Partner uitgezonden?

23-05-2011 12:13 688 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb je ook een partner die uitgezonden is of uitgezonden wordt? In dit topic kun je ervaringen delen of gewoon gezellig kletsen met anderen in dezelfde situatie. De openingstekst is door ons aangepast omdat dit topic weer actief is en de oorspronkelijke tekst helaas werd gewist.
Wensel wat k*t! Op die hele uitzending maakt een paar dagen niet uit, maar wel als je er op rekent dat hij thuiskomt!

Ik hoop dat je het op je werk kunt uitleggen en er iets te regelen is.

Nog even geduld, hij is bijna thuis!
Heb net Sitcen gebeld haha.. wou dat ook wel een keer meemaken om te doen zoals het nu staat staat hij nog ingepland voor de vlucht van 18 nov. en zou die 20 nov aankomen.. Ik hoop het zo! ik kan echt geen vrij krijgen en ik wil het ophalen echt wel meemaken.. Maar ik ga doen wat ik de afgelopen 4 maanden al doe Ik WACHT wel even.. kan het woord wachten niet meer horen haha..

Hoe gaat het @Zer?
Ja, wachten, wachten en nog eens wachten... Is helaas het enige wat je kunt doen. Ik hoop heel erg voor je dat deze datum zo blijft, want natuurlijk wil je hem ophalen!

Hier gaat het wel, ben onrustig, slecht geslapen met rare dromen en ik heb moeite met eten (binnen krijgen en binnen houden). Ben 4 kilo kwijt sinds mijn vriend weg is. En dat is niks voor mij...

Gelukkig wel een heel lief mailtje gehad! En veel plannen het weekend dus gelukkig afleiding, heb ook wel zin om gewoon weer even lol te hebben met vrienden!
afgelopen maandagochtend is vriendlief na 2 keer uitstel dan toch vertrokken... voelt wel heel vreemd en leeg :( maar gelukkig zit ik deze hele week super vol met afspraken waardoor ik flink word afgeleid.

hoe is het met jullie??
@italie91

Ik zat al te wachten tot een van jullie zich kwam melden... Dat vreemde en lege gevoel dat herken ik wel. Afleiding is inderdaad heel fijn. Ik heb een druk weekend gehad en dan merk ik dat ik er toch op sommige momenten even niet aan denk. Jij was niet meegegaan naar Eindhoven he? Hoe was het afscheid nemen van je vriend? Ik hoop dat hij snel iets van zich laat horen, dat eerste telefoontje vond ik erg fijn!

Verder gaat het allemaal wel. Ik werk, spreek af met vrienden en familie, ga sporten en mijn leven gaat gewoon door. Maar als ik dan thuiskom kan ik hem niet even bellen, niet even bij elkaar zijn en knuffelen en als ik iets grappigs meemaak overdag kan ik hem niet even een smsje sturen. En soms ben ik dan gewoon even heel erg verdrietig en dan weer is hij er niet om me te troosten

Nu niet gaan denken dat ik hier de hele dag enorm medelijden met mezelf zit te hebben hoor maar ik denk dat jullie het beter begrijpen dan anderen.
hee!!

Jaa afscheid nemen was niet leuk..... maar vond het wel fijn opzich thuis ! eigen omgeving, rustiger, maar ik heb dat laaatste contact enzo wel gemist, leek me wel fijn om gewoon op eindhoven erbij te zijn...

Hij heeft gisteren eventjes gebeld! vond ik wel heel fijnn!! en hij heeft intussen ook al gemaild :D! dat doet me wel goed.

Zer snap precies hoe je je voelt idd... heb precies hetzelfde.. overdag of als iemand het vraagt vrij nuchter van het gaat goed en dit en dat, want het gaaat ook goed met me.. maaar als ik dan alleen ben en savonds thuis ben en hem niet even een smsje kan sturen of kan bellen dan word ik wel verdrietig :(

vermaak me overigens wel prima maar voelt toch heel vreemd aan en mis hem onwijs!
Zer krijgt jou vriend ook nog verlof tussendoor? in januari toevalig? off februari? mijn vriend komt in januari voor 10 daagjes naar huis (zoals het er nu naar uit ziet )

dus daar kijk ik wel onwijs naar uit, dan heb ik nu vast wat om af te tellen :D!
Ja mijn vriend heeft ook verlof, in februari als alles loopt zoals gepland...

Ik voel me vandaag iets beter gelukkig.

Wat fijn dat hij gebeld heeft gisteren en ook meteen kon mailen! Toch fijn om even dat contact te hebben he?
Hi Meiden,

Mijn vriendje is ook afgelopen maandag vertrokken... Pfff!!

Ik was wel mee naar Eindhoven, en dat was toch wel fijn, voor mij tenminste.

Vond het wel erg moeilijk, maar ben blij dat het achter de rug is! Ik zag er heeel erg tegenop!

Gistermiddag telefoontje van hem gekregen, daar was ik zooo blij mee!

Vind het wel super moeilijk dat ik hem niet even een smsje kan sturen, of gewoon eventjes bellen..

Gister overdag erg druk gehad, en gisteravond leuke avond met vriendinnen.. Maar toen ik 's avonds in bed lag, kwamen de tranen..god wat mis ik hem nu al verschrikkelijk!!

Ik ben ook echt heel erg moe... Ik denk ook van de spanningen de afgelopen tijd! Hebben jullie dat ook?

Vandaag al mijn eerste pakketje op de bus gedaan haha!

Gaan jullie zaterdag de 26e ook naar missiemax?

Ik ben op dit moment aan het werk, dus moet het kort houden, maar ik schrijf snel weer!

Lieve meiden, sterkte, en we slepen elkaar er wel doorheen!
@sunnyflowerss, ja dat moe zijn is heel herkenbaar.. begint nu bij mij iets minder te worden.

Ik denk wel dat ik ga de 26e. Alleen ik ga geen videoboodschap opnemen hoor!
Ja de 26ste ben ik er ook bij :D vind het qua thuisfront wel heel goed geregeld voor zover ik er tot nu toe mee te maken heb gehad, vind het wel goed dat ze regelmatig wat regelen :)!

Ik ga ook een video boodschap opnemen... kijk er wel beetje tegenop maar wil het gewoon doen.... lijkt me wel fijn voor mn vriend als hij die dvd krijgt dat wij er dan ook bij staan..

m`n eerste paketje is ook al onderweg haha, maaar dat was een aanvulling op zn gewone spullen die mn vriend mee wou nemen, want zijn tas zat vol dus vandaar nog even een pakketje erachteraan gestuurd met wat dingen :)!
Ik denk dat ik niet eens zou weten wat ik moet zeggen op de videoboodschap.. ik vind het wel leuk dat het kan hoor, maar het is niks voor mij en voor mijn vriend hoeft het ook niet zo.

Mijn eerste pakketje dat ik had opgestuurd was er binnen 10 dagen, best snel dus! Ik ben wel benieuwd of dat zo blijft, volgens mijn vriend wisselt dat nogal...
Ha meiden ik meld me ook weer eens,

Wij zijn uiteindelijk maandag niet mee gegaan vanwege het vroege tijdstip en de kinderen. Ik vond die onzekerheid over het vertrek echt niet fijn, dat heeft er best ingehakt, hij had beter donderdag kunnen gaan.

Die vermoeidheid herken ik ook!

Ik vind het juist moeilijk om erover te praten als mensen er naar vragen, ben nu al zo vaak aan het huilen geweest, vooral maandag! Ik probeer alles voor de kinderen zo normaal mogenlijk te houden, maar maandag ochtend toen hij nog maar net een paar uurtjes weg was bij het wegbrengen naar school.... schaam me dood!

De kinderen doen het beter dan ik! Alleen die van 3 begrijpt er niets van en het is wel zielig als ik telkens opnieuw moet uitleggen dat papa een poosje niet thuis komt. Ook is hij vaak weer moeilijker te hanteren, erg snel boos en zo.

Voor het vertrek heb je tijdens het verlof juist veel tijd met elkaar doorgebracht en leuke dingen gedaan en opeens WEG! Dat contrast is wel heel erg groot en maakt dat ik hem nu zo mis, terwijl hij er normaal 5 dagen per week niet is en het is nu pas woensdag.

Ik vind het allemaal maar raar al die gevoelens en ik begrijp dat anderen er niets van begrijpen, want dat doe ik ook niet.

Begrijpen jullie iets van mijn geratel???

@ Wensel is hij er al of moet je echt nog zo veel langer wachten?

De 26ste ga ik werken, maar 17 december probeer ik vrij te krijgen.

Pakketje gaat morgen de deur uit. Verlanglijstje van hem (vergeten spullen) en heel veel tekeningen van dochter. Maandag wel al een kaartje gestuurd.

Hier ook verlof in januari, wel erg snel in de uitzending want dan zit er pas maximaal eenderde op en heb je nog zo lang te gaan. Maar goed beter iets dan niets?
Brigitte ik begrijp je geratel helemaal hoor! Jullie hebben een paar hele fijne weken gehad voor zijn vertrek, het vertrek wordt nog een keer uitgesteld en steeds heb je toch het naderende afscheid in je achterhoofd. En dan is het ineens zover en moet je een manier vinden om daar mee om te gaan, terwijl de rest van de wereld om je heen gewoon doorgaat. Dat lukt wel, maar kost even tijd om daar je draai in te vinden. Al blijft het missen natuurlijk wel...

Ik voel me de afgelopen dagen iets beter. Als ik aan mijn vriend denk (wat bijna de hele dag is...) denk ik minder aan de tranen bij het afscheid, en meer aan de leuke dingen daarvoor :-) Dat voelt beter.

Wat vergeten jullie mannen allemaal dan? Mijn vriend is niks vergeten hoor! (of hij heeft het nog niet gemerkt, en in dat geval is het waarschijnlijk ook niet zo erg dat hij het vergeten is!)
Heel veel sterkte meiden!!! Ik leef met jullie mee. Nu lijkt het een vast en zeker een eeuwigheid, maar terugkijkend is het bij ons best snel gegaan.

@Wensel; Ik heb net bericht gehad dat het de 21e word dat mijn mannetje weer thuiskomt... Hij is ook de 7e vertrokken. De jouwes ook?
@student101 ja ik hoorde het gisteravond ja dat ze de 21e terug komen :-) pfff wordt ook echt tijd hoor haha.. Ben het nu ook echt zat!

Vandaag een pakketje gekregen van hem met alle kaartjes die hij heeft gekregen daar, zo raar om mijn eigen kaartjes weer te zien! Maar het einde is nu eindelijk in zicht!

En dames die hun mannetje net hebben uitgezwaaid, het komt goed!! Als de 1e zes weken maar voorbij zijn!

Liefs
Aan de ervaren dames een praktische vraag. Moet op die douane stikker alles echt zo nauwkeurig ingevuld worden? Gewicht en inhoud bedoel ik.

Ik moet zijn mobieltje opsturen, zou ik dat er beter niet op kunnen zetten bijvoorbeeld? En doen jullie dat in het Engels?

Hier ging het echt niet goed de afgelopen dagen, maar nu met wat hulp al weer wat beter.

@ Student 101 en Wensel wat lekker dat het er bijna op zit, geniet ervan maandag!!!

Met die voorspelling van 6 weken ben ik niet zo blij want dan komt hij al bijna weer met verlof. Zou het daarna weer zo lang duren voor het beter gaat vraag ik me af?
@Brigittte Ik vulde meestal lectuur en gift of een kado in.

Gewicht deed ik wel zo nauwkeurig mogelijjk.

Toen ik een mobiel opstuurde deed ik dat onder gift. Engels hoeft niet perse hoor!

Ik begin nu al de zenuwen te krijgen, vind het zoo bizar dat dit mijn laatste weekend "alleen" is! Je went er echt aan dat die er niet is, maar ja ik ben straks zo weer gewend aan het samen zijn.

Dat is wel snel, als die al weer bjina met verlof komt! ik ben blij dat hij in 1x zolang weg moest, ik zou het moeilijk vinden om 2x afscheid te nemen, maar aan de andere kant breekt het wel een beetje..
@ Wensel bedankt voor de info! En de waarde vulde je dat ook in?

Ja je laatste weekend alleen, dat klinkt idd raar! Klinkt wel een stuk leuker, bij mij is het mijn eerste ;)

Ik heb ook zo'n dubbel gevoel bij dat verlof! Als het goed is zijn de kinderen dan ook net een beetje gewend en dan begint dat ook weer opnieuw, zucht! Ben ik hier de enige met kinderen?

Ga je nog wel iets leuks doen of ga je nog wat dingen voor zijn thuiskomst organiseren?
Ik heb niet alles gelezen maar zie nu pas dit topic. Mijn vriendis 25 oktober naar afganistan vertrokken. mis hem wel maar het gaat me tot nu toe prima af. Hij belt zo;n beetje elke dag en ik heb lieve mensen om me heen. Volgende week ben ik er ook bij in Utrecht!! gezellie (hoop ik) ik verwacht er niks van. Maar wil wel een boodschap voor hem maken voor kerst en met zijn kinderen hoop ik te kunnen skypen!!
Die douane srixkwrs moet je gewoon een beetj eet een korrel zout nemen. als er 6 dingen inzitten past het er niet op en ik ga echt geen tijdschriften wegen hoor.....

Mijn vent heeft extra sokken nodig dus die moet ik nog opsturen. Ik neem ze volgende week maar mee naar utrecht. het is zo'n gedoie met die pakketjes om op lokatie te krijgen.... ik heb nu 3 keer iets opgestuurd en dat is 3 keer op een anderwe manier gegaan....
oww oke! haha ik helemaaal alles preciessss ingevuld op die duane sticker :P zelfs in het engels :P moet er niet aan denken dat het niet aankomt haha, maarja als het ook gewoon in het nederlands ingevuld kan worden,.,...
Er zitten 5 regeltjes op (dacht ik) en tja.... wat nou als je er 6 dingetjes in hebt gestopt? en ik ga echt niet m'n spulletjes allemaal wegen hoor. als het totaal maar niet boven de 2 kilo komt is het goed!!! beetje op de gok.......

Deze week maar een berg pakketjes maken voor volgende week om mee te nemen naar Utrecht!!
Hoi allemaal,

hoe is het contact tussen jullie en jullie partner? dagelijks contact?
@Italie91 De afgelopen (eerste) week heb ik hem 3x aan de telefoon gehad. En jij? Valt het je mee of tegen?

@ Degene van wie de partner gister is teruggekomen, hoe was het om hem weer te zien, vast te houden e.d.?

Hier gaat het al wat beter! Gelukkig want het ging even echt niet goed!

Hoe gaat het met jullie???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven