Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Dat is fijn toch? Als hij niet meer wilde, had hij niet een nieuwe datum voorgesteld lijkt me. Hoop dat je er een beetje onbevangen in kan gaan. Het is ook altijd lastig om je niet te laten leiden door eerdere ervaringen met andere mannen die negatief waren.
Hebben jullie tussendoor veel contact?
Waarom zou jij eigenlijk 100% spijt krijgen na seks op de eerste date?

Ik vind niet dat dat altijd bij de man ligt hoor, ik ben zelf ook vaak genoeg afgehaakt na seks..
Maar het vertroebelt wel, vooral bij vrouwen vaak. Die hechten zich meer d.m.v. seks dan mannen.
Maar goed, als single heb je ook behoeftes en ik vind het moeilijk die opzij te zetten als ik eindelijk weer eens iemand aantrekkelijk en opwindend vind.

depster schreef:
09-04-2018 16:52
Ik was een beetje achterdochtig mbt mijn date... maar ik denk dat dat toch echt bij mij ligt (helaas) Nu gisteren niet door ging, wordt het aankomende zondag..

Ik ben ook een voorstander van go with the flow, maarrr ik zou bij seks toch enigzins een rem erop houden. Ik zou er namelijk spijt van krijgen..100% - correctie...seks op de eerste date.. Dit komt ook weer door ervaringen met mannen..

Pff..wat zijn (sommige) mannen toch eigenlijk eikels :p
anoniem_169698 wijzigde dit bericht op 09-04-2018 17:05
2.97% gewijzigd
1 keer is voldoende
Ik weet niet waarom ik spijt zou krijgen kopstoot, ik weet alleen dat dat zo is. 'Ik heb mij laten misleiden, ik heb mij laten gebruiken, zie je nou wel dat hij alleen..' ja die ja die ja. (en ja..ik zie hier dat ik nu al van het negatieve uit gaa.......)
En ja we hebben geregeld contact tussendoor, ik denk (lees; weet) echt dat mijn brein gewoon aan het etteren is :P

En ja, die gevoelens als single zijnde ken ik maar al te goed.... die helpen dan ook niet mee he?
Zo even een update van mij. Heb inmiddels 3 dates gehad en begin nu toch wel vlinders te krijgen! Echt een heel leuke, lekkere, lieve, slimme en interessante date! :love: Hier ook onzekerheden net zoals veel dames hier, met name omdat ik tussen dates extreem weinig hoor. Maar ga (met moeite) maar even uit van het positieve :biggrin:

@ Rolami, snap dat blokken ook niet. Zeker niet op whatsapp, want dan heb je elkaars nummer en lijkt het mij helemaal netter om normaal af te sluiten. Ook om stalkgedrag te voorkomen.

@ Kopstoot, die spanning vooraf voelen ken ik. Alleen in persoon bestaat de kans dat die spanning er niet is, dus hou dat in je achterhoofd! ;) en als er nu al zo'n seksuele spanning hangt via de chat, dan krijgt hij daar waarschijnlijk verwachtingen bij. En dan is de kans groter dat het alleen om seks draait. Mannen die helemaal niks over seks schrijven en geen suggestieve opmerkingen maken, zijn meestal wat serieuzer aan het daten. En of het ervan komt tijdens het daten, staat er dan los van. Maar ja, als single heb je ook behoeftes. Weet er alles van :proud: Als iemand aantrekkelijk is, is het makkelijk om het bed in te duiken. Het serieuze daten is juist zo moeilijk omdat iemand aan veel meer eisen moet voldoen. Dat is mijn ervaring iig. Als ik in ben voor fun dan is seksuele spanning opbouwen leuk, maar als mijn intenties serieus zijn dan rep ik geen woord over seks. Moeilijk om die twee te combineren.

@ Depster, eerlijk gezegd zou ik echt heel erg teleurgesteld zijn als een date niet doorgaat met zulk mooi weer in het weekend! Zou flink balen en ook in mijn achterhoofd concluderen dat er waarschijnlijk wat achter zit en ik nooit meer wat van diegene hoor! o_o Maar ondertussen stoer zijn en tegen mezelf zeggen dat hij waarschijnlijk echt ziek is en het vast goed komt. Dussss :facepalm: Dus ik zeg ook stoer tegen jou; het komt vast goed!

Mijn date was bij de eerste date de tijd 'vergeten' en drie kwartier te laat. Gelukkig hoorde ik het op tijd, voordat ik zelf weg ging. Haalde er ook allemaal negatieve gedachten bij, maar uiteindelijk hebben we een super avond gehad. Dat krijg je als je meerdere keren bent laten zitten door mannen, een uur voordat je zou afspreken of ghosting, en andere domme dingen. Gelukkig is niet iedereen zo!!
Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am
Het is meer dat ik ook behoefte heb aan affectie en intimiteit, ik voel me alleen niet zo snel tot iemand aangetrokken.
Dus als ik iemand ontmoet die ik waanzinnig aantrekkelijk en leuk vind, dan heb ik moeite om mijn lust in bedwang te houden ;-)
Ik heb daar gelukkig ook eigenlijk nooit spijt van, maar ik wil ook graag dat het dieper gaat dan dat.
Wellicht help het dan om niet meteen te seksen. Maar goed, ook daar lopen de meningen over uiteen.
Mijn vrije geest vindt in elk geval dat je moet doen wat je hart je ingeeft en je niet druk maken over bedachte regels.
Alleen moet je daar dan wel eerlijk over zijn tegen jezelf en niet verwachten dat de seks een manier is om een man aan je te binden.

depster schreef:
09-04-2018 18:52
Ik weet niet waarom ik spijt zou krijgen kopstoot, ik weet alleen dat dat zo is. 'Ik heb mij laten misleiden, ik heb mij laten gebruiken, zie je nou wel dat hij alleen..' ja die ja die ja. (en ja..ik zie hier dat ik nu al van het negatieve uit gaa.......)
En ja we hebben geregeld contact tussendoor, ik denk (lees; weet) echt dat mijn brein gewoon aan het etteren is :P

En ja, die gevoelens als single zijnde ken ik maar al te goed.... die helpen dan ook niet mee he?
Klinkt goed Harvey! En ja, daten is een mijnenveld zeg ik altijd, spanning en onzekerheid liggen altijd op de loer.
Je had dus eerst geen vlinders, maar die beginnen nu te ontstaan?
Snap wel dat het lastig is als je tussendoor weinig hoort, ik vind het ook altijd wel prettig om even dagelijks contact te hebben.

En ik besef heel goed dat de spanning in real life er niet kan zijn of dat hij totaal anders is dan ik dacht.
Hij stuurt ook af en toe spraakberichten en mijn knieen gaan er echt van knikken. God wat klinkt dit kansloos, maar zijn stem brengt al heel wat teweeg zeg maar. Plus ik voel dingen altijd wel goed aan, het is nooit eerder voorgekomen dat ik dit voelde en dat het dan in real life totaal niet zo was. Het helpt ook dat hij erg aantrekkelijk is :-)
Het is niet dat het gesprek om seks ging gisteren, maar we waren erg open tegen elkaar over wat we zoeken en wat we in het verleden hebben ervaren. Zodoende kwam het een en ander ter sprake. Hij flirt en ik plaag, dan loopt het soms een beetje uit de hand.
Ik ben wel serieus in de zin dat ik geen ONS wil en ook graag iemand echt wil leren kennen. Ik struggle alleen nog met het idee dat ik nu weer een relatie wil omdat ik er jaren tegenaan heb geschopt.
Dus het is belangrijk dat ik helder ben in wat ik wil en niet door angst me ga verschuilen achter afstandelijkheid.

Harvey_Specter schreef:
09-04-2018 20:35
Zo even een update van mij. Heb inmiddels 3 dates gehad en begin nu toch wel vlinders te krijgen! Echt een heel leuke, lekkere, lieve, slimme en interessante date! :love: Hier ook onzekerheden net zoals veel dames hier, met name omdat ik tussen dates extreem weinig hoor. Maar ga (met moeite) maar even uit van het positieve :biggrin:

@ Rolami, snap dat blokken ook niet. Zeker niet op whatsapp, want dan heb je elkaars nummer en lijkt het mij helemaal netter om normaal af te sluiten. Ook om stalkgedrag te voorkomen.

@ Kopstoot, die spanning vooraf voelen ken ik. Alleen in persoon bestaat de kans dat die spanning er niet is, dus hou dat in je achterhoofd! ;) en als er nu al zo'n seksuele spanning hangt via de chat, dan krijgt hij daar waarschijnlijk verwachtingen bij. En dan is de kans groter dat het alleen om seks draait. Mannen die helemaal niks over seks schrijven en geen suggestieve opmerkingen maken, zijn meestal wat serieuzer aan het daten. En of het ervan komt tijdens het daten, staat er dan los van. Maar ja, als single heb je ook behoeftes. Weet er alles van :proud: Als iemand aantrekkelijk is, is het makkelijk om het bed in te duiken. Het serieuze daten is juist zo moeilijk omdat iemand aan veel meer eisen moet voldoen. Dat is mijn ervaring iig. Als ik in ben voor fun dan is seksuele spanning opbouwen leuk, maar als mijn intenties serieus zijn dan rep ik geen woord over seks. Moeilijk om die twee te combineren.

@ Depster, eerlijk gezegd zou ik echt heel erg teleurgesteld zijn als een date niet doorgaat met zulk mooi weer in het weekend! Zou flink balen en ook in mijn achterhoofd concluderen dat er waarschijnlijk wat achter zit en ik nooit meer wat van diegene hoor! o_o Maar ondertussen stoer zijn en tegen mezelf zeggen dat hij waarschijnlijk echt ziek is en het vast goed komt. Dussss :facepalm: Dus ik zeg ook stoer tegen jou; het komt vast goed!

Mijn date was bij de eerste date de tijd 'vergeten' en drie kwartier te laat. Gelukkig hoorde ik het op tijd, voordat ik zelf weg ging. Haalde er ook allemaal negatieve gedachten bij, maar uiteindelijk hebben we een super avond gehad. Dat krijg je als je meerdere keren bent laten zitten door mannen, een uur voordat je zou afspreken of ghosting, en andere domme dingen. Gelukkig is niet iedereen zo!!
Vreemd dat je geblokkeerd bent Rolami, ik link dat aan het oppervlakkige van internet tegenwoordig.
Wel een vreemde gewaarwording als het contact leuk liep.
Alleen naar de bios, laat ik dat Vrijdag avond nou ook gedaan hebben.
Beviel best goed!

Depster, begrijpelijke gedachten gang en zeker teleurstellend als het mooi weer is en er een inwijd ritueel op stapel zou kunnen staat, pretty frustrerend.
Maar een volgende date staat gepland dus ga even uit van het goede.
Dat hechten zonder iemand direct heel leuk te vinden klinkt herkenbaar.

Goed bezit Harvey, klinkt goed!
Uiteraard willen we een positief vervolg horen als je weer post :)
Wat betreft bepaalde onzekerheden, door ervaringen ontstaan ze en nemen we ze mee tijdens de ontmoeting van een volgend iemand.
Als je uiteindelijk bepaalde zaken bespreekbaar kan maken dan is het alleen maar mooi toch?
Enne, mannen die helemaal niet over seks praten kunnen ook als 'saai' gezien worden terwijl ze dat misschien helemaal niet zijn juist.
Als de nadruk teveel op seks ligt dan lijkt het mij duidelijk waar het iemand om te doen, ik knap dan ook op vrouwen af als ze enkel over seks praten ( want die zitten er ook tussen ).
Het is een spel, een gezonde balans en bij de één gaat het leuk terwijl het bij de ander afstotend werkt, en dan bedoel gespreksstof in het algemeen.

Doen waar je je goed bij voelt Kopstoot.
Je hebt vast wel de succesverhalen gelezen waar mensen op date 1 al met elkaar in bed terecht zijn gekomen.
Er staan geen regels of bepaald aantal dates voor, als het om lust gaat gewoon doen.
Als ik iemand echt interessant vind dan hangt die spanning er wel maar dan stel ik het liever uit, hoewel het ook prettig is om te weten of het uiteindelijk niet tegen valt :-D

Gister met een woest aantrekkelijke ( die ook nog eens haar nieuw gescoorde outfit moest tonen ) maar oh zo onzekere vriendin op het terras in de zon gezeten en later heb ik haar meegenomen naar een bbq.
Gewoon relaxed, gezellig en omdat het kan, ik heb een prima weekend gehad.
Hallo allemaal ,
Leuk om alles te lezen van iedereen !

Hier weer een kleine update ... we hebben weer afgesproken afgelopen weekend en wederom was het super fijn... gezellig... leuk... we zijn nu al een tijdje aan het daten en hebben tussendoor dagelijks best veel contact .... was in het begin bang dat het minder zou worden of dat de lol er snel vanaf zou zijn maar het blijft maar leuker en leuker worden en heb echt vlinders😍😍
Tot nu toe waren we gewoon aan het daten , genoot ik daarvan en zag ik na elke date wel verder. Dit weekend hebben we voor het eerst een serieus gesprek gevoerd over ons/toekomst, uitgesproken hoe we het allebei zien...
Hij heeft aan geen behoefte te hebben aan andere vrouwen LF contact ermee omdat hij gek is met mij.
Ondanks dat het (nog) niet officieel is ziet hij het heel erg positief in... we hebben het gehad over kennis maken met mijn kinderen (hij heeft geen kinderen)
Hij vind het enorm spannend maar staat er heel positief in en hoopt een klik met ze te hebben omdat dat wel bepalend is ook.. (logisch)
Dit klinkt allemaal dus zo positief... ben er nog wel voorzichtig mee en dat is niet omdat ik aan hem twijfel , zeker niet, maar voorzichtig omdat ik het zo enorm zie zitten met hem dat ik niks kapot wil maken voordat het er überhaupt allemaal is zeg maar....

Tot nu toe hebben we elkaar elk weekend gezien maar dit keer komt hij ook aanstaande woensdagavond langs

Voel me gewoon helemaal gelukkig 😍
@ Kopstoot, soms helpt daten in het helder krijgen wat je wil. Gaandeweg werd voor mij ook steeds duidelijk wat ik níet wilde en dus ook wat ik wel wil. Sommige dates hebben dat effect op je :-D en voor nu gewoon lekker genieten joh! Die voorpret is heerlijk. Net als met vakanties la ik vandaag :rofl:

Ik krijg trouwens niet meer meteen vlinders. Eerst maar eens zien of er echt een klik is en daar heb ik meerdere dates voor nodig. Maar dit ziet er behalve de frequentie van het contact hoopvol uit!!

@ Mats, het is ook nooit goed met die vrouwen hè?! Haha. Te is nooit goed, niet te niet te weinig. Zoiets? Klinkt als een leuk weekend trouwens! Met mooi uitzicht ;-)

@ Anewlife, wat kan dat snel gaan hè? Heerlijk! Mijn tip mbt ontmoeten van kids; onderneem een activiteit ipv thuiszitten en houd het luchtig. Stel hem voor als een vriend van je. Volgens mij daten jullie nog niet zo lang toch? Persoonlijk zou ik wachten tot er sprake is van een stabiele relatie voordat je kinderen erbij betrekt. Maar soms hoeft het niet zo moeilijk te zijn.
Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am
Enne, mannen die helemaal niet over seks praten kunnen ook als 'saai' gezien worden terwijl ze dat misschien helemaal niet zijn juist.
Als de nadruk teveel op seks ligt dan lijkt het mij duidelijk waar het iemand om te doen, ik knap dan ook op vrouwen af als ze enkel over seks praten ( want die zitten er ook tussen ).
Het is een spel, een gezonde balans en bij de één gaat het leuk terwijl het bij de ander afstotend werkt, en dan bedoel gespreksstof in het algemeen.

Dit klopt wel enigszins, maar dat heeft meer te maken met flirten denk ik. Ik vind het spel leuk om elkaar te plagen, beetje aantrekken en afstoten. Als een man niet laat merken dat hij me aantrekkelijk vindt, dan word ik daar onzeker van.. Een man die daarentegen alleen maar zegt hoe mooi en geweldig ik ben, laat weer alarmbellen afgaan. Tjonge wat is daten toch lastig!! Ik wil namelijk niet dat het geforceerd wordt, wil vrij zijn om spontaan te kunnen reageren zonder dat ik van alles ga bedenken hoe ik me zou moeten gedragen.

Doen waar je je goed bij voelt Kopstoot.
Je hebt vast wel de succesverhalen gelezen waar mensen op date 1 al met elkaar in bed terecht zijn gekomen.
Er staan geen regels of bepaald aantal dates voor, als het om lust gaat gewoon doen.
Als ik iemand echt interessant vind dan hangt die spanning er wel maar dan stel ik het liever uit, hoewel het ook prettig is om te weten of het uiteindelijk niet tegen valt :-D

Ik ken de verhalen inderdaad en ik weet dat er geen echte regels zijn. Ik wil alleen voorkomen dat het alleen om seks gaat. Al heb ik ongelofelijk veel zin om weer in bed te belanden met een man :-$
Een vriend van me noemde laatst ook al dat door seks uit te stellen hij meer interesse krijgt en de 'beloning' dan dus groter is, aldus hij. Zie jij dat ook zo?
anoniem_169698 wijzigde dit bericht op 10-04-2018 09:58
39.83% gewijzigd
Dan moet ik misschien toch vaker gaan daten, haha! De laatste date was alweer 2 maanden geleden. En die beste man heeft het niet gered omdat ik een bepaalde diepgang miste., Ook flirten kwam niet in zijn handboek voor geloof ik.. Vond ik lastig dus ;-)
Ik geniet nu inderdaad maar van de kriebels van de voorpret,ben gewoon superbenieuwd naar deze man.
En als het tegenvalt, dan heb ik in elk geval weer ervaring opgedaan in datingland.

Jouw date klinkt in elk geval veelbelovend, keep us posted!

[quote=Harvey_Specter post_id=28365522 time=1523304883 user_id=349925]
@ Kopstoot, soms helpt daten in het helder krijgen wat je wil. Gaandeweg werd voor mij ook steeds duidelijk wat ik níet wilde en dus ook wat ik wel wil. Sommige dates hebben dat effect op je :-D en voor nu gewoon lekker genieten joh! Die voorpret is heerlijk. Net als met vakanties la ik vandaag :rofl:

Ik krijg trouwens niet meer meteen vlinders. Eerst maar eens zien of er echt een klik is en daar heb ik meerdere dates voor nodig. Maar dit ziet er behalve de frequentie van het contact hoopvol uit!!
kopstoot schreef:
10-04-2018 09:46
Ik ken de verhalen inderdaad en ik weet dat er geen echte regels zijn. Ik wil alleen voorkomen dat het alleen om seks gaat. Al heb ik ongelofelijk veel zin om weer in bed te belanden met een man :-$
Een vriend van me noemde laatst ook al dat door seks uit te stellen hij meer interesse krijgt en de 'beloning' dan dus groter is, aldus hij. Zie jij dat ook zo?
Beloning vindt ik een aparte benaming, alsof iemand dan een beloning verdient omdat hij zich van een goede kant heeft laten zien door niet direct iets te proberen.
Wel merk je vrij snel of iemand écht interesse heeft als je niet direct met elkaar in bed beland.
Ja, de spanning bouw je dan wel op maar hoe teleurstellend is het als het voor één van de twee niet blijkt te klikken in bed?
Ik ben wel eens vrij snel met iemand in bed beland en ben enkele jaren met haar geweest, ik heb ook wel eens iemand 7 keer ontmoet voordat het er van kwam en toen bleek het niet te klikken, tja... zeg het maar.
Bij diegene waar ik zo gek op ben geweest zaten een aantal ontmoetingen en het was totaal geen opgaaf om niets te proberen, we vonden elkaar leuk en wilden elkaar leren kennen ondanks de spanning er hing.
Precies dit dus.
Stel je wacht een aantal dates en dan klikt het tussen de lakens totaal niet. Dat lijkt me toch een enorme teleurstelling.,
Mijn match geeft aan vooral geinteresseerd te zijn om mij als persoon te leren kennen en flirt daarnaast er lustig op los.
Ik vind dat zelf leuk en spannend, maar ik wil uiteindelijk wel een relatie die uiteraard niet gebaseerd is op seks.
Mijn ervaring is dat als ik niet bij een man op schoot wil zitten, het niks wordt van mijn kant.
mats schreef:
10-04-2018 21:51
Beloning vindt ik een aparte benaming, alsof iemand dan een beloning verdient omdat hij zich van een goede kant heeft laten zien door niet direct iets te proberen.
Wel merk je vrij snel of iemand écht interesse heeft als je niet direct met elkaar in bed beland.
Ja, de spanning bouw je dan wel op maar hoe teleurstellend is het als het voor één van de twee niet blijkt te klikken in bed?
Ik ben wel eens vrij snel met iemand in bed beland en ben enkele jaren met haar geweest, ik heb ook wel eens iemand 7 keer ontmoet voordat het er van kwam en toen bleek het niet te klikken, tja... zeg het maar.
Bij diegene waar ik zo gek op ben geweest zaten een aantal ontmoetingen en het was totaal geen opgaaf om niets te proberen, we vonden elkaar leuk en wilden elkaar leren kennen ondanks de spanning er hing.
@kopstoot: die vriend van jou met zijn "beloning" heeft naar mijn mening toch wel een erg ongezonde kijk op seks dan. Zoals hij er over praat lijkt het meer een transactionele handeling in de plaats van iets waar je beide van kan genieten. Iedereen die met seks zo een benadering heeft is voor mij een teken dat ik weg moet wezen want daar kan gewoon geen gezonde relatie uit voortkomen.

Ik begrijp ook niet helemaal wat voor jou het probleem is. Je wil geen relatie gebaseerd op alleen seks, maar ook niet zonder seks neem ik dan aan. Wachten met seks verandert ook niets aan mannen die daar alleen op uit zijn. Die garantie heb je simpelweg nooit denk ik.

Je zal gewoon op je oordeel moeten vertrouwen of de persoon waar je nu mee date wel een serieuze relatie wil. Verder gewoon doen waar je zin in hebt zelfs als dat de eerste 5 minuten het bed in duiken is.

@Harvey: leuk om te lezen dat je een klik hebt met je date. Onzekerheden omdat je weinig hoort tussendoor begrijp ik ergens wel. Ik probeer mensen vooral te beoordelen hoe ze in het echt zich gedragen en weet ondertussen dat iedereen zijn eigen manier en tempo van communiceren heeft via de app etc. De ene manier is niet beter dan de andere denk ik dan, alleen maar anders.

@anewlife: ik weet niet hoe oud jouw kinderen zijn, maar met zulke dingen zou ik toch even wachten tot er iets van een stabiele relatie is. Zeker als kinderen jong zijn en zich aan iemand kunnen hechten snel dan lijkt het me niet handig als het een paar maanden later stopt. Ik weet niet precies jouw situatie natuurlijk, maar dat schiet even snel door mijn hoofd als ik dit zo lees.

@mats: Ik vind die grens tussen niet te veel over seks praten en "saai" ook wel lastig. Ik praat eigenlijk nooit over sex met iemand over de app of iets dergelijks. Het doet niet veel voor mij en waarschijnlijk ben ik dan ook niet zo "spannend" omdat ik het niet kan ofzo. Waarom er over praten denk ik dan? Liever doen als het klikt. :-D
Hoi dames,

Ik schrijf graag met jullie mee als dat mag!

Ik ben sinds een jaartje of 3/4 vrijgezel, en ik merk dat ik toch wel weer zin/ toe ben aan een relatie.

Zit op dit moment op Tinder en Happn. Merk dat de mannen op Happn iets serieuzer zijn, en snel voorstellen om af te spreken, en meestal een relatie zoeken. ( zeggen ze) op tinder zitten veel leuke/ aantrekkelijke mannen maar het contact blijft een beetje oppervlakkig, niet veel iniatief.

Heb 1 kind, en die is de rest van de week bij zijn vader. Ga waarschijnlijk dit weekend op een date. Spannend!

Lijkt me leuk al jullie ervaringen te lezen!!
@Rolami; Dat stuk wat je schrijft voor Harvey, over online communicatie vind ik eigenlijk wel een goede, waar ik mijzelf ook aan kan en moet herinneren. Het is tegenwoordig ook zo makkelijk om constant contact te hebben. Niet iedereen heeft hier behoefte aan.

@Ane; Ik ben het met Rolami eens. Persoonlijk krijg ik echt jeuk van mensen die nieuwe dates al vroeg aan de kinderen voorstellen..ookal is het in het begin als 'een vriend'. Ik snap je enthousiasme natuurlijk, maar ik zou persoonlijk echt wel een aantal maanden wachten.

@Lotte welkom en succes!

Hier; Date lijkt weer een ommezwaai. Hij houd t niet saai in ieder geval. Nu zoekt hij weer wat meer toenadering dan ik. Zondag dus de date, echter maar (weer) een paar uur. Eigenlijk zou ik wel eens een wat langere date hebben.. Maar het is verdomd lastig plannen allemaal.
@kopstoot: die vriend van jou met zijn "beloning" heeft naar mijn mening toch wel een erg ongezonde kijk op seks dan. Zoals hij er over praat lijkt het meer een transactionele handeling in de plaats van iets waar je beide van kan genieten. Iedereen die met seks zo een benadering heeft is voor mij een teken dat ik weg moet wezen want daar kan gewoon geen gezonde relatie uit voortkomen.

Mee eens, had het er net nog over met een vriendin, hoe belachelijk dat een vrouw blijkbaar 'makkelijk' is als ze gelijk het bed induikt, terwijl een man dit net zo goed wil en doet. De gelijkheid tussen mannen en vrouwen is blijkbaar nog heel ver weg..

Ik begrijp ook niet helemaal wat voor jou het probleem is. Je wil geen relatie gebaseerd op alleen seks, maar ook niet zonder seks neem ik dan aan. Wachten met seks verandert ook niets aan mannen die daar alleen op uit zijn. Die garantie heb je simpelweg nooit denk ik.

Je zal gewoon op je oordeel moeten vertrouwen of de persoon waar je nu mee date wel een serieuze relatie wil. Verder gewoon doen waar je zin in hebt zelfs als dat de eerste 5 minuten het bed in duiken is.

Ik was al tot dezelfde conclusie gekomen, als er aantrekkingskracht is en we hebben zin in elkaar dan ga ik me niet af laten remmen door het feit dat hij dan vast alleen geïnteresseerd is in seks. Ik laat het gewoon op me afkomen en dan zien we wel. Heb steeds een kriebel in mijn buik als ik aan onze ontmoeting denk dus dat is al leuk aangezien ik dacht dat ik dat niet meer kon voelen. Ben zelfs een beetje nerveus, dat heb ik anders eigenlijk nooit.
Welkom Lotte, spannend dat je dit weekend een date hebt!
Succes alvast!

@depster: fijn dat je date wat meer toenadering zoekt en dat je zondag weer een date hebt. Volgens mij wordt het zonnig weer dit weekend!
Ik heb trouwens ook niet superveel contact met mijn match. Wel elke dag even kort, maar vandaag nog niks gehoord bijvoorbeeld. Aangezien we vanavond elkaar gaan zien, maak ik me er niet druk over.
@ kopstoot. Dank je , en de rest ook!!
Veel succes met je date vanavond! Laat je nog even weten hoe het is gegaan?

Ik heb morgenavond een date!! Even een drankje drinken, wie weet! Hij is niet geweldig knap..maar komt wel leuk, spontaan, en stabiel over. We zullen zien, waarschijnlijk niet de ware..maar hopelijk wel een leuke avond.
Hallo,

Zag twee opmerkingen voorbij komen over het ontmoeten van de kinderen...

Uiteraard doe ik dat voorlopig nog niet maar we hebben het er wel over gehad... voelt voor mij positief omdat je dan al verder denkt dan alleen het daten... het is niet de bedoeling dat we dit op kort termijn doen.

Bedankt voor de tips ! Ook over een activiteit doen waardoor het iets luchtiger gaat worden
@ aneife. Eens..kinderen kun je beter pas later erbij betrekken. Als de relatie al vrij stabiel is.

Ik heb nog een man ontmoet op tinder. Het is vrij apart en bizar eigenlijk. Hij woont namelijk in los angeles ( Amerika) en was recent in Amsterdam voor zaken. Ik heb hem nog niet ontmoet, maar hij is een stuk ouder, en vroeg of hij mij elke week rode rozen kon sturen, ondanks dat hij mij nog nooit ontmoet heeft.
Verder gaf hij aan, mij wel naar Bali of Parijs mee te kunnen nemen voor een eerste date, en blijkt dat hij vrij vermogend is.

Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Gezin thuis in Amerika, of onbetrouwbaar? gaat wel heel snel allemaal. Ik heb zijn naam gegoogled en hij heeft wel gewoon zijn eigen bedrijf en zie niks raars.

Hij gaf aan morgen op een vliegtuig te kunnen springen om mij te ontmoeten.

Vaag..
@Lotte: ik ben geen vrouw, maar in dit geval zou ik toch zorgen maken om too much too fast. Gevalletje lovebomben en ik zou hier niets mee doen.

@anewlife: ja, activiteit is wel handig, maar ik moet toch nog wel iets bedenken voor buiten te doen. Dat vind ik nog lastig en ik vind voor een eerste date een boswandeling dan weer iets met te weinig mensen om je heen. Picknick is ook wel leuk, maar ook weer iets te op een eerste date. Ik ga er nog even over nadenken in ieder geval.

@kopstoot: wat je zegt klopt en dat is in 2018 zeker nog belachelijk. Ik persoonlijk zou ook niet begrijpen waarom je niet een vrouw wil die gewoon van seks houdt, weet hoe ze er van moet genieten en wat ervaring heeft.

Alleen als iemand seks als beloning ziet of andersom iets om de ander aan zich te binden is nog een graadje ernstiger in mijn ogen. Ik krijg altijd het idee dat een man die daar zo over denkt dat als hij maar aardig/correct genoeg gedraagt hij recht heeft op seks. Alsof vrouwen automaten zijn waar je "aardig" muntjes ingooit en dan krijg je seks. Gevolg is dan een relatie gebaseerd op dit machtspel met manipulatie tot gevoel.

Maar goed, hopelijk bedoelde die vriend het niet zo. Er is ook iets te zeggen over opbouwen en anticipatie op een vrijpartij met iemand die je leuk vindt uiteraard.

@depster: haha, herkenbaar met die lange date. Timing is ook echt zo een ding en als het dan niet uitkomt als je wel wilt dan is het wel jammer. Ik heb er zelf niet zoveel last van omdat ik behoorlijk zeeën van tijd heb dus altijd wel tijd kan maken, maar het helpt niet mee als je dat niet hebt.
Lotte312071 schreef:
13-04-2018 02:00
@ aneife. Eens..kinderen kun je beter pas later erbij betrekken. Als de relatie al vrij stabiel is.

Ik heb nog een man ontmoet op tinder. Het is vrij apart en bizar eigenlijk. Hij woont namelijk in los angeles ( Amerika) en was recent in Amsterdam voor zaken. Ik heb hem nog niet ontmoet, maar hij is een stuk ouder, en vroeg of hij mij elke week rode rozen kon sturen, ondanks dat hij mij nog nooit ontmoet heeft.
Verder gaf hij aan, mij wel naar Bali of Parijs mee te kunnen nemen voor een eerste date, en blijkt dat hij vrij vermogend is.

Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Gezin thuis in Amerika, of onbetrouwbaar? gaat wel heel snel allemaal. Ik heb zijn naam gegoogled en hij heeft wel gewoon zijn eigen bedrijf en zie niks raars.

Hij gaf aan morgen op een vliegtuig te kunnen springen om mij te ontmoeten.

Vaag..
Zoals ik in je andere topic las, wil je uiteindelijk een relatie. Is het slim om dan een man te daten die in Amerika woont? Als het alleen voor de lol is dan kan het natuurlijk prima. Sowieso zou ik bij een eerste date beginnen met een kop koffie ipv een reisje naar het buitenland.
Update van mijn kant: onbegrijpelijk, maar mijn date is niet gekomen. Eind van de middag had ik de locatie van een grand cafe gestuurd met het voorstel om daar te meeten op zijn voorgestelde tijd. Een uur van te voren appt hij dat hij nog steeds bezig is en die tijd niet kan halen. Mijn respons: prima, app maar hoe laat je wegrijdt (2 uur rijden voor hem). Hij appt halfuur later dat hij in de auto zit maar in de file staat, dat hij weer appt als hij op de snelweg zit. Na een uur appt hij dat hij nog steeds in de file staat en niet weet hoe laat hij er kan zijn. Ik vraag vervolgens ok en nu? Radiostilte. Ik bel hem, hij neemt niet op. Vervolgens app ik dat het wel fijn zou zijn om hier over te communiceren, wat het probleem is? Na een halfuur stuurt hij een spraakbericht dat er geen probleem is, maar hij nog steeds vaststaat en het dus zinloos is om te komen (inmiddels 21.00 uur) en mij nog een fijne avond wenst. Ik heb niet meer gereageerd omdat ik echt sprakeloos was. Mijn hele avond dus verspild aan wachten. Heb hem van Tinder en social media verwijderd en ook zijn telefoonnummer gedelete. Nu heb ik de chat nog wel staan en twijfel ik of ik hem nu nog even de waarheid moet zeggen.
Afzeggen ok, maar mij een hele avond laten wachten en doen geloven dat je nog komt, niet ok.
Ik weet dat dit niks over mij zegt en dat het maar goed is dat dit gedrag nu direct al zichtbaar wordt ipv na aantal dates.
Maar toch voel ik me een gans, dat ik dacht dat we een bijzondere klik hadden via de chat.
Het maakt me moedeloos, dit soort gedrag. Ik voel me blijkbaar altijd aangetrokken tot de verkeerde types. En nu zit ik hier tranen te laten om een sukkel die ik niet ken en het toch gepresteerd heeft dat ik me laat kwetsen.

Net quoten aub, ik haal dit later weg.
Maar als hij in de file staat, dan is dat toch overmacht? Of ik snap je niet helemaal. Hoeft toch niet te betekenen dat hij niet meer met je wil afspreken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven