Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

En heb je de ramen nog gelapt Dolphine? Ik vond het behoorlijk klef weer vandaag en dat zal morgen alleen maar erger zijn, denk ik..

Wat een gehaast was dat weer voor je gisteren, maar het eind is (tenminste voor even..) in zicht begrijp ik? Hehe! Morgen toch wel een beetje een gunstige tijd hoop ik, dat gesprek met de coaches etc.? Zou toch zonde zijn als het onder de voetbal was zeg..Ik hoop dat het beide een beetje leuke wedstrijden zijn.

Klinkt zwaar, je nieuwe zaak. Betekent dat dan ook huiselijk geweld tegen de kinderen?

Vandaag ook een beetje in huis aan de gang geweest en paar wassen gedraaid. In de vakantie moet ik echt weer aan het verven zeg..Ik ga maar beginnen met de kozijnen en de deuren (woonkamer) en daarna plafond en muren. Misschien moet ik es iets van renovatieverf er onder doen, al die aanslag van de kaarsen..heb het idee dat het er gewoon dwars doorheen komt nu. Maar zal wel behoorlijk prijzig zijn, die verf..bah. Voor de keuken heb ik een kleine hoop dat L, dat aan gaat pakken. Hij wil het wel in elk geval, maar ja, dat kennen we...We hebben wel ongeveer gelijk vakantie, dus dat zou wel handig zijn.

Maar heb eigenlijk helemaal geen geld om zoveel te klussen, kalmpjes an dus. Vandaag even gechecked, maar als het goed is (en het is goed, haha) zijn we over minder dan een jaar van de schuld af. Wow, wat zal ik dan blij zijn zeg!! Dat scheelt me dan aanzienlijk in de maand, dus dan hopelijk een beetje makkelijker leven. Dat werd ook tijd..Kan een beetje aftellen nu, hihi.

Nee scarlet, het is huiselijkgeweld van dochter (13) naar moeder en in het heetst van de strijd visaversa. Alleenstaande moeder, co-ouderschap, etc. Best ingewikkeld. heb het meisje nog niet gesproken, alleen de moeder.

Dat gesprek morgen in van half 8. Ik hoop op tijd klaar te zijn, niet alleen voor voetbal, maar de kinderen moeten natuurlijk ook nog gewoon naar school.

Ik morgen ook mijn laatste studiedag. Wordt ook weer intensief, maar wel leuk.

Ik heb de ramen niet gelapt. Ben vanmorgen naar ikea in utrecht heen en weer gereden. Een vriend van ajax had nog 62 pakjes voetbalplaatsjes voor zoonlief. Bij de ikea (ongeveer halverwege) afgesproken en daar nog ontbeten voor een euro. Vanmiddag had zoonlief een vriendje te spelen.

Pfff verven.... ik heb sinds ik hier woon niks meer gedaan qua verven en ik woon er al 10 jaar..... hahaha. Heb daar zo geen zin in, terwijl hier de plafonds en kozijnen ook wel een likje verf kunnen gebruiken. maar het heeft niet mijn prioriteit.

Ik zal als ik jou was ook lekker wachten met verven tot je meer financiele ruimte hebt. Je bent een poos geleden toch ook a; bezig geweest in de zomervakantie?

Lekker zeg als je van je schulden af bent. geeft weer wat meer financiele ruimte.
Bijeenkomst van de voetbal was op zich oke. Trainingsdagen en tijden zijn bekend, kleding ingeleverd. Als het goed is krijgen ze zondag nieuwe, incl warmloop shirts.... Jaja het is net echt.

Ze gaan nu voor de wedstrijd eerst warm lopen en daarna gezamenlijk de kleedkamer in om de wedstrijd voor te bespreken, na de wedstrijs gezamenlijk douchen, verplicht! De coaches zijn bij de trainingen aanwezig (de 1 op dinsdag, de ander op vrijdag), dus dat is ook goed. Jongens zijn aangesproken op een stukje discipline ( op tijd naar bed op vrijdag, volledige inzet tijdens trainingen en wedstrijden, op tijd komen en altijd aanwezig zijn). Ook worden ze aankomend seizoen gecoached op de omgang met elkaar, treiteren, etc wordt aangepakt. Ik denk een goede zaak allemaal.

Laatste week van de zomervakantie, op 14 augustus is de eerste training al weer en de zaterdag daarop de 1e wedstrijd.

Ik een intensieve en zeer benauwde dag gehad, was echt niet de harden binnen.... geen airco oid en een hok vol mensen, bah. Was blij toen ik naar huis kon. Wel de training afegrond. maandag alweer de 1e van in totaal 6 coachingsbijeenkomsten. krijgt dus nog een staartje.

Morgenochtend sporten, boodschappen en in huis aan de gang, 's middags een huisbezoek en 's avonds komt pleegzoon.

Duitsland 2-0 achter, ben zeer benieuwd naar de rest.
[fgcolor=#CE17EB]

Ik kan me voorstellen dat het niet uit te houden was Dolphine..Bij ons was het ook zo klef binnen vandaag. En zelfs nu, ik zit gewoon niets te doen, beetje voetbal kijken, balkondeur en raam er tegenover staan open, maar ik heb het bloedjeheet. Kom maar op met die buien hoor (hmm, voor jou en je nachtrust hoop ik dan weer van niet!) OK, alleen hier dan, haha.

Duitsland is nu wel aan het jagen, maar ik denk dat ze het niet halen. Kan nog wel natuurlijk. Lekker, de training afgerond.

Klinkt heel goed zeg, wat ze van plan zijn met de jongens komend seizoen. Nu hopen dat het ook gebeurt, maar daar kunnen ze dan ook op aangesproken worden natuurlijk. Echt wel heel echt!

Jeetje zeg, echt heftig je nieuwe gezin. Waar komt zoiets vandaan he, vraag je je dan af..Vandaag nog even met oude manager gemaild, was weer ff leuk.

Ik ben meestal in de zomervakantie wel iets aan het verven ja, dat klopt! Maar de woonkamer is echt al weer een paar jaar geleden en omdat ik zoveel kaarsjes brand..Maar je hebt gelijk, kan beter wachten qua financiën. Misschien alleen de kozijnen, busje lak moet nog wel kunnen.

Ik denk dat ik even een ijsje pak...zoooo warm!!

He lekker, weekend!! Ben er weer an toe, haha! Wat was het warm he, afgelopen nacht (en vandaag en nu trouwens ook nog). Nog veel last gehad van het onweer Dolphine?

Ik las op facebook dat je bloed bent wezen prikken vanwege de vele bloedneuzen van je knul..heb je daar al uitslag van? Aan de ene kant is het te hopen dat ze niets vinden, aan de andere kant, je wilt toch ook weten waar dit elke x vandaan komt.

Op het werk van een (extern gehuurde) collega een lekkere fles (tenminste, dat denk ik) rosé gekregen vanwege geleverde diensten omdat het vandaag haar laatste dag was. Lief!

Net lekker pasta uit de oven met tomaat en mozarella gegeten, heerlijk. Zit nu wel bommetje vol, maar dat zal wel weer voor even zijn..Lijnen lukt op het moment niet zo, pfff, ik krijg die knop gewoon niet om. Ik begin steeds weer maar houd het niet vol. Om moedeloos van te worden. Ben ik er waarschijnlijk toch niet helemaal klaar voor ofzo, want ik weet dat ik het kan.

Nog geen bloed wezen prikken scarlet. Vandaag wel met hem naar de huisarts geweest. Zij vond het verstandig om bloed te laten prikken gezien mijn en zijn geschiedenis. Ik heb natuurlijk zelf problemen met bloedstolling en zoonlief heeft in 2005 in het ziekenhuis gelegen, toen zat hij opeens helemaal onder de blauwe plekken en bleek hij geen bloedplaatjes meer te hebben. Ze willen nu dus checken of hij hetzelfde heeft als ik (kan erfelijk zijn). maandag gaan we even prikken.

Hij heeft al wel een neusspray gekregen die het slijnmvlies moet versterken, misschien is dat het, maar you never know. Vandaag had hij al weer een bloedneus gehad.

Hier helemaal geen onweer gehad, wel regen, maar het leek wel zandregen aan de auto te zien.

Ik had vanmiddag nog een huisbezoek, dus het was weer vliegen vandaag. Dokter, apotheek, boodschappen, huisbezoek en dan tussendoor ook nog zoonlief van school halen.

Lekker friet gehaald vandaag, nou ja ik spareribs met friet en zoonlief een boordje hamburger en kipnuckets, die lust alleen dunne frietjes.

Jij lekker aan de rose dus vanavond, proost! En niet de hele fles leeg he.

Oh ja die collega`s van mij die nu een relatie hebben, 1 van de 2 moet zich laten overplaatsen. Zij zou weggaan, maar nu blijkt ze 3 maanden zwanger te zijn. Zucht..... Helemaal niet snel hoor, ze zijn net een paar maanden samen, tssss

Wow zeg, lopen die hard van stapel..Maar het is jullie dus toch wel zo dat je niet allebei op dezelfde werkplek mag werken wanneer je een relatie hebt. Is toch ook wel wat voor te zeggen hoor. Ik geloof dat ik het zelf trouwens niet eens fijn zou vinden om op dezelfde plek te werken. Heb je elkaar nooit es wat nieuws te vertellen 's avonds, haha en sowieso..

Maandag dus prikken met m. Zou helemaal niet gek zijn natuurlijk, als hij het ook heeft..Gebruik jij daar eigenlijk medicatie voor? Wat een geluk, dat jullie geen onweer hebben gehad. Hier heeft het 's nachts nog wel gedonderd..

Ik gebruik geen mediatie, maar sta wel gergistreerd. IK krijg standaard extra bloed als ik geopereerd moet worden (ook een kleine ingreep, zoals een kies trekken moet in het ziekenhuis gebeuren.) Dit omdat ik altijd risico loop op nabloedingen en zo.

Vandaag een lange en erg leuke dag gehad in hellendoorn. IK had kaartjes via mijn werk. Was erg geslaagd. De jongens hebben zich prima vermaakt en het weer was top natuurlijk, dus kon niet beter.

Heb nu alleen een ontzettend dwars kind thuis. Waarschijnlijk toch weer te veel voor hem geweest zo'n dag. Dit blijven moeilijke dingen.

Straks komt Dik Trom op tv, dus kunnen ze nog even lekker een filmpje kijken en daarna naar bed.

Het was super weer voor een dagje uit Dolphine, wat een mazzel. En Hellendoorn is zo leuk, vind ik..Hoop dat je knulletje weer snel bijtrekt, lastig ja, die dingen. Krijgt ie dan te veel indrukken te verwerken? Lekker nog een film kijken en dan naar bed en heeft moeders rust.

Hier niets bijzonders. Ik heb die fles nog niet geopend, haha, vind het bijna zonde. Maar denk dat ik dat straks wel doe hoor. Pannenkoeken gegeten, had mijn knul zin in.

Fijn dat je geen medicatie hoeft te gebruiken, maar idd, ze moeten het wel weten natuurlijk. Heeft het ook een naam?

Morgen dan hopelijk eindelijk weer es een thuiswedstrijd honkbal. Ik geloof dat het wel iets frisser wordt, maar ik hoop toch wel een beetje zoals vandaag.

Zo, geluk gehad met het weer eerder vandaag. Nu wordt het hier donker en het begint te waaien en te regenen. Tijdens de wedstrijd was het erg lekker weer, gelukkig. Superspannend, maar uiteindelijk nog teruggekomen van 4-7 achterstand en gewonnen met 9-8. Pfoe!! Net was opgevouwen en nu moet ik echt de strijkplank pakken..Heb de Tour opstaan, dus wel iets te kijken gelukkig. Heb de fles net geopend en het is een heerlijk wijntje! Het is geen rosé, maar een sparkling rode en ik houd helemaal niet van rode wijn, maar deze is heel licht en fruity.

Vanavond voetbal kijken natuurlijk en dan is het weekend alweer om..Maar dan wél mijn laatste werkweek voor de vakantie! Yeahaa!! Heerlijk, even niet vroeg op (behalve dan de zondagen zolang er geen zomerstop is, hihi). Ik denk dat het weer omvliegt, die weken..Echt helemaal geen plannen (maar ook echt helemaal geen cash :( ) en mijn knul moet natuurlijk ook werken. Hoop dat het weer gewoon een beetje lekker is.

Komende zaterdag samen met nog 2 collega's eten bij een andere collega, gezellig.Goed begin van de vakantie!

Oh heerlijk scarlet, laatste werkweekje voor je vakantie. Ik moet nog 2 weekjes en dan begint mijn vakantie met de nijmeegse vierdaagse. Dus of dat nou echt vakantie is.... hihi.

Vandaag slotdag 4x4 toernooi gehad. Vanmiddag naar de kersenboomgaard, hadden ze allerlei leuke actviteiten en een streekproductenmarkt. Natuurlijk ook een ponje kersen meegenomen.

Aankomende week een drukke week. laatste schoolweek van zoonlief, vanavond moest hij nog 2 vellen papier voor beide juffen knutselen voor in een boek dat ze gaan maken. Is best leuk geworden voor zijn doen. Hij heeft hun namen in graffity getekend en gekleurd, foto van zichzelf erbij (dat moest) en er onder geschereven, bedankt voor alles.

Woensdag kinderfeestje van zoonlief, donderdag trakteren op school. Woensdag ook afscheid van zijn juf, die naar een andere school gaat en van groep 8.

Morgen gaan ze naar de eindmusical van groep 8. Pleegzoon heeft ook wel een beetje de zenuwen, die moet morgen zijn musical doen.

Yes, spanje 2-0 voor...... ik ben blij!

Whaaa, gekkenhuis op het werk vandaag zeg. Op deze manier ben ik dubbelblij dat ik straks vakantie heb!!

Gelukkig kun jij dan na de vierdaagse volop uitrusten Dolphine, haha! Voor jou knul zit het er dus ook al bijna op, lekker! En ja, natuurlijk jarig in de vakantie...Wat gaan jullie doen met zijn feestje? Ik heb het slechter "geregeld": mijn verjaardag is weer de 1e werkdag na mijn vakantie..Wát een timing!

Gelukkig he, dat Spanje gewonnen heeft! Ze voetbalden ook weer goed hoor, vlgs mij hebben ze idd het beste voor het laatst bewaard, heb ze eigenlijk het hele toernooi nog niet zo gezien. Maar zeer verdiend! Tja en nu dan op naar de kwalificatiewedstrijden..brrr, ben zó benieuwd hoe Nederland het gaat doen (en vooral, wié het gaat doen) Is al zo snel...

Vanmorgen om kwart over 7 al bij het bloeprikken aanwezig. Hebben we dat maar gehad! Morgen kan ik bellen voor de uitslag en dan hoop ik meer te horen.

Ook een drukke dag op het werk. Vanmorgen 1e coachingsdag van de training die ik gevolgd heb. Begin van de middag een themabijeenkomst over skesualiteit en eind van de middag nog een evaluatiegesprek gehad.

Ben nu wel een beetje gaar eigenlijk.

Bij thuiskomst eerst zoonlief opgehaald bij de bso en daarna zijn fiets bij de fietsenmaker, er moest een nieuwe binnenband in. Eten gekookt, afgewassen en nu lekker helemaal niks meer.

Alvast mentaal aan het voorbereiden op het feestje van zoonlief woensdag. We gaan paintballen (speciale kinderpaintball). Er komen 10 van die drukte schoppers..... woehaha. Zoonlief is bij ieder jongetje uit zijn klas uitgenodigd en dan is het moeilijk kiezen als je zelf een feestje geeft. Hij mocht ze niet allemaal van mij, maar uiteindelijk zijn het er toch 10 geworden. Wordt dus een invasie hier op de flat.

"s morgens hebben ze eerst afscheid van de juf, dus op school is het ook al feest.

Lange dag ook voor jullie Dolphine! Wat lekker snel, dat je morgen al de uitslag krijgt. Ik ben wel benieuwd, of er iets uit komt. Wat een superleuk idee, dat feestje. Is dat bij jullie in de buurt? Hopelijk zijn ze niet al helemaal wild door het feestje van juf, ik duim voor je! haha

hmmm scarlet, ik kan de klok er op vooruit zetten dat in ieder geval mijn eigen knul hieper de pieper is woensdag en zo kan ik er nog wel een paar aanwijzen. Gelukkig komen er ook een paar rustige knulletjes, die compeseren dan weer enigsinds. Ik laat ze gewoon los in het bos onder leiding van de man en dan komt het helemaal goed denk ik. Lekker een uurtje rennen, daarna naar huis, ga ik patat en frikandellen bakken en gaat zijn vader nog even hier in het park voetballen met het hele stel. Dus uiteindelijk zullen ze wel moe worden:)

Het is hier trouwens een dorp verderop, in het bos, ideaal dus, 10 minuutjes rijden.

Da's zeker perfect Dolphine, zo lekker dichtbij. En heel erg fijn dat zijn vader toch ook nog bijspringt! Heb je de uitslag van het bloedprikken?

Trouwens hopelijk niet overdag al buien of onweer zeg, dat zou wel roet in het eten gooien..heb je nog een alternatief, voor als het wel slecht weer mocht zijn?

Vandaag had mijn knul nog een gesprekje met mentor, volgende week heeft ie de allerlaatste kans om nog een blok van het vorige jaar voldoende af te sluiten. Mocht het dan weer niet lukken, zou het kunnen dat ze aanraden een andere richting te kiezen. En dat is iets wat hij echt niet wil. Maar zo langzamerhand weet hij ook niet meer wat hij nog moet of kan doen om wel een voldoende te halen. Leert voldoende, hij vindt het ook niet moeilijk, maar het lijkt wel alsof hij de vragen gewoon niet begrijpt (ben bang dat het hier toch echt weer een kwestie van begrijpend lezen is..) Nu werd er wel aangegeven dat er oefentoetsen zijn (waarom dan niet eerder, denk ik dan..zucht..), misschien dat dát hem nog helpt. Pfff, begin er behoorlijk onrustig van te worden hoor.. Maar ja, hij moet het zelf doen. Het lijkt wel alsof alles nu ineens niet lukt, om moedeloos van te worden. Hij wil zelf natuurlijk het liefst dit jaar afsluiten en het volgend schooljaar met frisse moed weer beginnen, maar dat zal dan ook zwaar worden, omdat hij dan in elk geval voor de stageperiode alles met een voldoende moet hebben afgesloten en als je het jaar dan al met een aantal onvoldoendes begint...Bwehhhh, fijn, kinderen! ;) hihi.

Gewoon enorm duimen dat hij in elk geval die toets volgende week voldoende heeft, zodat hij in het 3e jaar kan beginnen.

HIj wil gewoon niet accepteren dat hij het misschien gewoon wel niet kan ("ik kon het vorig jaar toch ook") Nu is het wel zo dat die toets volgend jaar ook aangeboden wordt, maar dan wordt het wel heel erg zwaar. Maar hij zou ervoor kiezen, mocht hij deze keuze krijgen. De vraag is alleen óf hij de keuze krijgt of dat de keus voor hem gemaakt wordt...

Nog geen uitslag nee. Ik belde vanmorgen na mijn huisbezoek, was iets over 11 uur en kreeg doodleuk te horen dat je tussen 8 en 11 moet bellen voor een uitslag. Bekrompen bureaucratie dus weer. Morgenochtend maar weer proberen.

Een alternatief? nee scarlet, die heb ik moeten reserveren en is duur zat, ook als we niet komen. En de voorspellingen zijn helemaal niet slecht hier hoor. Tegen de avond kans op een bui in het zuidwesten... daar woon ik niet. Ik ga er dus vanuit dat het goed komt.

Tja lastig dat dillema van je zoon. Maar je kan er weinig aan doen. Het is een kwestie van afwachten en hij moet het zelf doen inderdaad. Jij kan je druk maken, maar je bereikt er zo weinig mee he.... Je kan beter proberen om hem te steunen en er voor hem te zijn, of het nu wel of niet lukt.

Succes en ik ga in ieder geval voor hem duimen.

Sterkte en succes Dolphine, je zult er nu wel middenin zitten!

Het is NIET koud in elk geval, whoehaha!

Vanmorgen nog uitslag gekregen? Jeetje zeg, wat flauw dat ze niet toch even de uitslag doorgaven zeg.

Boodschappen gedaan en bedden aan het verschonen, zo was ophangen en verder erg lui Tour kijken denk ik..Zo vreselijk warm hier in huis, bah.Morgen heeft mijn knul de laatste "normale" herkansingen, bedrijfsrecht en marketing (marketing heeft ie al voldoende, maar ja, hoger is hoger he.., bedrijfsrecht vindt ie moeilijk) en boeken inleveren (nou ja, boek, haha) + doorgeven welke toets hij volgende week dan gaat herkansen (en dat is dan de allerlaatste kans). Gaat wrs strafrecht worden, omdat hij daar vorig jaar al een voldoende voor had en deze dan waarschijnlijk het makkelijkst is om een hoger cijfer te halen (het blok moet voldoende zijn), alhoewel dit dus dan wel die toets is waarvan hij dacht dat ie m heel goed gemaakt had en dat ie uiteindelijk een 4,2 bleek te hebben (en met de herkansing een 4.....) Je begrijpt dat ik niet erg veel hoop heb. Maar dat probeer ik in elk geval niet te laten merken hoor!

OMG het is HEET!!!

In huis in elk geval...pffff

Ik zag de foto op FB Dolphine, dus je hebt het overleefd!

Vast een heel geslaagde party geweest! En nu uitgeteld op de bank? hihi

Ik had hier in huis de de deuren tegen elkaar open, maar het is nog steeds benauwd. Buiten ook trouwens. Echt hoofdpijnweer.......maar dat kan ook door het feestje komen, haha.....

Het was in ieder geval een geslaagd feestje. Paintballen was echt erg leuk voor de jongens (en meisje) en daarna hebben ze thuis nog een uur gevoetbalt in het park met zijn vader. Kon in op het gemak patat en frikadellen bakken.

Het werd zoonlief tijdens het voetballen wel even te veel. Als het te druk is kan hij het niet meer overzien, en haakt hij af. Hij heeft tijdens het eten evn op zijn kamer gezeten om de rust te vinden en heeft het daarna weer goed opgepakt. Daarbij was meneertje ook al om 5 uur wakker vanmorgen, dus de vermoeidheid speelt ook een rol.

Hij zit nu nog wat te eten, want dat heeft hij nog niet echt gedaan. (is hem dan ook te druk). Maar goed het is toch nog veels te warm om te gaan slapen, dus ik laat hem nog maar even een half uurtje.

De uitslag van het bloedprikken was goed. Ze hebben niks gevonden, dus waarschijnlijk hebben die bloedneuzen dan toch met het slijmvlies te maken en moet die neusspray voldoende zijn.

Sterkte voor je knul in ieder gavl scarlet, En wie weet gaat het nu opeens wel goed. You never know. Al snap ik dat je er niet zo veel vertrouwen meer in hebt.

Pfoee, nog steeds warm in huis zeg..Niet echt afgekoeld hier, ook niet echt erge buien gehad trouwens (terwijl het op het nieuws leek alsof het tekeer ging..nou, niet hier hoor).

Wat fijn dat het feestje zo'n succes was, maar het is natuurlijk ook een superleuk idee. Zoekt je knul dan zelf die rust even op, als het hem teveel wordt of wordt hij dan juist dwars en moet je hem even apart zetten? Niets gevonden bij het bloedprikken..fijn natuurlijk dat er niets iets aan de hand is, hopelijk helpt de neusspray.

Balen, er is een automatische incasso afgeschreven (lening), die ik altijd per acceptgiro betaal. Heb er ooit wel een machtiging voor afgegeven, maar dat liep toen fout en doe het nu al jaren via acceptgiro. Ook afgelopen maand de termijn voor deze maand netjes betaald. En dan nu ineens die incasso, waardoor ik dubbel heb betaald én natuurlijk ineens een fors bedrag mis. Heb het wel gelijk laten storneren via internetbankieren, maar hoop dat dat wel een beetje snel weer teruggestort wordt. Morgen toch ook maar even contact opnemen met de lui, want waarom ze dit nu ineens weer doen..Moet dat geintje niet elke maand hebben natuurlijk!

MIjn knul gaat toch een ander vak herkansen, had vandaag even met die leraar overlegd en vorige toets ingezien (bleek hij weer iets fout te hebben gerekend wat goed was, toch weer 0,3 erbij grrrrrrrr) en schat zijn kansen toch hoger in met deze. Er bleken nl ook 4 vragen gesteld te zijn over stof die niet in het boek staat, maar die hij apart heeft behandeld in klas 1. Tja, mijn knul zit in klas 2..Als hij die vragen goed had gehad had ie een voldoende gehad. PFffff!!! Nu heeft ie dat tenminste uitgelegd aan hem, dus vandaar iets meer vertrouwen. Nou ja, dat is alleen maar goed. Als hij er al aan begint met een gevoel van dat ga ik never meer redden, is ook niet goed.

En nog 1 dagje werken voor mij! Hoeraaaaaa!!!

Nog 1 dagje, dan begint je vakantie scarlet.... heerlijk hoor.

Zoonlief krijgt morgen om 12 uur vakantie. Vanmorgen heeft hij nog getrakteerd op school. Hij kreeg al een hele tas vol spullen mee naar huis. Morgen is het spelletjes/speelgoed ochtend en krijgen ze hun rapport.

Ik breng hem morgenmiddag naar zijn vader ( jaja,. doe eens gek) en dan wordt hij zondagavond weer thuis gebracht. Dus zowaar een extra weekend, want eigenlijk zou hij volgend weekend pas gaan.

Ik nog 1 weekje werken. Tot nu toe niet veel afspraken aankomende week, dus kan mooi afronden en dan vakantie gaan houden. Oh nee.... eerst de vierdaagse nog even.

Dit weekend komen mijn ouders al weer terug van vakantie. Die zijn 2 weken weg ipv 3 om te kijken hoe het gaat met de caravan en de rug van mijn moeder. Mocht het tegenvallen dan gaan ze hem verkopen.

Hier was net wel een buitje regen, maar nog geen onweer te bespeuren. Koelt ook nog steeds niet echt af.

Ik heb vanmiddag de ramen buiten aan de voorkant nog gezeemd, was een uurtje thuis tussen het werk door en moest toch een keer gebeuren. Morgenochtend daarintegen wel een extra huisbezoek.

Yeahaa, vakantie! Lekker hoor, even geen werk..Wel jammer dat mijn knul nog geen vakantie heeft, nog niet echt vakantiestemming hier in huis zeg maar, haha, maar toch..

Jouw mannetje nu ook vakantie en een goed rapport las ik, Doplhine? Hartstikke fijn! En een onverwachts "vrij" weekend, da's ook niet fout natuurlijk! Heb je nog (wilde) plannen?

JIj je ramen gezeemd, ik heb mazzel, ze gaan hier het schilderwerk aan de buitenkant checken en zonodig bijwerken en voor die tijd wordt de hele buitenboel schoongemaakt, inclusief beglazing. Heeeerlijk!! Volgende week is de schoonmaak klus. Vandaag nog even druk geweest op het werk, maar ben wel "schoon" weg. Morgen dus lekker eten bij collega, we gaan bbquen, lekker! Ik heb een flesje Liqor 43 gekocht (aardig prijzig zeg! ), omdat ik daar zulke goede berichten over heb gehoord en wij het er samen nog over hadden dat we dat wel es wilden proberen. Heb maar een klein flesje gedaan, stel dat we het niet lekker vinden...

Helaas nog niets gehoord over het storneren van het geld van mijn bank, heb wel die andere gebeld en was idd een fout van hen. Hoop wel dat ik het geld een beetje snel terug heb zeg..

Ik heb nog helemaal geen plannen scarlet. Mijn ene vriendin moet werken (dat excuus heeft ze ieder weekend, begint wel op te vallen). Die andere reageerde niet op mijn berichtje. Krijg ik na weer een berichtje net iets terug dat ze in valkenburg zit met die kerel waarmee het uit was... Weet je nog 2 weken geleden? Janken, janken in de kroeg en nu zijn ze dus blijkbaar weer samen.En maar klagen over geldgebrek...,. er kan nooit iets, maar dit dus wel. (Hij maakt wat dat betreft misbruik van haar, want hij betaald niks). Maar goed ze is volwassen he.

Misschien komt C nog langs, maar ik denk vanavond niet. Hij moest bij iemand problemen met internet oplossen. Maar goed dan in ieder geval morgen.

Morgen wil ik wel even lekker naar de kapper. En verder zie ik wel wat ik ga doen, lekker relaxen.
Gisterenavond is C toch nog langs geweest. En het was leuk. We hebben gezellig wat gedronken en uiteindelijk was het half 3.

Vanaovnd gaan we waarschijnlijk nog even de stad in.

Ik ga nu even naar de kapper en naar het kruidvat en vanmiddag nog een stukje tour kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven