Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Ze gaan bij mijn vader het middenoorsbeentje vervangen door kraakbeen en een gaatje in zijn trommelvlies dicht maken. Hij ziet er tegenop, is niet zo'n grote ingreep, maar ja, hij moet wel onder narcose.

Mijn moeder belde dat mijn oom gisterennacht is opgenomen met een hartinfarct. Eigenlijk is mijn tante degene met een slecht hart, die al een keer gedotterd is, maar zo zie je maar.

Ik heb net met zoonlief de kamer EK klaar gemaakt. Weer lekker oranje. Nu nog wat mensen bij elkaar sprokkelen om zaterdag voetbal te kijken. 1 vriend komt sowieso. dus gezellig wordt het in ieder geval.

Zo, hehe, het weekend is voor mij begonnen! Alles ingepakt vandaag, morgen wordt het dan verhuisd en als het goed is kunnen we maandag op de nieuwe plek de boel weer uitpakken..als alle kasten passen etc en dat wordt nog spannend. Belachelijk, krijgen we een nieuwe werkplek waar we eigenlijk helemaal niet passen met alles wat wij nodig hebben om ons werk zo praktisch mogelijk te doen. Dat wordt dus nog erg spannend maandag, wat wij gaan aantreffen..

Jullie zijn dus helemaal klaar voor het EK, lekker he! Morgen nog wel even wat "EK food" kopen, wil natuurlijk niet te lang in de keuken moeten staan, met die wedstrijden die om 18.00 uur beginnen. We gaan natuurlijk zoveel mogelijk kijken en echt niet alleen Nederland.

Hoe is de operatie verlopen? Hij moet een nachtje blijven toch? Hopelijk alles goed gegaan! Het was warm he, vandaag? Balen, net de was buiten gehangen, begint het natuuuuurlijk nu net te regenen. zucht.

Hoe is het met je oom? Altijd schrikken, zoiets.

hectische dagje vandaag. Eerst teamvergadering gehad, daarna mijn paps naar het ziekenhuis gebracht. Hij werd om half 2 geopereerd en om kwart voor 4 werd mijn moeder gebeld dat hij weer op zaal was. Zij is daar met de bus heen gegaan, ik ben na het eten met zoonlief gegaan en heb moeders mee terug genomen. (bezoekuur is van 4 tot 8). Morgenochtend moet hij om 8 uur op de polie zijn en daarna mag hij naar huis. Ik haal hem meteen op nadat zoonlief naar school is. Alles is goed gegaan. Zijn heiligbeentje (of hoe heet dat botje in het oor) is omgedraaid en een gaatje in trommelvlies gedicht. Hij heeft nu een grote tulband om en was nog erg suf van de narcose en pijnstilling. IK hoop dat ie een beetje kan slapen en dan morgen lekker naar huis. (1 voordeel van doof zijn, je hoort al die geluiden op de gang en op de kamer niet, hihi).

Tussen de bedrijven door gewerkt. Ik werd vanmorgen gebeld door een moeder. Zoontje was opgepakt en zat vast omdat hij met 2 anderen een snackbar had willen overvallen, Hij had een vuurwapen en voor xt pillen gezorgd. Moeder was over de rooie dat hij niet meer welkom is op de leefgroep (die andere 2 knapen ook niet trouwens). Ze vond het niet eerlijk en vond dat hij overal de schuld van krijgt en die andere niet... Hmmmm die zijn net zo goed op time out en moeten naar een andere plek maar goed. Dit zijn van die mensen die blijven vinden dat hun eigen kind heilig is. Ondertussen jat hij alles wat los en vast zit, ook van zijn ouders, en nu dus dit. Kortom, lekker jong.

Nou scarlet ga lekker genieten van je weekend en maak je niet te druk over wat je maandag aantreft. Dat is van latere zorg, eerst lekker weekend. Ik moet ook nog wat makkelijk voedsel inslaan trouwens.
Oh ja, met mijn oom schijnt het iets beter te gaan. Hij heeft een stan gehad en een ballonnetje en nu gaat bekeken worden of hij verder geopereerd moet worden. Als het goed is mag hij zaterdag wel even naar huis.

Hoe is het nu met je vader Dolphine? Merkt hij er al iets van, qua horen? Lekker thuis weer, als het goed is tenminste?

En inderdaad, een lekker jong zeg..dat die ouders hem dan toch blijven beschermen. Daar help je zo'n knul toch ook niet mee. Triest .

Druk geweest en nu eigenlijk wel klaar. Toen mijn knul naar school was gelijk gaan douchen en boodschappen gedaan. Daarna bedden afgehaald en dekbedden lekker in de wind gehangen (en die is er genoeg!! Tjeez zeg, wat waaien) en nu draait de wasmachine met de 2e lading. Tennis gaat zo beginnen, dus lekker! Voor vandaag staat er bami op het programma (dat wordt natuurlijk eten met het bord op schoot), ik ga genoeg maken voor 2 dagen en dan zondag wordt het snacken, hihi. Hopelijk is mijn knul dan wel weer op tijd thuis, moet dan om 1400 honkballen in Drachten, kan het nét redden denk ik. Ikhoop wel dat het nog even droog blijft trouwens..heb zoveel was buiten hangen en nog zoveel te gaan ook. pffff..

Hier ook veel wind en net ook onweer helaas, dus geen was buiten. Heb al wel de 2e lading binnen opgehangen en een deel in de droger. De vorige helemaal in de droger, dus die kan opgevouwen worden (waren alleen handdoeken). MIjn vader is weer lekker thuis. Hij hoort nog niks, er zit een stuk verband en een tampon in zijn oor. Donderdag voor controle bij de kno arts die hem geopereerd heeft. Hij was wel veel beter bij dan gisteren en de tulband hoefde hij ook niet meer om.

Morgen gaan wij snacken. Zoonlief heeft eerst 4x4 toernooi, 's middags schooljkorfbal tot half 5, dus 's avonds tijdens de wedstrijd lekker de frietpan aan.

Morgen dus weer de hele dag gezellig op het sportveld. Ben nu de was maar vast aan het wegwerken.

En vanavond begint het.... Nu lijkt de openingswedstrijd me niet zo spannend... Maar tjechie- rusland kan wel eens erg boeiend worden. Ben zeer benieuwd.

Het was zeker wel lekker winderig op het sportveld Dolphine? Wel droog gebleven? Hoe is het gegaan met alle sporten? :D

Nog eventjes en dan begint het!

Ik hoop echt een beetje leuke wedstrijd en gewoon lekker winnen. Gisteren prima vermaakt bij de 2 wedstrijden, Polen - Griekenland viel me ook alleszins mee, best nog spectaculair.

En later vanaaf natuurlijk Duitsland, lekker voetbalavondje weer.

Hoe is het met je vader? Pff, ik was vanmiddag zo moe, kakte helemaal in en ben even gaan liggen. Belachelijk zeg!

Ben er nu wel helemaal klaar voor, oléééééé!!

Veel plezier!!

Nou, dit is even een domper he..Tjeez, zoveel kansen en die bal ging er gewoon niet in. En dan ook nog die scheids die ons beroofde van een penalty, waardoor het wellicht nog 1-1 had kunnen worden. Helaas won Duitsland wel, had nog even de hoop dat het daar misschien wel 0-0 zou blijven, want dan niet heel ongunstig voor Nederland zou zijn. Nu gaat het wel erg zwaar worden hoor, woensdag..

het viel inderdaad erg tegen gisteren ja. Maar bij het ek in 88 verloren ze ook de eerste groepswedstrijd.... Het lijkt wel of ze dat nodig hebben die extra druk. Laat Denenmarken dan ook maar gewoon van duitsland en portugal winnen, dat zou een stunt zijn zeg. Die vielen me ook zwaar tegen gisteren trouwens. En Polen- griekenland vond ik echt geen mooie pot voetbal, ze stonden alleen maar stil.

Ach ja zo is het begonnen en we zullen wel zien hoe het verder gaat.

Zoonlief heeft het beter gedaan, 4x4 gewonnen met 10-6 en met korfbal zijn ze uiteindelijk 2e geworden.

Daarna ging hij onverwacht logeren bij een vriendje. HIj is in de rust van de wedstrijd opgehaald en ik ga hem zo halen en dan even naar de forellenvijver met de knapen.

Gisteren nog wel een erg gezellige avond gehad met mijn vrienden die hier waren. Dat is ook wat waard.

Duitsland en Portugal viel zeker tegen, gisteren, zo balen daarom dat duitsland dan toch wel scoort, wat bij ons maar niet lukte..Want toch echt een paar erg mooie acties bij Nederland. Nou ja, alles vergeten en op naar woensdag, dan móet het gebeuren. Anders wordt het zo'n kater, zo'n kort toernooi..

En straks hopelijk een mooie pot, Spanje-Italie. Hoop voor mijn knul dat ie op tijd thuis is, moet uit Drachten komen.

Haha, ja, dan heeft je knul het zeker beter gedaan Dolphine! Zijn er nu steeds van die toernooien in het weekend? Wanneer begint de echte zomerstop?

Helaas zit het weekend er weer bijna op. Morgen dan de spannende dag: wat en hoe treffen we het aan at the office..hihi.

De hele maand juni is er nog 4x4 toernooi bij de club scarlet. De slotdag hiervan is zondag 1 juli. Dan begint ook de zomerstop. Volgende week zondag heeft hij top toernooi, met de nieuwe E1. Het weekend daarna heeft hij schoolhockey. We zijn er dus nog wel even zoet mee.

Net heerlijk vers gevangen forel gegeten. Je kon je gevangen vissen inwisselen voor een gerookte. Dat doen die mensen daar allemaal zelf.Het ruikt ook heerlijk zo'n visrook apparaat. Heerlijke relaxte middag gehad. Zonnetje erbij. 3 knapen aan het vissen (broertje van vriendje wilde ook heel graag mee). Samen hebben ze ook nog 5 vissen gevangen. Wij 2 mee naar huis en andere 3 voor hun. Iedereen weer blij!

Is je zoon inmiddels al thuis?

Ik zit ook voetbal te kijken en mijn zoon is nog even zelf voetballen buiten.

Pfoe, hier een vermoeide maar zeer tevreden ikke!

Wat een dag, qua werk/rommel, uitpakken/inpakken, maar helemaal blij! (nou ja, het blijft natuurlijk superjammer dat we onze geweldige werplek hebben moeten verlaren), maar...we zitten toch zoals we wilden en we kunnen alles ook nog kwijt.

Hiep hiep hoera voor de nieuwe manager ! (wie had dat nou ooit kunnen denken, whoehaha). Het wandje, waar zoveel om te doen was (te duur om weg te halen, maar stond ons gewoon echt in de weg), gaat dus toch weg. Staat er nu nog wel, maar is al een stuk opgeschoven, waardoor alles toch paste. En doordat het opgeschoven is (door de mannen van facilitair) en het nu te ver in het gangpad staat (in verband met bedrijfsveiligheid), móet het wel weg. Wat een superoplossing!

Baas was extra vroeg gekomen vanmorgen om ons dat te vertellen, omdat hij wist dat we anders misschien een beetje zouden flippen, haha. Leert ons al aardig kennen. Aan het eind vd werkdag gelukkig nog wel iets kunnen doen, maar tjeeez wat een achterstand na 2 dagen. Bah.

Nog genoten van de wedstrijd(en) gisteren? Dat wordt weer afkicken straks hoor, als dit geen dagelijkse kost meer is...Straks hopelijk ook weer genieten! Zorgen dat het eten klaar is (kip tandoori). Mijn knul was gelukkig op tijd thuis en ze hadden gewonnen, lekker.

Wat lekker zeg, zo'n vers visje, heerlijk! Ik vind dat ook zo lekker ruiken, als er vis gerookt wordt. Jullie zijn dus nog wel even onder de pannen met verschillende sporten, tjee..Wanneer begint de zomervakantie bij jullie? De tijd vliegt echt he!

En niet alleen met sporten scarlet, er komen ook nog allerlei op het laatste moment kinderfeesjes. Zoonlief had vandaag een uitnodiging bij zich voor een feestje voor aankomende zaterdag. Beetje laat, maar goed, ik heb het kunnen regelen met mijn ouders. En zijn vader ingelicht dat hij toch niet komt het weekend ivm feestje en 2x voetballen. Hij heeft toegezegd zondag wel te komen kijken.

Morgen begint de avondvierdaagse en zaterdag loop ik de heuvelrugwandeltocht van 40 km, Ik hoop dat de weergoden ons een beetje gunstig gezind zijn.

Ik vind deze wedstrijd ook weer tegenvallen zeg..... Of verwacht ik gewoon te veel van sommige teams? dat kan natuurlijk ook.

Vandaag weer een gezin afgesloten. Een andere jongen is uitgeplaatst wegens wapen bezit en handel in xtc. Daar hoef ik dus ook niet meer heen. Zo gaat het hard, kom maar op met die nieuwe aanmeldingen.

Fijn scarlet, dat jullie uiteindelijk alles op z'n plek hebben. Morgen een inhaalslag maken qua werk dus.
Uit mijn hoofd krijgt zoonlief 6 juli vakantie. Iets in die trand in ieder geval. Dat schiet dus ook al weer op.

Loop jij ook mee met de avondvierdaagse Dolphine? Het weer is in elk geval goed en volgens mij zaterdag ook wel, als jij moet lopen? Hoop het voor je! Ik vond Engeland-Frankrijk ook zwaar tegenvallen hoor, had ook meer vuurwerk verwacht. Jammer.

Tja en dan morgen mis ik alles natuurlijk, pfffoeee! Maar heb wel zin in een dagje uit, alhoewel ik erg moe ben. Morgen ook weer erg vroeg op en een lange dag, maar wel heel gezellig hopelijk haha, dus vooruit dan maar weer..Het werken op deze werkplek is echt stukken onrustiger dan voorheen, het is maar goed dat de boel nog afgesloten gaat worden dmv hoge kasten, want echt íedereen die langs loopt maakt een praatje, of een opmerking oid en hoppa, je bent weer afgeleid en kan weer opnieuw beginnen. Buiten dat ook superdruk om die achterstand proberen in te lopen, bleh! Vanaf vrijdag weer een collega een week vakantie, dus het blijft ook nog wel even zo.

JIj gaat het nu juist wat rustiger krijgen? Het zal wel niet lang duren voor je een nieuw gezin krijgt..Hoe is het met je vader?

De weersverwachting is geloof ik wel redelijk voor morgen, ik hoop in elk geval dat het droog blijft, want dat zou wel een domper zijn..

Ik loop ook mee met de avondvierdaagse ja. De eerste 10 km zitten er op. Zoonlief loopt voor het eerst 10 km en hij heeft het super goed gedaan. Ben trots op hem!

Morgen hebben ze de routen ingekort ivm voetbal (we waren vandaag pas om 9 uur thuis). Maar dat betekend wel dat we donderdag meer moeten lopen.

Ik heb nu 3 nieuwe gezinnen op de rol staan. maar van de 1 heb ik geen telefoonnummer en bureau jeugdzorg ook niet, dus probeer nu via email aan gegevens te komen van het gezin. Een andere is hier in het dorp en kreeg ik casemanager van bureau jeugdzorg niet te pakken, dus donderdag opnieuw proberen, de derde ga ik volgende week voor bellen. Niet alles te gelijk opstarten. Ik riep dus weer iets te vroeg, haha.

Aan de ene kant natuurlijk wel gezellig scarlet zo veel aanspraak. Aan de andere kant werkt het niet echt door nee. Maar misschien voor de vrijdag als je alleen zit wel een voordeel? of dan ook niet?

Ik help je het hopen dat het droog blijft morgen. De voorspellingen zijn niet slecht. Veel plezier in ieder geval morgen en die vermoeidheid verdwijnt vast als sneeuw voor de zon als het gezellig is.
Nou scar, ik hoop dat jij nog lekker aan het genieten bent van je dagje uit, want dit voetbal mis je helemaal niks aan hoor. Die van Marwijk die gewoon niet durft te wisselen, 2-0 achter, bah, wat een baggerzooi. Er moet de 2e helft echt wat gebeuren anders kunnen we gewoon naar huis toe.

Wij waren wel op tijd terug van de avondvierdaagse. kwart over 8 thuis. vandaag 7,5 kilometer gelopen en gisteren 13, das toch wel een verschil.

Hmmmm hij gaat nu huntelaar begin 2e helft er in zetten. Zal het vroeg genoeg zijn? Ik hoop zo, maar ben er bang voor.

Nou, daar werden we met zijn allen niet vrolijk van he, gisteren..:( Ik heb nog een klein stukje gezien toen we bij mijn vriendin thuis waren, maar wat vond ik het slecht zeg..Idd, die van Marwijk heeft gewoon geen lef en blijft maar vasthouden aan dezelfde spelers, dat werkt gewoon niet!!

Ik denk echt dat ze Portugal niet kunnen verslaan (niet op deze manier) en dan verdienen ze het eigenlijk ook niet..Maar potverdikke, met de WK lukte het wél, hoe kan dat nou??

Een beetje jammerlijke afsluiter van een verder superdag. Het was echt zooooo heerlijk op Schiermonnikoog! Super weer hadden we, gewoon warm en ook nog verkleurd, heel veel gewandeld (arme voetjes), maar ook veel terrasjes, lekker buiten gegeten en gewoon een beetje vakantiegevoel, echt.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Gelukkig zeg, dat je wel gewoon de voetbal hebt kunnen zien. Maar vandaag dus extra lopen? Pff, afzien. Wel goed weer gelukkig. Toch ook weer een beetje training voor jou he! Jeetje zeg, 3 gezinnen weer aan het starten, haha, iets je vroeg was je ja!

Vandaag zijn de hoge kasten geplaatst en dat helpt geloof ik wel iets, maar vanmorgen was het zo'n chaos, echt heel vervelelend. Je hoort alles en iedereen zo goed op onze werkplek, dat staan ze op de gang maar het lijkt alsof ze aan je bureau staan te praten, heel irritant. Gelukkig stond manager wel open voor onze klachten en heeft toegezegd als het nu met de hoge kasten nog steeds zo chaotisch blijft, er dan gewoon verder gekeken moet worden naar een oplossing.

Maar eerlijk..ben nu MOE!! Ik merk het vooral aan mijn ogen, heel droog en een beetje branderig gevoel. Maar ja, wil natuurlijk vanavond ook voetbal kijken, dus echt vroeg wordt het weer niet..nou ja, nog 1 dagje en dan eindelijk uitslapen. Gisteren ook pas om 11.00 uur thuis, terwijl ik al rond 4.30 opgestaan was en vanmorgen was het ook weer 5.30..ik lijk wel gek..hahahaha. Ik ga even een wasje ophangen en dat is het alweer bijna tijd voor de volgende wedstrijd..

Zo, dag 3 zit er ook op. Lekker gelopen vandaag en eindelijk een beetje tempo erin. het was wel een race tegen de klok vandaag. Ik had om half 4 nog een afspraak in utrecht en om kwart over 5 moesten we de auto weer in voor de avondvierdaagse. Maar het is gelukt... Jouw arme voetjes scarlet...... Ik ga mijn voetjes gewoon nog meer kwellen en zaterdag gewoon nog 40 km wandelen. En nee ook zaterdag niet uitslapen maar om 7 uur aan de start. Morgen hoognodig in huis aan de slag. Nog even werken, cadeautje voor zoonlief en voor vaderdag kopen en alle andere normale klussen.

Ik heb me trouwens een spierpijn! En niet van het lopen maar van het sporten gisterenochtend. We hebben echt krachttraining gedaan. Heb spierpijn in buik, armen, rug, schouders.... brrrr. Het loopt niet echt soepel. Maar gelukkig loop je met je benen en daar heb ik geen last van.

Jij een leuke dag gehad gisteren. lekker hoor, is er weer 1 om te koesteren.

Ik hoop dat jullie je er uit komen op het werk. Want dit is verre van ideaal natuurlijk. Wel fijn dat de manager mee probeert te denken in ieder geval.

Pfoe, ben blij dat het woensdag niet zulk weer was zeg..wat een saaiheid (en nat). Ik heb ook spierpijn, maar dan wél van het lopen, haha. Ben dat ook totaal niet gewend natuurlijk...

Ook ik moet hoognodig in huis aan de slag, maar zit het nu alweer uit te stellen he, door eerst weer forum te doen, whoehaha. Heb al wel boodschappen gedaan en zit nu tegen de rest hier aan te hikken.

Het was vandaag al stukken fijner werken, met die kastenwand..Alhoewel, helemaal zuiver is het niet te meten natuurlijk, op vrijdag zijn er altijd zo weinig mensen...Maar toch, lekker gewerkt. Vandaag de laatste dag van de vierdaagse? Hoop voor jullie dat het weer nog wat opklaart, tenminste, als het bij jullie net zo is als hier he...

Kan geen uitvluchten meer verzinnen en ga toch maar aan de slag. haha. Ach, is ook wel weer fijn als het schoon en netjes is..Sterkte alvast, voor de wandeltocht morgen! (en vanavond natuurlijk)

Deel 1 van de missie is geslaagd. Avondvierdaagse droog volbracht! Weersvoorspellingen voor morgen worden steeds beter, dus ik blijf hoop houden.

Ik ben zo trots op die kanjer van me. 4x10 km zonder gemopper of een centje pin. Uit volle borst meezingen onderweg en niet 1 keer geklaagd over zere voeten. Medaille dubbel en dwars verdient en al het snoep wat hij heeft binnen gehaald ook. Wat is dat kind popi jopi zeg... zoveel als hij om zijn nek gehangen kreeg van klasgenoten Vriendjes en zijn vriendinnetje) woehaha. Natuurlijk waren opa en oma er ook om hem binnen te halen. Ik ook nog verwend door die ouders van de kids die de hele week meereden. Een bos bloemen en een doos chocola. Van mijn ouders ook nog een bos bloemen.

Ik had voor zoonlief een vishengel met wat zakjes snoep eraan. Aangezien hij momenteel zo met vissen bezig is leek die hengel me een leuk cadeau. Hij was er ook erg blij mee!

Ga zo even douchen en dan maar naar bed. Morgen al weer vroeg op voor het vervolg. De volgende 40 km.

Super gedaan van je mannetje Dolphine! En jij ook natuurlijk, haha. Maar hij heeft het niet van een vreemde he..Wat een leuk cadeau, een hengel! Heeft ie daar de concentratie voor, om te gaan zitten vissen? En allebei lekker verwend, leuk.

Jij bent alweer een poos onderweg, succes! Als het maar droog blijft, maar geloof het wel..

Hier gisteren toch braaf aan de gang geaan, ben nu met de was bezig en verder niets bijzonders. Morgen eindelijk, na weken, weer eens een thuishonkbalwedstrijd, dus lekker naar het veld.

En dan morgen verder natuurlijk de spanning voor de wedstrijden, bah. Het zou echt k*t zijn als duitsland niet wint, hoeven we niet eens meer te kijken naar Nederland (en hoeven ze eigenlijk niet eens te spelen..). Niet leuk dat het op deze manier nu moet gaan. Hij moet drastische veranderingen gaan doorvoeren, want anders wordt het niets.

Mijn knul kon een nieuwe mobiel uitkiezen en zit nu vol spanning te wachten op de post, haha. Voordeel voor mij is dat ik nu zijn mobiel krijg (Android), ik heb alleen een abbo zonder internet, dus heb daar niet zoveel aan, maar eindelijk dan wel een camera, dat vind ik wel fijn.

Ik ga aan de was, succes jij!

Whoehaha, kom er nu pas achter dat ik hierboven wel iets stom heb gezegd..De wedstrijden worden tegelijk gespeeld (wat natuurlijk ook logisch is, in dit geval), PFFFF!!!

Missie volbracht. 40 km gelopen en het ging lekker! Mijn maatje niet zo, die had steeds pijn. De sukkel dacht dat het niet nodig was om haar enkel uit voorzorg in te tapen. Dat ging natuurlijk mis. Zeker op die smalle bospaatjes heuvel op en heuvel af (heet niet voor niks heuvelrug wandeltocht).l Ik was wel een beetje pissed,. want dit is gewoon slechte voorbereiding en had ze kunnen voorzien. Nu moest ik steeds mijn tempo aan haar aanpassen of alleen verder. Uiteindelijk hebben we het gehaald, maar ik had nog wel een rondje van 10 km gekund.

Zoonlief heeft een leuk feestje gehad. Mooi graffiti schilderij mee naar huis met zijn naam. Hij zit nu even te relaxen achter de playstation.

Morgen weer een hele dag op het voetbalveld. Hij heeft top toernooi met de nieuwe E1.

Vanavond helemaal niks meer!

Super Dolphine, ook helemaal lekker goed volbracht. Dat is niet fijn, als je je tempo steeds moet aanpassen. Dat is dan weer het nadeel van een loopmaatje he, als het niet helemaal gelijk op gaat. Eigenwijs ook zeg. Doet ze vast niet nog een x! (niet tapen, bedoel ik)

Heb je de rest van de avond languit op de bank doorgebracht?

Je knul een leuk feestje gehad, fijn. En vandaag dus weer de hele dag op het voetbalveld, haha, je bent er maar druk mee als ouder! Hier ging het honkbalfeestje helaas niet door, de tegenstander is niet opgekomen. Belachelijk, is de 2e x dat dit team dit flikt (niet 2e x bij ons), maar ben toch benieuwd of dat consequenties heeft. Nog gekker: er kwamen wel 2 man van dat team (wat uit Groningen komt) om te zeggen dat de rest niet kwam..eh..huh??

Hele vreemde gang van zaken. In plaats daarvan hebben ze dus maar getraind. Gelukkig had mijn knul het me op tijd gesms't, dus hoefde niet te gaan. Jammer hoor, had wel zin in een leuke wedstrijd.

L. kwam ook nog langs, is net weg. Had m al een tijd niet gezien dus hij had weer veel te vertellen, haha. Hij is ervan overtuigd dat het vanavond met Nederland allemaal wel gaat lukken, pff, heeft er meer vertrouwen in dan ik! Ik denk echt dat het de laatste wedstrijd is en dat ze kunnen inpakken. Jammer maar helaas. Heb de strijk al weggewerkt en nu lekker relaxen. Mijn knul is aan de studie, heeft woensdag een very important toets. Succes voor vanaaf!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven