Minder van Tinder - deel 9
donderdag 22 juni 2017 om 22:06
Deel 9 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
dinsdag 3 juli 2018 om 23:12
Nou, ik heb m’n leuke Tinder match na weken appen maar afgekapt. Meneer kon geen tijd vinden om af te spreken voor een drankje, maar wel tijd voor een drankje met een andere dame. Heb ‘m veel geluk gewenst. Even van gebaald en een vriendin heeft me weer even met beide beentjes op de grond gezet: “je vond hém niet leuk, maar wat hij had kunnen zijn”. Ze sloeg de spijker op z’n kop. En dooooorrrr.

anoniem_303099 wijzigde dit bericht op 03-07-2018 23:12
Reden: Typefoutje
Reden: Typefoutje
0.36% gewijzigd
woensdag 4 juli 2018 om 09:26
Thanks lieve Ruby. Ik wacht inderdaad even af, hij stuurde gisteren weer een heel stuk over zijn gevoel en hoe geweldig het was en hoe fantastisch hij me vindt. Ik voel me oprecht gevleid en ervaar ook wat hij beschrijft, maar het verwart me ook enigszins. Het is (nu al) zo intens.. Ik merk dat ik het moeilijk vind om niet 'verder' te denken. Terwijl ik juist wil genieten van het moment, het hier en nu.
Ruby-Ann schreef: ↑03-07-2018 14:17Kopstoot, ik ken je een beetje beter dan de meesten hier en weet wat voor gevoelig en prachtig mens je bent. Ik snap dat de opmerkingen hier wat verzuurd op je zullen overkomen, maar ze zijn goed bedoeld. Probeer jezelf niet te verliezen en geniet gewoon lekker van deze bijzonder mooie ervaring. Wacht maar af wat hij doet na zijn mooie woorden.

zaterdag 7 juli 2018 om 21:58
Topicschopje
En wie helpt mij even van mijn blauwe wolkje af (een roze wolkje is wat minder mannelijk
) en zet me weer terug op de grond?
Vandaag mijn eerste date in persoon gehad met een vrouw die ik via Tinder heb leren kennen en het was erg leuk. Voor de herkenbaarheid kan ik er niet teveel over kwijt, maar ik heb nogmaals de conclusie kunnen trekken dat ze intelligent en humoristisch is, een prima combinatie. En dan ziet ze er nog lief en leuk uit ook
Een tweede date gaat al snel volgen, dus da's een goed teken! Nou wil ik nooit meer horen dat Tinder alleen een vleeskeuring is en serieuze dates en misschien relaties met mensen die geen fotomodel zijn niet via die app kunnen

En wie helpt mij even van mijn blauwe wolkje af (een roze wolkje is wat minder mannelijk

Vandaag mijn eerste date in persoon gehad met een vrouw die ik via Tinder heb leren kennen en het was erg leuk. Voor de herkenbaarheid kan ik er niet teveel over kwijt, maar ik heb nogmaals de conclusie kunnen trekken dat ze intelligent en humoristisch is, een prima combinatie. En dan ziet ze er nog lief en leuk uit ook

Een tweede date gaat al snel volgen, dus da's een goed teken! Nou wil ik nooit meer horen dat Tinder alleen een vleeskeuring is en serieuze dates en misschien relaties met mensen die geen fotomodel zijn niet via die app kunnen

zondag 8 juli 2018 om 09:20

zondag 8 juli 2018 om 20:49
[quote=Sheldon-Lee-Cooper post_id=28688983 time=1530134087 user_id=368560.
Tinder is, beide kanten op, vaak hard en niet subtiel. Als iemand dus niet (meer) reageert kan dat meestal maar twee dingen betekenen: diegene gebruikt om de een of andere reden Tinder niet meer en heeft zijn/haar profiel niet verwijderd of geleegd OF diegene is een verzamelaar van matches voor zijn/haar eigen ego.
[/quote]
Ik wilde hier nog even op reageren .
Wat mij betreft is hier nog een optie mogelijk. Een optie die bij mij in 99% van de gevallen van toepassing is
Als ik niet meer reageer komt dat in de meeste gevallen doordat het gesprek niet loopt. Wat mij opvalt is dat de meeste mannen geen vragen stellen , dus dan voel ik me al een snel een interviewer. Je krijgt dan een soort vraag antwoord gesprek. Wanneer de ander niet ingaat op mijn antwoorden en zelf helemaal geen vragen stelt, heb ik sowieso al geen zin in een date.
Ik spreek pas af als ik het gevoel krijg dat ik met die man leuke gesprekken kan voeren. Ik heb dan ook nooit echt disaster dates gehad.
Wel een paar keer mijn gevoel genegeerd en toch afgesproken . Dat waren dan meestal inderdaad mannen die geen enkele interesse toonden door vragen te stellen.
En soms zit ik er naast..zowel in positieve en negatieve zin.
Het is geen wet van meden en Perzen.
Maar in het algemeen werkt die schifting vantevoren heel goed.
Als ik zou uitgaan met alle mannen die alleen hey, hoe is het? Hoe was je weekend? Dan kan ik wel met iedereen gaan afspreken..
Tinder is, beide kanten op, vaak hard en niet subtiel. Als iemand dus niet (meer) reageert kan dat meestal maar twee dingen betekenen: diegene gebruikt om de een of andere reden Tinder niet meer en heeft zijn/haar profiel niet verwijderd of geleegd OF diegene is een verzamelaar van matches voor zijn/haar eigen ego.
[/quote]
Ik wilde hier nog even op reageren .
Wat mij betreft is hier nog een optie mogelijk. Een optie die bij mij in 99% van de gevallen van toepassing is
Als ik niet meer reageer komt dat in de meeste gevallen doordat het gesprek niet loopt. Wat mij opvalt is dat de meeste mannen geen vragen stellen , dus dan voel ik me al een snel een interviewer. Je krijgt dan een soort vraag antwoord gesprek. Wanneer de ander niet ingaat op mijn antwoorden en zelf helemaal geen vragen stelt, heb ik sowieso al geen zin in een date.
Ik spreek pas af als ik het gevoel krijg dat ik met die man leuke gesprekken kan voeren. Ik heb dan ook nooit echt disaster dates gehad.
Wel een paar keer mijn gevoel genegeerd en toch afgesproken . Dat waren dan meestal inderdaad mannen die geen enkele interesse toonden door vragen te stellen.
En soms zit ik er naast..zowel in positieve en negatieve zin.
Het is geen wet van meden en Perzen.
Maar in het algemeen werkt die schifting vantevoren heel goed.
Als ik zou uitgaan met alle mannen die alleen hey, hoe is het? Hoe was je weekend? Dan kan ik wel met iedereen gaan afspreken..

zondag 8 juli 2018 om 20:53
Ik swipe een avondje en heb bijna altijd wel een match met diegenen die ik like. Ik ben erg kieskeurig en like er dus maar 5 of 6. Dus 5 of 6 matches per 'swipesessie'.
...

zondag 8 juli 2018 om 23:31
Wolkje is alweer in rook opgelost

Daags na plannen nieuwe date waar zij mee instemde ineens teveel beren op de weg bij haarzelf die er gisteren nog niet waren. Voor mij voelt het als het heel plotseling stuklopen om een niet toegelichte en dus ook niet verklaarbare reden. Na zo fijne zaterdag met allemaal lieve woorden over elkaar en een afspraak die al snel zou volgen ben even helemaal verdrietig en verward wat er mis ging.
TL;DR: heerlijke zaterdag, klote zondag

maandag 9 juli 2018 om 10:30
Ok dan, dat is véél! Ik sta hier echt van te kijken. Ik heb zelf na twee weken swipen geen enkele match namelijk. Ik ben misschien geen Brad Pitt maar volgens mij is het verschil tussen mannen en en vrouwen op Tinder wel erg groot?

maandag 9 juli 2018 om 11:21
Zaterdag met tindervriendschap was heerlijk ^^ Dus wat betreft blij geweest met tinder haha.
Woensdag dus een date gepland staan, maar ik twijfel een beetje.. Ik weet hoe t komt, dus misschien mijzelf maar gewoon een schop onder mijn kont geven. ( Ik plaats al beren op de weg die er heel niet hoeven te zijn )
Anarion, dat is wel erg veel inderdaad. Maar zijn de matches qua inhoud ook de moeite waard? Persoonlijk heb ik liever weinig matches die de moeite waard zijn..
Sheldon wat ontzettend balen zeg! Kan zij geen duidelijkheid geven? Voel je even rot en dan weer door. Ze was gewoon niet de juiste
Kopstoot wat klinkt t heerlijk. Ik ben stiekem wel jaloers!
Woensdag dus een date gepland staan, maar ik twijfel een beetje.. Ik weet hoe t komt, dus misschien mijzelf maar gewoon een schop onder mijn kont geven. ( Ik plaats al beren op de weg die er heel niet hoeven te zijn )
Anarion, dat is wel erg veel inderdaad. Maar zijn de matches qua inhoud ook de moeite waard? Persoonlijk heb ik liever weinig matches die de moeite waard zijn..
Sheldon wat ontzettend balen zeg! Kan zij geen duidelijkheid geven? Voel je even rot en dan weer door. Ze was gewoon niet de juiste

Kopstoot wat klinkt t heerlijk. Ik ben stiekem wel jaloers!

maandag 9 juli 2018 om 12:15
Serieus? Hoe vaak Tinder je dan? Elke avond, 1 keer per week, per 2 weken? Zit natuurlijk ook verschil in. Sta wel versteld van je hoge score

Toen Tinder er net was had je constant matches, maar tegenwoordig is dat echt wel anders.
Er is duidelijk wat veranderd in dat matchingsysteem, lees het hier, hoor het om me heen en ervaar het zelf ook. Al Tinder ik niet meer, zeker niet na het zien van de uitzending op Zembla. Gelijk genezen, überhaupt van internetdating.
maandag 9 juli 2018 om 12:58
@Sheldon: wat jammer! Snap dat je je verdrietig en verward voelt. Ik denk dat je geen duidelijkheid gaat krijgen van haar, wat ze ook zegt, jouw gevoel zei anders.. Knuffel voor jou!
@Depster: wat fijn dat je een fijn weekend hebt gehad met je tindervriendschap! Bijzonder en mooi dat je een vriendschap hebt gekregen via Tinder. Wat is je twijfel over de date van woensdag?
Ik prijs mij gelukkig met mijn match, we genieten enorm van elkaar en ik heb zelden zo'n connectie gevoeld. Alsof we elkaar al jaren kennen. Ik besef me ook hoe kwetsbaar ik me voel, om me weer open te stellen voor iemand die zo dichtbij komt. Hij steekt iig niet onder stoelen en banken wat hij van me vindt. We zien elkaar gelukkig snel weer (wat de nodige planning kost gezien de afstand) en voor nu geniet ik intens van dit gevoel
@Depster: wat fijn dat je een fijn weekend hebt gehad met je tindervriendschap! Bijzonder en mooi dat je een vriendschap hebt gekregen via Tinder. Wat is je twijfel over de date van woensdag?
Ik prijs mij gelukkig met mijn match, we genieten enorm van elkaar en ik heb zelden zo'n connectie gevoeld. Alsof we elkaar al jaren kennen. Ik besef me ook hoe kwetsbaar ik me voel, om me weer open te stellen voor iemand die zo dichtbij komt. Hij steekt iig niet onder stoelen en banken wat hij van me vindt. We zien elkaar gelukkig snel weer (wat de nodige planning kost gezien de afstand) en voor nu geniet ik intens van dit gevoel

anoniem_169698 wijzigde dit bericht op 09-07-2018 14:23
7.33% gewijzigd

maandag 9 juli 2018 om 13:44
Dank je, kopstoot. Mijn teleurstelling gaat langzaamaan over in irritatie. Opnieuw kan ik er niet teveel over kwijt, maar er is tijdens de telefoontjes en de date niet gesproken over een blijkbaar dealbrekend onderwerp. Nou gaat niemand tijdens de eerste echte date haar hele leven op tafel gooien, maar om tussen de eerste en tweede 'echte' date erachter te komen dat je zelf toch niet aan meer dan een date toe bent vind ik wel een redelijke klap in het gezicht van iemand die daar niks aan kan doen

maandag 9 juli 2018 om 13:48
Misschien niet zo zwaar tillen aan dat daten Sheldon. Het was pas date 1...
Hoe groot kan zo'n teleurstelling dan zijn? Ze kan zich bedacht hebben en als excuus gebruiken niet aan daten toe te zijn?
Ze is je geen verantwoording schuldig.
En werkelijk, Tinder is gewoon niet het juiste medium als je zelf heel serieus in het daten staat. Het kan best soms gebeuren, maar 99% van de keren gewoon niet. Kijk de aflevering maar eens op Zembla.
Hoe groot kan zo'n teleurstelling dan zijn? Ze kan zich bedacht hebben en als excuus gebruiken niet aan daten toe te zijn?
Ze is je geen verantwoording schuldig.
En werkelijk, Tinder is gewoon niet het juiste medium als je zelf heel serieus in het daten staat. Het kan best soms gebeuren, maar 99% van de keren gewoon niet. Kijk de aflevering maar eens op Zembla.

maandag 9 juli 2018 om 13:51
Voordat mensen die laatste zin verkeerd begrijpen: ik bedoelde aan een tweede date toe zijn.
Vermoedelijk ben ik de komende tijd weer even flink "ondatebaar", heb het even gehad met verliefd worden. De afgelopen jaren heb ik me ook prima zonder gered en iemand vinden die geen kinderwens of psychische extra's heeft lijkt andermaal niet mogelijk
Sorry voor mijn baggerstemming, hopelijk trek ik met een paar dagen weer bij. Het is ook niet als aanval op de dames hier bedoeld.
Vermoedelijk ben ik de komende tijd weer even flink "ondatebaar", heb het even gehad met verliefd worden. De afgelopen jaren heb ik me ook prima zonder gered en iemand vinden die geen kinderwens of psychische extra's heeft lijkt andermaal niet mogelijk

Sorry voor mijn baggerstemming, hopelijk trek ik met een paar dagen weer bij. Het is ook niet als aanval op de dames hier bedoeld.