Single parents, going strong forever!! deel 21
zondag 8 juli 2012 om 00:02
Ha leuk Dolphine, dat ie toch langs is geweest. En vanavond dus weer? Zo zo.....
Gezellig, geniet ervan! Wat een heerlijk weer was het vandaag en een fantastische zomeravond. Perfect bbq weer en het was hartstikke gezellig. Collega had o.a. zelf Sangria gemaakt, met allerlei lekkere vruchtjes en wijn én rum. Zálig! Mede daardoor werden we wel erg flauw allemaal, dikke pret dus.
Net weer thuis, heerlijk om te fietsen. Dok wilde me nog braaf naar huis brengen, maar het was nog zo druk op straat, dat hoefde echt niet. Helaas morgen weer vroeg, nog geen zomerstop voor de honkbal, maar de voorspellingen zijn helemaal niet goed, dus hopelijk niet weer voor niets zeg!!
zondag 8 juli 2012 om 13:35
Bleh... wat een pokkeweer vandaag zeg. Echt een zondag bankhangdag zeg maar. Beetje tour de france kijken en de hele dag in trainingsbroek bivakeren. Gisteren was het heerlijk, met mijn broer op terras gezeten, hapje gegeten en 's avonds kwam C inderdaad. Was wederom gezellig.
En nu lekker lui, zoonlief wordt vanavond vanzelf een keer thuisgebracht. Als het goed is komen mijn ouders vandaag ook weer thuis van vakantie.
Jij een gezellige bbq gehad, zag er goed uit op facebook. En nu waarschijnlijk al weer aan het honkballen (jij niet maar je knul dan).
En nu lekker lui, zoonlief wordt vanavond vanzelf een keer thuisgebracht. Als het goed is komen mijn ouders vandaag ook weer thuis van vakantie.
Jij een gezellige bbq gehad, zag er goed uit op facebook. En nu waarschijnlijk al weer aan het honkballen (jij niet maar je knul dan).
zondag 8 juli 2012 om 17:22
Pff ja, heb ook niks gedaan vandaag. Wat een verschil met het weer van gisteren he.bah, saai. We waren idd vroeg uit de veren, was ook niet vooruit te branden dus, haha. Mijn knul is door de pitcher geraakt psies op zijn elleboog en daar ontwikkelt zich nu een mooi ei..
zondag 8 juli 2012 om 17:42
Mijn knul gaat alleen op maandag en dinsdag naar de BSO. Je mag hier alleen op je reguliere dagen gebruik maken van de BSO in de vakantie, geen extra dagen dus. Ik heb tot nu toe alleen maandag en dinsdag afspraken staan en dat probeer ik zo te houden, kan ik donderdag en vrijdag thuis werken.
Al is mijn moeder jarig donderdag, zou dus fijn zijn als zoonlief daar niet een hele dag heen hoeft en ik ook gewoon 's middags kan gaan.
Het is zo somber buiten, ik moet gewoon de lampen al aan doen in huis, het is gewoon donker hier.
Hele dag beetje lui geweest en heb nog steeds nergens zin in. Al moet ik zo wel even wat te eten maken natuurlijk.
Pijnlijk voor je boy, zal hij wel even last van hebben. Rotplek je elleboog.
Van pa en ma nog niks gehoord, heb ook geen idee hoe laat ze thuis denken te zijn.
Al is mijn moeder jarig donderdag, zou dus fijn zijn als zoonlief daar niet een hele dag heen hoeft en ik ook gewoon 's middags kan gaan.
Het is zo somber buiten, ik moet gewoon de lampen al aan doen in huis, het is gewoon donker hier.
Hele dag beetje lui geweest en heb nog steeds nergens zin in. Al moet ik zo wel even wat te eten maken natuurlijk.
Pijnlijk voor je boy, zal hij wel even last van hebben. Rotplek je elleboog.
Van pa en ma nog niks gehoord, heb ook geen idee hoe laat ze thuis denken te zijn.
maandag 9 juli 2012 om 19:54
Hé, da's best lastig zeg, dat je alleen op de reguliere dagen gebruik kunt maken van de BSO..wat apart? Maar dat zal wel per BSO verschillen, wat voor opvang ze bieden..Gelukkig kun je het nogal regelen, maar wat als je dat niet zou kunnen? (had je wrs een andere BSO moeten zoeken?)
Pfff, vanmorgen begon gelijk al heel anders dan gepland, gelukkig moest mijn knul naar school, waardoor we al redelijk op tijd wakker waren (al hoefde hij pas om 10.00 uur op school te zijn). Heel kalmpjes an dus, hij lag nog op de bank tv te kijken, ik lag te lezen in bed, de bel..Was het dat schoonmaakbedrijf wat de buitenboel kwam doen. In de brief stond wel dat ze vandaag zouden beginnen en dat het een week zou duren, maar er stond niets in over dat ze van binnenuit naar het balkon moesten, dus ik was er gewoon van uit gegaan dat ze dat van buitenaf zouden doen, met een hoogwerker ofzo (ik heb ook ramen waar geen balkon voor zit). Bleek die hoogwerker er nog niet te zijn, grrrrr. Nou ja, alles is lekker schoon in elk geval (behalve dus mijn slaapkamerraam en het zijraam in de woonkamer en die zijn juist het vuilst, omdat je daar zelf niet bij kunt). Ik houd het maar even goed in de gaten, dat dat nog wel gebeurt wanneer ze wel met die hoogwerker aan de gang gaan. Vanaf volgende week gaan ze dus beginnen met het bijwerken van het schilderwerk, wat ze ook weer van binnenuit gaan doen..Gatver, hopelijk niet weer een vakantie "verpest" door schilders..Een paar jaar geleden ook, werd ik bijna elke ochtend uit bed gebeld
Vannacht en morgen(nacht) honkbal kijken, eerst de homerunderby (wedstrijd wie de meeste homeruns slaat) en morgen de all star game (wedstrijd van de bekendste MLB sterren tegen elkaar), haha, lijken wel gek...Echt toeval dat dat in mijn vakantie valt, anders gebeurde dat natuurlijk niet...
maandag 9 juli 2012 om 20:27
Hmm scarlet, ik weet niet beter dan dat je hier op elke bso gewoon de reguliere dagen gebruik kan maken. Volgens mij is dat op elke bso zo hoor. Kan wel andere dagen inkopen, maar dat kost een hoop extra geld. En die andere dagen zijn normaal gesproken toch ook gewoon geregeld, dus er veranderd niet zo veel.
je vakantie verpest door schilders? Zal wel meevallen toch? Misschien een beetje lastig, maar echt verpest?
Zoonlief heeft het leuk gehad op de bso, gelukkig waren er wat vriendjes, hij is altijd bang dat hij de enige oudere is. Dat viel gelukkig mee.
je vakantie verpest door schilders? Zal wel meevallen toch? Misschien een beetje lastig, maar echt verpest?
Zoonlief heeft het leuk gehad op de bso, gelukkig waren er wat vriendjes, hij is altijd bang dat hij de enige oudere is. Dat viel gelukkig mee.
dinsdag 10 juli 2012 om 11:46
Vandaar "verpest" tussen aanhalingstekens Dolphine..tuurlijk niet echt verpest, maar toch rekening moeten houden met en dat vind ik gewoon een beetje jammer.
Het is dus wel zo dat je gebruik zou kunnen van vakantieopvang (ik dacht dat dat bij jullie helemaal niet kon), ja, dan is het natuurlijk ook wel logisch dat je daar extra voor moet betalen..Dat was bij ons ook zo. Alleen had ik al gelijk aan het begin buitenschoolse opvang + vakantie opvang geregeld, dus dat zat dan gewoon al bij de prijs in.
Haha ja, daar was mijn knul op een gegeven moment ook bang voor, dat hij dan de enige oudere zou zijn..Gelukkig viel dat ook altijd wel mee. Jij bent aan het aftellen nu,lekker. Lekker relaxed hier, heb ook helemaal geen zin om iets aan te pakken ofzo. De gewone dingetjes gaan natuurlijk wel door (was etc.), maar verder vooral lekker lezen (tas vol nieuwe boeken!), tour kijken (jammer, rustdag vandaag) en dat soort dingetjes. Mijn knul natuurlijk nog braaf aan het leren, donderdag is D-day..Ik hoop dat hij snel te horen krijgt hoe of wat..
dinsdag 10 juli 2012 om 19:29
De regels voor de kinderopvang zijn vorig jaar aangepast he scarle, zulke pakketten bestaan niet meer zeg maar. Vakantie opvang zit niet bij de prijs in, mits het de reguliere opvangdagen zijn. Tegenwoordig is dat overal zo, vanwege de bezuinigingen, de kosten moeten ergens door betaald worden he.
Ik was vandaag pas om kwart over 6 thuis. had om 4 uur een afspraak in montfoort. Knul van 16, drama met school en afsprakn thuis. Liep erg uit omdat vader halverwege het gesprek binnen kwam vallen en we dus weer "opnieuw" konden beginnen.
Uiteindelijk wel afspraken kunnen maken, mbt nieuwe school en vakantieplannen. Na de vakantie zal ik wel zien wat er van gekomen is. Heb deze jongen vandaag voor het eerst gezien, heb dus geen idee hoe betrouwbaar hij is in afspraken. Volgens ouders niet, maar dat wil nog wel eens meevallen.
Maar wel laat thuis. Gelukkig wilde mijn moeder zoonlief even ophalen van de bso. Was de dag toch iets minder lang voor hem.
Morgen kan hij wel lekker rustig aan doen. Ik ga wel sporten, maar hij hoeft natuurlijk niet mee. 's middags even naar de kapper met hem en een cadeautje voor mijn moeder kopen, die is donderdag jarig.
Ik was vandaag pas om kwart over 6 thuis. had om 4 uur een afspraak in montfoort. Knul van 16, drama met school en afsprakn thuis. Liep erg uit omdat vader halverwege het gesprek binnen kwam vallen en we dus weer "opnieuw" konden beginnen.
Uiteindelijk wel afspraken kunnen maken, mbt nieuwe school en vakantieplannen. Na de vakantie zal ik wel zien wat er van gekomen is. Heb deze jongen vandaag voor het eerst gezien, heb dus geen idee hoe betrouwbaar hij is in afspraken. Volgens ouders niet, maar dat wil nog wel eens meevallen.
Maar wel laat thuis. Gelukkig wilde mijn moeder zoonlief even ophalen van de bso. Was de dag toch iets minder lang voor hem.
Morgen kan hij wel lekker rustig aan doen. Ik ga wel sporten, maar hij hoeft natuurlijk niet mee. 's middags even naar de kapper met hem en een cadeautje voor mijn moeder kopen, die is donderdag jarig.
dinsdag 10 juli 2012 om 20:16
Ach ja, de boel is natuurlijk helemaal op zijn kop gezet, wb kinderopvang. Soms als ik dat allemaal zie op het nieuws ben ik blij dat ik daar dan nu niet meer te maken heb (maar ja, dan zijn er wel weer andere dingen/kosten waar je mee te maken krijgt, haha) Was een lange dag voor je, gelukkig is het je laatste week.
Het schiet niet echt op met het zomerweer zeg..vandaag ook weer zo'n rare dag, met veel regen en heel soms zon. Waar blijven de lange periodes met mooi weer?
dinsdag 10 juli 2012 om 21:11
Ik hoop ook op wat beter weer. Misschien na het weekend? De voorspellingen worden in ieder geval voorzichtrig iets beter.
Was zeker een lange dag, laatste gezin is een nieuw gezin. Jongen van 16, erg groot en breed. Ouders willen alles voor hem bepalen, zlefs zijn schoolkeuze. Dat zijn lastige zaken, want maak die ouders maar een duidelijk (die uit bezorgdheid reageren) dat een jongen van die leeftijd toch echt zijn eigen keuzes moet gaan maken, ook al zullen dat niet altijd de juiste zijn.
Was zeker een lange dag, laatste gezin is een nieuw gezin. Jongen van 16, erg groot en breed. Ouders willen alles voor hem bepalen, zlefs zijn schoolkeuze. Dat zijn lastige zaken, want maak die ouders maar een duidelijk (die uit bezorgdheid reageren) dat een jongen van die leeftijd toch echt zijn eigen keuzes moet gaan maken, ook al zullen dat niet altijd de juiste zijn.
woensdag 11 juli 2012 om 22:01
Het was weer raar vandaag zeg...zon en ook felle buien (natuulijk net toen ik boodschappen aan het doen was).
Morgen de toets van mijn knul..meer dan zijn best kan hij niet doen en ik vind dat hij dat zeker heeft gedaan, deze laatste paar dagen. Let's keep our fingers crossed!
Dat is ook het moeilijkst vind ik Dolphine, ze zelf hun keuzes en fouten laten maken..Of wacht, ze keuzes laten maken waarvan jij dan als ouder al het gevoel hebt dat het niets is. Maar het zal idd moeten, anders worden ze nooit volwassen he..Mijn knul gaat morgenavond wokken met het team, gezellig. Hij zei al dat dat natuurlijk waardeloos is als hij morgen te horen krijgt dat het toch allemaal niet gelukt is met school. Tsja, dat is het dan natuurlijk ook, kan me voorstellen dat ie er dan geen zin in heeft. Maar laten we eerst maar es afwachten!
donderdag 12 juli 2012 om 13:22
Bwaaah, mijn knul heeft het door 1 vraag niet gehaald..Hoe zuur is dat (voor hem)! Hij had een 6,1 en had een 6,4 nodig om het blok met een voldoende af te sluiten. Balen dus. Heeft nu behoorlijk de pest in, vooral om dat het om zo'n klein verschil gaat. Tuurlijk kun je zeggen (en dat heb ik natuurlijk ook gedaan) dat als ie eerder al gewoon betere cijfers had gehad, het niet allemaal hier vanaf zou hebben gehangen, maar ja, daar heeft nu niets aan natuurlijk. Gelukkig gaat hij wel gewoon naar het 3e (en laatste) jaar, maar deze toets moet hij dus volgend studiejaar alsnog doen en wanneer hij het dan weer niet haalt, wordt hij uitgeschreven en mag hij geen lessen meer volgen (kan nog wel als extraneus de toetsen doen). Zover is het nog niet, maar die druk is natuurlijk best groot. En toetsen doen zonder lessen te volgen lijkt mij geen goed plan, want dat zien we nu..Het vak wat hij nu heeft moeten doen is ook een vak van vorig jaar, waar hij geen les meer in heeft en in het boek staat nu eenmaal niet alles...Nou ja, er is nu niets meer aan te doen, afsluiten en volgend jaar met goede moed weer beginnen..
donderdag 12 juli 2012 om 23:25
grrr, stom forum, plaatst mijn stukje niet.... GRRR
Balen voor je zoon scarlet, kan me voorstellen dat ie er flink ziek van is. Aan de andere kant hoop ik wel dat hij gewoon is gaan wokken. Tja wat moet je zeggen in zo'n geval. Natuurlijk had hij eerder wat meer puntjes moeten sprokkelen, maar ja daar is nu niks meer aan te veranderen.
Hier een latertje vandaag. Moeders is jarig. Zoonlief zou daar slapen, maar is uiteindelijk toch maar lekker mee naar huis gegaan en ligtr nu op zijn eigen bed. Gelukkig wel want gisteren was het weer eens drama met slapen.
Morgen laatste werkdagje (thuis). sporten en zoonlief naar zijn vader brengen. Dan nog een weekendje vrij en dan op naar nijmegen. "t is toch wat, schiet echt op nu hoor. Maar heb er wel zin in.
Balen voor je zoon scarlet, kan me voorstellen dat ie er flink ziek van is. Aan de andere kant hoop ik wel dat hij gewoon is gaan wokken. Tja wat moet je zeggen in zo'n geval. Natuurlijk had hij eerder wat meer puntjes moeten sprokkelen, maar ja daar is nu niks meer aan te veranderen.
Hier een latertje vandaag. Moeders is jarig. Zoonlief zou daar slapen, maar is uiteindelijk toch maar lekker mee naar huis gegaan en ligtr nu op zijn eigen bed. Gelukkig wel want gisteren was het weer eens drama met slapen.
Morgen laatste werkdagje (thuis). sporten en zoonlief naar zijn vader brengen. Dan nog een weekendje vrij en dan op naar nijmegen. "t is toch wat, schiet echt op nu hoor. Maar heb er wel zin in.
vrijdag 13 juli 2012 om 16:33
Bijna vakantie Dolphine! Lekker hoor en het weer gaat ook de goede kant op geloof ik, dus helemaal goed voor de vierdaagse. Blijft je knul de hele week bij zijn vader? Gefeliciteerd met je moeder nog, hoe was het kamperen bevallen?
Mijn knul baalt wel, maar het is nog niet verloren gelukkig..Als hij "gewoon" een hoog genoeg cijfer haalt voor die toets volgend jaar is er niets aan de hand (alleen nog "even" voor de rest ook een voldoende halen, whoehaha) en doet hij gewoon examen. Het is wel zo dat voordat ze het laatste half jaar op stage gaan alle theoretische toetsen voldoende moeten zijn, mag geen 5 tussen zitten, anders mogen ze niet op stage en dus geen examen doen. Tsja, het is nu eenmaal zo. Het is in elk geval wel een goede keuze geweest om juist dit vak te herkansen en niet die andere, want op zich nu toch een goed cijfer (maar net te weinig ten opzichte van de rest).
Hij is gewoon wezen wokken en het was gezellig, gelukkig.
Heb de Tour opstaan maar het is vrij saai vandaag..jammer, na die spannende ritten van gisteren en eergisteren..
zaterdag 14 juli 2012 om 10:58
Yes... vakantie!! Gisteren al even ingeluid en gezellig met een vriendin bij de griek wezen eten. Daarna drankje gedaan. Ik weet niet wat dat is met die exen van me maar gisteren was het ook weer raak. ex, 20 jaar geleden zo'n 3 jaar verkering mee gehad. Veschikkelijke etterbak was het toen, hoop ruzie en ellende mee gehad. Tegenwoordig een degelijke vader van 40. Vond mij opeens veel leuker dan vroeger en had bedacht om samen naar huis te gaan gisterenavond,. Eh nee bedankt.... woehaha. Mijn vriendin bescheurde het natuurlijk.
Mijn knul is nu tot en met woensdagavond bij zijn vader. En die had zowaar vrij genomen aankomende week, zodat hij zelf ook thuis is met hem. Hij brengt hem woensdag naar mijn ouders. Die komen vrijdag met hem naar nijmegen om mij binnen te halen. En dan ga ik zaterdag met hem naar de camping. Strakke planning dus.... hahaha
Het camperen is mijn ouders meegvallen. Gewoon lekker op het gemakkie, maar ze waren er niet teleurgesteld door, dus ik denk dat de caravan voorlopig nog niet verkocht gaat worden.
Heeft jouw knul nu ook vakantie? Of moet ie nog even? Nou ja hij kan er nu toch niks meer aan veranderen en idd komend schooljaar vooral voldoendes halen, het is niet anders.
Mijn knul is nu tot en met woensdagavond bij zijn vader. En die had zowaar vrij genomen aankomende week, zodat hij zelf ook thuis is met hem. Hij brengt hem woensdag naar mijn ouders. Die komen vrijdag met hem naar nijmegen om mij binnen te halen. En dan ga ik zaterdag met hem naar de camping. Strakke planning dus.... hahaha
Het camperen is mijn ouders meegvallen. Gewoon lekker op het gemakkie, maar ze waren er niet teleurgesteld door, dus ik denk dat de caravan voorlopig nog niet verkocht gaat worden.
Heeft jouw knul nu ook vakantie? Of moet ie nog even? Nou ja hij kan er nu toch niks meer aan veranderen en idd komend schooljaar vooral voldoendes halen, het is niet anders.
zaterdag 14 juli 2012 om 12:09
Hai Babette, tuurlijk, gezellig!
Wat ga jij doen op deze regenachtige zaterdag?
Hahaha Dolphine, dat plannetje van m ging dus mooi niet door.
tss, denkt ie wel niet! Maar wel heel erg goed voor je ego, dit soort dingen! En een goed begin van de vakantie hoor, lekker uit eten etc. Die ex van je is trouwens goed bezig, dat hij zich gewoon zelf met zijn zoon gaat bezighouden. Het wordt wel wat! haha
Wanneer ga je naar Nijmegen en hoe ga je dat doen? Blijven jullie daar overnachten of..?
Wat een weer is het weer vandaag he..
Ik denk dat ik vandaag de kledingkasten maar es ga uitmesten. Er was weer een zak gekomen waar je kleding in kunt doen en die kan je dan bij de weg zetten (kennen jullie dat ook?), altijd een goede reden om de boel weer op te ruimen.
Maar dat zeg ik nu he...heb ik misschien straks heul geen zin meer in, hihi.
Mijn knul heeft nu ook vakantie, ik geloof dat ie er ook wel aan toe is, haha. Volgende week begint wel ook zijn vakantiewerk, maar dat is maar een paar dagen in de week een paar uur, dus eigenlijk ook heel relaxed.
zaterdag 14 juli 2012 om 14:55
Ja hoor babette, gezellig.
Ik heb een zoon van bijna (29 juli is ie jarig) 10. Hoe lang ben je al een single mum?
Ik loop met de Britisch Dutch Walking Federation. Dat zijn ongeveer 200 man/ vrouw. Britten en nederlanders. We slapen met z'n allen in een grote sporthal. Avondeten, ontbijt en verzoring onderweg wordt ook door hen geregeld. Ik denk dat ik morgen even naar nijmegen rij om mijn startbewijs te halen en dan ga ik maandag in de middag daarheen tot en met vrijdag.
begin van de middag belde mijn moeder. Die wilde ons mee uit eten nemen vanavond. Moet niet gekker worden hihi. Gisteren met vriendin bij de griek, vanavond met mijn ouders. Ik kreeg net ook nog een sms van C, of ik zin had om tapas te eten vanavond. Ja daar heb ik wel zin, maar helaas......
Ik ken die kledingzakken ook hoor scarlet. Zo erg is het nu ook weer niet hier. Ik maak er alleen nooit gebruik van omdat ze op school bij zoonlief 2x per jaar kleding inzamelen voor de adoptiekindjes in verweggiestan.
Ik heb een zoon van bijna (29 juli is ie jarig) 10. Hoe lang ben je al een single mum?
Ik loop met de Britisch Dutch Walking Federation. Dat zijn ongeveer 200 man/ vrouw. Britten en nederlanders. We slapen met z'n allen in een grote sporthal. Avondeten, ontbijt en verzoring onderweg wordt ook door hen geregeld. Ik denk dat ik morgen even naar nijmegen rij om mijn startbewijs te halen en dan ga ik maandag in de middag daarheen tot en met vrijdag.
begin van de middag belde mijn moeder. Die wilde ons mee uit eten nemen vanavond. Moet niet gekker worden hihi. Gisteren met vriendin bij de griek, vanavond met mijn ouders. Ik kreeg net ook nog een sms van C, of ik zin had om tapas te eten vanavond. Ja daar heb ik wel zin, maar helaas......
Ik ken die kledingzakken ook hoor scarlet. Zo erg is het nu ook weer niet hier. Ik maak er alleen nooit gebruik van omdat ze op school bij zoonlief 2x per jaar kleding inzamelen voor de adoptiekindjes in verweggiestan.
zaterdag 14 juli 2012 om 15:03
Haha Dolphine, ik bedoelde ook niet dat je in achtergebleven gebied woonde ofzo hoor
Dat is trouwens erg goed geregeld zeg, dat je bij zo'n vereniging bent aangesloten en dat er dan ook van alles is geregeld. Heel relaxed en eigenlijk moet je dus alleen nog maar even dat stukkie lopen...Whoehaha, grapje hoor, heb echt respect voor je dat je het doet. De sfeer lijkt me geweldig en al heb ik echt een hekel aan lopen, dat zou al haast een reden zijn om mee te doen. Heerlijk zeg, weer uit eten vanavond..jammer dat je dan wel etentje met C. misloopt, maar ach...later op de avond/nacht kan het nog heeeeel gezellig worden met C. denk ik..hihi.
Hier nog geen kast opgeruimd hoor. Wel fornuis en branders schoongemaakt, konijnenhok verschoont. Moet dan nu eerst echt stofzuigen en misschien dat ik dan nog een kast induik..eerst die van mijn knul maar (is het makkelijkst, haha)
zondag 15 juli 2012 om 17:23
Zo hehe, dit is ook een manier om de zondag door te komen. Even heen en weer naar nijmegen gereden om mijn startbewijs op te halen en te scannen. Daarna even bij mijn vriendin in beuningen een bakkie wezen doen en nu lekker thuis languit op de bank. Net op tijd om sanches eindelijk de etappe te zien winnen in de tour.
Etentje gisteren was gezellig en lekker, daarna nog even de kroeg in geweest, mijn ouders gingen ook even gezelig mee. C natuurlijk nog even gezien.
Valt niet mee 2 avonden achter elkaar tot diep in nacht op stap. Ben er voor vandaag wel klaar mee. Ga lekker eten maken zo en dan kom ik die bank niet meer af, enkel om naar bed te gaan.
Etentje gisteren was gezellig en lekker, daarna nog even de kroeg in geweest, mijn ouders gingen ook even gezelig mee. C natuurlijk nog even gezien.
Valt niet mee 2 avonden achter elkaar tot diep in nacht op stap. Ben er voor vandaag wel klaar mee. Ga lekker eten maken zo en dan kom ik die bank niet meer af, enkel om naar bed te gaan.
zondag 15 juli 2012 om 22:02
Jaja, we worden allemaal ouder natuurlijk he..haha.
Lekker genoten gisteren, mooi. Je moet natuurlijk ook wel een béétje uitgerust aan de 4daagse beginnen, toch? Ik zag dat het behoorlijk druk was met het ophalen van de startbewijzen, ging dat bij jou nog een beetje vlot?
Vandaag toch verder de kast afgemaakt, was er gisteren mee begonnen maar nu weer helemaal netjes en een stuk leger...
Verder ook tour gekeken en ook nog honkbal. En luieren natuurlijk!
maandag 16 juli 2012 om 12:17
Jij met je luieren.... Jaloers!! Ik lag gisteren om kwart voor 10 op bed, heb nog een beetje tcv gekeken en ben toen gaan slapen tot vanmorgen 9 uur. Inmiddels de strijk weggewerkt, spullen die mee moeten verzameld. Zo nog even naar de winkel voor de laatste boodschapjes. Naar mijn oiuders om gedag te zeggen en dan eens bedenken hoe laat ik richting nijmegen vertrek. Mijn maatje moet eerst werken tot 5 uur, dus ik wil er niet al te vroeg zijn, dan ken ik niemand. Ivm verwachte drukte natuurlijk ook niet te laat die kant op... Woehaha, wat een dilemma he.
Het viel gisteren met ophalen startbewijs erg mee. Ik ben om 1 uur weggereden van huis en was om iets voor 3 bij mijn vriendinnetje in beuningen, met startbewijs.... In nijmegen zelf was het druk, maar ik had mazzel met een plekje voor de auto.
Nu nog even goed nadenken dat ik niks ga vergeten... (in nijmegen hebben ze nl geen winkels.... LOL)
Ik probeer via facebook iedereen op de hoogte te houden. Dus dat moet je komende week maar ff in de gaten houden.
Het viel gisteren met ophalen startbewijs erg mee. Ik ben om 1 uur weggereden van huis en was om iets voor 3 bij mijn vriendinnetje in beuningen, met startbewijs.... In nijmegen zelf was het druk, maar ik had mazzel met een plekje voor de auto.
Nu nog even goed nadenken dat ik niks ga vergeten... (in nijmegen hebben ze nl geen winkels.... LOL)
Ik probeer via facebook iedereen op de hoogte te houden. Dus dat moet je komende week maar ff in de gaten houden.
maandag 16 juli 2012 om 15:39
maandag 16 juli 2012 om 16:22
Leuk, er is nog meer bijgekletst
Ik ben altijd single mom geweest. De vader van mijn zoontje was maar heel kort in Nederland, dus van een relatie is geen sprake geweest. Op een dag kwam gewoon het bericht dat hij terug naar zijn thuisland was gegaan.
Pas sinds kort weet hij dat hij een zoontje heeft.
Hij is nu 4 jaar, en wordt in december 5. Het is nu zomervakantie, daarna gaat hij naar groep 2.
Hoe lang zijn jullie al single? En hebben jullie wel contact met de papa's, of komt het meeste toch op jullie zelf neer?
Ik kom hier snel weer terug om bij te kletsen.
Ik ben altijd single mom geweest. De vader van mijn zoontje was maar heel kort in Nederland, dus van een relatie is geen sprake geweest. Op een dag kwam gewoon het bericht dat hij terug naar zijn thuisland was gegaan.
Pas sinds kort weet hij dat hij een zoontje heeft.
Hij is nu 4 jaar, en wordt in december 5. Het is nu zomervakantie, daarna gaat hij naar groep 2.
Hoe lang zijn jullie al single? En hebben jullie wel contact met de papa's, of komt het meeste toch op jullie zelf neer?
Ik kom hier snel weer terug om bij te kletsen.