Mijn man ging vreemd tijdens date periode

20-02-2019 16:46 187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dubbel gevoel. Ik kwam er laatst achter dat mijn man 'vreemdging' toen wij net samen waren. In zijn email vond ik wat oude mails waarin hij het afkapt met een andere vrouw. Ik weet dat de meningen hier op het forum verdeeld zijn als het gaat om de date fase maar hij heeft hier jaren over gelogen. Er was meer dan een jaar geen ander voor wij een relatie kregen, dat heeft hij mij altijd verteld. Nu blijkt dus dat er een ander was en hij daar pas mee is gestopt vanaf de dag dat ik mijn tandenborstel bij hem liet liggen.

Toen ik hem confronteerde met één van de berichten (die overduidelijk waren) bleef hij ontkennen. Het liegen hierover zit mij het meest dwars. Dit is blijkbaar hoe hij is, hij draait zijn hand er niet voor om om recht in mijn gezicht te liegen. Pas toen ik hem confronteerde met de overige berichten kon hij niet langer ontkennen.

Wij zijn inmiddels al jaren getrouwd maar toch staat mijn wereld op zijn kop. Wil ik wel verder met iemand die tegen mij liegt? Moet ik een huwelijk waar van beide kanten kinderen bij zijn betrokken wel ontbinden om iets dat zich afspeelde voor wij een serieuze relatie hadden?

Ik weet het even niet meer...
fluttershy schreef:
20-02-2019 18:08
Als je je tandenborstel gaat laten staan toch behoorlijk serieus.

Oh, dus een relatie is een serieuze relatie zodra er een extra tandenborstel in de badkamer staat? Zoals ik al eerder schreef, sommige laten al na 2 weken (en 2 dates) een tandenborstel liggen. We hebben het over een tandenborstel, 4 voor €5, lekker belangrijk als date 3 of 4 toch niet meer volgt.
Ana_Isabel** schreef:
20-02-2019 18:16
Dat hij het als onbelangrijk bestempelde, is niet belangrijk. Het gaat erom dat TO een heel ander beeld had. Ze koos ervoor om met hem te trouwen nav dat beeld wat ze van hem had.

Ach hij is nog steeds dezelfde man als de afgelopen jaren. Ze vond een oude e-mail. Nou en. Hij herinnerde het zich niet of anders.

TO heeft uitleg gegeven over waarom zij in de e-mail van haar man snuffelde. Ze zochten een e-mail die kwijt waren. Waarom opent zij dan zomaar privé e-mails van haar man? Schandalig. TO is niet te vertrouwen...
anoniem_372139 wijzigde dit bericht op 20-02-2019 18:20
0.33% gewijzigd
Het was een leugentje om bestwil, die vrouw betekende waarschijnlijk niets voor hem. Ik snap hem wel.

Het doet niets af van zijn liefde voor jou, zijn wil om met jou samen een gezin te zijn en jullie relatie. Het kan je alleen maar onnodig kwetsen.

Misschien is hij bang dat jij toch denkt dat zijn gevoel voor jou destijds niet zo oprecht was als jij erachter zou komen.
Ik begrijp wel dat je geschrokken bent.
Maar hij heeft haar niet koudweg aan de kant gezet. Hij is eerlijk met haar geweest en eerlijk tegenover jou. Moest hij dan nog verder met haar daten en haar slecht behandelen in de hoop dat zij er zou mee kappen en terwijl met jou mooi weer spelen?
Hij heeft het netjes afgekapt toen het serieus werd met jou. Netjes zo.
En hij wou over iets onschuldig van jaren geleden geen gedonder, daarom ging hij ontkennen. Zo werkt een brein soms nu eenmaal.
Ik begrijp dat je onthutst bent maar als hij een goeie vent is en je tot nu toe geen redenen hebt om hem te wantrouwen laat het dan gewoon zo.
keukenstoel schreef:
20-02-2019 18:06
Nu weet je gelijk hoe hij innerlijk is.

:hihi:
Jake99 schreef:
20-02-2019 18:18
Ach hij is nog steeds dezelfde man als de afgelopen jaren. Ze vond een oude e-mail. Nou en. Hij herinnerde het zich niet of anders.

TO heeft uitleg gegeven over waarom zij in de e-mail van haar man snuffelde. Ze zochten een e-mail die kwijt was. Waarom opent zij dan zomaar privé e-mails van haar man? Schandalig. TO is niet te vertrouwen...
Als ik een oude email zoek en ik zie een email geadresseerd aan mijn man waar mijn wenkbrauwen onnatuurlijk van omhoog gaan staan, echt wel dat ik hem open.
Ana_Isabel** schreef:
20-02-2019 18:20
Als ik een oude email zoek en ik zie een email geadresseerd aan mijn man waar mijn wenkbrauwen onnatuurlijk van omhoog gaan staan, echt wel dat ik hem open.

Iets met privé en voor mijn tijd dus nee.

Weinig respect voor wederhelft. Iets met een pot en een ketel, een balk en een splinter...
Ze heeft toch ook een beeld opgebouwd tijdens de jarenlange relatie. Waarom is dat beeld ineens niets meer waard? Omdat hij tijdens de date periode ook anderen zag? Toen het wel serieus werd is hij er mee gestopt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
20-02-2019 18:23
Ze heeft toch ook een beeld opgebouwd tijdens de jarenlange relatie. Waarom is dat beeld ineens niets meer waard? Omdat hij tijdens de date periode ook anderen zag? Toen het wel serieus werd is hij er mee gestopt.

+1
-zeemeermin- schreef:
20-02-2019 17:37

Wat mij ook dwarszit is de manier waarop hij met haar om is gegaan. Hij heeft haar heel koud aan de kant gezet. Zo had ik hem helemaal niet ingeschat.
Hebben jullie in het hier en nu een goede relatie? Of zijn er problemen?

Je focus ligt op iets wat jou niet betreft en wat hij ook niet meer kan veranderen. Het is niet echt een eerlijke strijd die jij met deze ouwe koe voert.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik snap dat je hier niet blij mee bent TO.
Misschien binnenkort rustig praten met je man en o.a, jouw gevoel hierover bespreken.
Jake99 schreef:
20-02-2019 18:21
Iets met privé en voor mijn tijd dus nee.

Weinig respect voor wederhelft. Iets met een pot en een ketel, een balk en een splinter...
Over dramatiek gesproken.
ava75 schreef:
20-02-2019 18:29
Ik snap dat je hier niet blij mee bent TO.
Misschien binnenkort rustig praten met je man en o.a, jouw gevoel hierover bespreken.

Hij koos toen voor jou.
Hebben jullie verder een goed huwelijk?
Ana_Isabel** schreef:
20-02-2019 18:20
Het was een oude email in ZIJN emailbox, een emailadres die hij dus had vóór zijn relatie met TO.

ik heb ook wel enige twijfel of het daadwerkelijk zoeken was naar een bepaalde email van jaren terug, maar goed, TO zegt het.
viva-amber schreef:
20-02-2019 18:28
Hebben jullie in het hier en nu een goede relatie? Of zijn er problemen?

Je focus ligt op iets wat jou niet betreft en wat hij ook niet meer kan veranderen. Het is niet echt een eerlijke strijd die jij met deze ouwe koe voert.
Dat gevoel heb ik dus ook, dat zij bewust in zijn (privé)mailbox heeft gesnuffeld.
Ana_Isabel** schreef:
20-02-2019 18:30

Verre van drama. Ik zeg heel duidelijk dat e-mails van voor jouw tijd los staan van jou en dat je die niet hoort te lezen. Het is respectloos.

Maar goed zoals ik al zei, iets met een pot en een ketel en een balk en een splinter.
Ana_Isabel** schreef:
20-02-2019 18:30
Want?

Mijn telefoon is mijn telefoon en mijn mailbox is mijn mailbox, privé dus.
Jake99 schreef:
20-02-2019 18:33
Verre van drama. Ik zeg heel duidelijk dat e-mails van voor jouw tijd los staan van jou en dat je die niet hoort te lezen. Het is respectloos.

Maar goed zoals ik al zei, iets met een pot en een ketel en een balk en een splinter.
Het was niet van voor, maar tijdens.
Ana_Isabel** schreef:
20-02-2019 18:35
Tijdens date fase, het was nog niet serieus, dat schrijft TO toch ook?!
Ik vind t spijkers op laag water zoeken.
Voor mij zou het helemaal niet gaan over wel/niet vreemdgaan.
Zoals iemand eerder al schreef: hij heeft het direct en netjes (en kennelijk ook overduidelijk) afgekapt omdat hij serieus werd met TO.
Het zou wél gaan over liegen. Misschien wel een beetje begripvol en goedmoedig over destijds. Maar echt niet lieflijk en begripvol over het recht in het gezicht liegen van nu. Daar zou ik heel erg boos over zijn.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ana_Isabel** schreef:
20-02-2019 18:35

Oh nou dat verandert de zaak hoor, poeh..
viva-amber schreef:
20-02-2019 18:07
Waarom moet hij van alles verantwoorden over de periode voor dat jullie een serieuze relatie hadden?

Hoeft ook niet. Dat zegt TO iig niet. Maar hij zei dat hij een jaar voor haar geen seks had gehad. Dat is niet verantwoorden, dat is liegen.
Such fun!1
Misschien moet ik hier een eigen topic over openen maar ik heb een vraagje..

Ik heb mijn eigen tandenborstel bij mijn beste vriendin staan. Hebben wij nu een serieuze relatie? Zo ja, hoe vertel ik dit aan mijn man?
MarindaH schreef:
20-02-2019 19:04
Hoeft ook niet. Dat zegt TO iig niet. Maar hij zei dat hij een jaar voor haar geen seks had gehad. Dat is niet verantwoorden, dat is liegen.

Had hij seks met die vrouw dan? Stond dat in de e-mails?

Daten betekent niet seksen hè? ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven