Man vs vrouw 2012
zaterdag 31 maart 2012 om 17:34
Hoi forummers!
Ik heb een vraagje waar ik al een tijd mee zit en wil graag meningen hoe de man en vrouw hier op dit forum over denken.
Waarom lijkt het alsof vrouwen harder jagen op mannen tegenwoordig?
Heb het hier met regelmaat over met single mensen (man en vrouw) en het valt meerdere mensen op.
Het stoort mij mateloos, ik ben single en hou er van dat een man achter mij aanzit en moeite voor mij wil doen.
We kunnen allemaal wel zeggen dat het 2012 is en dat de vrouw tegenwoordig zo geemancipeerd is, alleen zou het niet liggen aan het feit dat veel vrouwen zich veel te gemakkelijk laten verleiden en genoegen nemen met een man die geen moeite voor ze wil doen?
Worden mannen daar niet extreem lui van?
Graag jullie reacties ben benieuwd hoe jullie hier over denken.
Mannen ook graag jullie eerlijke mening.
Ik heb een vraagje waar ik al een tijd mee zit en wil graag meningen hoe de man en vrouw hier op dit forum over denken.
Waarom lijkt het alsof vrouwen harder jagen op mannen tegenwoordig?
Heb het hier met regelmaat over met single mensen (man en vrouw) en het valt meerdere mensen op.
Het stoort mij mateloos, ik ben single en hou er van dat een man achter mij aanzit en moeite voor mij wil doen.
We kunnen allemaal wel zeggen dat het 2012 is en dat de vrouw tegenwoordig zo geemancipeerd is, alleen zou het niet liggen aan het feit dat veel vrouwen zich veel te gemakkelijk laten verleiden en genoegen nemen met een man die geen moeite voor ze wil doen?
Worden mannen daar niet extreem lui van?
Graag jullie reacties ben benieuwd hoe jullie hier over denken.
Mannen ook graag jullie eerlijke mening.
Je m"appelle belle
maandag 2 april 2012 om 23:53
quote:snoezzz schreef op 02 april 2012 @ 23:48:
Zo. Gezellig ineens.
Heeft er iemand nog een mening over de intelligentie van vrouwen die naar beneden gehaald wordt door mannen die de deur openhouden?
Ik denk dat je nu teveel vraagt.
Zo. Gezellig ineens.
Heeft er iemand nog een mening over de intelligentie van vrouwen die naar beneden gehaald wordt door mannen die de deur openhouden?
Ik denk dat je nu teveel vraagt.
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
maandag 2 april 2012 om 23:55
maandag 2 april 2012 om 23:56
quote:Beestjes schreef op 02 april 2012 @ 23:49:
Me llamo Beestjes, como te llamas?? Was erg leuk, in totaal maar 4 studenten en 4 uur les, dus was behoorlijk intens. Kan ook al tot 20 tellen
Te gusta?
Hier moest ik al lang over nadenken.
Te lang geleden.
Ik ga zo slapen.
Doe je morgen weer je best?
Me llamo Beestjes, como te llamas?? Was erg leuk, in totaal maar 4 studenten en 4 uur les, dus was behoorlijk intens. Kan ook al tot 20 tellen
Te gusta?
Hier moest ik al lang over nadenken.
Te lang geleden.
Ik ga zo slapen.
Doe je morgen weer je best?
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
maandag 2 april 2012 om 23:58
quote:noppies schreef op 02 april 2012 @ 23:56:
[...]
Hopen dat ie niet wegwaait, dan blijft er niet veel verhullends over.. Wrs mogen we dan niet naar binnen..
* Grinnikt *
Ik heb een teer hartje.
[...]
Hopen dat ie niet wegwaait, dan blijft er niet veel verhullends over.. Wrs mogen we dan niet naar binnen..
* Grinnikt *
Ik heb een teer hartje.
maandag 2 april 2012 om 23:58
quote:stop_staring schreef op 02 april 2012 @ 23:56:
[...]
Ah, op die fiets. Ik vraag in Spanje meestal "Hoe heet hij?" 2e persoon, dat is dus hoe heet jij. Volgens mijn boek en mijn leraar is dat como te llamas, como te appelidas? Derde persoon is como se llama/appelida. Tot zover dus. Maar ja, weten die Spanjaarden veel, die doen ook maar wat!
[...]
Ah, op die fiets. Ik vraag in Spanje meestal "Hoe heet hij?" 2e persoon, dat is dus hoe heet jij. Volgens mijn boek en mijn leraar is dat como te llamas, como te appelidas? Derde persoon is como se llama/appelida. Tot zover dus. Maar ja, weten die Spanjaarden veel, die doen ook maar wat!
dinsdag 3 april 2012 om 00:00
quote:palanja schreef op 02 april 2012 @ 23:36:
[...]
Zo kan ik nog wel wat dingetjes opnoemen die fout zijn aan jou en je strontvliegje maatje Meds.
Even zeuren hoor, sorry Corry.
Maar je mag niet praten over mensen die weg zijn.
Het zou fijn zijn als er wat respect betracht wordt hier.
Bij voorbaat dank.
[...]
Zo kan ik nog wel wat dingetjes opnoemen die fout zijn aan jou en je strontvliegje maatje Meds.
Bij voorbaat dank.
dinsdag 3 april 2012 om 00:04
quote:Beestjes schreef op 02 april 2012 @ 23:58:
[...]
2e persoon, dat is dus hoe heet jij. Volgens mijn boek en mijn leraar is dat como te llamas, como te appelidas? Derde persoon is como se llama/appelida. Tot zover dus. Maar ja, weten die Spanjaarden veel, die doen ook maar wat!Je hebt gelijk hoor, daarom geil ik zo ben ik zo dol op ze.
Hola dulzura, tengo ganas, necesito sentirte etc etc meer heb ik niet nodig in mijn vacaciones.
[...]
2e persoon, dat is dus hoe heet jij. Volgens mijn boek en mijn leraar is dat como te llamas, como te appelidas? Derde persoon is como se llama/appelida. Tot zover dus. Maar ja, weten die Spanjaarden veel, die doen ook maar wat!Je hebt gelijk hoor, daarom geil ik zo ben ik zo dol op ze.
Hola dulzura, tengo ganas, necesito sentirte etc etc meer heb ik niet nodig in mijn vacaciones.
dinsdag 3 april 2012 om 00:06
quote:stop_staring schreef op 03 april 2012 @ 00:00:
[...]
Bij voorbaat dank.
Jij bent nog maar een eendagsvlieg.
Wie weet komt er een moment in de nabije toekomst dat ik je hulde breng.
Tegen die tijd heb je dan ook vast geleerd dat respect verdiend wordt of onbereikbaar blijft.
[...]
Bij voorbaat dank.
Jij bent nog maar een eendagsvlieg.
Wie weet komt er een moment in de nabije toekomst dat ik je hulde breng.
Tegen die tijd heb je dan ook vast geleerd dat respect verdiend wordt of onbereikbaar blijft.
dinsdag 3 april 2012 om 00:07
dinsdag 3 april 2012 om 00:09
quote:noppies schreef op 03 april 2012 @ 00:05:
[...]
Klinkt ehm.. aangenaam?
We zijn schaars gekleed, dat weet je?
weet je wat?
Ik kruip alvast onder de bontvelletjes.
Ik laat de deur wel open, dan zie ik het allemaal wel.
Mocht ik mijn oogjes gesloten hebben dan doe ik maar alsof, hoor.
[...]
Klinkt ehm.. aangenaam?
We zijn schaars gekleed, dat weet je?
weet je wat?
Ik kruip alvast onder de bontvelletjes.
Ik laat de deur wel open, dan zie ik het allemaal wel.
Mocht ik mijn oogjes gesloten hebben dan doe ik maar alsof, hoor.
dinsdag 3 april 2012 om 00:10
Bij mij bestaat de kans dat jouw respect onbereikbaar blijft maakt nog steeds niet dat je een forummer kan noemen die afscheid genomen heeft.
En trek wat an dat staat netter op een forum.
En trek wat an dat staat netter op een forum.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.