Minder van Tinder - deel 9
donderdag 22 juni 2017 om 22:06
Deel 9 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
vrijdag 13 april 2018 om 13:03
Staat er in zijn profiel dat hij een serieuze relatie/vrouw zoekt?Lotte312071 schreef: ↑13-04-2018 02:00@ aneife. Eens..kinderen kun je beter pas later erbij betrekken. Als de relatie al vrij stabiel is.
Ik heb nog een man ontmoet op tinder. Het is vrij apart en bizar eigenlijk. Hij woont namelijk in los angeles ( Amerika) en was recent in Amsterdam voor zaken. Ik heb hem nog niet ontmoet, maar hij is een stuk ouder, en vroeg of hij mij elke week rode rozen kon sturen, ondanks dat hij mij nog nooit ontmoet heeft.
Verder gaf hij aan, mij wel naar Bali of Parijs mee te kunnen nemen voor een eerste date, en blijkt dat hij vrij vermogend is.
Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Gezin thuis in Amerika, of onbetrouwbaar? gaat wel heel snel allemaal. Ik heb zijn naam gegoogled en hij heeft wel gewoon zijn eigen bedrijf en zie niks raars.
Hij gaf aan morgen op een vliegtuig te kunnen springen om mij te ontmoeten.
Vaag..
Catfish. 100%
vrijdag 13 april 2018 om 14:21
@ fizzy:
Inderdaad. Het heeft op termijn helemaal geen zin.
@kopstoot:
Wat jammer zeg! En wat een naar gedrag van hem. Het kan gebeuren dat je in de file staat, maar om dan helemaal geen antwoord meer te gaan geven, en je aan het lijntje te houden en je de hele tijd te laten wachten. Zeg het dan gelijk! Het lijkt alsof hij een excuus/ smoesje zocht en allang wist dat hij niet zou komen ofzo. Ik zou het even afwachten als je nog iets hoort, en anders ondanks dat het lullig is gewoon lekker verder daten.
In zijn profiel staat ( in het Engels) dat hij een partner zoekt. Hij zou een catfish kunnen zijn. Hij stelde wel voor om te face timen.
Ik heb vandaag in ieder geval een bos rode rozen gehad(20) met een kaartje van hem. Haha dit is echt bizar en eng.
Ik heb hem 3 dagen geleden leren kennen op tinder en nu rozen ontvangen. We hebben elkaar nog nooit ontmoet. Ik weet niet of je hier foto’s kan/mag plaatsen anders had ik het gedaan. Ook een kaartje met een hele tekst: ik tel de dagen af tot ik je ontmoet, rozen om je dag op te vrolijken en ik geniet van je innerlijke en uiterlijke schoonheid. Laat me nooit meer gaan.
Creepy. Vrouw die bloemen kwam bezorgen liet weten dat hij vroeg of ze een foto kon maken van mij+ rozen om te zien dat ik ze ontvangen had. Dit heb ik geweigerd. ( stalker alert).
Wel spijt dat ik mijn adres heb gegeven.
Ik ben er in ieder geval klaar mee. Te raar en vaag voor mij.
Ik had vanavond een date met een normale Nederlandse man, maar hebben we verschoven naar een andere dag.
Inderdaad. Het heeft op termijn helemaal geen zin.
@kopstoot:
Wat jammer zeg! En wat een naar gedrag van hem. Het kan gebeuren dat je in de file staat, maar om dan helemaal geen antwoord meer te gaan geven, en je aan het lijntje te houden en je de hele tijd te laten wachten. Zeg het dan gelijk! Het lijkt alsof hij een excuus/ smoesje zocht en allang wist dat hij niet zou komen ofzo. Ik zou het even afwachten als je nog iets hoort, en anders ondanks dat het lullig is gewoon lekker verder daten.
In zijn profiel staat ( in het Engels) dat hij een partner zoekt. Hij zou een catfish kunnen zijn. Hij stelde wel voor om te face timen.
Ik heb vandaag in ieder geval een bos rode rozen gehad(20) met een kaartje van hem. Haha dit is echt bizar en eng.
Ik heb hem 3 dagen geleden leren kennen op tinder en nu rozen ontvangen. We hebben elkaar nog nooit ontmoet. Ik weet niet of je hier foto’s kan/mag plaatsen anders had ik het gedaan. Ook een kaartje met een hele tekst: ik tel de dagen af tot ik je ontmoet, rozen om je dag op te vrolijken en ik geniet van je innerlijke en uiterlijke schoonheid. Laat me nooit meer gaan.
Creepy. Vrouw die bloemen kwam bezorgen liet weten dat hij vroeg of ze een foto kon maken van mij+ rozen om te zien dat ik ze ontvangen had. Dit heb ik geweigerd. ( stalker alert).
Wel spijt dat ik mijn adres heb gegeven.
Ik ben er in ieder geval klaar mee. Te raar en vaag voor mij.
Ik had vanavond een date met een normale Nederlandse man, maar hebben we verschoven naar een andere dag.
vrijdag 13 april 2018 om 14:44
@Lotte, klinkt inderdaad nogal creepy, niet meer zo snel je adres geven hoor!
Ik ga inderdaad niets meer sturen, het heeft geen zin.
Hij heeft allang gezien dat ik hem overal verwijderd heb dus hij snapt wel dat ik niet blij ben met de situatie.
Vind het gewoon onbegrijpelijk dat hij zich niet druk lijkt te maken dat hij iemand anders een hele avond heeft laten wachten (om welke reden dan ook).
En niet opnemen als je in de file staat (en later op zijn minst terugbellen), vind ik ook raar.
Hij heeft allang gezien dat ik hem overal verwijderd heb dus hij snapt wel dat ik niet blij ben met de situatie.
Vind het gewoon onbegrijpelijk dat hij zich niet druk lijkt te maken dat hij iemand anders een hele avond heeft laten wachten (om welke reden dan ook).
En niet opnemen als je in de file staat (en later op zijn minst terugbellen), vind ik ook raar.
vrijdag 13 april 2018 om 14:49
Ik snap het ook niet echt, die file kan wel kloppen hoor, kon je eigenlijk op Google maps heel eenvoudig even nakijken.
lotte die 'Amerikaan' daar trap je toch niet in hoop ik.
Verdorie lees nu dat je zelfs je adres hebt gegeven? Sorry hoor maar HOE DOM!!
En je was toch iemand aan het daten waar je over twijfelde en een topic over opende? Wat is daarmee gebeurd?
En je was toch iemand aan het daten waar je over twijfelde en een topic over opende? Wat is daarmee gebeurd?
vrijdag 13 april 2018 om 14:57
@Hadewychh: we hadden om half 8 afgesproken, hij moest 2 uur rijden. Hij appt om half 7 dat ie nog bezig is. Dat betekent dat ie mij al meer dan 1,5 uur zou laten wachten, overigens zonder het maken van excuses. Vervolgens dus file, met nauwelijks contact. Om half 9 stuurt hij dat hij nog steeds in de file staat en geen idee heeft hoe laat er te kunnen zijn. Ik bel hem zodat we kunnen afstemmen wat nu te doen, aangezien het dan wel erg laat zou gaan worden. Hij neemt niet op, maar stuurt een uur later een spraakbericht dat hij besluit niet te komen en mij een prettige avond wenst verder. Dat vind jij normaal? Ik zeg nergens dat ik de file niet geloof, dat zal best, maar niet even samen afstemmen over wat het beste te doen vind ik zeer kwalijk en respectloos.
anoniem_169698 wijzigde dit bericht op 13-04-2018 15:38
16.09% gewijzigd
vrijdag 13 april 2018 om 15:01
Hij heeft je altijd op de hoogte gehouden, heeft je laten weten dat hij nog steeds vast stond, het geen zin meer had om nog verder aan te schuiven en je een fijne avond gewenst. Zie het probleem niet echt.kopstoot schreef: ↑13-04-2018 14:44@Lotte, klinkt inderdaad nogal creepy, niet meer zo snel je adres geven hoor!
Niet iedereen belt graag, je kon ten minste even een appje sturen 'bellen we even' ipv hem te verrassen door zomaar te bellen. Waarom moest hij terugbellen? Je hebt hem daarna overal verwijderd, dan zou ik ook geen contact meer proberen opnemen.
vrijdag 13 april 2018 om 15:01
Nee. Ik kap het af want ik vind het echt heel raar en obsessief gedrag. En adres ja inderdaad een domme fout. Maar wat wil hij dan met mijn adres gaan doen? Ik woon in een appartemencomplex en doe niet zomaar openHadewychh schreef: ↑13-04-2018 14:49Ik snap het ook niet echt, die file kan wel kloppen hoor, kon je eigenlijk op Google maps heel eenvoudig even nakijken.
Ik was inderdaad iemand aan het daten, maar er is geen klik en ik heb hem dit eerlijk laten weten. Hij stelde nog voor om te ( willen) praten, maar lijkt me geen goed plan.
vrijdag 13 april 2018 om 15:05
je daar staan opwachten? Hij lijkt/is een creep.Lotte312071 schreef: ↑13-04-2018 15:01Nee. Ik kap het af want ik vind het echt heel raar en obsessief gedrag. En adres ja inderdaad een domme fout. Maar wat wil hij dan met mijn adres gaan doen? Ik woon in een appartemencomplex en doe niet zomaar open
vrijdag 13 april 2018 om 15:09
Iemand die hele lappen tekst inspreekt en filmpjes stuurt, is niet bepaald verlegen om de telefoon op te nemen. Bovendien HAAT ik bellen, maar als het echt moet, dan doe ik het. Had geen zin om nog langer te wachten.
Na een uur sturen dat je geen idee hebt hoe laat er te kunnen zijn en in het midden laten of je uberhaupt nog komt, is respectloos tegenover degene die een hele avond heeft vrijgehouden. En dan nog een uur wachten met sturen dat je het niet gaat redden. Ik zou me iig schuldig voelen als ik iemand anders een hele avond laat wachten..
Na een uur sturen dat je geen idee hebt hoe laat er te kunnen zijn en in het midden laten of je uberhaupt nog komt, is respectloos tegenover degene die een hele avond heeft vrijgehouden. En dan nog een uur wachten met sturen dat je het niet gaat redden. Ik zou me iig schuldig voelen als ik iemand anders een hele avond laat wachten..
Hadewychh schreef: ↑13-04-2018 15:01Hij heeft je altijd op de hoogte gehouden, heeft je laten weten dat hij nog steeds vast stond, het geen zin meer had om nog verder aan te schuiven en je een fijne avond gewenst. Zie het probleem niet echt.
Niet iedereen belt graag, je kon ten minste even een appje sturen 'bellen we even' ipv hem te verrassen door zomaar te bellen. Waarom moest hij terugbellen? Je hebt hem daarna overal verwijderd, dan zou ik ook geen contact meer proberen opnemen.
anoniem_169698 wijzigde dit bericht op 13-04-2018 15:42
9.26% gewijzigd
vrijdag 13 april 2018 om 15:20
Ik snap hem kopstoot. Als hij eerder had geappt op de avond dat hij later bezig zou zijn met werk had je op dat punt wat kunnen afspreken. Nu wachtte hij tot op t laatste moment (tot het punt dat hij er al bijna had moeten zijn).
Het is enigzins heel dom van hem, maar om hem nou helemaal daarop af te schuiven vind ik ook zo wat. Wellicht zit/zat er meer achter (moeilijkheden op t werk etc)
Feit dat hij niet belt maar wel een spraakbericht stuurt is ook wat apart. De vragen die je heb zou je hem nog kunnen stellen, ter afsluiting wellicht?
Het is enigzins heel dom van hem, maar om hem nou helemaal daarop af te schuiven vind ik ook zo wat. Wellicht zit/zat er meer achter (moeilijkheden op t werk etc)
Feit dat hij niet belt maar wel een spraakbericht stuurt is ook wat apart. De vragen die je heb zou je hem nog kunnen stellen, ter afsluiting wellicht?
vrijdag 13 april 2018 om 15:30
@Depster: thx voor je reactie. Als ik de situatie om zou draaien, dan zou ik als eerste gelijk een nieuw voorstel hebben gedaan om af te spreken en duizendmaal excuses voor de samenloop van omstandigheden. Er kunnen altijd onvoorziene dingen gebeuren, that's life. Ik ben de laatste die dat niet zou begrijpen.
Grappig genoeg vinden al mijn vriendinnen zonder uitzondering hem allemaal een paardenlul met zijn gedrag. Dat is dan wel weer bijzonder.
Als hij nu zou contacten en alsnog met uitleg komt, prima. Maar een man die mijn tijd niet respecteert, is overduidelijk niet mijn man. En het sturen van een spraakbericht is geen directe communicatie, wel zo veilig als je weet dat je fout zit.
Grappig genoeg vinden al mijn vriendinnen zonder uitzondering hem allemaal een paardenlul met zijn gedrag. Dat is dan wel weer bijzonder.
Als hij nu zou contacten en alsnog met uitleg komt, prima. Maar een man die mijn tijd niet respecteert, is overduidelijk niet mijn man. En het sturen van een spraakbericht is geen directe communicatie, wel zo veilig als je weet dat je fout zit.
vrijdag 13 april 2018 om 15:53
@Kopstoot, misschien zie ik het te negatief, maar ik denk dat hij gewoon lekker thuis zat of in de stad met vrienden. Waarschijnlijk is hij niet eens onderweg geweest naar jou. Heb hetzelfde meegemaakt maar dan een oma in het ziekenhuis met gebroken pols. Hij appte 's ochtends nog over de tijd en plek, en toen het zover was appte hij dat hij wat later kwam omdat hij eerst zijn oma naar het ziekenhuis moest brengen. Ik kreeg serieus een heel verslag vanuit het ziekenhuis, om het half uur ofzo. Uiteraard is hij niet meer op komen dagen. Na een maand of twee hoorde ik van een vriend van hem dat het hele verhaal verzonnen was.
vrijdag 13 april 2018 om 15:59
Jemig wat een verhaal! Ik begrijp alleen niet waarom?? Je kan toch gewoon appen (lekker onpersoonlijk houden) dat je niet komt? Ik kreeg namelijk meteen het gevoel, toen hij zei dat ie nog niet klaar was, dat hij niet meer zou komen. Ik reageerde wel gewoon luchtig, omdat ik van het positieve uit wilde gaan. Maar het klopte dus toch wel, dat gevoel.
Fizzyhideous schreef: ↑13-04-2018 15:53@Kopstoot, misschien zie ik het te negatief, maar ik denk dat hij gewoon lekker thuis zat of in de stad met vrienden. Waarschijnlijk is hij niet eens onderweg geweest naar jou. Heb hetzelfde meegemaakt maar dan een oma in het ziekenhuis met gebroken pols. Hij appte 's ochtends nog over de tijd en plek, en toen het zover was appte hij dat hij wat later kwam omdat hij eerst zijn oma naar het ziekenhuis moest brengen. Ik kreeg serieus een heel verslag vanuit het ziekenhuis, om het half uur ofzo. Uiteraard is hij niet meer op komen dagen. Na een maand of twee hoorde ik van een vriend van hem dat het hele verhaal verzonnen was.
vrijdag 13 april 2018 om 16:04
@lotte: weet je wel zeker dat het een Amerikaan is en niet gewoon een creepy Nederlandse stalker? Dus: is het engels foutloos? Heb je een facebook account of Linkedin profiel om dit te checken?
Ik zou het wel netjes afkappen ipv zomaar ghosten, om risico op rancune te verlagen. Berichtje met bedankt voor de bloemen, maar iemand ontmoet oid en hem niet valse hoop willen geven.
Ik zou het wel netjes afkappen ipv zomaar ghosten, om risico op rancune te verlagen. Berichtje met bedankt voor de bloemen, maar iemand ontmoet oid en hem niet valse hoop willen geven.
vrijdag 13 april 2018 om 16:11
@Noor. Hij heeft een buitenlands nummer ( what’s app) en hij heeft een Amerikaan accent. Hij stuurde ook zijn website van zijn bedrijf en LinkedIn klopt. Hij zal het wel zijn, maar toch gaat deze hele situatie te snel voor mij en vind ik hem erg creepy. Ik heb hem uiteraard bedankt voor de bloemen, en ga hem vandaag eerlijk laten weten, dat ik liever geen contact meer heb.Noor226 schreef: ↑13-04-2018 16:04@lotte: weet je wel zeker dat het een Amerikaan is en niet gewoon een creepy Nederlandse stalker? Dus: is het engels foutloos? Heb je een facebook account of Linkedin profiel om dit te checken?
vrijdag 13 april 2018 om 16:20
Ook dat de bezorgster een foto van je moest maken..doodeng.Lotte312071 schreef: ↑13-04-2018 16:11@Noor. Hij heeft een buitenlands nummer ( what’s app) en hij heeft een Amerikaan accent. Hij stuurde ook zijn website van zijn bedrijf en LinkedIn klopt. Hij zal het wel zijn, maar toch gaat deze hele situatie te snel voor mij en vind ik hem erg creepy. Ik heb hem uiteraard bedankt voor de bloemen, en ga hem vandaag eerlijk laten weten, dat ik liever geen contact meer heb.
vrijdag 13 april 2018 om 16:32
Kopstoot: Ik snap je goed hoor! Ik ik zou stiekem ook gedacht hebben van 'Jaaaa..ja'
Als jou gevoel zeg, houdoe en tot ziens. Is dat helemaal prima toch? Persoonlijk ben ik dan ook wel weer van te zeggen hoe de vork in de steel zit, maar dat is ieder voor zich.
Noor: Ik zou inderdaad even netjes een berichtje doen, dat je er toch echt graag vanaf ziet allemaal, hem het beste wens en verder geen contact wens. Indien hij alsnog bloemen etc stuurt, deze niet aannemen.
(en sorry, maar ik krijg echt gelijk de doemgedachte dat hij een keer aan je deur zal staan ofzo.......brrrrrr) Hopelijk heb je hiervan geleerd nooit maar dan ook NOOIT meer je adres zomaar te geven.
Noor: Ik zou inderdaad even netjes een berichtje doen, dat je er toch echt graag vanaf ziet allemaal, hem het beste wens en verder geen contact wens. Indien hij alsnog bloemen etc stuurt, deze niet aannemen.
(en sorry, maar ik krijg echt gelijk de doemgedachte dat hij een keer aan je deur zal staan ofzo.......brrrrrr) Hopelijk heb je hiervan geleerd nooit maar dan ook NOOIT meer je adres zomaar te geven.
vrijdag 13 april 2018 om 16:37
vrijdag 13 april 2018 om 16:44
Kopstoot uiteraard breken je vriendinnen hem allemaal tot aan de grond af, het zijn je vriendinnen. Wij zijn complete vreemden / buitenstaanders en kunnen onbevooroordeeld onze mening geven.
Niet zeggen 'ik zou zo en zo gedaan hebben en dat is de enige correcte manier om te reageren'.
Ieder denkt op zijn manier, vanuit zijn oogpunt zal hij juist gehandeld hebben.
Als er een crisis was op zijn werk kan het zijn dat hij niet eerder kon appen of de tijd gewoon uit het oog verloren was.
Niet zeggen 'ik zou zo en zo gedaan hebben en dat is de enige correcte manier om te reageren'.
Ieder denkt op zijn manier, vanuit zijn oogpunt zal hij juist gehandeld hebben.
Als er een crisis was op zijn werk kan het zijn dat hij niet eerder kon appen of de tijd gewoon uit het oog verloren was.