relatie uit

15-11-2017 23:27 1538 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens herkenbaarheid verhaal even weggehaald. Samenvatting: relatie is uit, ik voel me kut en vind het fijn dit te delen.

iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-11-2017 20:22
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
87.18% gewijzigd
thx zoeymaar voor de snelle reactie..tis tog wel prettig om dit soort dingen van je af te schrijven. exht bedankt soet me goed. en ik ga idd de tijd nemen om een kamer te vinden. ik verdien gelukking goed in mijn eentje dus dat scheelt al een hoop. nu nog de tijd uitzitten thuis met de ex dus ben benieuwd waar dit schip terecht komt.
wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!
@rick

Veel sterkte! Het doet pijn, dat hebben we hier allemaal mogen ervaren.

Maar mag ik 1 iets zeggen? Week blij dat ze haar oude schoenen nu al weggooit, en niet wacht tot ze nieuwe heeft.

Ga gauw op zoek naar een nieuwe woonst, dan pas kan het verwerken echt beginnen.
Hoi allemaal, dank je wel voor jullie bemoedigende woorden! Ik vind het zo fijn dat om mee kunnen leven met elkaar en om te weten dat er mensen zijn die in hetzelfde proces zitten als ik.

Ik kreeg gisteren opeens weer een appje van mijn ex. Was een lief appje, maar ik het is niet wat hij nou van me wil. Ik ben er heel erg onrustig door. Hij vroeg niet of ik wilde afspreken, dus heb ik dat zelf maar gedaan. Hij wilde mij 'ook zeker zien', dus nu heb ik het weekend voorgesteld. Of het verstandig is, weet ik niet, maar ik blijf ook zonder hem te zien steeds erg onrustig. Ik verwacht er helemaal niets van, alleen maar dat ik hem na die ontmoeting eens en voor altijd los kan laten. Ik wil hem vragen hoe er nu instaat en een eerlijk antwoord.
@Loes10 en @ ZoeyMaar... heel gemeen, maar ik vind het fijn om te horen dat ik hier niet de enige ben die daar last van heeft! Daar hebben jullie natuurlijk geen moer aan!
Achja vallen en opstaan zullen we maar zeggen :)

Lief dat jullie weer zo snel en begripvol reageren! Samen komen we er wel dames :)!

@Rick013, precies wat ZoeyMaar zegt. Vreselijk om met zo'n reden te worden verlaten. Maar dan was dit niet de vrouw van je leven! Ook bananen verdienen alle liefde haha!
hahaha @oogdruppels idd dat ben ik voor de volle 100% met je eens en @verveine PAS OP! de insteek van nog een allerlaatste x en dan kan ik hem loslaten...oke oke daar kan ik me nog iets bij voorstellen. maar dat eerlijk antwoordt waar je nog naar op zoek bent, juist daar zou ik voor oppassen. ben voorbereid op het ergst. tis voor mij de 2e en laatste x met deze mevrouw. en bij de eerste x was het exact als nu en toen gingen we ook weer verder nadat ik alls wist. oftewel andere jonge blah blah blah. had ik er iets aan....eueuh niet echt. ja oke ze was eerlijk nouw joepiejee zat ik daar met mijn vertrouwen helemaal vertrokken door de waarheid. en had beter kunnen luisteren naar de rest en er toen al vanaf te gaan. maja we zijn net hopelose junkies opzoek naar onze shot ex. ik wil alleen maar zeggen kijk uit voor de waarheid want die kan soms kei en kei hard zijn. en vaak zijn het dingen die we van tevoren al dachten/wisten. nouw laay het horen zou ik zeggen. ik ben in iedergeval blij dat ik nog vrijgezel ben geworden voor de carnaval. hou er totaal niet van maar ik zou zeggen LAAT DAT FEESTJE MAAR KOMUUU!
en @callie_15 bedankt voor de moeite die deedt om een leuk berichje voor me achter te laten TOP!
Dag allemaal!

Hoe is het nu met jullie :)?
Hi allemaal,

Ik kan mij ook weer melden :(
Het is ondertussen bijna 2 maanden uit alweer tussen mij en mijn ex. Na 3 weken voelde ik mij alweer beter en was ik alles weer aan het oppakken. Ook een paar goede gesprekken gehad met ex over hoe we het met de gemeenschappelijkevrienden-groep zouden doen. Toch zijn we sinds vorige week weer aan het appen geslagen en gaf hij mij weer een gevoel dat hij een relatie wel weer zou zien zitten, hij gedroeg zich jaloers en zei alles wat ik wilde horen, ik gaf aan dat ik niet op zo’n manier wilde appen totdat hij er echt zeker van zou zijn dat hij een relatie met mij aan durft re gaan. Afgelopen nacht kreeg ik weer het bericht dat hij er toch bij bleef dat hij het niet aandurft etc etc. Ook is hij uit alle gemeenschappelijke groepen gegaan. Alle pijn die ik in het begin ervaarde is weer helemaal aanwezig en ik voel mij mega stom dat ik er weeer ben ingetrapt :( Het was al klaar natuurlijk, maar het voelt weer als een nieuwe klap.. Bah
Wat naar, Groningen12, daar ben ik ook heel bang voor. Mijn ex is heel goed in mensen inpakken met mooie woorden en beloftes en ik weet dat ik hem over een week of twee weer ga zien.

Hier gaat het met ups en downs. De ups worden steeds langer, maar de downs niet minder heftig helaas. Ik kijk nog een paar keer per dag op zijn whatsapp of hij online is geweest (geen idee wat dat voor zin heeft) en ik blijf me vanalles in mijn hoofd halen. Erg irritant. Nu, op dit moment, gaat het prima, maar gisteren had ik weer een ontzettende huilbui.
Loes10 schreef:
31-01-2019 10:22
Wat naar, Groningen12, daar ben ik ook heel bang voor. Mijn ex is heel goed in mensen inpakken met mooie woorden en beloftes en ik weet dat ik hem over een week of twee weer ga zien.

Hier gaat het met ups en downs. De ups worden steeds langer, maar de downs niet minder heftig helaas. Ik kijk nog een paar keer per dag op zijn whatsapp of hij online is geweest (geen idee wat dat voor zin heeft) en ik blijf me vanalles in mijn hoofd halen. Erg irritant. Nu, op dit moment, gaat het prima, maar gisteren had ik weer een ontzettende huilbui.
Het is echt het beste alle contact te vermijden, dat weet iedereen wel, maar als het puntje bij paaltje komt ga ik er toch weer op in terwijl ik weet dat ik gekwetst ga worden. Hóé stom.

In ieder geval fijn dat je verbetering merkt, daar begint het mee en het wordt echt beter (hoor mij nou praten haha). Ik was ook continue bezig met alles checken en het levert je inderdaad echt niks op behalve meer vragen.. Dus probeer het echt te vermijden. Heel veel liefs..
Groningen12 schreef:
31-01-2019 11:11
Het is echt het beste alle contact te vermijden, dat weet iedereen wel, maar als het puntje bij paaltje komt ga ik er toch weer op in terwijl ik weet dat ik gekwetst ga worden. Hóé stom.

In ieder geval fijn dat je verbetering merkt, daar begint het mee en het wordt echt beter (hoor mij nou praten haha). Ik was ook continue bezig met alles checken en het levert je inderdaad echt niks op behalve meer vragen.. Dus probeer het echt te vermijden. Heel veel liefs..
Wat ongelooflijk naar hele dikke digi knuf :hug:
Hoii,

Ik wilde even alleen mijn hart luchten. Ik heb talloze artikelen en boeken gelezen, filmpjes gekeken en gepraat hier over en uitgehuild. Maar het is verdomd moeilijk nog.

9 maanden geleden heeft mijn ex het uitgemaakt omdat hij in de knoop zat met zichzelf, weinig gevoel had en niet zeker of hij met mij een toekomst kon delen.

9 maanden later hebben we nogsteeds contact, hebben we seks en is het alsof we en relatie hebben. Alleen alles gebeurt stiekem, ik kom niet meer bij zijn familie en vrienden en in het openbaar zijn we ook niet te zien. We kunnen elkaar niet loslaten, we zijn exclusief en praten élke dag. Hij gedraagt zich nog jaloersig en houdt het nog vol; geloof mij, dat is niks voor hem. Alles is voor hem zwart/wit, het is dit of dat.

In die 9 maanden hebben we geprobeerd om geen contact te hebben, dit lukte nooit meer dan 2 dagen. Er zijn weer dingen voorgevallen, en ik zit echt diep in de put deze twee weken.

Ik mis de intimiteit, ik mis het gevoel dat ik zijn vriendin/zijn liefde ben. Ik mis het gevoel dat hij trots op mij is en dat hij mij aan iedereen wil laten zien. Ik mis het speciaal voelen, ik mis zijn moeite doen voor mij.

Ik raak verder de diepte in, probeer zoveel om hem terug te krijgen en ben zo alleen verder. Ondertussen is hij tripjes aan het plannen met vrienden, doet hij het ontzettend goed op werk, doet veel leuke dingen wat hij met mij telkens niet wil doen en telkens is alles een prioriteit voor hem behalve ik. Voor mij is dat zo anders, ik heb alles voor laten gaan. Hij was negen maanden lang mijn prioriteit. Maar ik raak verder de grond in; ik ben zo diep ongelukkig. Ik voel me zo leeg en verdwaald. Thuissituatie is niet best, studie kan ik mij niet concentreren, zelfbeeld is tot onder de nul gedaald. Komt allemaal door deze 9 maanden lang situatie. Het vreet me op maar ik kan hem niet los laten. De kruimels die hij laat vallen, maken mij weer zó blij. Maar als die er niet zijn, valt alles weg. Ik ben mijzelf kwijt.

We hebben afgesproken dat we dinsdag elkaar voor het laatst zien, en dat we dan goed praten wat we aan ons zelf moeten veranderen en wat er eventueel anders moet als we ooit een relatie krijgen. Na dit gesprek, zullen we elkaar niet meer spreken of zien.

Ik ben al dagen aan het huilen en voel me ontzettend alleen. Ik kijk er ontzettend tegen op om hem niet meer te zien, zijn lieve lach te horen en zien, zijn aanrakingen en zijn appjes.

Maar ik kijk er ook weer naar uit, misschien komt die rust wel weer naar boven en hoe cliché het ook klinkt; vind ik mijzelf weer terug.

Die wir war van emoties maken me echt gek.. maar goed haha; dit wilde ik even kwijt. Niemand weet dat ik hier 9 maanden me loop, en het sloopt me.

Sorry voor zo’n lang bericht. Ik moest het even kwijt, omdat ik me zo ellendig en alleen voel.
Dit klinkt alsof hij alleen nog de lusten wil maar je mag niks verwachten. Hij wil je aandacht en seks, voedt zijn ego hiermee omdat hij weet hoezeer jij hem wil. Ook dat geheim houden, niet goed voor je eignewaarde! Zodra hij iemand tegenkomt is er geen plaats meer voor jou. Dit ontkennen van jou als persoon in zijn leven moet je niet toestaan. Ik zou hem volkomen met rust laten, want je gaat er aan onderdoor. Hij wil niet meer..tijd om dat te accepteren. Gun hem geen seconde meer van je tijd, aandacht en affectie en kom los. Sterkte!
ivm privacy
anoniem_378808 wijzigde dit bericht op 13-03-2019 08:55
97.71% gewijzigd
Oogdruppels schreef:
04-02-2019 14:46

Net log ik in via de telefoon op mijn creditcardaccount, log ik (serieus) per ongeluk in op die van mijn ex. (Gebruikersnaam is gelijk) Kon ik het niet laten om toch even te neuzen... heeftie 54 euro uitgegeven aan sexspeeltjes... Ik weet niet zo goed hoe ik me hierbij moet voelen...
Aan de ene kant vind ik het hilarisch, aan de andere kant denk ik omg was ons sexleven 10 jaar lang zo slecht?

Hahahaha Hij moet wat zonder jou ;)
Ik zou het vooral bij hilarisch houden. En er zijn genoeg stellen die er samen een speeltje bij pakken.
Met mij is het nu een stuk beter. Ik heb mijn ex niet meer gesproken en zou dat wel heel graag willen, maar heb er toch ook vrede mee dat we uit elkaars leven zijn. Het lijkt wel een eeuwigheid geleden dat we echt samen waren! Het daten vind ik best leuk. Af en toe voel ik me wel eenzaam en ik hou de andere jongens ook op afstand merk ik.
Bijna het hele topic gelezen.. wat 'fijn' dat iedereen hier zich hetzelfde voelt als mij!
Voor nu lees ik alleen mee, hopelijk dat dat de leegte wat weghaalt.
Elegantic schreef:
05-02-2019 10:43
Bijna het hele topic gelezen.. wat 'fijn' dat iedereen hier zich hetzelfde voelt als mij!
Voor nu lees ik alleen mee, hopelijk dat dat de leegte wat weghaalt.
:hug: en ook met jou komt het gewoon weer goed op den duur.
Trien30 schreef:
05-02-2019 11:01
:hug: en ook met jou komt het gewoon weer goed op den duur.
Hoop daar op inderdaad..
Het is nu heel vers, afgelopen vrijdag geëindigd. Helemaal out of nowhere en voel me echt gedumpt. Kreeg geen logische verklaring, alleen dat hij geen tijd meer heeft en dat ik hem moet vergeten.
Vooral wetend dat het hem echt niks boeit en ik hier mezelf verlies in verdriet..
Elegantic schreef:
05-02-2019 11:31
Hoop daar op inderdaad..
Het is nu heel vers, afgelopen vrijdag geëindigd. Helemaal out of nowhere en voel me echt gedumpt. Kreeg geen logische verklaring, alleen dat hij geen tijd meer heeft en dat ik hem moet vergeten.
Vooral wetend dat het hem echt niks boeit en ik hier mezelf verlies in verdriet..
Wat naar.. Hier hetzelfde verhaal en nu ruim een maand verder. Het wordt echt beter. Neem geen contact met hem op en zorg voor afleiding en vrienden die je steunen. Het is verschrikkelijk, je moet echt afkicken. Hier ook geen antwoorden, dat is heel moeilijk los te laten maar uiteindelijk schiet je er ook niet zoveel mee op.

Sterkte!
Loes10 schreef:
05-02-2019 11:40
Wat naar.. Hier hetzelfde verhaal en nu ruim een maand verder. Het wordt echt beter. Neem geen contact met hem op en zorg voor afleiding en vrienden die je steunen. Het is verschrikkelijk, je moet echt afkicken. Hier ook geen antwoorden, dat is heel moeilijk los te laten maar uiteindelijk schiet je er ook niet zoveel mee op.

Sterkte!
Heb je ook die gedachtes van dat hij misschien nog wel terugkomt? Ik wil graag die hoop houden maar ik weet dat hij dit niet gaat doen. Hij gaat lekker verder met z'n leven en heeft totaal geen benul wat voor impact dit op mij heeft. Stiekem check ik ook vaker of hij me weer toegevoegd heeft, maar helaas..
Elegantic schreef:
05-02-2019 11:31
Hoop daar op inderdaad..
Ach wat naar. Hoe lang was je samen? Het is soms ook lastig om te bepalen waar het mis is gegaan. Soms werkt het niet meer. Sprak hij wel eens wat uit of was het echt een binnenvetter?
Elegantic schreef:
05-02-2019 13:38
Heb je ook die gedachtes van dat hij misschien nog wel terugkomt? Ik wil graag die hoop houden maar ik weet dat hij dit niet gaat doen. Hij gaat lekker verder met z'n leven en heeft totaal geen benul wat voor impact dit op mij heeft. Stiekem check ik ook vaker of hij me weer toegevoegd heeft, maar helaas..
Mijn vriend is wel teruggekomen en we hebben de rustperiode echt gebruikt om aan onszelf te werken. Zowel hij als ik hebben die tijd benut om het beste uit onszelf te halen. Het gaat beter dan ooit tevoren, ik ben de rustpauze niet vergeten voor hem lijkt die bijna niet bestaan te hebben.

Verschil is wel dat mijn vriend vrienden wilde blijven. Vrienden blijven was voor mij geen optie een rustpauze wel. We hebben elkaar na een week of 4/5 week gezien en alles was direct weer helemaal goed. We hadden wel afgesproken om elkaar trouw te blijven en enkel contact te verbreken voor een bepaalde periode, niet de relatie.
Het stomme is ik weet zeker dat hij niet meer terugkomt, hij klonkt zó zeker. En dan toch denk ik zal ik hem nog gesproken hebben over een jaar bijvoorbeeld?
We waren 2 jaar 'samen', het was niet officieel maar we waren wel exclusief. We leken eigenlijk geen problemen verder te hebben, leek ook niet alsof die het opkropte ofzo. Ging prima... We hebben elkaar vorige week nog gezien, toen was het gewoon leuk en gezellig. 3 dagen later het bericht dat hij wilde stoppen en meteen na het bericht ben ik verwijderd. Kon er amper nog tegenin gaan. Ik ben 100% beter af uiteindelijk denk ik, maar nu doet het zó'n pijn, denk nergens anders aan en kan me nergens op focussen..
Elegantic schreef:
05-02-2019 15:53
Het stomme is ik weet zeker dat hij niet meer terugkomt, hij klonkt zó zeker. En dan toch denk ik zal ik hem nog gesproken hebben over een jaar bijvoorbeeld?
We waren 2 jaar 'samen', het was niet officieel maar we waren wel exclusief. We leken eigenlijk geen problemen verder te hebben, leek ook niet alsof die het opkropte ofzo. Ging prima... We hebben elkaar vorige week nog gezien, toen was het gewoon leuk en gezellig. 3 dagen later het bericht dat hij wilde stoppen en meteen na het bericht ben ik verwijderd. Kon er amper nog tegenin gaan. Ik ben 100% beter af uiteindelijk denk ik, maar nu doet het zó'n pijn, denk nergens anders aan en kan me nergens op focussen..
Huh niet officieel maar wel exclusief? Hoe moet ik dat zien?

Ik denk dat je dan zeker beter af bent want het is toch fijn als je dan toch een relatie hebt en er tijd in investeerd dat het ook echt een relatie is.

Ach de kans bestaat best dat hij je nog eens contact, de vraag is dan alleen wel wat jij ermee wil doen. Als je het gevoel hebt beter af te zijn zo zou ik er ook niet op hopen dat het goedkomt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven