Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Was weer een bewogen dagje vandaag. Ze moesten echt wel tegen goede, bekende amateurclubs. oa elinkwijk en top oss. Maar de poulewedstrijden hebben ze allemaal gewonnen. 1e geworden in de poule dus. kruisfinale verloren en uiteindelijk strijd om 3e en 4e plek ook verloren. Maar ze hebben gestreden. ze hebben maar 10 spelers en spelen met 9 man in het veld, 1 wissel dus en dat heeft ze toch opgebroken, gesloopt waren ze.

Daarna nog even een flesje wiskey gebracht bij mijn vader en daar gegeten en nu lekker thuis, klaar voor voetbal. Ik zeg er niet al te veel over, we zullen wel zien.

Jammer dat een team niet op komt dagen. Dan heeft jullie club toch gewoon de winstpunten lijkt me?

Mijn loopmaatje smsde nog dat zo ook nog een blaar heeft, tssss ze liep wel erg slecht hoor gisteren. Morgen heeft ze sporttest voor politie, ik ben heel beneiuwd of ze dat gaat redden met dat gepiep.

Nou, het is toch heel anders kijken nu he..

Ik had gisteren echt nog even hoop, toen ze zo goed begonnen, maar wat stortte het al snel in zeg..Het mocht gewoon allemaal niet baten. Ben wel heel benieuwd wat er nu gebeuren gaat en of v. Marwijk blijft..Als je al die kleine dingetjes hoort, lijkt het er toch haast op dat er binnen de spelersgroep toch wel wat speelde, wat het dan ook is, maar of we daar ooit het ware van zullen weten? Wordt ongetwijfeld vervolgd.

Hoe ging het vandaag met je mannetje, na zo'n slopende zondag? Was hij er weer helemaal klaar voor, voor school? Nog last gehad van het slechte weer, trouwens? Ik was erg blij dat ik toen al op kantoor was, het ging even behoorlijk tekeer.

Bij honkbal is het heel vreemd met dat niet opkomen. De club die niet opkomt krijgt een geldboete en 2 punten in mindering. That's it eigenlijk.De tegenstander krijgt dan niet automatisch de win en de wedstrijd moet opnieuw ingepland worden. Belachelijk dus eigenlijk, want betekent ook weer een extra wedstrijddag, die ingepland gaat worden terwijl ze anders vrij zouden zijn. Ik vind het ook heel raar dat dat zomaar kan en dat het zo zou moeten zijn dat wanneer een club zoiets 2x flikt gewoon uit de competitie gehaald moet worden. Zou nog kunnen dat ze zich zelf terugtrekken, want wat is hier nou voor lol aan voor die club en dat zou gunstig zijn, want dan telt de uitslag van die gespeelde wedstrijd niet (was een verlies). Afwachten nu dus maar, wat er gaat gebeuren. Ik geloof wel dat onze coach het wel richting uit de competitie halen wil sturen, maar of dat kan..

De kop is weer lekker van de week, druk op het werk met weer een collega op vakantie. Ik ben erg blij dat ik straks 1 vd eersten ben die zomervakantie heeft, want daarna wordt het een gekkenhuis denk ik, ben ik tenminste uitgerust als ik me daar in moet storten! (en daarna gelijk weer rijp voor nog een vakantie, ben ik bang..whoehaha).

Ik ga toch maar een beetje voetbal kijken, denk ik..Kroatie-Spanje. Hoop dat ze het niet op een akkoordje gooien met zijn tweeën, maar zal het erg verdacht vinden als het 2-2 of 3-3, 4-4 etc gaat worden....(wie niet!)

Nog steeds 0-0 daar scarlet, dus een akkoordje zit er niet in gelukkig. Of er moeten nog hele rare dingen gaan gebeuren.

Hier wel last van noodweer vanmorgen, juist toen zoonlief naar school moest. Dramatisch was het. Ik heb hem maar even met de auto gebracht, anders was hij op de fiets gegaan, das wel een beetje zielig.

Vanmorgen was hij om kwart over 7 wakker, heel netjes dus. Geen problemen verder met niet naar school willen ofzo, dus ik geloof dat hij er klaar voor was.

Heel raar zeg bij honkbal. Bij voetbal krijg je gewoon 3 punten als de tegenstander niet komt opdagen. En terecht.....

Spanje had het niet makkelijk he, gisteren. Tjonge, wat een late goal..Had het best spectaculair gevonden wanneer Kroatie was doorgegeven, ipv Italie..jammer eigenlijk, haha.

Vanavond hopelijk ook een mooie wedstrijd, kan best nog allerlei kanten op geloof ik? Dat is het leukst nu. (tjsa., je moet toch iets, zonder Nederland). Best jammer dat er om 18.00 uur niet ook een wedstrijk, vond het wel lekker zo onder het eten voetbal kijken. Mijn knul is echt superverkouden, zijn neus blijft lopen en zijn ogen tranen van het licht. Zielig! Helaas heeft ie morgen (op zijn vrije dag) die belangrijke toets, die hij niet kan en mag missen, gelukkig hoeft ie alleen daarvoor naar school. Volgende week een soort van toetsweek, dus hij is erg blij..haha, not dus. Dat wordt behoorlijk leren komende dagen. En dan is het natuurlijk best heel vervelend als je je niet helemaal fit voelt. Net de nagels van het konijn geknipt, ziet er ook weer prima uit en zo is het alweer zoetjesaan etenstijd. Gekruide aardappelpartjes, appelmoes en schnitzel..haha, hoezo makkelijk??

Hier was het weer haasten vandaag. Zoonlief moest om half 7 present zijn voor 4x4 toernooi. Vroeg eten dus. Ik was pas om 5 uur thuis, heb hem opgehaald bij zijn vriendje, want ze hadden studiemiddag vanmiddag, dus gelukkig kon hij mee. Toen nog snel eten koken en de deur weer uit. Hier was het andijviestampot met spekjes en een gehaktbal. Na het voetbal een ijsje gegeten, zoonlief onder de docuhe en naar bed. Nu languit op de bank, maar de afwas staat er nog........

Vanmiddag een lunch gehad bij la place, omdat onze stagiaire afscheid nam. Ze had vandaag ook haar eindgesprek en heeft de stage afgerond met een 7,5. Keurig dus.

Vervelend voor je knul dat hij net nu zo verkouden is. Maar ja wat moet dat moet he.....

Vandaag is er een info avond op school over de nieuwe groepsindeling. Daar kon ik niet heen, maar als het goed is krijg ik het morgen over de mail. Er is 1 juf waar hij liever niet bij wil... Zul je net zien, hahaha... nee dat hoop ik niet voor hem.

Ik vandaag weer een eindgesprek gehad. Ga daar 3 juli nog wel even afscheid nemen, want er zaten nu zo veel mensen (gezinsvoogd van bureau jeugdzorg en 2 nieuwe hulpverleners van de organisatie die haar verder gaan begeleiden). Dat was een beetje raar afscheid nemen, dus daar ga ik nog een keer voor terug. Ben toch ruim 1,5 in dat gezin geweest, toen dat meisje nog op de leefgroep woonde.

Morgen de auto voor een beurt, daarna met zoonlief naar de kinderarts voor medicatie controle. 's middags studeren voor donderdag en zo kom ik de dag wel weer door.

En hoe was het bij de kinderarts Dolphine?

Alles in orde qua medicatie of moet er nog iets aangepast worden? Wat een gehaast weer voor jullie zeg, gisteren. Zoveel toernooien ook, gelukkig krijg je vent er geen genoeg van! Weet je al meer over het nieuwe schooljaar en valt het allemaal mee?

Is dat diezelfde stagiaire die jullie nog niet zo lang geleden hadden aangenomen? Was dat een heel korte stage? Lekker zeg, een lunch bij la Place, lekker eten daar.

Geen voetbal vanavond, is gewoon weer even wennen! Wat een gedoe weer gisteren he, met dat doelpunt wat niet werd toegekend..Vlgs mij ook zuiver over de lijn hoor en dan was de wedstrijd misschien wel heel anders verlopen. Had dat echt wel gaaf gevonden, jammer hoor. Ik denk eigenlijk niet dat er nog echt grote verrassingen gaan komen, maar wie weet.

Mijn knul heeft een goed gevoel over de toets, hoop zo dat dat terecht is, anders is het wel een heel erge domper.

Morgen heb jij dus weer een studiedag? En alweer een gezin afgesloten..gaat goed! Hoe gaat dat eigenlijk? Beslis jij zelf of iets afgesloten kan worden of beslist een team dat, of...?

Vanmiddag hier in huis een beetje aan de gang geweest, ook konijnenhok verschoont. kippensoep gemaakt, lekker.

Nu lekker relaxen..Warm in huis trouwens. Ik ben benieuwd of het morgenavond echt zulk slecht weer gaat worden zoals ze zeggen..

Nee scarlet dat is niet dezelfde stagiaire. Die we hebben aangenomen komt pas in september, begin volgend schooljaar. Deze heeft ook een jaar bij ons stage gelopen. Dat moet jij toch weten dat een stage vaak een jaar is??

Zoonlief is weer goedgekeurd, Wel gesproken over die vreselijk dwarse buien die hij gehad heeft, maar die nu weer minder zijn. Als het weer zo erg is kan ik telefonisch consult aanvragen en samen kijken of het een medicatiekwestie is of dat hij toch nog iets anders nodig heeft (therapie oid).

Hij was niet bijster enthousiast over zijn juffen van komend schooljaar. Oud en streng, woehahaha. Nou ja we zullen wel zien wat het wordt. Is in ieder geval niet die juf die hij echt niet wilde.

Ik beslis helemaal niks scarlet, Wij werken op indicatie van bureau jeugdzorg en een indicatie wordt afgegeven voor een jaar. Als de indicatie is afgelopen moet de hulpverlening stoppen (centenkwestie enzo). Je mag natuurlijk wel eerder afsluiten maar altijd in overleg met bureau jeugdzorg, die zijn eindverantwoordelijk.

Hmmm mijn knul ging nog even voetballen en moet om 8 uur thuis zijn, maar hij is er nog niet. Toch maar gaan halen straks.......

Eh...nou Dolphine, mijn knul heeft 6 maanden stage gelopen en wij hebben ook wel stagiaires gehad voor 3 maanden..Dus dat zal dan waarschijnlijk wel aan het soort opleiding/branche liggen.

Oude en strenge juffen dus voor je mannetje..hihi..hopelijk valt het mee! Gelukkig alles goed bij de arts en ook wel fijn dat je nu weer een soort van houvast hebt voor als hij weer een periode dwarser is. Heb je m nog moeten halen?

Mijn knul baalt als een stekker (en ik erbij): heeft een dikke onvoldoende voor de toets (4,4) en hij begrijpt echt niet hoe dat kan. Was er echt van overtuigd dat ie een goed cijfer had. Het was een toets van vorig jaar, die ze nu mochten herhalen om het cijfer op te krikken (wat ie ook nodg had) en iedereen die hem heeft overgaan had een onvoldoende. Klas 1, die nu de toets voor het eerst maakte, daarvan hadden er 2 een voldoende. (betrof ook nog een vak waar hij het hele jaar geen les in heeft gehad). Gelukkig blijft dat 1e cijfer, van vorig jaar (5,5) staan, maar hij had juist een hoger cijfer nodig om te rest dus op te krikken. Nu mag het volgende week nogmaals worden herkanst, maar hij ziet het niet meer zo zitten, wat wel begrijpelijk is ergens, vraagt zich af wat er hij er nog aan kan doen. Wat een drama zeg..En als het nu aan hem lag, dat ie er niet genoeg aan gedaan had, maar hij heeft echt goed geleerd, ruim van te voren begonnen etc. Pfff, wat kun je nog meer doen?? Het zou natuurlijk niet het einde vd wereld zijn als ie wel blijft zitten, maar jeetje...Er staat hem een leuke week te wachten, vol met rechts-toetsen met giga veel leerstof. Balen ook, dat het allemaal meerkeuze is. Zou voor mij juist een feestje zijn, maar voor hem is het drama, ligt m niet.

Arme knul!

Trainen voor vanavond is met het oog op de weerverwachting afgelast, is hij nu wel blij om, want hij is helemaal van slag door die rottoets. Sneu hoor. Misschien toch es contact opnemen met school (jammer genoeg is die lerares ook nog zijn mentor), hoe dit kan, dat iedereen zo slecht scoort. Maar ja, het "kind" is volwassen he...wat een giller!

Tja scarlet, ik ben er eerlijk gezegd wel voor om hem het zelf te laten oplossen door in gesprek te gaan op school. Natuurlijk kun je hem wel ondersteunen en voorbereiden wat verstandig is om te zeggen. maar misschien kan hij meerdere klasgenoten bij elkaar trommelen en kunnen ze samen in gesprek gaan. Ik snap dat je als moeder zijnde het voor hem op wil nemen, maar ze moeten op deze leeftijd toch leren zelf hun problemen op te lossen. Zou een beetje gek zijn als je moeder steeds belt als er iets niet loopt....

Ik heb weer een intensieve trainingsdag achter de rug. Pfff had er gewoon hoofdpijn van. ben het natuurlijk ook niet gewend om een hele dag stil te zitten en te luisteren en het is nog pittige kost ook. Volgende week laatste dag alweer, dat dan weer wel.

Zoonlief kwam gisteren om kwart over 8 aankakken, net voordat ik hem wilde gaan halen. Als consequentie vanavond niet naar buiten. Gisteren eerst wat protest natuurlijk, maar vandaag niet meer over gehoord, dus hij heeft het geaccepteerd.

Vind ik ook hoor Dolphine, dat hij het zelf moet oplossen.

Hij gaat nu eerst de toetsbespreking afwachten. Ik vind het wel een beetje "eng" dat hij zo'n verkeerd beeld heeft van iets wat hij heeft gedaan, maar het zou natuurlijk ook best nog kunnen dat er iets heel anders aan de hand is, zoals misschien bijv. verkeerd genummerd of weet ik veel? Blijf het raar vinden dat je er zo naast kunt zitten als je zelf het gevoel hebt het goed te hebben gedaan..of hij heeft gewoon écht geen idee :( En dat stemt niet hoopvol natuurlijk..Komende week heeft ie ook een gesprek met de mentor over de cijfers (heeft iedereen), dus neem aan dat hij dan ook wel hoort hoe of wat qua overgaan etc. Brrr, bah. Hij heeft dan wel het geluk in de "gewone vakken" (nederlands, engels, rekenen etc.) er goed voor te staan, maar ja, beetje gek natuurlijk dat wanneer je een juridische opleiding volgt, je de rechtsvakken onvoldoende hebt..

Vervelende berichten van naaste collega: had een week vakantie en zou maandag weer beginnen, smste ze vandaag of ik het nr van de baas had, dat doorgegeven en gelijk gevraagd of er narigheid was, bleek dat ze in het UMCG zat met haar zoon, die last had van netvliesloslating en wachttten op operatie. Gatverdamme zeg. Die knul is een jaar of 25, hartstikke jong nog en dan zoiets. Vandaag ook mijn functioneringsgesprek gehad. Helemaal niets over competenties of wat dan ook (wat toch het stokpaardje was, remember) Nu vind ik dat niet zo erg, was en ben daar niet zo mee bezig, zoals je weet, maar wel weer veel over het verschil in niveau tussen de collega's. Hij wil toch dat het dichter bij elkaar komt en dat wanneer dat niet mogelijk blijkt om wat dan ook, dat dan ook duidelijk moet zijn en het aangepakt kan worden. Ik snap wel hoe hij dat bedoelt, het is natuurlijk ook te gek dat wij allemaal dezelfde schaal hebben, hetzelfde werk horen te kunnen/doen er een aantal om wat voor reden dan ook gewoon niet alle taken oppakken. Is ook uit eigenbelang, omdat wij weten/denken dat wanneer wij het niet doen, het niet goed gaat en er dus alleen maar ellende van komt, maar het is natuurlijk een idiote situatie. Wij werken ons rot en een aantal doet amper iets. Hij wil dat duidelijker in beeld hebben (weet wel dat wij juist altijd hard werken) en toch ook die personen op werk zetten waarvan wij eigenlijk denken dat ze het niet kunnen behappen. Best eng, maar moet het loslaten, anders wordt de weinige inzet van die personen verdoezelt door het harde werken van ons. Puntje wat mij een beetje blijft bezighouden is, is dat hij zei dat in mijn rol in de groep niet moest onderschatten. Hij legde uit dat ik, omdat ik nogal een persoonlijkheidheid schijn te zijn (klinkt zo raar en zie dat eigenlijk niet zo), mijn mening en hoe ik over iets denk heel makkelijk en snel wordt overgenomen door de rest. Vlgs hem komt dat ook omdat ze een hoge dunk van mij hebben (een beetje zoiets als als ik dat zeg, dan is dat zo), maar dat ik daar ook wel voorzichtig mee moest zijn. En dat het vaak zo is dat wanneer mijn ene collega en ik iets vinden of een mening hebben over iets (hij vindt ons de sterken vd groep) het uiteindelijk vaak ook op die manier gebeurd. Dat een ander dan dus niet veel in te brengen heeft. Zo zie ik mezelf helemaal niet.

Ik vind mezelf juist helemaal niet een haantje de voorste en dat wat ik graag wil, dat dat ook perse zo gebeuren moet. Gelukkig zei hij er wel bij dat iedereen ook voor zichzelf moet opkomen etc., maar er is dus toch over gesproken lijkt mij, door iemand anders (of meerderen misschien zelfs). Ik weet wel dat wij vaak geen blad voor de mond nemen en dat wanneer hij aan de groep vraagt hoe wij over iets denken, het merendeel gewoon zijn mond houdt en het altijd dezelfden zijn (wij dus) die wél iets zeggen. Tja, dan is het ook aan iedereen zelf te danken (denk ik dan..) Maar zal toch proberen er rekening mee te houden.

Nah ja, dat hebben we ook weer gehad!

Het heeft hier gisteren nog behoorlijk geregend en geonweerd, maar niet heel lang. Die verrekte zomer lijkt nog wel heel ver weg he...

Scarlet, ik denk dat het ook positief bedoeld is wat er gezegd is. Zo wordt vanzelf duidelijk welke mensen hun werk dus niet goed uitvoeren en kunnen ze daar op aangesproken worden. Is dus niet jouw verantwoordelijkheid. Ik herken dat wel, neem ook dingen op me omdat ze anders blijven liggen. maar ik heb al veel meer geleerd dat een ieder zijn verantwoordelijkheid moet nemen, dan krijgen ze vanzelf een probleem. En dat altijd dezelfde mensen hun mond open doen, ook zo herkenbaar.... zucht..... Volgens mij is het overal hetzelfde. Ik kies er tegenwoordig bewust voor om mijn mond maar eens te houden en af te wachten wat er gebeurt. Mijn leidinggevende kent mij zo goed, die weet wel hoe ik over bepaalde dingen denk.

Ik ben in augustus weer aan de beurt voor mijn competentiegesprek. heb er even snel naar gekeken en denk dat ik in vergelijking tot vorig jaar wel stappen gezet heb. met name op het gebied van opleidingen volgen.... Op werk uitvoering scoorde ik al het hoogste en dat is niet veranderd neem ik aan.

Morgen weer een fijne lange dag op het sportveld voor de boeg. Eerst natuurlijk weer 4x4 toernooi, en 's middags schoolhockey. Daarna breng ik zoonlief naar zijn vader. ga ik morgeavond gezellig wat drinken met een vriend, die vliegt zondag naar noorwegen voor zijn werk, dus even gezellig een drankje vooraf doen.

Is je sportdag al achter de rug Dolphine? Pff, fijn weer, zo'n dag! Ach, je raakt er natuurlijk wel aan gewend op deze manier, hihi.

Gezellig er vanavond even uit, da's leuk.

Ik heb op zich ook geen naar gevoel aan het geprek overgehouden hoor en ik begrijp ook wel dat het voor het management ook lastig is om hard te maken dat er onderling zo'n verschil is als het toch steeds door onszelf wordt opgelost. In feite snijden we dan ons zelf in de vingers, nu straks al als de zomervakanties beginnen en mijn collega en ik tegelijk weg zijn (2 van de 3 sterksten, vlgs hem) en straks als een collegaatje zwangerschapsverlof heeft. Er komt geen vervanging want er zijn genoeg mensen, alleen is de werkdruk niet evenredig verdeelt..Dus het moet ook gewoon en eigenlijk wel heel goed.

Nog even contact gehad met collegaatje over haar zoon, hij is geopereerd en gelukkig ook weer thuis, nu afwachten hoe het gaat verlopen. Ze hebben geen uitspraak gedaan over hoe zijn zicht zal worden, of dat weer helemaal terugkomt. Het is trouwens gebeurd tijdens beach soccer, heeft een bal keihard op zijn oog gekregen en bleek later dus, toen hij klachten bleef houden, dat er scheurtjes in het netvlies zaten en het netvlies aan het loslaten was. Vandaar de doorverwijzing naar Groningen. Omdat hij maandag een intake gesprek heeft ergens en nu niet mag en kan autorijden oid, komt ze maandag wrs niet, maar daarna wel weer. Brr, sport is echt niet altijd gezond! Ik ben vreselijk lui/moe vandaag, bah, niks an. Wel een was gedraaid en opgehangen, maar er komt verder niet veel uit mijn handen zeg.

Ik wil wel met je ruilen vandaag scarlet. Lange dag op het sportveld gehad. Gelukkig was het weer oke. Ik moest wel lachen om dat ventje van me met zijn hockeystick. Er deden verder alleen maar kinderen mee die op hockey zitten en hij als enige niet. Maar hij was wel topscoorder met 5 doelpunten. Ach ja hockey of voetbal, vrij lopen is vrij lopen...

Vanmorgen een sms van mijn vriendin. Haar zoontje blijkt pdd-nos/ autisme te hebben (verbaasd me niks). En haar vriendje heeft het gisteren uitgemaakt. (verbaas me ook niks, ze hadden pas een paar maanden wat, vlak na haar scheiding, en het ging veel te snel, haar zoontje was al helemaal aan hem gewend). Tsss.... helemaal stuk is ze er van. Ik kan daar niet zo veel mee. Ben meer van het doorgaan.

Oh visite is er, morgen verder.

Vandaag misschien wel een beetje een luierdagje voor je Dolphine? Qua weer hoef je er in elk geval niet op uit te gaan, pfffff, wat prut zeg..

Vanmorgen hier weer voor niets vroeg opgestaan..Mijn knul moest uit naar Leek in Groningen, terwijl het toen hier al regende en buienradar alleen maar nog slechter weer voorspelde. Ondanks dat coach van onze club 3x had geïnformeerd of het wel zin had dat ze die kant opgingen, kregen ze pas toen ze al bijna halverwege waren bericht dat ze weer konden omkeren. Bah. Weer een wedstrijd die ingehaald moet worden en iedereen de pest in natuurlijk. Heeft ie in elk geval genoeg tijd om te leren..

Haha, dat ventje van je is gewoon goed in alle sport! Hij moet maar sportleraar worden ofzoiets.. :D

Da's wel even schrikken en slikken voor je vriendin..Voor haar 2x slecht nieuws tegelijk, misschien dat ze daarom zo overstuur is? Maar ze zal toch al wel een vermoeden moeten hebben over haar zoontje, kan toch niet uit de lucht komen vallen, die diagnose..

Heb je een gezellig avond gehad gisteren?

Wassen hoef ik niet te doen, kan toch niet drogen nu (nu mis ik mijn droger écht!), gewoon maar een beetje genieten van de zondag dus..

Ik heb een zeer relaxte zondag scarlet. Ben net onder de douche uit en ben de bank nog niet af geweest. Mijn vriendin is er zeer goed in om zichzelf naar beneden te lullen en zat gisteren in de kroeg te janken.... grrrr daar kan ik zo slecht tegen. Tegenslag oke, maar jezelf zo naar beneden halen.... nee. Ze zegt dan dat ze een waardeloze moeder is en dat ze lelijk is etc, etc, echt heel deprimerend.

Dat haar zoontje die diagnose kreeg is zeker geen verrassing, kind wordt tenslotte niet voor niks onderzocht, maar voor haar stort dan gelijk de hele wereld in ipv dat ze probeert het beste er van te maken,. Wat ik nog het ergste vind is dat ze die nieuwe vriend, die het nu uitgemaakt heeft, ook al gelijk aan dat knulletje heeft voorgsteld en dat die helemaal gek met hem was en nu valt dat voor hem dus ook weg. Dat zou ik dus nooit doen op die manier.

Ik had gisteren visite van een oude vlam van me. 2 weken geleden weer tegengekomen in de kroeg en die kwam een bakkie doen. Hij ging ook mee de kroeg in en ik moet zeggen dat het erg gezellig werd.... Hij zit nu in het vliegtuig naar noorwegen voor zijn werk en komt zaterdag weer thuis. maar dammed..... ik vind hem toch nog wel erg leuk merk ik. Weet alleen absoluut niet of dit meer kan worden. Het was toendertijd ook zo wel/ niet... hmmm ingewikkeld die gevoelens opeens. Ga me er maar niet al te druk om maken en maar zien hoe het loopt, dat lijkt me het beste.

Balen scarlet van die wedstrijd, zeker als je al zo'n eind onderweg bent. en voor niks vroeg uit de veren, blehhh

Zoonlief wil trouwens nog steeds naar de sportklas als hij naar de middelbare school moet, dat roept ie al jaren, dus wie weet.

Ok, ff voor de duidelijkheid...(hihi): het werd erg gezellig...en nu zit ie in het vliegtuig naar Noorwegen.

duszzz...was ie in de tussentijd (en tijdens) dat het erg gezellig werd bij jou? Oftewel: is ie gebleven afgelopen nacht?

Hahaha, nieuwsgierig!! Is het een vlam uit "mijn tijd" (bedoel of je iets met hem had toen ik je al kende).

Jeetje , dat je vriendin zichzelf dan zo naar beneden haalt, wat zonde van de energie..Dan moet ze sowieso al erg onzeker zijn, door de schuld van alles steeds bij zichzelf te zoeken.

Hier ook nog steeds een erg luie zondag hoor, heb leker sukadelapjes opstaan en verder is het vooral beetje computeren, beetje lezen..heerlijk!

ja scarlet, volgens mij kende ik jou toen ook al. Heb het wel eens over C gehad toch? (krijg net een sms uit noorwegen dat het prachtig weer is daar, grrrrr)

En hij is hier gebleven, was niet helemaal de bedoeling want hij moest alles nog inpakken voor een week, was dus haasten voor hem vanmorgen.

Lekker hè zo'n zondag helemaal niks doen.... Ik heb wielrennen maar opstaan.

Ja, volgens mij weet ik wie je bedoelt..Leuk hoor, dat er toch nog wel iets (wat dan ook) zit.

Pff, gevoelens kunnen zó ingewikkeld zijn of alles ineens zo ingewikkeld laten lijken..Het zou het meest relaxed zijn als je inderdaad gewoon alles op zijn beloop zou laten en gewoon maar zien wat er gebeurt. Vlgs mij kun jij dat over het algemeen vrij goed, toch? Ik ben meestal degene die totaal de kluts kwijtraakt, whoehaha! Ik had ook wielrennen opstaan, volgende week begint de Tour weer..Ik raak er toch altijd weer door geboeid en zet m er toch steeds op als ik dan thuis ben. Bij vlagen nog steeds erg pokkeweer hier. Hoop toch dat het nog es echt zomer gaat worden binnenkort hoor!

Hier ook de hele dag pokkeweer gehad. Nu is het droog, maar ja daar hebben we niet zo veel meer aan nu. Zoonlief is ook weer thuis. Zijn vader kwam hem brengen. Hij heeft ook gelijk even het draad aan zijn vishengel gezet, hihi want ik ben daar natuurlijk nogal lomp in.

Ze waren vanmiddag nog even wezen vissen maar door het slechte weer ook snel weer thuis.

England-Italie nu, belooft een mooie pot te worden. Ik verwacht er veel van maar ik ben bang dat england het niet gaat redden. (die gun ik het dan toch meer dan italie).

Oh ja de tour probeer ik ook altijd wel wat van mee te pakken, Gelukkig begint het vaak eind van de middag dus kan meestal de finisch wel zien, hihi en dat is toch het belangrijkst.

Zoonlief kwam met een natte schoen thuis en heeft morgen sportdag, niet handig dus!

Bwaaah, geen voetbal vandaag!! Wat moeten we nou??? haha!

Jammer he, dat Italie nu door is door die rotpenaltys..Ik had het ook Engeland meer gegund.. Maar denk toch dat ze niet tegen Duitsland op kunnen hoor (maar wie weet wat er dan weer gebeurt). Finale Spanje-Duitsland en dat Spanje dan maar weer wint..haha, dat lijkt me wel wat.

De leerweek van mijn knul is begonnen, hij baalt, minimaal 2 toetsen per dag maar wel gewoon les, dus niet heel veel tijd om te leren. Maar zien hoe het gaat..Morgen heeft hij gesprek met mentor, hij vindt het erg spannend. Ik trouwens ook :(

Ik had het verslag van mijn functioneringsgesprek al en dat was eigenlijk gewoon positief. Gek toch, dat beetje umheimliche gevoel wat ik na het gesprek had, dat had ik helemaal niet toen ik het verslag las. Ik kan gewoon niet communiceren met hem, maar dat hebben meer collega's, dus dat zou dan misschien wel een verbeterpuntje voor hem zijn?? Er stond ook in dat ik in ruime mate beschik over de competenties die nodig zijn (en je weet, mezelf verbeteren daar ben ik totaal niet mee bezig..haha) en dat er eigenlijk geen afspraken zijn gemaakt voor het volgende gesprek. Op dezelfde voet doorgaan, daar komt het op neer. Ook weer klaar!

Woehaha scarlet, dus in feite heb je je druk gemaakt om niks terwijl je dat ook eigenlijk wel wist? Wat ingewikkeld zeg.

Succes voor je knul, nog even ploeteren en dan is de vakantie in zicht voor hem.

Mijn knul heeft een leuke sportdag (ochtend) gehad. Werd gegeven door leerlingen van de VMBO school hier. Ze hebben gehonktbalt, gevoetbalt en gejudoed (of hoe schrijf je dat?).

Met name honkbal en voetbal (uireraard) vond hij erg leuk.

Ik heb me vandaag weer een slag in de ronte gewerkt (en gereden). Had vanaf 13:00 uur 3 huisbezoeken en vanmorgen een afspraak op de Glind (onze fusiepartner in Barneveld). lekker druk dagje dus.

Hahaha, ja, ik maak het leven er voor mezelf soms niet makkelijker op...LOL

En mijn knul heeft dat (helaas) ook, ik word soms zo moe van m, maar het is ook zoooo herkenbaar!

Leuk zeg, die sportdag. Was het nog een beetje droog? Hier wel een paar felle buien geweest..Jij ook weer lekker druk geweest, vanavond gestrekt op de bank?

Wat een lekker weertje is het nog geworden zeg! Ik las dat jij weer op het voetbalveld moest zijn Dolphine, daar zal het wel lekker zijn geweest? Heb nog een was buiten gehangen vanavond, fijn.

Drukke dag met een aantal overleggen achter de rug, maar gelukkig wel constructief, zoals dat dan met een mooi woord heet, haha. We kregen nog een compliment vd manager, dat we ondanks verhoogde instroom toch de zaken op tijd afhandelden (we hebben 8 weken vanaf datum poststempel tot verzenden beslissing en daar tussenin moet alles gebeuren, toetsen reintegratieverslag, de keuring, info opvragen indien nodig etc.) Dat lijkt heel lang, maar als je nagaat dat het een paar jaar geleden nog 12 weken was en nu dus onder druk van de politiek 8, kun je wel nagaan hoe strak alles gepland moet worden. Maar wij doen het dus op het moment heel goed met z'n allen en dat is uiteraard ook wel es fijn om te horen!

Vanavond weer op het voetbalveld gestaan ja. Heerlijk weer, maar wel weer een gehaast. Nu alleen zondag nog...... En oh ja donderdag, die bijeenkomst met de nieuwe E1 en coaches enzo. Dan horen wanneer ze komend seizoen moeten trainen en wat de verwachtingen van de boys zijn.

Ik had vandaag een intensieve dag. Vanmorgen een afstemming van een nieuwe zaak, is sprake van huiselijk geweld, dus heftig. Vanmiddag zorgaanbiedersmarkt in het nieuwe provinciehuis in utrecht. Dan mogen alle zorgaanbieders in de provincie hun aanbod presenteren aan andere aanbieders, bureau jeugdzorg en centrum voor jeugd en gezin. Is best intensief zo'n middag want je staat als het ware je product te verkopen tussen allerlei concurenten.

Dit was tot 5 uur en mijn knul moest om half 7 al weer present zijn, dus snel naar huis, koken, eten en weer weg.

Morgen een dagje vrij. Als het weer een beetje meezit toch maar eens de ramen een goede beurt geven, is hoognodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven