vaak in een impuls, die snelle reactie die je zelf kwijt wilt/ moet. Het is niet gezegd dat dat snelle uitspreken en uiten (en dat zsm terugverwachten) ook het beste is (in een beginnende en dus nog uiterst onzekere relatie, die nog alle kanten op kan, ook al is de start veelbelovend).
Dan nog heb je individuele verschillen in hoé je die gevoelens uit, niet iedereen doet dat in/met (veel) woorden, ken persoonlijk veel mannen die dat liever uiten tijdens samenzijn in de praktijk, het je laten voélen en merken, opnieuw willen afspreken, of iets voor je willen doen, fysiek uiten, belt liever en/of ziet/spreekt/ontmoet en ontdekt je liever live, enz.
In mijn (recente) ervaring houdt de hoeveelheid en inhoud van (getypte) tekst geen noodzakelijk verband met wat iemand wel/niet voor je voelt en hoeft dus zeker niet gelijk op te gaan.
Ik heb nu iets met iemand die dat gewoon niet gewend was en in het begin mondjesmaat/korter reageerde, en naarmate we elkaar "live" langer en beter kennen zich zelf ook meer uitspreekt (terplekke en tussendoor) en weet je van elkaar dat het wel goed zit en als je (tussendoor) ff niks/ iets minder hoort de ander wel gewoon iets anders aan het doen zal zijn, zonder dat op jezelf (of de voortgang) te betrekken (of laat twijfelen).
Wat iemand wel en niet zegt/schrijft kán wel, maar hoéft niet een graadmeter te zijn: vaak zeggen daden gewoon meer dan woorden.
TO, ik ben heel benieuwd hoe het verder is gegaan, want als het tussen jullie goed voelde als je bij elkaar bent mag je best wat meer geloven dat dat niet zomaar weg of over is als je elkaar ff niet ziet of in contact bent.
En hoeft het ook niet meteen een afknapper van jewelste te zijn voor hem als jij zo'n impulsief berichtje stuurt ook.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..