Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Mats; niet dat ik momenteel nog veel Tinder. Maar die weinige matches herken ik wel.. Bij mij werkte het opnieuw inloggen vaak wel eens
Hola, allemaal ben ik ook weer even.

@mats: Tinder heeft algoritmes er aan hangen en schijnbaar als je te veel swiped dan wordt je juist minder vertoond. Zo een 2 x in de week aanhouden schijnt wat beter te zijn, maar wat er allemaal van waar is dat weet ik niet.

De dame van tennis ga ik nog regelmatig een balletje mee slaan, maar ivm drukte etc nog steeds niet gelukt om af te spreken. Dus wie weet komt het er nog wel van en anders is het ook prima.

Zelf ook weer aan het swipen geslagen en profiel op Lexa opnieuw geactiveerd. Wat matches en morgen weer een date dus dat is wel gezellig.

Alleen ik zat me dan toch af te vragen waarom al die dating sites geen video functie hebben. Ik denk dat de helft van de tijd online daten zo lastig is omdat je niet echt een goede indruk krijgt met alleen foto's.

Vraag me af hoe mensen zouden reageren op een video of wat ze er van zouden vinden, maar ja er is niet echt een goede manier om die te plaatsen. Dan krijg je meteen wel een meer correcte indruk van iemand denk ik.
Rolami, ik denk dat als men video's kan/gaan plaatsen dat er dan vast wel her en der wat foute video's door heen schieten. Als ze echt alle video's dan door moeten gaan kijken.... maar wellicht is dat mijn visie erop :P

Ik heb zondag weer een date met dezelfde.. Ik vind hem leuk en zeer interessant. Maar ik merk dat het niet zo vlot qua vordering.. We hebben het beide druk en beiden behoefte aan rust/eigen tijd en dat maakt het vrij lastig.

Heb verder ook geen behoefte om verder te kijken, ik vind alleen zijn prima.. maar merk ook wel dat ik graag een relatie zou willen (lekker tegenstrijdig he...)

Naja Rolami, jij veel plezier op je date! Ik moet zeggen dat ik op mijn lexa profiel niet veel soeps tegenkom..
-
anoniem_363785 wijzigde dit bericht op 07-04-2018 16:37
0.00% gewijzigd
Wat is er zo apart aan iemand je nummer geven? Alleen al professioneel hebben vele honderden mensen mijn nummer.
-
anoniem_363785 wijzigde dit bericht op 07-04-2018 16:37
0.00% gewijzigd
Misschien dat hij dat jij 'buiten zijn bereik' zou zijn Moooonlight.
Een telefoonnummer maakt het weer iets persoonlijker.
Kletsen en als het goed voelt eens ongedwongen ontmoeten, waar jij je goed bij voelt.
Als je op zo'n app staat dan loop je het risico om in contact te komen met iemand, gewoon ervaren.

Depster, heeft niet geholpen.
Veel plezier alvast met de volgende date.

Rolami,
Geen idee of het zo is maar ik neem aan dat ik niet de enige ben die regelmatig swiped.
Ben benieuwd of er nog een date afgestemd kan worden met tennis match.
best grappig. net nu ik het hier heb over video komt er een nieuwtje van Tinder dat ze een 2 seconden video gaan introduceren.

@depster: ik vind dat altijd wel een goed punt om in je leven te zijn. Prima tevreden met jezelf en dan moet iemand van goede huize komen mochten ze iets toe willen volgen. Je wil gewoon al het goede in je leven kunnen delen denk ik. Tenminste dat is hoe ik het voor mezelf zie.

Ik hoop dat je zondag ook weer een leuke date hebt en dat het op een tempo gaat wat goed is voor je.

Lexa bevalt mij als man prima, maar ja dat is omdat vrouwen veel leuker zijn dan mannen :-P dus gewoon aan vrouwen beginnen. Haha.

@ Moonlight: maak het jezelf niet zo moeilijk en vraag gewoon wat hij bedoelde als je dat zo graag wil weten. Geloof me dat mannen niet zo heel mysterieus zijn hoor. Zo ja dan zijn ze waarschijnlijk niet de moeite waard.

Maar goed, help jezelf vooral door niet te veel te overdenken.

@mats: ja, ik weet niet helemaal wat de beredenering erachter is, maar je zou eens kunnen kijken. Ik had zelf dus al lange tijd niet geswiped en nu ineens 10 matches. Niet dat ze praten ofzo, maar dat zijn er best veel voor mijn doen.

Ja, komt er vast nog wel een keer van met de tennis dame. We spelen binnenkort ook samen wedstrijden en zo tussendoor regelmatig om te oefenen. Zat mogelijkheden om de planning eens goed naast elkaar te leggen.
Precies Rolami!
Oh 2 sec video...het zal mij benieuwen hoe dat loopt. Heb het nieuws van Tinder niet gezien. Gaat t hetzelfde concept zijn als bij snapchat? Dus dat de videaos niet opgeslagen etc kunnen worden?
Still going strong hier 😍
Appen elke dag, af en toe bellen... morgen komt hij weer ... is de 4e week nu en ben echt helemaal weg van hem🙈
Nee, video op Tinder wordt een loop video van 2 seconden. Dan worden die 2 seconden constant herhaald.

Net terug van de date. Uit eten wat ik normaal niet doe op een eerste date, maar was erg gezellig. Toch zo 3 uur vol gekletst. Meteen aangegeven dat ik haar graag nog een keer zie en daar stond ze volgens mij wel positief tegenover.

Moeten we nog even via de app afspreken dus even kijken hoe het loopt. 🙂

@anewlife: leuk om te lezen.
Wat goed om te lezen Rolami! Al moet ik zeggen dat ik zelfde ervaringen heb gehad en dan was er toch in eens geen interesse voor een tweede :p Their loss denk ik dan
moooonlight schreef:
05-04-2018 21:26
niet citeren.
Waarom niet? Zo herkenbaar ben je niet hoor.
@depster: zo ook deze keer. Ze voelde de klik niet dus dat is jammer. Succes gewenst in de toekomst en ik hoop dat ze vindt wat ze zoekt. Ik denk ook dat ik uit eten als eerste date niet meer doe.

Liever een potje bowlen, poolen of glow in the dark golf. 😎

Een andere dame van Lexa heb ik volgend weekend een date mee gepland en nog een paar leuke gesprekken lopen.

Vandaag date ik met mezelf haha, 2 bioscoopbezoeken lekker op mijn gemak.

Alvast veel plezier op je date morgen Depster.
Helaas Rolami! Ik denk voor een eerste date dat iets actiefs doen leuker/beter/prettiger is. Dan ligt de focus niet zo giga op elkaar en is het vaak toch natuurlijker..

Maar je ligt kennelijk goed in de markt, want je date er lekker op los haha

Geniet van de dates met jezelf :p Uiteindelijk moet je met jezelf t gelukkigste zijn! Maar welke films ga je?

Ik ben erg benieuwd naar morgen, ik hoop morgen iets meer duidelijkheid te krijgen of hij het vriendschappelijk ziet of niet... En deze slaapkamer mag best ingewijd worden... (did i just say that?)
Ja, volgende keer ga ik weer voor een activiteit! Ik denk dat je helemaal gelijk heb met die focus teveel op elkaar. Toch proberen een gesprek op gang te houden en tja... Een hele tafel tussen je in zorgt ook niet dat je wat dichterbij kan komen.

Hoe goed ik ook in de markt lijk te liggen denk ik dat ik wellicht nog wat aan het flirten mag werken haha. Ach ja, al doende leert men.

Ik heb niet eens zoveel matches hoor, het is meer dat ik een gesprek kan voeren zonder al in 3 regels over seks te beginnen. Dat blijkt je al te onderscheiden van een hoop anderen. Uiteindelijk doet het er ook niet toe hoeveel matches je hebt. Er hoeft er voor mij maar één de juiste te zijn.

Ik ben net terug van Tomb Raider en Pacific Rim. vooral actie films met een biertje er bij en niet al te veel nadenken. Haha.

En de slaapkamer tja... Bij mij is die maar voor 2 dingen en slapen gebeurt er al genoeg in!
Nou...Ik denk dat morgen niet eens meer door gaat....
Ow, Dat spijt mij om te horen zeg. Blijft het stil van zijn kant?

Jammer, zo een mooie dag als zondag is prima voor een date en lentekriebels. Helaas heb ik nog niemand voor een terras bezoek kunnen strikken. Vrienden en familie ook druk. Dus misschien maar romantisch in de tuin gaan werken ofzo. 😋
Na hij zegt ziek te zijn.. het gaat dus niet door.. Bal ligt bij hem

en ja echt zonde van zn mooie dag!
Dan hoop ik dat er nog wat van komt Depster. Als je tenminste nog interesse in hem hebt.

Hopelijk heb je de mooie dag nog iets anders kunnen doen.

De match van Lexa waar ik volgende week date mee zou hebben die heeft mij geblokkeerd op whatsapp. Vind ik dan ook weer raar zoiets. Eerst leuke gesprekken en dan vanuit niets blokkeren. Als je niet wil ofzo dan is dat prima om te zeggen toch?

Nog een paar matches en gesprekken lopen. Laat de lentekriebels maar komen. ;-)
Ik heb gisteren nog een heerlijke dag gehad hoor! Lekker met mijzelf ook gedate haha. Beter had het eigenlijk bijna niet kunnen zijn :P T probleem is dat ik nogal snel aan mensen hecht (zonder iemand al leuk te hoeven vinden etc) dus die interesse is er nog wel, hij heeft ook al een nieuwe datum voorgesteld. Dus we sudderen nog even door. Ondertussen voor volgende week een halve date ook gepland met een andere.. dus we zien het wel.

Wat raar van je lexamatch Rolami! Er is totaal geen aanleiding geweest? De enige reden die ik kan bedenken waarom iemand dat zou doen, is omdat ze iemand heeft tegen gekomen die ze wel ziet zitten... maar dan nog is het niet zo moeilijk om even te zeggen wat de situatie is..ipv blokken. Dus.... beter kwijt dan rijk dan maar ;)

Lentekriebels.. haha ja dat was gister wel echt trouwens. Overal die verliefde stelletjes! Dan word ik wel even jaloers hoor, dat is zo'n heerlijk gevoel verliefd zijn!
Het mooie weer lokt dus inderdaad om te gaan daten!
Ik heb vrijdag een date met iemand waar ik sinds zondag (gisteren dus pas) mee gesproken heb via Tinder.
Hij stelde het vrij snel voor en is bereid een flink stuk te reizen. We hebben gelijk al behoorlijk diepzinnige gesprekken gevoerd en intieme dingen gedeeld.
Ook is er zelfs via de app al een behoorlijke (sexuele) spanning voelbaar, heel spannend en opwindend maar ik wil daar niet de nadruk op leggen.
Hij weet dat ook, maar we blijven elkaar steeds een beetje plagen.
Ik ben er zelf bij natuurlijk, maar ik vrees dat we elkaar erg aantrekkelijk vinden en dezelfde avond horizontaal gaan. Daar is an sich niks mis mee, maar ik wil dat het meer is dan seks.
We spreken uiteraard buitenshuis af, in een bar/grand café.
Het voelt bijna al alsof we verliefd zijn, ook al klinkt dit belachelijk. Ik heb dit wel eens vaker meegemaakt, hoe heerlijk ook, het resulteert vaak in fantastische seks (paar keer) zonder een serieus vervolg...
Ieder zo zn ding he kopstoot ;) veel plezier in ieder geval!
Haha thanks Depster, ik ben nu alleen enorm in tweestrijd. Ben nogal een voorstander van go with the flow, maar wil geen seksdate.. Stel we vinden elkaar woest aantrekkelijk, moet ik dan afstandelijk gaan doen om te zorgen dat de focus daar niet op komt te liggen?
In mijn ervaring ga ik snel 'op de seks' zitten omdat ik daar bevestiging uithaal.

Anyway, wanneer zie jij jouw date weer?
depster schreef:
09-04-2018 16:10
Ieder zo zn ding he kopstoot ;) veel plezier in ieder geval!
Ik was een beetje achterdochtig mbt mijn date... maar ik denk dat dat toch echt bij mij ligt (helaas) Nu gisteren niet door ging, wordt het aankomende zondag..

Ik ben ook een voorstander van go with the flow, maarrr ik zou bij seks toch enigzins een rem erop houden. Ik zou er namelijk spijt van krijgen..100% - correctie...seks op de eerste date.. Dit komt ook weer door ervaringen met mannen..

Pff..wat zijn (sommige) mannen toch eigenlijk eikels :p

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven