Relatie redden, hoe?

11-11-2010 11:22 3037 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik zijn abrupt uit elkaar gegaan (zijn keuze) door een gebrek aan communicatie. Die communicatie kwam pas na de breuk weer op gang..Er zijn nogal wat irritaties aan elkaar en het gevoel is daardoor (?) ook bij beiden wel een beetje minder/weg. We woonden samen en zijn nu dus weer volledig op onszelf en alleen.

We kunnen de leuke tijden met elkaar alleen niet vergeten en willen elkaar nog een kans geven! Vooral omdat we voor de breuk nooit ook maar iets met elkaar hebben kunnen bespreken en een breuk als deze blijkbaar nodig was..

Maar: hoe pakken we dit nou goed aan? Om teleurstelllingen bij beiden te voorkomen..?

Hoop dat jullie tips hebben!
Ik bedoelde ook niet dat Tulpje onzin uitkraamt hoor, voor het zo over komt.

Wel dat je niet alles kunt laten afhangen aan wat jij doet, en dat alle uitkomsten gebaseerd zijn op jouw acties. Als het zo werkte, dan zou niemand van ons hier schrijven maar het allemaal gefikst hebben.

Ik kanme voorstellen dat je je druk maakt in je hoofd over wat er allemaal wel of niet gebeurd is in zijn leven. Ik kan nu zeggen dat je daar geen controle over hebt, maar dat helpt natuurlijk niet echt.

Probeer toch wat afleiding te zoeken, anders blijf je zo malen
Bizar vervolg, zoals meestal bij hem. Hij stond een uur voor de wedstrijd aan de deur, of ik mijn kaart nog wilde hebben? Uhm, die heb ik na de laatste wedstrijd zelf al meegenomen. Ow, ga je mee of wat doe je? Nou ik wilde wel gaan maar wou je ruimte geven dus was er eigenlijk nog niet aan uit. Hij vond het prima om samen te gaan?! Vooruit dan maar, maaaaar waarom negeerde je me in de stad gisteren? Hij had niet het idee dat ik er al 5 minuten stond en wilde me echt niet negeren want zo is hij niet en dat is ook echt zo. Excuus als ik me er rot over gevoeld had maar ik werd al weggetrokken door mijn vriendin voor hij de kans kreeg voor zijn gevoel. Ok... Verder nergens meer over gesproken, wilde hem niet zoals Tulpje schreef onder druk zetten. Dus ook niet aangekondigd dat ik voorlopig niks wil horen of zien. Ga vanavond en morgen bij mijn zusje slapen, weg uit zijn buurt. Ik wil natuurlijk niet maar ik ga er echt aan onderdoor. Hij kwam overigens even binnen en zag mijn home make over en hij vond het super gaaf, toch leuk ;)
quote:_yellowlove_ schreef op 01 mei 2011 @ 12:04:

Ehm ja. Ik ga toch wat zeggen, ondanks dat ik heel erg hoop dat Wejo's man na 6 weken tot inkeer komt geloof ik niet helemaal in de dingen die TUlpje schreef. Nu lijkt het net alsof zijn inkeer afhangt van het gedrag van Wejo. Dat is precies Wejoman ook doet, het bij een ander neerleggen.

Als hij wil denken etc is allemaal prima, maar dat is zijn verantwoordelijkheid, zijn ding, en als hij over 6 weken iets heeft besloten en Wejo is er klaar mee, dan kan dat ook. Dat is het risico dat hij neemt. HIj vraagt Wejo 6 weken in onzekerheid te leven omdat hij met wat vage niet concrete verhalen aankomt.

En echt, Wejo, als jij 6 weken kunt en wilt wachten , dan is dat prima, maar alles wat er in die 6 weken gebeurt is zijn verantwoordelijkheid , niet die van jou.

Ik reageer vooral hierop

Liefde gaat niet weg, wanneer het er is, ze blijft, ook al ontken je het....na weken/maanden en zelfs een na nieuwe vriend/vriendin. Je ex ontmoeten en zien dat de persoon aan zichzelf gewerkt heeft, dat zie je in de uitstraling en de ogen, Mits je de persoon de ruimte hebt gegeven en niet bent blijven hangen. Natuurlijk zijn er situaties waarin het vervelend verloopt, maar dan was het al klaar, of heeft de man de ruimte niet gekregen.

Ik geloof het gewoon niet, sorry. Dus je ex is alleen veranderd en heeft aan zichzelf gewerkt waardoor een doorstart mogelijk is als JIJ iets gedaan hebt? Volgens mij hij iets doen..

En om te zeggen dat relaties over zijn omdat de man zijn ruimte niet gekregen heeft? Ik ken een stel waarbij de man ook ruimte wilde om zichzelf te herontdekken en zijn waarde te bepalen, het kwam vooral neer op rondsletten en kijken hoe goed hij in de markt lag .Nou, sorry, daar hoef je dus echt geen 'ruimte' voor te geven.

Ha YL,

Ik denk je woorden te begrijpen. Het zou mijn doel nooit zijn dat je als vrouw blijft wachten en hem alleen ruimte geeft, je geeft jezelf immers ook ruimte in zo'n situatie. Ja en hoe het uitpakt weet je niet, maar als het bestemd is, geloof ik wel dat het goed kan komen. De ruimte aan elkaar geven, zie ik meer als een impasse doorbreken, waarin je in een cirkel met elkaar komt die averechts werkt. Dat kan tijdens de relatie zijn gebeurd, verschillend per geval, maar ook hierna een cirkel zijn geworden waarin je als vrouw zo graag je partner terugwilt, dat je als een blok aan het been blijft hangen. En kun je als vrouw zijnde, in deze, omdat we vooral met vrouwen hier deze relatie/experikelen aankaarten, ook het heft in handen nemen, door die ruimte voor te stellen.

Het kan rust geven, je respecteert elkaar wanneer je dan ook geen contact opneemt en kunt echt even tot jezelf komen. Tja en als een van de twee dan gaat rondsletten, dan kun je daar wat van vinden, of het is gedoemd te mislukken, of het was een rebound en je komt wel weer bij elkaar. Ik moet er zelf niet aan denken dat ex het doet, maar anderzijds, soms kan men daarmee ondervinden dat het gras echt niet groener hoef te zijn. Hmmm, laatste word ik zelf ook niet vrolijk van hoor. Belangrijkste hierin is dat je niet als een hulpeloos geval gaat zitten wachten, maar wel je eigen plan ook doortrekt. Bij mij werkt het zo dat door die rust, er verschillende gedachten omhoog komen en vaak ook geen gedachten, het geeft mijzelf dus ook rust en maakt mij sterker in mijn eigenwaarde. En daarnaast is het wellicht uitstel van de daadwerkelijke afloop, maar cold turkey afkicken van een ex vind ik toch lastig. Het lijkt mij dus ook eerder aannemelijk dat je weer hernieuwde gevoelens voor elkaar kunt krijgen na een periode rust. Anders blijf je in die cirkel draaien. En als dat niet zo is, dan weet je het ook zeker. Ben je na vier of zes weken of van mijn part langer, ook echt klaar.

Het is maar een theorie, waarin ik zelf ook zoekende ben, geen wijsheid hoor, ik heb die wijsheid niet.

Lastig he !?
@Tulpje: Denk dat je wel gelijk hebt hoor. Het is hoe dan ook geen succes als je maar blijft ronddraaien in dat cirkeltje (been there, done that). De enige manier is rust dmv geen contact. Bij mij was het zo dat ex wel contact wilde in zijn twijfelperiode, tot hij merkte dat dat niet werkte (ik was nogal heftig in mijn contact zoeken en vragen stellen), toen wilde hij geen contact meer. Ik vond dat super moeilijk en heb me daar dus ook totaal niet aan gehouden, ik wilde duidelijkheid!!! Hij bleef maar zeggen dat hij me die niet kon geven, omdat hij het niet wist (4 maanden lang). Ik heb al die 4 maanden lang als een dolle aan hem getrokken; mailen, sms'en, bellen alles... Hij bleef zeggen: ik weet niet wat ik voel, geen contact is nu gewoon beter. Zo'n open einde trok ik echt niet, maar zelf de deur dicht trekken wilde ik ook niet. Uiteindelijk heeft hij dat gedaan.

Wat ik zeggen wil? Als iemand om ruimte vraagt, geef die! En neem die zelf ook. Wat diegene in de tussentijd doet zie je dan inderdaad wel (zoals Tulpje al zegt) en daar kun je dan je conclusies uit trekken. Het is wel handig om van tevoren te bepalen of je je wel of niet als een vrijgezel mag gedragen, om misverstanden te voorkomen. Ik zou pleiten voor wel, anders kom je nog niet los van elkaar (ex en ik bleven trouw..ofzo..maar dat werkte ook echt niet, omdat ik het toch niet vertrouwde en zelf dus ook niks mocht, ook al had ik daar absoluut geen behoefte aan, het was het "wachtende" idee).

Zomaar even een ervaring om te delen..Iedere situatie is natuurlijk anders! Succes en sterkte Wejo en iedereen, hoe dan ook!
quote:muisje23 schreef op 01 mei 2011 @ 23:10:

Zo'n open einde trok ik echt niet, maar zelf de deur dicht trekken wilde ik ook niet. Uiteindelijk heeft hij dat gedaan.De kern begrijp ik zeker wel van wat jullie zeggen. Als er nu niks gebeurd, blijven we zoals Muisje aangeeft in deze cirkel zitten en kan het eigenlijk maar één kant op en dat is waarschijnlijk die met de meeste slechte afloop, nooit meer een nieuwe kans. Dat wil ik niet dus zal ik moeten zorgen dat er geen contact meer is.

Onze woonsituatie is het lastigste nu. Heb afgelopen nacht bij mijn zusje geslapen. Moest een keer echt slapen. Daarbij komt dat hij gisteravond een verjaardag had en waarschijnlijk laat thuis was, stiekem hoop ik dat hij gezien heeft dat mijn auto niet thuis stond en zich heeft afgevraagd waar ik zou zijn. Misschien komende nacht ook maar elders slapen? Gisteren bewust ook geen moeilijke vragen gesteld toen we die paar uur samen naar de voetbal zijn geweest. Laat het maar even rusten. Blijven vragen om duidelijkheid brengt nu niks want hij weet het nu niet. Ik ben dus ook bang voor wat Muisje zegt; een open einde wil ik niet maar ook de deur niet dicht trekken. Toch moet ik voor nu voor mezelf dit laatste wel willen omdat ik anders hem nooit met rust laat en de kleine kans die er nog is, dan zelf verpest. Geen idee of ik me als vrijgezel moet/mag gedragen. Vast wel want voor nu is het gewoon over. 2 weken terug sprak hij nog wel uit dat hij niet opzoek is naar een ander en ook niet hoopt dat ik volgende week met iemand anders de koffer in duik. Maakte me wel boos die opmerking; jij wilt nu niet met mij verder maar ik mag ook niet door met mijn leven?! Denk ook dat ik het wachtende idee nog wel een tijdje zal hebben... Op naar dag 1 zonder contact...
@ Wejo...Jee, wat een hoop gebeurd hier! Zoals ik zowel YL als Tulpje lees, komt het wel een beetje op hetzelfde neer en inderdaad: Het beste wat je nu kan hebben is geen contact! En ja, dat is in jouw geval erg moeilijk, omdat je naast hem woont, maar doe dit en met name voor jezelf. Ik merk dat ik tijdens deze 'geen contact' periode me wel iets beter ga voelen, dus het is de moeite waard om het te proberen, echt waar! :-)

Eigenlijk is dit ook een beetje de situatie waar ik nu in zit. Ik heb er voor mezelf een punt achter gezet. Deze punt houdt in dat ik er vanuit ga dat het niet meer goed komt tussen ons, dat ik met name nu energie in mezelf investeer en niet meer in hem, dat ik geen contact met hem opneem (laat hem maar eens denken waarom ik dat niet meer doe!), dat ik op sommige vragen misschien wel nooit een antwoord ga krijgen en hij die ook me niet kan geven (want hij weet het gewoon zelf niet op dit moment), maar dat ik wel de deur op een kiertje houd, dus geen gekke dingen doe richting hem....

En ja, dat is onwijs moeilijk..., want soms wil je niks liever dan hem bellen en is het onwijs moeilijk om te accepteren dat je allebei nog veel voor elkaar voelt, maar je MOET wel en dat is voor 1 persoon op deze wereld en dat ben jij zelf! Een vriendin zei vlak na zijn vertrek tegen mij: "Je ziet het nu nog niet, maar hoe dit ook gaat uitpakken, je hebt in ieder geval voor jezelf gekozen en dat is het enige goede wat je nu kunt doen".

Ik heb de termijn niet op 6 weken, maar op 2 maanden staan en ik ga het volhouden en weet je waarom?.... Omdat ik dat aan mezelf verplicht ben :-) Ik kan hem niet veranderen, en ik kan hem niet bewegen om voor mij te gaan, dus....Dan moet ik maar voor mezelf gaan!

Dus Wejo, doe je mee?
Oh ja, en wees ook streng richting hem! Hij wil rust en ruimte, dus dan moet het niet zo zijn, dat hij wel over die grenzen heen mag walsen (lees: Jouw grenzen) en wel contact mag opnemen met jou als het hem uitkomt, maar dat jij dat niet mag, toch?

En natuurlijk mag jij verder gaan met je eigen leven! Dus doe dat dan ook en ja, natuurlijk mag jij dan ook met een ander de koffer induiken! Daar staat je hoofd natuurlijk niet naar, maar je mag het wel en daar gaat het om;-)

Kijk naar mij en Muisje, wij hebben ook weer gedate en dat deed ons alleen maar goed. Verder hoef ik er niks mee, maar ik had wel even zoiets van: Zo, en of ik weer mag daten met een ander, dat geluk laat ik je niet van me afnemen.

Kortom: Ook jij hebt het recht om gelukkig te zijn, maar dat heb je echt zelf in de hand...Laat je dat niet afnemen, meid! Go for it!
Noa, wat een goede post!

@ wejo: denk dat er verder al genoeg gezegd is. Blijf sterk, en onthoud dat jij en jouw grenzen het belangrijkste zijn!
-
Ik doe mee Noa! Streng en sterk blijven voor mezelf en ook richting hem. Niet meer opnemen als hij belt, voorlopig niet reageren op sms en ook niet open doen als hij voor de deur staat. Mijn grens!
yoehoeee: Wejo doet mee!

Echt, je moet dit écht doen voor jezelf! En het is onwijs moeilijk (en dat weet ik uit ervaring, dus geloof me nu maar ), maar het is de enige manier van overleven op dit moment! En het helpt....Echt waar! Weliswaar met ups en downs, maar het helpt en daar gaat het om!

Ik ben zaterdag met Sproet wezen fietsen en dat was superleuk en toen ik op een bankje zat (uit te puffen hihi), toen kon ik gewoon weer genieten...En ik dacht: What the f*ck ben ik hier nu aan het doen? ....Tadaa: Genieten! :-) En geloof me, het zijn maar kleine dingen waar ik nu van kan genieten, maar ze zijn er en dat is al een stap! Bovendien heb ik de Antillen-reis geboekt en ben zo trots op mezelf dat ik tóch ga....Kijk mij nou: Zonder hem gewoon en ik kan het!

Je moet nu net gaan doen alsof hij niet meer bestaat en dat wordt moeilijk als je naast hem woont, maar je kan het wel. Pak de dingen weer op die je altijd zonder hem deed (en geloof me daar heb ik ook heel diep over na moeten denken...(?euhm, wat deed ik ook alweer zonder hem?), maar het lukt je echt wel weer!

Bewaak je grenzen, want dat is nu belangrijk op dit moment, want bij elk contactmoment dat je nu weer hebt, ga jij weer terugvallen en dat wil je niet. En houd het grotere doel voor ogen: Wellicht ooit weer een toekomst samen met hem? En daarvoor doen we het toch allemaal? (Alhoewel ik nog steeds hoop dat ik die toekomst over een tijdje niet meer wil met hem hoor..;-))
Noa, wat super goed van je dat je de Antillen-reis geboekt heb! Echt heel stoer en heel goed van je. Wanneer ga je? Ik ben echt nog niet zover (helaas). Kreeg rond 17.00 weer een sms over een onderbuurman die buiten ruzie stond te maken?! DUS? Ik heb niet gereageerd en vertrek zo naar het huis van mijn ouders om daar te slapen. Nu moet ik doorzetten. De dingen die ik altijd zonder hem deed, tja, jeetje, daar moet ik inderdaad weer overna gaan denken maar dat komt vast vanzelf wel weer boven. Het grote doel hou ik zeker voor ogen al hoop ik misschien wel net zoals jij dat ik straks echt denk; ik heb je helemaal niet nodig!
Hai meiden, ik kon de hele tijd niet op het forum

Maar goed dat iedereen probeert er iets van te maken voor zichzelf, klinkt echt heel erg goed!

Ook ik probeer leuke dingen te gaan doen, en ik moet ook weer een beetje studeren.
Hoi allemaal,

Hoe gaat het er allemaal mee? Veel gebeurd zie ik.

Nieuwe contactperiodes en anticontactperiodes.

Hier druk, net terug van het werk, moe, zo maar slapen.

Beetje contact, liefdeloos en zakelijk.

Ben ik echt zo naief?
hm, heb een off day geloof ik.... komt dat door de vele gesprekken doe er gevoerd zijn in het weekend? heb geen geduld... afwachten wat er gaat gebeuren, zit er nog toekomst in.. en zo ja, wanneer... geduld is niet mijn sterkste kant.

en ik weet dat ik me weer super sterk en blij met mezelf kan voelen. 2 weken geleden voelde ik me zo.. ups en downs?

maak me zorgen dat het al zo lang duurt. maar is helaas niet anders.

ben moe, slaap niet zo goed, maak lange dagen en hoofd vol met ex.. waarom toch? hoe krijg je rust in je hoofd, kun je bezig zijn met jezelf en le eigen leven ipv met hem en welke kant het op kan gaan.

en ik weet ook zo zeker dat het niet zo slim is om weer bij hem terug te komen. ik zou dezelfde fout maken.mezelf wegcijferen, zeker nu omdat het vertrouwen beschaamd is... er zullen ook dingen anders zijn. ik ben sterker, zou niet alles meer pikken. pikt hij dat... nou ja, dingen die eigenijk nu nog niet aan de orde zijn. hij is er nog niet klaar voor... ondanks de goede gesprekken die we hebben en waaruit ik haal dat ie nog wel gevoelens voor me heeft...

ach, deze dag gaat ook wel weer voorbij. ben n u vooral moe. en heb zo'n lange dag voor de boeg. door ziekte ben ik tot 12 u alleen. dat is echt niet te doen:(

weekend lekker shoppen met noa, zondag moederdag, als mooi weer liever naar het strand. mijn moed er heeft niks met moederdag.. en ook volgend weekend zit al vol met leuke dingen.. behalve landelijke dienst dus zaterdag werken... heb tot eind juni elk weekend opnamedienst... veul!

meiden, t klinkt allemaal beetje down, maar kom er wel weer uit hoor. moet mezelf zo duidelijk maken wat er allemaal niet klopt aan ex, wat ik echt allemaal niet meer mee wil maken. hoe veel ik ook nog van hem hou...

geen contact geen contact geen contact! knuffel voor degene die hem nodig hebben, jullie verdienen het... domme mannen ;)
Meiden allemaal weer een dikke knuffel! We kunnen het wel, we moeten alleen veel veel geduld hebben.

Ik helemaal trots gisteren dat ik niet gereageerd had op zijn sms en weer weggegaan ben om ergens anders te slapen. Krijg ik om 23.00 uur weer een sms. Ik wil je niet storen maar is alles okee? Ik heb je auto al twee avonden niet gezien Na een half uurtje verzinnen vond ik het niet nodig dat hij zich ongerust maakt en heb ik gestuurd Ik neem even afstand, geen zorgen ook daar kwam weer reactie op bedankt en dat hij zich echt zorgen om me maakte, hij respecteert de afstand (volgens mij was dit zijn wens?!), of het betekende dat ik voorlopig niet thuis ben en wanneer ik in nood zat wilde hij wel dat ik zijn hulp vraag!? Heb maar gereageerd dat ik dat per dag bekijk, hij moet natuurlijk ook geen vrij spel krijgen. En ik kon het niet laten om even te melden dat hij me deze zet afgelopen zaterdagavond gaf. Klaar. Vanmorgen toen ik even langs huis ging voor het werk was hij nog thuis, terwijl hij al 2 uur eerder in de auto had moeten zitten... *Zucht*...
Wejo, ongelofelijk. Wat wil hij nou? Geen contact, maar wel alles in de gaten houden en volgens zijn manier? En nu schuift hij het ook nog op jou dat jij afstand wil?

Heeft hij vrienden etc met wie hij kan praten? Niet per se over jou, maar gewoon om zijn gedachten te ordenen?

Sproet: Herhaal de mantra: adem in adem uit.

Je bent al zo'n stuk verder. Je herontdekt je eigen vechtlust. Wees dan ook die stoere vrouw.

Als ik je overwegingen lees wil je hem misschien ook niet terug. Je bent alleen bang voor een toekomst alleen. Maar dat zal vast goedkomen... Of zie ik het fout?
quote:PoIIy schreef op 03 mei 2011 @ 09:38:

Wejo, ongelofelijk. Wat wil hij nou? Geen contact, maar wel alles in de gaten houden en volgens zijn manier? En nu schuift hij het ook nog op jou dat jij afstand wil?

Heeft hij vrienden etc met wie hij kan praten? Niet per se over jou, maar gewoon om zijn gedachten te ordenen?

Sproet: Herhaal de mantra: adem in adem uit.

Je bent al zo'n stuk verder. Je herontdekt je eigen vechtlust. Wees dan ook die stoere vrouw.

Als ik je overwegingen lees wil je hem misschien ook niet terug. Je bent alleen bang voor een toekomst alleen. Maar dat zal vast goedkomen... Of zie ik het fout?Als jij het weet wat hij wil Polly, dan hoor ik dat heel graag. Ik weet het namelijk niet meer. Ben blij dat ik er bewust voor heb gekozen om 2 nachten niet thuis te slapen. Nu is het ineens mijn wens om geen contact te hebben, dat maakte me weer boos en heb hem daarom laten weten dat hij me deze zet gegeven heeft om de bal even terug te leggen. Hij laat me niet los en dat maakt mij weer verdrietig en verward. Wat zijn manier is dat weet hij zelf volgens mij niet eens. Hij praat veel maar zegt niks eigenlijk, zijn vrienden ervaren dit ook zo en hij praat het liefste over zijn werk, niet over zijn gevoelens/gedachten. Ik ben niet echt van de horoscopen maar hij is een weegschaal, heb wat gegoogeld en alles wat ik over deze mensen kan vinden komt wel erg overeen. Vandaag maar een nieuwe poging om geen contact te hebben...
Sproet, Polly en YL!

Jee Wejo, hij maakt het je wel moeilijk zeg! Maar je ziet wel dat als jij afstand neemt, dat hij dan weer toch een beetje terugkomt. Hij weet gewoon niet wat hij nu wil en ik denk dat dat kenmerkend is voor meerdere exen in dit forum

Ook gemeen om nu te zeggen dat jij afstand neemt....Doet me denken aan die van mij die me schreef dat IK degene was geweest die een punt achter onze relatie had gezegd en ja, ik kan daar weer boos om worden als ik dat nu weer zo neer zet en daar weer even aan denk, maar ik heb er verdorie niks aan! Kan me voorstellen dat jij daar ook boos om wordt hoor! Maar het geeft maar weer aan dat die kerels alles niet in perspectief kunnen zien.

Wat ik wil zeggen: Neem die afstand ook voor jezelf, puur uit zelfbescherming, want steeds dat nikszeggende, geen duidelijkheid-gevende contact sloopt je en dat kost jou bergen met energie. En natuurlijk mag hij terugkomen: Als hij er uit is wat hij wil, toch?

En pfft, ik lijk nu wel een sterke tante, maar ik heb het ook al 2 dagen best wel moeilijk...Komt door meerdere dingen hoor, maar een arm o me heen was nu wel erg lekker geweest Maar ik ga wel met vakantie en ik zie er als een berg tegenop om alleen te gaan, maar ik GA....over 2 weken zit ik in het vliegtuig naar de Antillen! Zonder hem en dus alleen, volledig met mezelf....mega-spannend!
ps. Die van mij is ook een weegschaal....Hmm...
Ik kom even spuien. Wederom zo ontzettend verdrietig. EN boos, tegelijk. Ik ben zo boos, waar haalt hij het lef vandaan na alles wat hij gedaan heeft om te besluiten niet met me te praten. Ik voelde me oprecht beter, en dacht nog een paar dingen die ik wil zeggen, ik ga verder. En het was zo'n klap in mijn gezicht dat hij gewoon zegt: nee ga ik niet doen, ik heb al ooit gepraat.

Vandaag belde zijn moeder (ze is heel lief voor me nu) en toen kwam het er eigenlijk weer op neer dat ik toch nog steeds niet de gehele waarheid weet over zijn affaire. Ik kan hem wel slaan, maar dan ook echt. Ik vind het zelf eng, maar ik wil hem het liefst voor z'n bek slaan en krijsen ofzo. Hoe durf je, hoe durf je
aaah, YL!

Had je hem dan nog gevraagd om met je te praten? Argh, hoe frustrerend moet dat zijn! I know!

Ik begrijp het soms ook niet....Heb die van mij nota bene nog gevraagd of ik het niet minstens verdiend had om nog een keer met hem te spreken? Gewoon, om verder te kunnen.....

En nooit meer wat op gehoord....

En nee, YL, dit verdienen we niet en ja, ik ken je gevoel om hem te slaan, hem door elkaar te willen schudden (dat wil ik zo graag hihi) en te schreeuwen tegen hem, maar....Ik doe het niet Wat een hufters zijn het toch en vervelend dat je nog niet alles hebt gehoord over die affaire blijkbaar.... Jee, dat kon er nog wel bij....

Maar gooi het er liever hier uit dan het binnen te houden of richting hem te uiten....doe dat niet! Hij verdient weliswaar die klap, maar jij verdient beter en met name je eigenwaarde....remember?

Sterkte meid!
dubbel
anoniem_123485 wijzigde dit bericht op 03-05-2011 22:35
Reden: dubbel, want te ongeduldig
% gewijzigd
YL: heel sterkte! Wat klote toch!

Ps voor de rest: de mijne is dus ook een weegschaal, hmmm, interesting!
kutforum. word er schijtziek van.

Ik weet dat ik erboven moet staan hoor, maar ik kan gewoon echt totaal hysterisch worden en janken als een gek erom. En ik snap ook dat dat me geen steek verder helpt.

Hij was trouwens geen weegschaal
quote:tulpje74 schreef op 03 mei 2011 @ 22:37:

YL: heel sterkte! Wat klote toch!

Ps voor de rest: de mijne is dus ook een weegschaal, hmmm, interesting!

Wat is er met weegschalen?

Ben ik ook

Heb hier even zitten lezen maar wat me opvalt is dat

de heren (exen) erg bezorgd zijn, laten de dames ff

niets van zich horen volgt een bezorgde sms:

"Hoe gaat het met je" de vraag expres open gesteld

zodat je MOET reageren.

Volgens mij bedoelen ze: Je hebt toch nog geen ander

want het is niet de bedoeling dat jij eerder aan de man

bent dan ik aan een vrouw.

Die bezorgdheid zou ik met een flinke pot zout nemen dames.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven