Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
Nou Minny, moet ik toch nog om je lachen Je hebt ook wel gelijk dat ik mezelf een beetje te serieus neem, maar ik ben een beetje zoekend/onzeker op het moment, ook door die slaande kerel.

Groetjes
Wat is de uitkomst van het overleg geworden?
quote:Vivamod schreef op 19 juni 2008 @ 09:28:

[...]

Beste Digitalis,

ik heb je zojuist een mail gestuurd over jouw aanwezigheid en topic op viva.nl.

Vriendelijke groet,

Nathalie

Beste Nathalie,

Zou je ons dan ook wat uitsluitsel kunnen geven? In ieder geval over wat het beleid nu is wat betreft het weggehaalde topic? Of meer algemeen, wat nu de heersende leer is wat betreft het sluiten of verwijderen van topics?

Ik heb me bewust buiten de discussie op dit moderator topic gehouden, maar ik heb wel op het desbetreffende topic geschreven en heb ook ideeën wat betreft de sluiting / verwijdering ervan. En ik wil graag weten hoe in de toekomst wordt omgegaan met dergelijke situaties.
Hehe, dat wat Livre vraagt dus
Oh, en even tussendoor:

Het topic Ben jij single? is een oproepje.
Nathalie komt zo reageren.

Soleil, dank ik zal hem verwijderen of verplaatsen naar t prikbord.
Allereerst is Digitalis ingelicht over het effect dat zij heeft met haar topics. Daarover zijn afspraken gemaakt. Zoals Digitalis zelf al aangeeft zal zij daar in het vervolg rekening mee houden.

Reden voor het verwijderen van het topic was de ophef die eromheen was ontstaan. De insteek van het onderwerp is volledig verloren gegaan en ontaard in een welles-nietes discussie tussen Digitalis en een aantal forummers.

Zoals in de huisregels terug valt te lezen worden provocerende (op welke manier dan ook) topics gesloten. Dat beleid zullen wij blijven handhaven.
Mmmmm...juist.... Het is me volkomen duidelijk weer. Misschien dat er een apart lijstje met regels kan komen met de namen van de voorkeursforummers erbij? Dan is dat ook weer helder voor iedereen.
Jammer dat je er zo over denkt. Zoals aangegeven is er mailcontact geweest met Digitalis. Wat daarin precies is besproken kan ik hier vanwege privacy niet meedelen, maar ik kan wel zeggen dat er geen voorkeursbehandeling heeft plaatsgevonden.
Er wordt nogal wat verantwoordelijkheid gelegd bij of gevraagd van een geesteszieke...
quote:fashionvictim schreef op 18 juni 2008 @ 21:30:

[...]

Tja, Yasmijn, ik denk dat je belazerd wordt waar je bijzit. Maar goed, je bent volwassen en je bent vrij om je energie erin steken, dat siert je alleen maar. Ik vind het echter jammer dat jij en andere forummers die ik hoog heb zitten in Digitalis een "jonge versie van zichzelf" zien. Met die kwalificatie geven jullie haar veel te veel eer, maar dat is mijn mening.

Nou ja, zal me wel niet in dank afgenomen dat ik dat zeg, maar sorry, het is me eigenlijk al heel lang een doorn in het oog. Nou ja, laat maar verder, zoals ik al zei, het siert je ook wel weer.

Ik begrijp je hoor, ook al heb ik wat je schrijft zelf ook wel een beetje met Digi. In een paar opzichten was ik tien jaar geleden net zo en die herkenning kan ervoor zorgen dat je milder bent of wilt helpen. Ik ben sowieso altijd al wel milder naar de 'zwakkere' in de maatschappij. Vooral als de meeste anderen het niet zijn om wat voor reden dan ook.

Ik twijfel of ze zoals jij het omschrijft de boel belazerd waar we bijstaan. Zoals Yas al zegt, Digi is ziek en is tot een aantal dingen helaas nog niet in staat. Wie weet komt dat nog, dat verschilt per individu. Ik kan alleen maar zeggen dat ikzelf wel stukken ben opgeknapt. Ik denk dan ook dat Digi echt nog wel kansen heeft vooruit te gaan. Als iedereen haar opgeeft, zal ze het zelf helemaal ook opgeven. En ik vermoed dat ze echt niet doorheeft hoe ze soms overkomt en het zeker niet expres doet, ook al kan het zo wel overkomen. Ik voel begrip en medeleven voor haar, al hou ik wel iets afstand, puur omdat ikzelf nu ook niet een persoon ben die 100% sterk in de schoenen staat. Soms ben ikzelf ook een 'zwakkere' en dan is het niet verstandig jezelf teveel erin mee te laten trekken.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Dat lijkt me redelijker dan de verantwoordelijkheid leggen bij alle andere forummers. Wij zijn niet verantwoordelijk voor haar gedrag.
@Vivamod: Ik doel hierbij voornamelijk op het feit dat topics meteen worden gesloten en zelfs weggehaald als Digi daar om vraagt. Een dergelijk verzoek wordt 9 van de 10 keer afgewezen bij andere forummers.

Tevens sta ik verbaasd dat ze überhaupt terug mocht komen...
Hoofdreden is niet dat Digi daar zelf om heeft gevraagd maar omdat wij dat achter de schermen hebben besloten. Zowel de reacties van Digi als van een aantal forummers waren van provocerende aard. En dat is niet toegestaan op het forum.
Minny, zoals ik gister ook al twee keer aan heb gegeven heb ik het topic niet verwijderd op verzoek van Digitalis, maar omdat het uit de hand liep. Dat is nu eenmaal het protocol en is ook terug te vinden in de regels.
Mosterd!
Maar je gaf ons wel ruimte om erover te praten en dat was cool.
Geen bijzonderheden
Ja Vief, ik vind dat je het heel goed hebt aangepakt, thanks. En een blommetje voor jou. (f)
quote:korenwolf schreef op 19 juni 2008 @ 08:29:

En als we toch gaan bannen: moeten andere forummers niet in bescherming genomen worden tegen Festen?
Geen bijzonderheden
Bedankt voor je toelichting in elk geval. Ik ben er nog niet uit hoe ik er over moet denken. De algemene regel snap ik wel. Hoe de afspraken met Digitalis gaan uitwerken valt nog maar te bezien (een nieuw topic is wat een hoop zelfde reacties als eerder kan uitlokken is nl. alweer geopend). Ik neem aan dat ook gesproken is over maatregelen als de gemaakte afspraken niet worden nagekomen.

Ik heb niks tegen Digi op zich hoor, maar ik merk dat de situatie van gister heel veel mensen raakt en dat vind ik wel zorgelijk. Digitalis wens ik heel veel sterkte.
Viefje5 verdient een bloemetje

Ik vind het fijn dat we de ruimte kregen om het erover te hebben inderdaad. Daarentegen vind ik het dan weer minder fijn dat het grootste deel van de meningen volkomen genegeerd wordt.

En wat valt er onder provocatie dan? Eerlijkheid? Feedback? Kritiek? Dan kunnen alle topics wel dicht...vooral op de Kinderen-pijler...
Dubbel...
(f) voor de angels.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:_Soleil_ schreef op 19 juni 2008 @ 11:24:

Bedankt voor je toelichting in elk geval. Ik ben er nog niet uit hoe ik er over moet denken. De algemene regel snap ik wel. Hoe de afspraken met Digitalis gaan uitwerken valt nog maar te bezien (een nieuw topic is wat een hoop zelfde reacties als eerder kan uitlokken is nl. alweer geopend). Ik neem aan dat ook gesproken is over maatregelen als de gemaakte afspraken niet worden nagekomen.

Ik heb niks tegen Digi op zich hoor, maar ik merk dat de situatie van gister heel veel mensen raakt en dat vind ik wel zorgelijk. Digitalis wens ik heel veel sterkte.Dat is echt geen provocatietopic, dat wil ik helemaal niet. Ik kan helemaal niet tegen ruzie en schelden, daar ben ik teveel een mietje voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven