Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Lastig he uit je hoofd blijven :p

Hij maakte gister gewoon een bepaalde opmerking die ik dan in het negatieve interpreteer.. dat is inderdaad een patroon van Mij. Dus ik probeer het los te laten. Maar ik vind t hele gedoe ook eng, want straks vind ik hem echt echt leuk en hij mij niet..en dan voel ik mij weer kut haha..

Ik ga het ook niet zo recht streeks vragen hoor. Het zijn pas twee dates geweest en we vinden elkaar leuk genoeg om verder te daten en te ontdekken.

Nee nog niet gezoend, ik ben wellicht wat ouder west daarin en hij accepteert dat gelukkig. Hij is wel vaker sneller gegaan bij dates, maar weet dat ik daar niet zo van ben. Dus erg lief van hem.. Nu nog duidelijk maken dat date drie dat anders is :p

Derde date is gepland. Jouwes inmiddels ook?
Ha Depster,

Ja, dat is zeker lastig ;-D

Ik vraag me wel eens af hoe andere mensen dat hele datinggebeuren 'doorlopen'. "Vroegah" leek het allemaal veel makkelijker.

Als / misschien / straks / stel nou dat... tsja,,herkenbaar maar je hebt er allemaal niets aan. En doordat je daar mee bezig bent, ben je niet met het moment bezig en daarvan genieten. Het klinkt wellicht wat wollig, maar mensen reageren op elkaar. Als je je onzeker en afwachtend opstelt, reageert een ander daar weer op. Ik bedoel te zeggen dat het het beste werkt om gewoon jezelf te zijn. Dan trek je iemand aan die bij jou past.

Jij zoent nooit op de eerste dates? Of wat bedoel je precies met ouderwets? Als je zin hebt om hem te zoenen, zou ik hem gewoon zoenen hoor :-)

Onze vervolgdate is nog niet gepland, maar gaat ergens volgende week gebeuren.
Ik heb een paar maanden gedate met een man wat helaas toch op niks uitgelopen is. Ik vond hem erg leuk, maar ik merkte de laatste paar weken minder enthousiasme van zijn kant. Ik heb toen met hem gesproken over hoe hij erin stond, en verteld dat ik hem leuk vond en wilde kijken of het wat kon worden, hij zei dat hij het nog niet wist, maar dat hij het zonde vond om het af te kappen. Toen hadden we afgesproken samen nog even te kijken, maar ik merkte de volgende week weer duidelijk een gebrek aan enthousiasme, dus heb het afgekapt. Ik vind het jammer, maar het was het gewoon niet, ik wil een man die net zo enthousiast over mij is als ik over hem. We hebben het wel een aantal maanden heel leuk gehad.

Ik open tinder etc dus ook binnenkort weer eens, en zal wel weer mee gaan schrijven.
Hè wat jammer winkje! Balen!

:hug:
Even 'hoi' zeggen hier, ik ben een paar weken stil geweest.
Leuk om de berichten weer te lezen en toch steeds de repeterende rode draad van onzekerheden tijdens het daten te lezen, of wéér van voor af aan beginnen.

Op dit moment volg ik het topic alleen, wel in contact met iemand maar dat is het dan ook :-D
Hey Lotje, grappig om jou hier te lezen!
Hoe is het daar? wanneer weer terug in NL?
Goedemorgen,

Ik herken die onzekerheid zo erg , vind het vreselijk en kan daardoor veel minder genieten...
Ik ken mijzelf niet zo maar wie mijn vorige post heeft gelezen weet waarom.

Afgelopen vrijdag hadden we dus onze tweede date ... weer bij mij thuis ... de hele week veel geappt en vooral ook heel veel lieve berichtjes .
Toen hij binnenkwam was er meteen weer zo'n enorme aantrekkingskracht , niet normaal.
Daarna hebben we de hele avond gekletst met een drankje en muziekje ... hele serieuze gesprekken gehad . Hij bleef weer slapen en het was wederom ontzettend fijn. Smorgens was hij wel minder knuffelig dan de vorige keer en hoppa, daar komt mijn onzekerheid. Ben ik meteen bang dat dat dan waarschijnlijk de laatste keer was (bang om gekwetstst te worden ofzo)
Dat hij het toch niet zo voelt als eerst, iets tegen viel.
Slaat nergens op dat weet ik maar ik maak mijzelf dan gek.

Sinds hij weg is appen we nog steeds . En hij stuurt nog steeds berichten waarin hij zegt dat hij het weer zo fijn vond , uitkijkt naar de volgende keer, aan me denkt enzenz

Maar toch... die onzekerheid .... vreselijk !!
Dat terwijl ik in het verleden altijd had van : graag of niet hoor. Heel makkelijk maar merk toch echt wel dat ik voor hem zoveel meer voel dan ik eerder heb gevoeld 🙈
Wink dat heb je goed gedaan. Ik heb om die reden mijn Tinder relatie van 1 jaar onlangs beëindigd. Als de return niet diep genoeg is word je toch enkel teleurgesteld. Wou dat ik het ook niet zo lang laten aanslepen had.
....
anoniem_353783 wijzigde dit bericht op 02-04-2018 18:23
98.26% gewijzigd
Ik heb dikke vette bingo via happn😁

Was weken geleden leuke mam in de kroeg tegen gekomen maar geen nummers uitgewisseld (door mij want ik geef nooit mijn nummer in de kroeg)
Een vorige week vrijdag hoppa match op happn... totaal buiten mijn comfort zone gestapt en een date op zaterdag..ik ben helemaal happy😁!
Anewlife schreef:
25-03-2018 08:54
Goedemorgen,

Ik herken die onzekerheid zo erg , vind het vreselijk en kan daardoor veel minder genieten...
Ik ken mijzelf niet zo maar wie mijn vorige post heeft gelezen weet waarom.

Afgelopen vrijdag hadden we dus onze tweede date ... weer bij mij thuis ... de hele week veel geappt en vooral ook heel veel lieve berichtjes .
Toen hij binnenkwam was er meteen weer zo'n enorme aantrekkingskracht , niet normaal.
Daarna hebben we de hele avond gekletst met een drankje en muziekje ... hele serieuze gesprekken gehad . Hij bleef weer slapen en het was wederom ontzettend fijn. Smorgens was hij wel minder knuffelig dan de vorige keer en hoppa, daar komt mijn onzekerheid. Ben ik meteen bang dat dat dan waarschijnlijk de laatste keer was (bang om gekwetstst te worden ofzo)
Dat hij het toch niet zo voelt als eerst, iets tegen viel.
Slaat nergens op dat weet ik maar ik maak mijzelf dan gek.

Sinds hij weg is appen we nog steeds . En hij stuurt nog steeds berichten waarin hij zegt dat hij het weer zo fijn vond , uitkijkt naar de volgende keer, aan me denkt enzenz

Maar toch... die onzekerheid .... vreselijk !!
Dat terwijl ik in het verleden altijd had van : graag of niet hoor. Heel makkelijk maar merk toch echt wel dat ik voor hem zoveel meer voel dan ik eerder heb gevoeld 🙈
Dit had ik ook aan het begin van mijn relatie en die onzekerheid/angst gaat vanzelf slijten als het echt goed zit, echt waar. Wanneer je niet in de angst zit heb je dan een rustig liefdevol en fijn gevoel als je aan hem denkt/bij hem bent? Dan zit het goed. Voel je steeds veel spanning als je aan hem denkt/hem ziet dan zit het fout (behalve als je op dat moment in jouw angst zit dat zegt namelijk niets over of het wel of niet goed zit). Geniet ervan he! Als de angst op komt zetten probeer het dan oordeelloos waarnemen (en eventueel na te gaan waar dit jou aan doet denken/voelen, is waarschijnlijk een oude angst als gevolg van oude pijn) en er niet naar te handelen dan slijt het wel!
Hey mensen :hello: zijn er nog leuke ontwikkelingen hier?

Al andere gedachten gekregen Anewlive?
Als hij contact heeft met je en aangeeft dat hij je graag ziet dan zou het niet direct een reden voor onzekerheid hoeven zijn?
Is hij lang single geweest? het kan zijn dat iemand moet wennen als er iemand in de emotionele zone komt.

Hier had ik een leuk contact lopen, we waren al weken iedere dag druk in de weer op de app.
Het klikte, we werden open naar elkaar ( beide voorzichtig ), deelden ervaringen en merkten ook echt wel dat er een connectie is, best prettig na de teleurstelling van een paar maanden geleden.
We spraken op een gegeven moment naar elkaar uit dat we elkaar wel beter wilden leren kennen en een ontmoeting zat er aan te komen, zat ja haha.

Ik had een aantal lijntjes maar daar heb ik me er niet meer mee bezig gehouden omdat ik haar met haar een klik had, deze was wederzijds en ik kreeg ook van haar de indruk dat ze geen serieuze dingen had lopen ( gezien mijn ervaringen ben ik er zelf terughoudend in geworden als een vrouw meerdere personen tegelijk date ).
Toen we dus op het punt kwamen om iets af te spreken gaf ze aan dat er twee serieuze kliks waren en dat ze dat graag verder wilde ontdekken.
Dat is uiteraard haar goed recht want we zijn elkaar nog niets verschuldigd maar ze heeft het anders over laten komen zolang we contact hebben.
Ik kreeg het gevoel dat ik een competitie met iemand aan moest gaan die ik niet ken en helaas zijn het ervaringen uit het verleden maar ik ga het niet meer opzoeken als de kans groot is dat iemand met meerdere personen afspreekt.
Misschien heel stom maar op een gegeven moment heb ik deze ervaringen met haar gedeeld en aangegeven dat ik het lastig vind als het gebeurd, ik ben van mening dat als je echt een klik denkt te hebben met iemand dan wil je toch ervaren of die klik er ook echt is en iemand er 'serieus' in nemen?
En deze ervaringen had ik met haar gedeeld voordat ze kenbaar maakte dat er een concurrent in het spel is.

Iets in mij remt me dan behoorlijk af en dan is het gedane zaak, hoe leuk ze mij ook leek.
Graag of niet denk ik dan.
En ik weet het, in dit stadium ben je helemaal niets verschuldigd naar elkaar maar ik voel me dan niet serieus genomen... wel echt een valkuil merk ik en ik word er alleen maar standvastiger in lijkt het wel.
Dus aan de vrouwen hier, ook mannen kunnen zichzelf het hoofd soms gek maken terwijl er misschien helemaal niets aan de hand is...
lanisa10 schreef:
28-03-2018 16:07
Dit had ik ook aan het begin van mijn relatie en die onzekerheid/angst gaat vanzelf slijten als het echt goed zit, echt waar. Wanneer je niet in de angst zit heb je dan een rustig liefdevol en fijn gevoel als je aan hem denkt/bij hem bent? Dan zit het goed. Voel je steeds veel spanning als je aan hem denkt/hem ziet dan zit het fout (behalve als je op dat moment in jouw angst zit dat zegt namelijk niets over of het wel of niet goed zit). Geniet ervan he! Als de angst op komt zetten probeer het dan oordeelloos waarnemen (en eventueel na te gaan waar dit jou aan doet denken/voelen, is waarschijnlijk een oude angst als gevolg van oude pijn) en er niet naar te handelen dan slijt het wel!
Voelt zeker goed, maakt me blij en vrolijk als ik aan hem denk of een bericht krijg.. kan niet wachten hem weer te zien. Dat gevoel heb ik nooit zo snel dus dat zorgt ervoor dat het me onzeker maakt. Meer in de zin van..... blijft / is dat gevoel wel wederzijds.

Tot nu toe geen reden tot twijfel. Morgen komt hij weer en elke dag berichtjes (lieve berichtjes ) dus still going strong.. hopen dat het zo blijft want hij is leuheuk !
mats schreef:
29-03-2018 22:13
Hey mensen :hello: zijn er nog leuke ontwikkelingen hier?

Al andere gedachten gekregen Anewlive?
Als hij contact heeft met je en aangeeft dat hij je graag ziet dan zou het niet direct een reden voor onzekerheid hoeven zijn?
Is hij lang single geweest? het kan zijn dat iemand moet wennen als er iemand in de emotionele zone komt.

Hier had ik een leuk contact lopen, we waren al weken iedere dag druk in de weer op de app.
Het klikte, we werden open naar elkaar ( beide voorzichtig ), deelden ervaringen en merkten ook echt wel dat er een connectie is, best prettig na de teleurstelling van een paar maanden geleden.
We spraken op een gegeven moment naar elkaar uit dat we elkaar wel beter wilden leren kennen en een ontmoeting zat er aan te komen, zat ja haha.

Ik had een aantal lijntjes maar daar heb ik me er niet meer mee bezig gehouden omdat ik haar met haar een klik had, deze was wederzijds en ik kreeg ook van haar de indruk dat ze geen serieuze dingen had lopen ( gezien mijn ervaringen ben ik er zelf terughoudend in geworden als een vrouw meerdere personen tegelijk date ).
Toen we dus op het punt kwamen om iets af te spreken gaf ze aan dat er twee serieuze kliks waren en dat ze dat graag verder wilde ontdekken.
Dat is uiteraard haar goed recht want we zijn elkaar nog niets verschuldigd maar ze heeft het anders over laten komen zolang we contact hebben.
Ik kreeg het gevoel dat ik een competitie met iemand aan moest gaan die ik niet ken en helaas zijn het ervaringen uit het verleden maar ik ga het niet meer opzoeken als de kans groot is dat iemand met meerdere personen afspreekt.
Misschien heel stom maar op een gegeven moment heb ik deze ervaringen met haar gedeeld en aangegeven dat ik het lastig vind als het gebeurd, ik ben van mening dat als je echt een klik denkt te hebben met iemand dan wil je toch ervaren of die klik er ook echt is en iemand er 'serieus' in nemen?
En deze ervaringen had ik met haar gedeeld voordat ze kenbaar maakte dat er een concurrent in het spel is.

Iets in mij remt me dan behoorlijk af en dan is het gedane zaak, hoe leuk ze mij ook leek.
Graag of niet denk ik dan.
En ik weet het, in dit stadium ben je helemaal niets verschuldigd naar elkaar maar ik voel me dan niet serieus genomen... wel echt een valkuil merk ik en ik word er alleen maar standvastiger in lijkt het wel.
Dus aan de vrouwen hier, ook mannen kunnen zichzelf het hoofd soms gek maken terwijl er misschien helemaal niets aan de hand is...
Hoi Mats ,

Klopt , niet meteen reden tot onzekerheid . Het is meer dat ik schrik van mijn gevoel naar hem toe, dat maakt me kwetsbaar natuurlijk . Denk dat de onzekerheid daar vandaan komt . Heb wel het gevoel dat hij echt serieus met me is .

Hij heeft 4 jaar samengewoond . Zij is er met een ander vandoor gegaan . Hij heeft daarna wel gedate maar kwam erachter dat het te vroeg was. Heeft toen een jaar de tijd genomen alles te verwerken en plaats te geven en nu staat hij er weer voor open . Even in een notendop.

Bij mij is het ongeveer hetzelfde gegaan maar dan na een relatie van 10 jaar.

Ik begrijp jouw gevoel heel goed ! Zou voor mij denk ik zelfs een delabreaker zijn. Als ik een leuke klik heb met iemand en daar serieus mee date (wil gaan daten) dan heb ik daar zelf geen andere contacten naast.

Sterker nog, met deze date waar het over gaat had ik meteen vanaf dag 1 een sterke klik. Daten nu 3 weken op rij (morgen weer) maar ben sinds het eerste moment niet eens meer actief geweest op tinder.
Laat staan dat ik daarnaast nog met een ander date of wil daten.
Ik wil hem leren kennen en daar ligt de aandacht nu...
Dus snap je gevoel volkomen
Ik wil niet een heel topic hier voor openen ivm herkenbaarheid dus probeer het eerst via dit topic.

Vorig jaar heb ik via een tinder een leuke man leren kennen. Zijn veel ups en downs geweest maar nu sinds een maand echt heel gelukkig samen.

Nu heeft deze man een heftig verleden, gaat het nu ook niet bepaald soepel en heeft ook met bepaalde begleiding te maken. Kan hier niet te diep op ingaan, maar begleiding die hem helpt om alles weer op de rit te krijgen. Ik ben voor het eerst bij zo'n gesprek geweest en ben nu achteraf best 'geschrokken'. Hij is over alles eerlijk als ik iets vraag, maar heb misschien een beetje mijn hoofd in het zand gestoken ten opzichte van de realiteit.

Ik ben echt gek op deze man, maar zeker de komende maanden heeft hij (nog) niks te bieden en zal hij veel aan zijn leven opbouwen moeten werken. Maar hoever kan ik hier in mee gaan? Voor de rest hebben wij het echt heel fijn samen, maar de komende maanden zullen niet makkelijk zijn.

Hoe zouden andere mensen hierin staan?

Niet quoten aub
Eerlijk?
Ik zou maken dat ik weg kwam.
Ups en downs en pas een maand dat het écht goed gaat plus een berg problemen, ik zou het niet aandurven.
Nu heeft deze man een heftig verleden, gaat het nu ook niet bepaald soepel en heeft ook met bepaalde begleiding te maken.

Heeft deze man sinds korte tijd begeleiding of is dat al langer?
En over wat voor soort begeleiding heb je het dan?

Ik zou zelf sowieso nooit daten met een man die begeleiding nodig heeft.
Wat voor soort begeleiding dan ook maar dat komt omdat ik zelf begeleider ben.

Zou je aan willen raden uit te kijken of er nu direct een eind aan te breien. Het belooft iig niet veel goeds. Zoals je al beschrijft heeft hij ook nog een heftig verleden
Kerstfeest ik zou er niet aan beginnen. Je zegt zelf dat hij 'niets te bieden' heeft.
Wil je hem redden?
anoniem_353783 wijzigde dit bericht op 02-04-2018 18:22
70.83% gewijzigd
Hai, ben ik weer even! Ik snap je wel hoor Mats. Ik had op Tinder wel meerdere gesprekken lopen maar die gingen dan niet zo ver als wat jij omschrijft, en dan is het ook prima.
Maar zodra ik een echte leuke date heb gehad dan ben ik minder actief op Tinder en wil ik dat eerst uitzoeken. Snel afspreken vind ik daarom ook wel fijn. Bij m’n huidige date heb ik volgens mij Tinder amper nog geopend omdat het zo goed voelde.ohja alleen geopend om een foto te laten zien aan vriendinnen;)
Maar balen Mats dat het zo loopt terwijl het dan op de app toch speciaal voelt. Is het contact nu voorbij? Hoe reageerde zij?

Kerstfeest, ik zou het zeker afkappen. Maar ik ben daar ook totaal niet naar op zoek. Dus zal ook niet snel voor zo iemand vallen (denk ik, heb t niet vaak meegemaakt). Een maand is nog niet veel toch? En gezien de downs nu al..

Anewlife, wat heerlijk!! Ik hoop erg voor je dat dit zich nog even voortzet! Of eigenlijk heel lang;)
Zo voelde ik me ook bij m’n date en we zijn nu 3 mnd verder. Eigenlijk geen date meer, zo goed gaat het!! Helemaal in t begin wel wat onzekerheid maar eigenlijk een stuk minder dan anders. Kreeg wel bevestiging in hoe het contact verliep. En inmiddels spreken we het gewoon naar elkaar uit:) Kan heel goed met hem communiceren en dat alles gemakkelijker. Alleen maar leuk en we lijken heel erg hetzelfde te voelen en zelfde tempo te hebben. En we kijken vooruit, als in bijv samen op vakantie. Binnenkort eerste weekendje weg. Onlangs wat langer samen geweest en dat verliep heerlijk. Ik heb een zoontje en die heeft hij inmiddels ook ontmoet. Heel rustig aan. Maar ook dat ging van beide kanten heel natuurlijk. Dit mag nog heeeeep lang duren. En ik gun het jullie ook allemaal😊😊
[quote=Nijn-tje post_id=28324599 time=1522417095 user_id=252887]
Maar balen Mats dat het zo loopt terwijl het dan op de app toch speciaal voelt. Is het contact nu voorbij? Hoe reageerde zij?

Een beetje kribbig, ze gaf aan dat ze mij begreep, zeker na wat ik verteld had maar dat het haar irriteerde.
'je wil mij toe eigenen maar duldt geen concurrentie'? uhm, nee, dat klopt, zeker niet als je het verhaal anders voor had geschoteld.

Op dit moment geen contact meer.
Afgelopen vrijdag weer zo'n heerlijke date gehad 😍
Hij stelde ook voor om samen een serie op Netflix te gaan kijken dus een serie gekozen die we nu samen gaan kijken ... dat smaakt naar meer haha

Ook is hij weer blijven slapen en smorgens vroeg hij meteen of ik zin heb om volgend weekend uit eten te gaan 😍😍 ik begin een steeds meer een beetje vertrouwen in te krijgen...
Zo heerlijk dit

@mats, geen contact meer ? Heb jij het zelf afgekapt ?
Oh kleine toevoeging ...
Hij heeft zijn tinder account verwijderd :cheer: :love: :cheer2:
Ik ben sinds vandaag gestopt met daten van een jongen. Eerste date hadden we een goede klik. Hij toonde direct veel interesse en kwam met bloemen aan op de derde date. Heel lief. Maar langzaam aan merkte ik dat er dingen niet helemaal lekker zaten. Zijn manier van denken en doen. Een beetje kinderlijk. Hij kwam ook steeds onhandig uit de hoek en kwetste me met dingen die hij zei terwijl hij niet zo meende. We zouden met Pasen samen zijn maar ik ben vanochtend naar huis gegaan omdat ik me zo rot voelde. Hij wilde weten wat er was dus ik probeerde het voorzichtig uit te leggen maar hij voelde zich aangevallen en de situatie escaleerde. Later appte ik hem dat het op deze manier niet voor mij werkt en toen blokte hij me op whatsapp. Hij had geen zin in mijn beledigingen.

Ik voel me nu heel verdrietig. Ik mis hem en wil naar hem toe terwijl ik juist weg ben gegaan omdat ik me zo rot voelde. Ik snap er niks van. Ik heb zelfs een gevoel van medelijden omdat zijn vorige relaties/dates heel hard gecrashed zijn (hij wilde daar ook nooit over praten) en hij aangaf dat hij me nodig had en dacht eindelijk iemand te hebben gevonden waar hij op kan bouwen en vertrouwen. Ik zit gewoon te bedenken wat ik aan zou kunnen en wat ik wil inleveren om dit te laten werken. Te bizar.

Ik vind daten tot nu toe mentaal en emotioneel heel zwaar. Pffft. En dit is pas mijn derde date sinds ik uit mijn vorige (hele lange) relatie ben :P
Anewlife, klinkt goed bij jou! Word vervolgt dus.
Blijkbaar spelen er bij haar nog wat dingen in de omgeving en ze heeft het contact op pauze gezet, daar blijf ik niet bij stil staan want ik word er ook niet jonger op.

Krulliebollie, vervelend maar blijkbaar dan niet de juiste match.
Wat maakt hem zo interessant dat je hem zo mist?
Daten kan mentaal en emotioneel heel zwaar zijn, zeker als je iets echt graag wil.
Ben je al wel over jouw relatie heen?
Hallo ladies,

Zo af en toe lees ik hier mee. Leuk om jullie (succes) verhalen hier te lezen. De ups en downs van het daten, zo herkenbaar!
Zelf begeef ik me ook weer op het dating pad.
Met Tinder en ook een andere datingsite. Door jullie verhalen te lezen krijg ik ook weer zin om weer een leuke date te hebben.
Onlangs een Tinderdate gehad maar die jongen kwam totaal anders over via de app dan in RL. En dat bleek echt niet mijn type.
Desondanks wel een leuke avond gehad.
Nu nog maar eens een poging wagen. Als het er van komt zal ik het hier ook op dit topic zetten.

Liefs,
Knorreltjeknor
Veel plezier alvast Knorreltjeknor.

Mijn tinder is weer eens kapot, het lijkt me toch sterk dat je het account eens in de zoveel tijd moet deleten?
Hooguit 30% van de vrouwen gaat naar rechts maar dan nog valt het resultaat echt tegen, op de kop af 1 match in bijna een week.
Echt kansloos :-D

Hopelijk hebben anderen meer 'geluk'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven