Single parents, going strong forever!! deel 21
zaterdag 26 mei 2012 om 12:36
Nou scarlet, ik heb gisteren geprobeerd om geld te halen bij zo'n postagentschap, heb namelijk ing, maar niks hoor. Kan alleen bij een echt ing kantoor, heb geen idee waar die zit. Heb toen via internetbankieren geld overgemaakt naar mijn moeder en die heeft dat voor me gepint. Maar ja is natuurijlijk geen honderden euro's. En om dan de stad in te gaan en stel dat je net dat ene paar schoenen zit en je kan ze niet kopen omdat je niet genoeg geld bij je hebt..... ik doe het dus maar niet. Heb geld om gezellig een terrasje op te kunnen vanmiddag en misschien morgen en dat shoppen komt nog wel een keer.
Gisteren verjaardag van een vriendin gehad, nog even gezellig de kroeg in geweest.
Vanmorgen al weer vroeg op, moest verplichte kantinedienst draaien van 8 tot 11. Heb uiteindelijk in het koffiekeetje bij het veld gestaan, was wel erg gezellig.
Nu even een broodje eten en nog even proberen te slapen. Was een erg kort nachtje en begin al weer hoofdpijn te krijgen, dus ik hoop dat het nog even lukt.
Gisteren verjaardag van een vriendin gehad, nog even gezellig de kroeg in geweest.
Vanmorgen al weer vroeg op, moest verplichte kantinedienst draaien van 8 tot 11. Heb uiteindelijk in het koffiekeetje bij het veld gestaan, was wel erg gezellig.
Nu even een broodje eten en nog even proberen te slapen. Was een erg kort nachtje en begin al weer hoofdpijn te krijgen, dus ik hoop dat het nog even lukt.
zaterdag 26 mei 2012 om 21:19
Heb je nog wat kunnen slapen Dolphine? Wat een super superweertje he! Flink bijgekleurd vandaag, da's wel lekker.
Zit nu voetbal te kijken maar jee zeg..ik vind ze niet lekker spelen hoor. Als dit op het EK zo gaat, halen ze de 2e ronde echt niet, vlgs mij. Of ze moeten nog erg aan elkaar wennen.
JIj was dus weer aan de beurt met kantinedienst, maar gelukkig is het dan ook klaar voor dit seizoen, toch? (hoewel het seizoen toch al voorbij is?) Wel balen hoor, van je geld..Gelukkig dat je nog wel iets hebt, maar als je je verheugd op lekker te gaan shoppen..gewoon jammer. Maar het loopt niet weg natuurlijk, haha. Hier morgen ook weer vroeg. Ipv het vrije honkbalweekend, wat de bedoeling was, is er een wedstrijd vh eind van het seizoen verplaatst. Jammer...weer uit en weer ver weg, dus een vroegertje. Ga je vanavond nog stappen? Of terrasje pakken ofzo? Perfect weer natuurlijk en toch zonder je knul..
zondag 27 mei 2012 om 11:13
Ik zat inderdaad al op het terras scarlet. Hebben ook heerlijk daar gegeten en later voetbal gekeken. IN 1988 verloren ze voor het ek ook een oefenwedstrijd van bugarije, dus misschien is deze wedstrijd een goed voorteken. Ik begrijp de keuze voor bouma ook niet zo goed.. Maar ja ik ben natuurlijk geen boondscoach en die zal het allicht beter weten.
Gisterenmiddag inderdaad nog even lekker geslapen en daarna de stad in gegaan.
Straks even bakkie doen bij mijn ouders en vanmiddag is het gewoon weer terras weer.... He bah wat went dat toch snel.
Jouw knul moest weer vroeg de hort op dus. Jij toch zeker niet? of ben je mee?
Gisterenmiddag inderdaad nog even lekker geslapen en daarna de stad in gegaan.
Straks even bakkie doen bij mijn ouders en vanmiddag is het gewoon weer terras weer.... He bah wat went dat toch snel.
Jouw knul moest weer vroeg de hort op dus. Jij toch zeker niet? of ben je mee?
zondag 27 mei 2012 om 17:03
Ha nee, gelukkig ik niet hoor. Lekker van het zonnetje hier genoten, nu erg bewolkt maar prima temperatuur natuurlijk.
Mijn knul is ondertussen ook weer thuis, helaas net verloren, maar ze hadden ook maar de helft vd spelers (10vd 20) en de tegenstander bleek helemaal niet zo "slecht" als ze hadden verwacht van de nr voorlaatst..Nou ja..
Heerlijk he, dat buiten zijn. Lekker genieten op het terras etc.
Ik heb met mijn vriendin een dagje Schiermonnikoog afgesproken. Ben nog nooit op de eilanden geweest! Als het dan ook een beetje van dit weer is....zalig lijkt me dat. Lekker met de boot en een beetje terras hoppen etc. Vlgs haar heb je na zo'n dag het gevoel alsof je op vakantie bent geweest, nou , daar gaan we voor he, aangezien ik verder niet echt weg ga...hahaha.
maandag 28 mei 2012 om 11:19
Vandaag maar eens een dagje rustig aan. Het is weer half 4 geworden vannacht, maar het was erg gezellig.... EErst heerlijk op het terras gezeten. Asperges met zalm gegegetn, hmmmmmm heerlijk!
"s avonds nog in de kroeg gehangen en dan vannacht niet in slaap kunnen komen omdat het zo warm is in huis. Balen.
Was er om 8 uur uit vanmorgen. Balkondeur en slaapkamerdeur open gezet en toen gelukkig toch nog wel een paar uurtjes kunnen slapen.
Nu weer fris en fruitig. Straks mijn knulletje weer ophalen en dan begint morgen het gewone leven weer. Heerlijk hoor zo'n paar van die mooie vrije dagen achter elkaar.
"s avonds nog in de kroeg gehangen en dan vannacht niet in slaap kunnen komen omdat het zo warm is in huis. Balen.
Was er om 8 uur uit vanmorgen. Balkondeur en slaapkamerdeur open gezet en toen gelukkig toch nog wel een paar uurtjes kunnen slapen.
Nu weer fris en fruitig. Straks mijn knulletje weer ophalen en dan begint morgen het gewone leven weer. Heerlijk hoor zo'n paar van die mooie vrije dagen achter elkaar.
maandag 28 mei 2012 om 16:51
Het is haast net vakantie, of niet Dolphine?! Wat wen je er weer snel aan he, aan dit heerlijke weer..jammer genoeg de laatste dag en ik zag eind vd week gewoon weer KOUD??!!
Maar nu nog even lekker genoten..En ja, morgen begint het gewone werkende leventje weer. PFf, eigenlijk zometeen al, want moet nog was opvouwen en strijken..ja, dáár heb je zin in met dit weer!
maandag 28 mei 2012 om 22:11
Nou idd net vakantie.Dat krijg je met dit weer he. Ik de strijk mooi laten liggen, veel te warm. Doe ik van de week wel een keer, het wordt toch minder warm. Zet 's avonds de strijkplank wel een x in de huiskamer, dan kan ik strijken tijdens tv kijken. Heb jij het nog wel gedaan scarlet? Voor mij ben je gek......
Mijn knul al weer 2x uit zijn bed geweest. Is natuurlijk warm op zijn kamer, naar ja daar kan ik ook niks aan veranderen. Ik had de ventilator al aangezet voordat hij naar bed ging, maar nu niet meer anders kan hij weer niet slapen daat het lawaai. En zo is er elke keer wat.
Ik had trouwens drukte verwacht op de weg ivm pinksteren, maar ik kon gelukkig lekker doorrijden.
Mijn knul al weer 2x uit zijn bed geweest. Is natuurlijk warm op zijn kamer, naar ja daar kan ik ook niks aan veranderen. Ik had de ventilator al aangezet voordat hij naar bed ging, maar nu niet meer anders kan hij weer niet slapen daat het lawaai. En zo is er elke keer wat.
Ik had trouwens drukte verwacht op de weg ivm pinksteren, maar ik kon gelukkig lekker doorrijden.
dinsdag 29 mei 2012 om 18:37
Haha nee hoor, ik heb niet meer gestreken.
Had er ook echt geen zin in en wat je zegt, veuls te warm..
Wel de was opgevouwen, maar dat was het dan ook.
Morgen maar weer even flink met de stofzuiger aan de gang etc, want dat heb ik afgelopen weekend ook lekker laten liggen allemaal. De dag begon hier somber en grijs (en frisjes) maar toch nog goed opgeknapt en gewoon weer warm vanmiddag. Maar het gaat toch echt naar beneden he..zoo jammer!
Hopelijk heeft je mannetje wel goed doorgeslapen afgelopen nacht?
dinsdag 29 mei 2012 om 21:46
hmmmm scarlet ik denk dat mijn mannetje afgelopen nacht een beetje aandacht nodig had na een paar dagen bij zijn vader. Hij bleef uit bed komen en allerlei smoezen verzinnen. Op een gegeven moment was hij zelfs bang (slaapt al jaren met hetzelfde bedlampj). Hij deed er alles aan om maar bij mij in bed te mogen. Dat vond ik eigenlijk te warm, maar uiteindelijk maar toegestaan. Heb tenslotte ook mijn bedrust nodig.
Vanavond 10 minuten gesprek gehad op school. Het gaat super met hem volgens de juffen. Concentratie gaat lekker, toesten gaan goed. Ze hadden zowaar niks te melden.
Das fijn natuurlijk.
Thuis is het momenteel aanpoten met hem. Al hadden we vandaag een goede dag. Maar hij kan weer zo driftig worden als hij zijn niet krijgt en slapen gaat ook niet zo goed, dat ik er wel eens moedeloos van wordt.
20 juni moeten we naar de kinderarts voor medicatiecontrole. Denk niet dat ze iets doen, want op school gaat het immers goed, maar thuis zit hij vreselijk in de rebount.
Slaapmedicatie mocht nog omhoog en daar zijn we vandaag mee begonnen. Tot nu toe is hij stil.......
Het wordt inderdaad koud he. Ik vond het vandaag om te werken wel lekker trouwens. Maar vrijdag maar 12 graden... Al kan er natuurlijk nog van alles veranderen voor vrijdag.
Vanavond 10 minuten gesprek gehad op school. Het gaat super met hem volgens de juffen. Concentratie gaat lekker, toesten gaan goed. Ze hadden zowaar niks te melden.
Das fijn natuurlijk.
Thuis is het momenteel aanpoten met hem. Al hadden we vandaag een goede dag. Maar hij kan weer zo driftig worden als hij zijn niet krijgt en slapen gaat ook niet zo goed, dat ik er wel eens moedeloos van wordt.
20 juni moeten we naar de kinderarts voor medicatiecontrole. Denk niet dat ze iets doen, want op school gaat het immers goed, maar thuis zit hij vreselijk in de rebount.
Slaapmedicatie mocht nog omhoog en daar zijn we vandaag mee begonnen. Tot nu toe is hij stil.......
Het wordt inderdaad koud he. Ik vond het vandaag om te werken wel lekker trouwens. Maar vrijdag maar 12 graden... Al kan er natuurlijk nog van alles veranderen voor vrijdag.
woensdag 30 mei 2012 om 20:12
En we zitten weer klaar voor de wedstrijd....Nu toch hopelijk es wel gewoon winnen hoor, anders gaan we met zo'n rotgevoel het EK tegemoet...
Hoe zit dat met Ajax Dolphine? ik zag je berichtje op FB, maar begrijp het niet helemaal..Gaat het over een kaart voor je vent?
Wat super zeg, dat het op school zo goed gaat, da's zeker erg fijn. Wel lastig dat het thuis dan toch nog af en toe moeilijk gaat. Zou hij zich dan toch inhouden op school? Hoe is het gegaan met de verhoogde slaapmedicatie? Het weer heeft er misschien ook wel mee te maken, die warmte van de afgelopen dagen, misschien heeft hij daar 's nachts extra last van, dat hij daar onrustig van wordt? En hij heeft je natuurlijk ook best gemist, is ergens nog lief ook! Ik vind dat frissere weer ook lekkerder om te werken hoor en om te slapen helemaal! Maar hoop toch dat het wel weer snel lekker zomers wordt..hihi.
Lekker half dagje gehad vandaag, boodschappen gedaan, wasje gedraaid, gestofzuigd, niet veel eigenlijk. Heb weer een boek te leen, 1000 blz! En zoals altijd vind ik het weer moeilijk om m weg te leggen..
woensdag 30 mei 2012 om 23:23
Mijn vent slaapt al een poos slechter hoor. Heeft in die zin weinig met de warmte te maken, was al een paar weken niet hoe het was. Hij is gisteren in totaal 3x uit bed gekomen en vanavond ook 1x (terwijl hij de 1e helft van voetbal heeft gekeken dus laat naar bed ging).
Hij staat al jaren op de wachtlijst omdat ik voor hem ook een seizoenskaart wil, nu is het steeds zo'n gedoe om hem mee te kunnen nemen. Nu kregen we een brief thuis dat ze gefaseerd de komende jaren mensen van vak 410 richting f-sids willen verplaatsen. Terwijl mijn knul al 5 jaar op de wachtlijst staat en er voor hem geen plek is. Daarom heb ik even gebeld.
Maar ja ze blijven beweren dat al die mensen al langer op de wachtlijst staan toevallig.... Ik geloof niet zo in die toeval, maar je komt er toch niet doorheen.
Ben nog aan de studie gegaan vandaag, want morgen mag ik weer een hele dag.
Hij staat al jaren op de wachtlijst omdat ik voor hem ook een seizoenskaart wil, nu is het steeds zo'n gedoe om hem mee te kunnen nemen. Nu kregen we een brief thuis dat ze gefaseerd de komende jaren mensen van vak 410 richting f-sids willen verplaatsen. Terwijl mijn knul al 5 jaar op de wachtlijst staat en er voor hem geen plek is. Daarom heb ik even gebeld.
Maar ja ze blijven beweren dat al die mensen al langer op de wachtlijst staan toevallig.... Ik geloof niet zo in die toeval, maar je komt er toch niet doorheen.
Ben nog aan de studie gegaan vandaag, want morgen mag ik weer een hele dag.
donderdag 31 mei 2012 om 21:49
Weer een hele dag studie achter de rug, is intensief en vermoeiend, maar gelukkig ook erg boeiend. We doen het in ieder geval niet voor niks.
Verder weer eens met ex in conclaaf. Weekend van de 16e moet hij daar weer heen, maar zondag de 17e heeft hij een voetbaltoernooi hier in wijk en ik vind dat ex daar gewoon met hem naar toe moet. Hij wil niet 2x rijden, maar ik kan hem zaterdag niet brengen omdat ik de heuvelrug wandeltocht heb en dus vanaf 7 uur aan de wandel ben. En hem zondag ophalen vind ik kolder als het joch om 11 uur op het voetbalveld moet staan, dan moet ik zo extreem vroeg weg.
En daarbij ik heb al zo vaak extra kilometers gereden.......
Heb hem nu een mailtje gestuurd, ik hoop dat hij bijtijds reageert.
Verder weer eens met ex in conclaaf. Weekend van de 16e moet hij daar weer heen, maar zondag de 17e heeft hij een voetbaltoernooi hier in wijk en ik vind dat ex daar gewoon met hem naar toe moet. Hij wil niet 2x rijden, maar ik kan hem zaterdag niet brengen omdat ik de heuvelrug wandeltocht heb en dus vanaf 7 uur aan de wandel ben. En hem zondag ophalen vind ik kolder als het joch om 11 uur op het voetbalveld moet staan, dan moet ik zo extreem vroeg weg.
En daarbij ik heb al zo vaak extra kilometers gereden.......
Heb hem nu een mailtje gestuurd, ik hoop dat hij bijtijds reageert.
donderdag 31 mei 2012 om 22:56
Heerlijk he, weer bijna weekend!
De systemen waren een drama vandaag op kantoor, waardoor de dag is omgekropen en wat is dat vermoeiend zeg..Had het echt een beetje gehad toen ik thuis kwam. Ook erg benauwd en warm vond ik, maar de meesten hadden het KOUD??!!
Gevolg: hoofdpijn toen ik naar huis ging. Bah.
Vreemd verhaal zeg, van de voetbal...Denk je dat er vriendjespolitiek wordt bedreven?? PFff, wat een gedoe weer met je ex voor dat weekend/.Het gaat vast goed komen, maar waarom weer zo moeilijk en lastig? Kost je weer zoveel energie..
Gelukkig, dat de studie zo boeiend is. Dan is het ook minder erg om er energie in te steken. En gelukkig ook een groot deel onder werktijd (toch?). Morgen nog een borrel ivm 25 jarig jubileum van manager en nog een collega. Op zich leuk en gezellig natuurlijk, alleen jammer dat ik tot 13.00 moet werken en het vanaf 17.00 is..De tent waar is het is ook vlak bij kantoor, dus ik kan kiezen tussen óf langer werken (pfff, écht geen zin en buiten dat, het was vandaag al superrustig...) of heen en weer fietsen. Waar ik natuurlijk ook niet echt blij mee ben, haha.
Maar denk dat het daar wel op zal uitdraaien..wel heel gezellig natuurlijk! Tenzij ik het morgen helemaal zat ben met die systemen etc, en echt geen zin meer heb. We shall see..
vrijdag 1 juni 2012 om 19:07
Ach scarlet zo ver zal het niet fietsen zijn toch als je het elke dag doet? Dus ik zie het probleem niet zo eigenlijk
Heb je nog lekker een middag voor jezelf thuis.
Studie is voor een groot deel onder werktijd, op een dinsdag of donderdag. Dat scheelt wel, maar is ook vervelend ivm afspraken maken. Door de pinksteren kon ik deze week alleen op dinsdag afspreken met clienten, met als gevolg dat ik vandaag ook op pad moest.
Ook gesport vandaag, boodschappen gedaan, gestreken, bleh.... Vanavond komt pleegzoon, maar die is vandaag terug van schoolkamp gekomen, dus hij komt iets later.
Ex heeft zowaar al geantwoord op de mail en hij haalt zoonlief gewoon op bij mijn ouders en komt zondags met hem naar het voetbalveld. Ging buitengewoon soepel... hahaha Nu alleen nog de vraag of hij op tijd zal zijn, dat is altijd de uitdaging voor hemn. Maar dat is van latere zorg.
Studie is voor een groot deel onder werktijd, op een dinsdag of donderdag. Dat scheelt wel, maar is ook vervelend ivm afspraken maken. Door de pinksteren kon ik deze week alleen op dinsdag afspreken met clienten, met als gevolg dat ik vandaag ook op pad moest.
Ook gesport vandaag, boodschappen gedaan, gestreken, bleh.... Vanavond komt pleegzoon, maar die is vandaag terug van schoolkamp gekomen, dus hij komt iets later.
Ex heeft zowaar al geantwoord op de mail en hij haalt zoonlief gewoon op bij mijn ouders en komt zondags met hem naar het voetbalveld. Ging buitengewoon soepel... hahaha Nu alleen nog de vraag of hij op tijd zal zijn, dat is altijd de uitdaging voor hemn. Maar dat is van latere zorg.
zaterdag 2 juni 2012 om 10:34
Ja, die uitdaging van het op tijd zijn herken ik nog!! Hopelijk gaat het allemaal net zo goed lopen zoals het nu lijkt, haha! Maar het gaat vast goed! En dan jij dus een heel stuk lopen? Hopelijk goed loopweer dan! Maar duurt nog even he..
Ach, het was ook niet zo zeer een probleem, dat heen en weer fietsen, maar meer of ik er dan nog zin in had, om erheen te gaan, hihhi. Ben toch nog even gegaan, maar het was niet zo gezellig als het wel eens geweest was. Misschien ook omdat dit tentje niet zo leuk is en bovendien waren er maar heel weinig mensen en ik miste een paar van mijn favo collega's. Nou ja, het was toch wel even gezellig.
Wat een weersverandering vergeleken met vorig weekend he! Pfff, jammer. Hopelijk knapt het snel weer op, geloof dat het wel weer de goede kant op gaat.
MIjn knul moet er nog even stevig aan trekken deze laatste weken op school, staat er voor sommige vakken niet echt heel goed voor (en dan juist de vakken die er toe doen natuurlijk), kreeg gisteren van een herkansing een 3,8 terug. AU!! Vlgs hem waren er sowieso maar 3 voldoendes en alle onvoldoendes onder de 4 en legt de leraar superslecht uit etc. etc., maar toch..Was Demografie (veel weet ik er niet van, maar schijnt iets te maken te hebben met het kunnen berekeken van geboortecijfers,sterftecijfers en dat soort dingen. Boeit hem ook echt niet. Maar gelukkig is hij er wel van doordrongen dat ie stevig aan de bak moet komende tijd en hij wil niet blijven zitten, dus hopelijk komt het nog goed. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het gewoon te moeilijk is, maar hij zegt zelf dat het niet zo is. Nog even spannend dus.
Komende woensdag heeft ie dan eindelijk een intake gesprek voor baantje, pfff, is echt niet makkelijk hoor, je merkt heel goed dat de tijden veranderd zijn. 2 jaar geleden smeekten ze hem nog bijna of ie wilde werken, zelfs tegen meer salaris en op dagen of tijden dat het hem beter uit kwam, nu zat alles al vol, maar in de vakantie hadden ze wellicht wel plek. Hij was liever thuis gebleven om de keuken en de woonkamer aan te pakken, hmm, ook niet verkeerd natuurlijk, maar lijkt me voor hem beter van niet (als ie wil mag ie het ernaast doen natuurlijk..whoehaha), maar hij zit al zoveel thuis, hij moet de wereld in! LOL
Gisteren ook nog een nieuwe stoel besteld voor de woonkamer.
Ik weet niet of je die stoel nog weet (ik heb er maar 1 staan), is een Ikea stoel, cremekleurige bekleding en licht hout, zit heerlijk, veert een beetje mee. Die is echt helemaal op. Hij staat er nog wel (meer voor "het gezicht"), maar erin zitten kan niet meer. Nu net zo'n soort stoel gevonden, alleen dan ook nog met uitklapbaar voetenbankje. Heerlijk lijkt me dat! Vooral mijn knul is erg blij, want het is echt zijn stoel, hij baalt nu ook dat die andere op is. Nu een beetje rommelen hier, niets bijzonders.
Morgen moet mijn knul honkballen, weer uit en het is nog een beetje onzeker hoe of wat. Vlgs schema vd bond begint de wedstrijd om 10.00 uur, maar dat zou betekenen dat de mannen hier al om 6.30 moeten vertrekken. Er schijnen regels voor te zijn, dat uitwedstrijden die een bepaalde afstand hebben niet voor een bepaalde tijd mogen beginnen en dat zou dan 11.00 uur zijn. (zelfde club als vorige week). Ik geloof dat zij dan in de knoop kwamen met de velden oid, maar ja..is toch hun probleem, zou je denken..kunnen zij beter een wedstrijd van hen verplaatsen. Maar goed, het is dus nog niet zeker hoe of wat. Kgeloof dat de coach heel stoer had gezegd dat als de wedstrijd om 10.00 uur begon, ze dan niet zouden gaan, maar als je daardoor strafpunten krijgt of gediskwalificeerd wordt..Mijn knul had het al wel gevraagd, maar nog geen antwoord, dus weet nog niets. Lekker weer!
zaterdag 2 juni 2012 om 13:30
Wij vanmorgen de eerste wedstrijd van 4x4 toernooi gehad. Zoonlief baalt, want het team is niet leuk, ze kunnen er niks van, etc.... Ieder jaar hetzelfde liedje en ieder jaar wil hij toch weer meedoen. Dusssss, geen gezeur en gewoon voetballen, volgende keer beter. Ze hebben met 9-8 verloren, dus zo slecht zijn ze niet, maar goed......
Morgenochtend weer naar het voetbalveld. Dan heeft hij een toernooi. 1e wedstrijd is om 9:00 uur. Joepie, zijn we ook weer blij mee.... not.
Nu even relaxen, pleegzoon is op, net terug van schoolkamp waar hij amper geslapen heeft. Vanmiddag even naar de binnenstad. Jazz festival. Is voor die jongens niet zo veel aan, maar mijn vriendin met zoontje gaan ook mee, dus voetbal mee, nemen wij wel ergens plaats op terras waar de boys lekker even kunnen ballen.
Gelukkig is het droog, is voor morgen anders voorspeld, maar dat hoop ik toch niet zeg.
Goh scarlet, zonde dat je knul er niet zo goed voorstaat. Heeft hij dan toch te weinig gedaan? Ik hoop dat hij het nog gaat redden.
En het valt inderdaad niet mee om een bijbaantje te vinden in deze tijd. Toch fijn dat dat hem gelukt is.
Jullie dus ook lekker vroeg voor de zondag, wij ook morgen....
Morgenochtend weer naar het voetbalveld. Dan heeft hij een toernooi. 1e wedstrijd is om 9:00 uur. Joepie, zijn we ook weer blij mee.... not.
Nu even relaxen, pleegzoon is op, net terug van schoolkamp waar hij amper geslapen heeft. Vanmiddag even naar de binnenstad. Jazz festival. Is voor die jongens niet zo veel aan, maar mijn vriendin met zoontje gaan ook mee, dus voetbal mee, nemen wij wel ergens plaats op terras waar de boys lekker even kunnen ballen.
Gelukkig is het droog, is voor morgen anders voorspeld, maar dat hoop ik toch niet zeg.
Goh scarlet, zonde dat je knul er niet zo goed voorstaat. Heeft hij dan toch te weinig gedaan? Ik hoop dat hij het nog gaat redden.
En het valt inderdaad niet mee om een bijbaantje te vinden in deze tijd. Toch fijn dat dat hem gelukt is.
Jullie dus ook lekker vroeg voor de zondag, wij ook morgen....
zaterdag 2 juni 2012 om 19:21
Ja, het komt echt omdat hij er niet genoeg aan gedaan heeft hoor. Lijkt wel of hij het onderschat en iets heeft van dat doe ik wel even..gelukkig komen er nog wel een aantal toetsen aan, toetsperiode ook, dus het kan nog wel, maar hij moet er echt wel meer voor doen dan tot nu. Er waren ook studenten die een gesprekje hadden gehad waarin dringend aangeraden werd dat ze een andere studie zouden kiezen, zover is het godzijdank nog niet, maar in het gesprek werd wel gezegd dat hij er niet zo goed voor stond en nog even flink aan de bak moest, maar dat het nog wel kon lukken. Hoe was het in de stad? Het weer viel hier nog heel erg mee, gelukkig ook best zonnig. Succes ook weer morgen, weer lekker vroeg op..
Uiteindelijk is het een compromis geworden en begint de wedstrijd om 10.30..
zaterdag 2 juni 2012 om 20:34
Het was heerlijk in de stad en erg gezellig. Samen met mijn vriendin en haar vriend heerlijk in het zonnetje op het gras gezeten, biertje erbij... Jongens heerlijk gespeeld daar. Topmiddag was het. Daarna met z'n allen een hapje gegeten en nu lekker voetbal aan het kijiken.
Hm 10:30, dat betekend nog steeds erg vroeg op dus.....
Hm 10:30, dat betekend nog steeds erg vroeg op dus.....
zondag 3 juni 2012 om 15:58
Wat een weer vandaag zeg, Wat een verschil met gisteren. Om 9 uur had zoonlief zijn eerste wedstrijd dus om half 9 verzamelen, in de stromede regen. De mannetjes waren al verkleund voordat ze gevoetbalt hadden. De eerste wedstrijd hebben ze volledig gespeeld, maar daarna moesten alle leiders bij elkaar komen. Het middag programma is afgelast en in de ochtend moest ieder team binnen zijn poul kijken hoe en wat. Ze zaten met 4 clubs in de poul dus de overige 2 wedstrijden zijn ingekort naar een kwartiertje per wedstrijd. Daarna naar huis en snel onder de warme douche. Nu zitten de boys al de hele middag achter te play station, maar goed, het weer werkt ook niet mee om naar buiten te gaan. Ik begin ook eindelijk weer een beetje op temperatuur te komen.
maandag 4 juni 2012 om 18:08
En vandaag was het weer zo'n fijne natte dag..
Op kantoor is het erg onrustig, eind vd week gaan we intern verhuizen (veel mensen andere werkplek, wij ook),maar het is nog helemaal niet duidelijk hoeveel kasten wij kunnen krijgen op de nieuwe werkplek, alles moet nog ingepakt worden (zelf doen), maar dat kan pas op het laatst, want dat is ook gewoon ons dagelijkse werk natuurlijk. Er is nog zoveel onduidelijk over hoe, wat, wie etc. en er wordt helemaal niets gecommuniceerd. Om gek van te worden! Vrijdag mag je niet op de werkplek aanwezig zijn, maar, stond er in de mail, je moet dan een lege werkplek zoeken en daar gaan werken. Eh.....al het werk is dan ingepakt omdat er VERHUISD GAAT WORDEN DIE DAG??? Er zijn geen lege werkplekken omdat bijna iedereen van werkplek verandert??? Er moeten zo'n 60 werkplekken van plek veranderen, da's dus bureau's, pc's, telefoons, kasten. Zie daar maar es tussen te gaan werken. Wat een giller! Het zou leuk zijn als er vanuit het management iets kwam waarin ze zouden zeggen dat het geen zin heeft om vrijdag te komen. Ben benieuwd..
Whaa en kwam er afgelopen weekend ook achter dat ik Nederland-Duitsland ga missen volgende week woensdag. Is net de dag dat ik met mijn vriendin naar Schiermonnikoog ga..Best balen eigenlijk! Maar ja, om dat het daar nu om af te zeggen..Zal wel erg rustig zijn op de boot terug!
maandag 4 juni 2012 om 18:53
Oh das balen scarlet, nederland- duitsland missen. Ik weet niet of ik dat gedaan had hoor. Hier wordt het ook nog een uitdaging om op tijd te zijn ivm de avondvierdaagse, maar kijken gaan we zeker.
Hmm als ik jou zou hoor zou ik vrijdag mooi eieren voor mijn geld kiezen en lekker thuis blijven. je kan toch niks doen toch?
Ik vandaag erg rustig op het werk. merk echt dat de aanmeldingen terug lopen en dat ik efficient werk, want had ook geen ander werk liggen. Wel vanmiddag een huisbezoek gehad, maar dat was er maar 1 vandaag, is wel eens anders geweest.
Morgen hele dag een congres in amersfoort, over gestrande gezinnen (kinderen die huiselijk geweld of kindermishandeling meemaken). Hoop dat het een beetje boeiend is.
Donderdag wordt mijn vader geopereerd aan zijn oor, Ik ben benieuwd, hij wordt een nachtje opgenomen dus ik moet hem wegbrengen donderdagochtend. We weten alleen pas woesndag de tijd. maar goed, heb op het werk maar even een slag om de arm gehouden met wel/ niet aanwezig.
Zoonlief toch een beetje kou gevat gisteren. Hij had gisterenavond keelpijn en hoofdpijn en loopt nu ook wat te hoesten.
Hmm als ik jou zou hoor zou ik vrijdag mooi eieren voor mijn geld kiezen en lekker thuis blijven. je kan toch niks doen toch?
Ik vandaag erg rustig op het werk. merk echt dat de aanmeldingen terug lopen en dat ik efficient werk, want had ook geen ander werk liggen. Wel vanmiddag een huisbezoek gehad, maar dat was er maar 1 vandaag, is wel eens anders geweest.
Morgen hele dag een congres in amersfoort, over gestrande gezinnen (kinderen die huiselijk geweld of kindermishandeling meemaken). Hoop dat het een beetje boeiend is.
Donderdag wordt mijn vader geopereerd aan zijn oor, Ik ben benieuwd, hij wordt een nachtje opgenomen dus ik moet hem wegbrengen donderdagochtend. We weten alleen pas woesndag de tijd. maar goed, heb op het werk maar even een slag om de arm gehouden met wel/ niet aanwezig.
Zoonlief toch een beetje kou gevat gisteren. Hij had gisterenavond keelpijn en hoofdpijn en loopt nu ook wat te hoesten.
dinsdag 5 juni 2012 om 21:32
Het was me het dagje wel vandaag zeg.
Ik had de hele dag een congres met als thema gestrande gezinnen. Ging over invoeren meldcode kindermishandeling, maar ook over hoe beter samen te werken met alle instanties (consultaties bueau's, huisartsen, politie, scholen, hulpverlening organisaties). vandaag weer flink met de neus op de feiten gedrukt dat samenwerking in veel gevallen erg moeizaam gaat, en niet door onwil, maar door onwetendheid. We moeten dus nog alerter worden op invoeren en uitvoeren van de wettelijke meldcode kindermishandeling en huiselijkgewelld, De cijfers liegen er niet om, gemiddeld sterft er 1 kind per week aan de gevolgen van kindermishandeling en rukt de politie elke 10 minuten uit voor een melding van huiselijk geweld.
Vandaag waren er veel verschillende werkvelden aanwezig, dat is positief en goed voor de uitwisseling. Progrmamma was ook redelijk interactief. Ochtend programma ging over samenwerking en hoe dat te organiseren en in de middag hadden we de keuze uit verschillende workshops.
Ik moet zeggen dat ik het altijd zware materie vindt, zeker als die cijfers weer eens boven tafel komen, maar ik denk dat het nuttig is en dat het ons allen allert houdt in ons werk.
Voordeel was wel dat het in amersfoort was en om 4 uur afgelopen, dus ik was redelijk op tijd thuis.
Zoonlief wilde graag dat ik hem ophaalde bij de bso en daarna andijvie stamp gegeten en de rest van de avond op de bank doorgebracht.
Ik had de hele dag een congres met als thema gestrande gezinnen. Ging over invoeren meldcode kindermishandeling, maar ook over hoe beter samen te werken met alle instanties (consultaties bueau's, huisartsen, politie, scholen, hulpverlening organisaties). vandaag weer flink met de neus op de feiten gedrukt dat samenwerking in veel gevallen erg moeizaam gaat, en niet door onwil, maar door onwetendheid. We moeten dus nog alerter worden op invoeren en uitvoeren van de wettelijke meldcode kindermishandeling en huiselijkgewelld, De cijfers liegen er niet om, gemiddeld sterft er 1 kind per week aan de gevolgen van kindermishandeling en rukt de politie elke 10 minuten uit voor een melding van huiselijk geweld.
Vandaag waren er veel verschillende werkvelden aanwezig, dat is positief en goed voor de uitwisseling. Progrmamma was ook redelijk interactief. Ochtend programma ging over samenwerking en hoe dat te organiseren en in de middag hadden we de keuze uit verschillende workshops.
Ik moet zeggen dat ik het altijd zware materie vindt, zeker als die cijfers weer eens boven tafel komen, maar ik denk dat het nuttig is en dat het ons allen allert houdt in ons werk.
Voordeel was wel dat het in amersfoort was en om 4 uur afgelopen, dus ik was redelijk op tijd thuis.
Zoonlief wilde graag dat ik hem ophaalde bij de bso en daarna andijvie stamp gegeten en de rest van de avond op de bank doorgebracht.
dinsdag 5 juni 2012 om 21:48
Zeker zware materie Dolphine en afschuwelijk wanneer je hoort dat er gemiddeld 1 kind per week sterft aan de gevolgen. Dat is er 1 te veel! Het lijkt me ook zo moeilijk dat al de instanties die er dan mee te maken krijgen allemaal op 1 lijn zitten en dat er niet langs elkaar heen gewerkt wordt, ipv juist samen te werken, daarom idd heel goed dat er weer zoveel aandacht aan besteed wordt. Maar pittige dag hoor!
Tja, het is dat we bij het plannen van het dagje totaal geen rekening met de EK gehouden hebben, anders hadden we vast en zeker een andere dag gekozen hoor! Want behalve dat ik het zelf heel jammer vind dat ik de wedstrijd mis, vind ik het voor mijn knul ook niet zo leuk dat ie nu alleen moet kijken. Maar ja...vriendin en ik zijn beide afhankelijk van collega's qua vrije dag en de vakanties komen al erg dichtbij, dit was op korte termijn de enige dag die kon. Bovendien zijn de kaartjes voor de boot al geregeld, dus het gaat gewoon gebeuren en ik heb er zin in! Baas probeerde er toch op aan te sturen dat wij er vrijdag zouden zijn, bijv. ook om aan te geven waar wij de kasten wilden etc. Maar wij zijn met zijn 4en en ieder heeft verschillende ideeén en omdat wij nu nog helemaal niet weten hoe of wat (wist hij ook niet) en het ook niet eens zeker is waar de verhuizers gaan beginnen, zagen wij daar echt niet nut niet van in, omdat we er dan niet allemaal zijn. Als de boel maar op de plek staat waar wij komen te zitten, dan gaan we maandag wel met elkaar de boel indelen, uitpakken etc. Wij hebben het meest te verhuizen van iedereen, met al de dossiers en de werkvakken van de collega's. Natuuuurlijk moest er wel iemand voor de telefoon worden geregeld maar gzd heeft een collega al aangegeven er te zijn (heeft toch bijna geen dagen, hihi). Dus dat wordt donderdagmiddag de boel inpakken, stickeren en maandag de boel op de plek zetten, uitpakken, indelen etc. En dan weer wennen aan de nieuwe werkplek. Maar eerst morgen mijn lange woensdag. Joepie. haha.
woensdag 6 juni 2012 om 16:23
Boffert! Lekker vrij dus vrijdag. Van mij heb je gelijk hoor.
Mijn vader moet morgen om half 1 in het ziekenhuis zijn. Dat gaat dus net tussen alle werkafspraken door. Is mijn lunchpauze, maar goed, dat is niet zo erg voor een keer.
Vanmiddag weer een drukke bedoeling hier met kinderen. Zoonlief had een vriendje bij zich en ik had de oppas over de kleine van mijn vriendin. Dus gezellig pannenkoeken gebakken en gegeten met de knullen. Daarna zijn die 2 groten naar buiten verdwenen en die kleine bleef gezellig bij mij. Die is inmiddels opgehaald door zijn moeder. Die andere wordt om 5 uur opgehaald en dan is er hier weer rust in de tent. (niiet dat het nu zo druk is met 2 buitenspelende kinderen).
Vanmorgen al wezen sporten en boodschappen gedaan en gestofzuigd. Nu dus even lekker met de beentjes omhoog op de bank. Ga de boontjes maar vast even doppen denk ik.
Mijn vader moet morgen om half 1 in het ziekenhuis zijn. Dat gaat dus net tussen alle werkafspraken door. Is mijn lunchpauze, maar goed, dat is niet zo erg voor een keer.
Vanmiddag weer een drukke bedoeling hier met kinderen. Zoonlief had een vriendje bij zich en ik had de oppas over de kleine van mijn vriendin. Dus gezellig pannenkoeken gebakken en gegeten met de knullen. Daarna zijn die 2 groten naar buiten verdwenen en die kleine bleef gezellig bij mij. Die is inmiddels opgehaald door zijn moeder. Die andere wordt om 5 uur opgehaald en dan is er hier weer rust in de tent. (niiet dat het nu zo druk is met 2 buitenspelende kinderen).
Vanmorgen al wezen sporten en boodschappen gedaan en gestofzuigd. Nu dus even lekker met de beentjes omhoog op de bank. Ga de boontjes maar vast even doppen denk ik.
woensdag 6 juni 2012 om 21:08
Hehe, de werkdag zit er weer op..Voor mijn gevoel is het pas een uur of 7, net gegeten, maar het is al 21.00, haha.Kmoest nog boodschappen doen toen ik thuis kwam, dus laat gegeten.
Wel lekker gewerkt, ik was op een gegeven moment gewoon zo flauw en melig, volgens mij ook wel een beetje vervelend (maar vond mezelf erg lollig,hihi). Morgen wordt het dus een beetje werken en heel veel inpakken. Da's dan weer minder..Ik hoop dat we maandag na het uitpakken etc. nog wel tijd hebben om te werken, want nu loopt de achterstand erg snel op (normaal gesproken min of meer "dagproductie"). Maar idd, vrijdag lekker vrij en da's natuurlijk heerlijk. Dan moet ik ook echt hier in huis wat doen, want heb het er deze week echt een beetje bij laten zitten. En dan gaat het EK beginnen! Heerlijk weer he!!
Sterkte morgen met je vader in het ZH, wat gaan ze eigenlijk doen aan het oor? Mijn knul is vandaag voor die intake geweest voor vakantiewerk en dat is gelukkig voor mekaar. Is ie in elk geval in de vakantie aan het werk. En wie weet hoe het daarna zit met het aanbod..