relatie uit
woensdag 15 november 2017 om 23:27
Wegens herkenbaarheid verhaal even weggehaald. Samenvatting: relatie is uit, ik voel me kut en vind het fijn dit te delen.
iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-11-2017 20:22
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
87.18% gewijzigd

dinsdag 5 februari 2019 om 19:50
Als het niet officieel was is het geen raar iets dat hij het zo makkelijk stopt. Klinkt als een fwb constructie..dan kan 1 van de 2 ook zonder opgaaf van reden stoppen per direct. Want er was geen relatie. Ik denk dat hij het zo zag. Pijnlijk, als jij dacht dat het een relatie was. Veel mannen in fwb willen exclusiviteit omdat ze dan zeker weten dat je niet met andere mannen rommelt. Nooit exclusiviteit afspreken indien hij geen relatie wil! Dan beperk je jezelf terwijl mannen vaak ook andere scharrels hebben

dinsdag 5 februari 2019 om 19:54
Ik heb zelf een tijd geleden een hele korte mail aan scharrel gestuurd met: ik wil het hierbij laten, succes! Hij wilde ook exclusiviteit, maar geen relatie. We deelden wel veel. Dus hij en ik konden zomaar ineens stoppen en dat deed ik dus. Als je gevoelens had wordt dat inderdaad pijnlijk. Hij zal er niet zo mee zitten. Je bent beter af zo, je wil iemand die echt helemaal voor je kiest!
dinsdag 5 februari 2019 om 22:34
Ja niet officieel is wat overdreven, heb zijn ouders en vrienden etc. wel ontmoet Dus voor mij voelde het wel echt..
Hij is wel echt een lastig persoon om iets mee te hebben dus hopelijk ziet hij snel in dat ik best veel pikte en dat wat meer waardeert. Maar zal wel niet, zo diep denkt hij er vast niet over. Ik heb wel steeds gehoopt dat we de volgende stap gingen nemen, huisje boompje beestje. Maar dat is duidelijk niet wat hij wilt..
ik moet zo mijn best doen hem niet te berichten en continue op zijn Facebook te kijken pfff
Hij is wel echt een lastig persoon om iets mee te hebben dus hopelijk ziet hij snel in dat ik best veel pikte en dat wat meer waardeert. Maar zal wel niet, zo diep denkt hij er vast niet over. Ik heb wel steeds gehoopt dat we de volgende stap gingen nemen, huisje boompje beestje. Maar dat is duidelijk niet wat hij wilt..
ik moet zo mijn best doen hem niet te berichten en continue op zijn Facebook te kijken pfff

dinsdag 5 februari 2019 om 22:41
Ik denk dat als iemand zo makkelijk ergens een punt achter zet en er verder niet over wil praten, hij er klaar mee is. Kan zijn dat hij er al langer tegenaan hikte en nu ineens de grens bereikte. Eenmaal bereikt zijn de meeste mensen ook echt klaar met iets. Dat het echt voor jou voelde zegt helaas niks over zijn gevoelens. Je kunt het fijn met iemand hebben zonder er toekomst in te zien. Je zeft dat jij stappen wilde zetten..misschien is dit de reden dat hij ineens stopte? Want hij wil of kan er niet aan voldoen. Hij behoedt je voor ergere pijn
dinsdag 5 februari 2019 om 23:41
Achteraf was er weinig sprake van gevoelens van zijn kant waarschijnlijk. Snap niet hoe je dan 2 jaar lang kunt zeggen dat je van me houdt en me voor altijd wilt. Ook dat van dagelijks praten ineens naar ik wil stoppen..
Merk wel dat ik steeds bozer word ipv verdrietig. Hallo wat denkt hij wel niet?!
Merk wel dat ik steeds bozer word ipv verdrietig. Hallo wat denkt hij wel niet?!
vrijdag 8 februari 2019 om 13:35
Zijn er nog leden actief hier?
Ik ga alsnog even van me afschrijven. Gisteren ging het eigenlijk best goed, hij zat niet meer constant in mijn gedachtes en ik betrapte me erop dat ik in de auto met ene leuk liedje meezong. Vanmorgen zag ik toch nog een berichtje ergens staan (alle berichten dacht ik verwijderd te hebben), dus mega dipje nu. "Ik mis je echt erg, hopelijk kunnen we elkaar morgen zien." Dit was in januari. Ben ik nou echt zó stom geweest om zo alles te geloven wat hij zei? Kan een persoon echt 2 jaar lang zo acteren en gevoelens faken?
Nog steeds geen enkel contact gehad na het 'dumpbericht'. Hoop elke ochtend wel dat ik wakker word met weer een lief berichtje, dat hij een fout heeft gemaakt en toch inziet wat hij voor me voelt.
Met het weekend voor de deur hoop ik dit dipje wel door te komen..

Ik ga alsnog even van me afschrijven. Gisteren ging het eigenlijk best goed, hij zat niet meer constant in mijn gedachtes en ik betrapte me erop dat ik in de auto met ene leuk liedje meezong. Vanmorgen zag ik toch nog een berichtje ergens staan (alle berichten dacht ik verwijderd te hebben), dus mega dipje nu. "Ik mis je echt erg, hopelijk kunnen we elkaar morgen zien." Dit was in januari. Ben ik nou echt zó stom geweest om zo alles te geloven wat hij zei? Kan een persoon echt 2 jaar lang zo acteren en gevoelens faken?
Nog steeds geen enkel contact gehad na het 'dumpbericht'. Hoop elke ochtend wel dat ik wakker word met weer een lief berichtje, dat hij een fout heeft gemaakt en toch inziet wat hij voor me voelt.
vrijdag 8 februari 2019 om 16:11
Zo nu en danElegantic schreef: ↑08-02-2019 13:35Zijn er nog leden actief hier?![]()

Ik vind het allemaal wel heel gek klinken en snap dat het voor jou in elk geval veel meer betekende. Waarom denk je dat jullie relatie niet officieel was?
Als hij zo'n lastige persoonlijkheid heeft is het misschien voor jezelf wel beter dat het uit is, al snap ik dat het nu echt niet zo voelt.
En het gaat met ups en downs. Je mag ook gewoon verdrietig en boos zijn. Dat is heel normaal en goed voor het verwerken.
vrijdag 8 februari 2019 om 22:29
Wat is dat toch met exen en waarom zit mijn ex na 7 jaar nog steeds in mijn kop. Ik ben geen aanhankelijk type en heb hem sinds de dag dat hij het uitmaakte niet meer gesproken. Toch blijft hij rondspoken in mijn hoofd en mis ik hem na al die jaren nog steeds. Tuurlijk is het minder maar vandaag heb ik weer even een dipje en moet ik aan hem denken. Ik ben bang dat dit nooit meer over gaat en ik hem als mijn eerste liefde blijf zien.
zondag 10 februari 2019 om 16:55
Pff, ik heb ook weer enorm onrustige week wat betreft ex gehad. Alles zat erbij, leuk contact, elkaar gezien, het bed weer gedeeld (mega stom!!), en ruzie gehad. Dit is de 100e keer dat het afgekapt moet worden (en minder pijnlijk wordt het niet) omdat hij mij gewoon nu geen relatie kan geven, dat weet ik en toch laat ik me elke keer weer meeslepen omdat ik ergens hoop dat hij dan van gedachten is veranderd.. Vandaag toch maar aangegeven dat het misschien beter is om elkaar te blokkeren overal op, ik vind dit mega pijnlijk maar weet ook ergens dat het beter is. Ik lig echt weeer gebroken in bed en voel mezelf zo stom dat ik mezelf dit de hele tijd aandoe. Ik moet echt leren om sterker in mijn schoenen te gaan staan..

zondag 10 februari 2019 om 18:22
Heb ik het goed onthouden dat hij bij jou na de breuk helemaal geen contact meer opnam?Gelukkigworden schreef: ↑10-02-2019 17:13Zo........ een update inmiddels meer dan een jaar verder en mijn ex praat weer.. ofja wou even weten hoe het met me ging en daarna blokkeerde die me weermannen....
zondag 10 februari 2019 om 18:31
Klopt helemaal.. Ik had geaccepteerd nooit meer iets te horen of te zien van hem. Dus was totaal verbaasd kort gesprek gehad over hoe het met ons beide ging eigenlijk heel normaal. Bedoel we zijn zoveel maanden verder dus dacht normaal gesprek kan wel. Blijkbaar niet want hij blokkeerde me dus weer...
Opzich geen ramp maar wel een gekke streek bedoel blijf dan gewoon vooraltijd weg.
Opzich geen ramp maar wel een gekke streek bedoel blijf dan gewoon vooraltijd weg.
zondag 10 februari 2019 om 19:15
zondag 10 februari 2019 om 19:19
Ik had een moeilijkere week. Ex heeft iemand nieuw, en daar moet ik aan wennen. Ook best ontgoocheld dat hij mij het niet self zegt, maar dat ik het viavia moet teweten komen.
Ik verwacht waarschijnlijk teveel van een ex, maar als iemand mij vriendin voor het leven benoemt, dan verwacht ik dat die persoon dat graag zelf zegt.
Ach ja, weer een illusie minder
Ik verwacht waarschijnlijk teveel van een ex, maar als iemand mij vriendin voor het leven benoemt, dan verwacht ik dat die persoon dat graag zelf zegt.
zondag 10 februari 2019 om 19:19
Ik denk dat ik mijn ex ook nooit meer ga spreken of zien.. bizar hoe je zo kan omslaan. Had je er een bepaald gevoel nog bij of was het meer oh jij? Ik hoop dat ik het (mocht het ooit gebeuren) ook zo naast me neer kan leggen. Maar ik zal altijd een zwakke plek hebben denk ik..Gelukkigworden schreef: ↑10-02-2019 18:31Klopt helemaal.. Ik had geaccepteerd nooit meer iets te horen of te zien van hem. Dus was totaal verbaasd kort gesprek gehad over hoe het met ons beide ging eigenlijk heel normaal. Bedoel we zijn zoveel maanden verder dus dacht normaal gesprek kan wel. Blijkbaar niet want hij blokkeerde me dus weer...
zondag 10 februari 2019 om 19:53
@Elegantic Ik had er wel een gek gevoel bij.. van oh ik ben toch nog in zijn gedachten hij wilt weten hoe het gaat etc. Dat vond ik leuk omdat ik echt gek op hem was en wel wou weten hoe het nou met hem ging. Door het blokkeren kreeg ik weer een dubbel gevoel, bevestiging dat hij toch niks om me gaf en dat het gesprek voor hem gewoon voor de lol was. Hij zit nu helaas wel in mijn gedachte maar voorheen kon ik het ook loslaten en nu nogmaals. Iemand die zo met mij omgaat is mijn tijd niet eens waard. Zo zou ik zelf niemand behandelen.

zondag 10 februari 2019 om 19:58
Blokkeren kan zelfbescherming zijn. Niet omdat hij niet met je wil sprekem maar na het contact kan het lastig zijn voor hem als jij weer zou appen. Dat was bij mij zo. Mijn ex nam vaak contact met me op en telkens zat hij weer in mijn hoofd .Dat wilde ik niet meer en dus blokkeerde ik hem. Dat gaf rust. Hij begreep dit zei hij later. Toen ik verder was deed contact mij niet meer zoveel. Hij pakte de ruimte die ik gaf, doordat ik reageerde bleef hij appen en zich van geen kwaad bewust. Gewoon gezellig, voor hem.
zondag 10 februari 2019 om 20:02
Ik moet ook even wat van me afschrijven.
Mijn vriend heeft me een paar weken geleden gedumpt, na de zoveelste ruzie. Ik was wanhopig en toen hij voorstelde om dan maar fwb te worden, heb ik toegestemd. We zagen elkaar af en toe en hadden dus ook seks. Hij begon mij steeds vaker te appen, terwijl hij in de relatie bijna nooit uit zichzelf appte. Het begon steeds meer aan me te knagen, en ik merkte dat ik enorm ongelukkig was, dus ik heb aangegeven dat ik ermee wilde stoppen. Ik verwachtte dat hij dan het contact wilde verbreken, maar hij vertelde dat hij zich was gaan realiseren dat hij toch eigenlijk niet zonder me wilde, maar hij nog even tijd nodig heeft om na te denken. Nu appen we nog een beetje, en komt het contact bijna alleen vanuit hem. Ik heb aangegeven dat ik niet op hem wilde gaan zitten wachten, maar tegelijk wil ik zo graag dat het goed komt, dat ik toch wel op hem zit te wachten. We gaan nu van de week wat leuks doen samen en ik hoop stiekem dat hij snel aangeeft wel weer een relatie te willen, al ben ik wel enorm gekwetst door dit alles.
Mijn vriend heeft me een paar weken geleden gedumpt, na de zoveelste ruzie. Ik was wanhopig en toen hij voorstelde om dan maar fwb te worden, heb ik toegestemd. We zagen elkaar af en toe en hadden dus ook seks. Hij begon mij steeds vaker te appen, terwijl hij in de relatie bijna nooit uit zichzelf appte. Het begon steeds meer aan me te knagen, en ik merkte dat ik enorm ongelukkig was, dus ik heb aangegeven dat ik ermee wilde stoppen. Ik verwachtte dat hij dan het contact wilde verbreken, maar hij vertelde dat hij zich was gaan realiseren dat hij toch eigenlijk niet zonder me wilde, maar hij nog even tijd nodig heeft om na te denken. Nu appen we nog een beetje, en komt het contact bijna alleen vanuit hem. Ik heb aangegeven dat ik niet op hem wilde gaan zitten wachten, maar tegelijk wil ik zo graag dat het goed komt, dat ik toch wel op hem zit te wachten. We gaan nu van de week wat leuks doen samen en ik hoop stiekem dat hij snel aangeeft wel weer een relatie te willen, al ben ik wel enorm gekwetst door dit alles.
zondag 10 februari 2019 om 20:14
@Gelukkigworden vreemd ja dat erna weer blokkeren. Is hij single? En was het op een normaal tijdstip of ‘s avonds, ‘s nachts? Maar ik analyseer dan altijd weer alles dus dat hoeft niets te betekenen
@Skyscraper pas op dat je inderdaad niet aan het lijntje gehouden wordt. Jij wilt een echte relatie en hij lijkt hier niet echt om te springen. Geeft hij redenen waarom hij dit niet wilt? Ik snap dat je toegestemt hebt in het fwb, zou ik ook doen als dat betekende hem nog te zien. Fijn dat jullie iets leuks gaan doen, laat je even weten hoe het ging?

@Skyscraper pas op dat je inderdaad niet aan het lijntje gehouden wordt. Jij wilt een echte relatie en hij lijkt hier niet echt om te springen. Geeft hij redenen waarom hij dit niet wilt? Ik snap dat je toegestemt hebt in het fwb, zou ik ook doen als dat betekende hem nog te zien. Fijn dat jullie iets leuks gaan doen, laat je even weten hoe het ging?

zondag 10 februari 2019 om 20:18

zondag 10 februari 2019 om 20:20
Skyscraper, het zal voor hem ook heel moeilijk zijn dat het over is. Loslaten is moeilijk en als je dat in stapjes doet voelt het minder heftig. Hopelijk ziet hij het nog zitten maar laat je niet degraderen. Dat tast je eigenwaarde aan want je was zijn partner en niet een scharreltje. Als hij seks wil moet hij jou daar niet voor gebruiken
zondag 10 februari 2019 om 20:44
We hoeven niks meer te regelen, inmiddels werken wij ook niet meer samen. Beter voor de verwerking, maar toch komt het heel hard aan dat ik hem nu niet meer zal zien en spreken. Al weet ik natuurlijk dat het wel beter is voor mij..

zondag 10 februari 2019 om 20:49
Wat heftig! Ik zou op dit moment echt niet weten hoe ik daarmee om zou moeten gaan, maar je hebt er natuurlijk geen invloed op en je moet er maar gewoon mee dealen.. bah! Dikke knuffel!Callie_15 schreef: ↑10-02-2019 19:19Ik had een moeilijkere week. Ex heeft iemand nieuw, en daar moet ik aan wennen. Ook best ontgoocheld dat hij mij het niet self zegt, maar dat ik het viavia moet teweten komen.