Single, we kletsen hier verder.
zondag 5 januari 2020 om 15:14
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
zondag 9 februari 2020 om 13:50
Hai allen,
Ik heb bijna alles van dit topic gelezen en vind het bijna onbeleefd om me niet voor te stellen. Ik zou het ook leuk vinden om af en toe mee te schrijven. Ik heb bijna 3 jaar geleden een moeizame relatie beëindigd waarbij veel te ver over mijn grenzen is gegaan. Dit heb ik uiteraard zelf toegelaten en ben dan ook met mezelf aan de slag gegaan de afgelopen jaren. Na een jaar flink van het vrijgezellenleven te hebben genoten, gevolgd door een jaar helemaal niets (twee keer seks binnen één jaar, aiaiai), heb ik de afgelopen zes maanden een relatie gehad met een man die óók weer zwaar de grenzen wilde verleggen. Woedeaanvallen, op niets gebaseerde beledigingen uiten, etc. Gelukkig heb ik dit kunnen afkappen en sinds een week of 3 vrijgezel. Ik heb het goed afgesloten met hem en gezegd dat dit hem niet gaat worden.
Ik ben er echt zo moe van. Het moment dat ik me openstel voor een man blijkt het wéér niet te lukken. Bah.
Tinder/Happn vind ik meer tijdverdrijf, even swipen als ik me verveel. Voor mijn gevoel zit het daar ook vol met emotioneel onvolwassen kleuters.
Dus... vorige week heb ik een ticket naar Bali geboekt. Ik ga solo. En genieten dat ik daar ga doen. Fijne zondag allemaal!
Ik heb bijna alles van dit topic gelezen en vind het bijna onbeleefd om me niet voor te stellen. Ik zou het ook leuk vinden om af en toe mee te schrijven. Ik heb bijna 3 jaar geleden een moeizame relatie beëindigd waarbij veel te ver over mijn grenzen is gegaan. Dit heb ik uiteraard zelf toegelaten en ben dan ook met mezelf aan de slag gegaan de afgelopen jaren. Na een jaar flink van het vrijgezellenleven te hebben genoten, gevolgd door een jaar helemaal niets (twee keer seks binnen één jaar, aiaiai), heb ik de afgelopen zes maanden een relatie gehad met een man die óók weer zwaar de grenzen wilde verleggen. Woedeaanvallen, op niets gebaseerde beledigingen uiten, etc. Gelukkig heb ik dit kunnen afkappen en sinds een week of 3 vrijgezel. Ik heb het goed afgesloten met hem en gezegd dat dit hem niet gaat worden.
Ik ben er echt zo moe van. Het moment dat ik me openstel voor een man blijkt het wéér niet te lukken. Bah.
Tinder/Happn vind ik meer tijdverdrijf, even swipen als ik me verveel. Voor mijn gevoel zit het daar ook vol met emotioneel onvolwassen kleuters.
Dus... vorige week heb ik een ticket naar Bali geboekt. Ik ga solo. En genieten dat ik daar ga doen. Fijne zondag allemaal!
zondag 9 februari 2020 om 13:54
Heb hem uiteindelijk ook maar een duidelijk bericht gestuurd, zonder sarcasme zodat de boodschap niet als grappig kan worden gezien. Want je hebt gelijk inderdaad, anders wordt er weer te luchtig over gedaan terwijl ik het gewoon vervelend vind. Vooral nu we al 6 weken aan daten zijn. Voorlopig ligt hij nog ergens in een grot z’n kater uit te slapen, niet meer online geweest.Attraverso schreef: ↑09-02-2020 11:24Vind ik ook. Niet van uitgaan dat hij je opmerking wel zal snappen want mannen doen dat net niet. Dat is een irritatie bij velen, dat wij verwachten dat ze hints oppikken en tussen de lijntjes kunnen lezen terwijl de meeste mannen net duidelijkheid nodig hebben en willen.
Hij zal je opmerking waarschijnlijk net opnemen als luchtig en grappig, dat je het zo erg niet vindt.
Wat betreft jouw date, sommige dingen klinken wat dubbel (zoeken van bevestiging etc) maar zelf hou ik ook wel van een gentleman. Klinkt niet als een slecht persoon verder, kan geen kwaad om het rustig aan te kijken!
zondag 9 februari 2020 om 13:56
Hè bah, Flaffy. Wat jammer dat dit is gebeurd. Snap echt goed dat je hier mee zit. Iemand schreef hier al: een overgang kan rommelig verlopen. Zeker als hij slechts kan focussen op 1 persoon. Toch verdient het niet de schoonheidsprijs. Misschien voor nu het voordeel van de twijfel en verder alert blijven?Flaffy schreef: ↑09-02-2020 13:32Mijn feestje gister was erg leuk! Mijn date kon inderdaad niet echt van me afblijven. Liep ook telkens met mee naar de wc enzo, heel lief. Onze gezamenlijke vriend gaf ook aan dat hij lang single is geweest maar op het moment dat hij iemand leuk vind zich dan alleen focust op die persoon. Dat vond ik erg positief.
Echter kreeg ik een paar uur nadat het feestje was afgelopen een gek berichtje van een vriendin van hem. Blijkbaar hebben zij gisterochtend nog seks gehad (ze sliep vrijdag al bij hem) en had hij haar niets verteld over mij. Zij hoorde pas op het feest van onze gezamenlijke vriend dat hij met mij aan het daten was. Volgens haar waren zij een soort friends with benefits. Ik schrok hier nogal van aangezien ik een paar uur eerder nog een heel ander verhaal hoorde. Heb mijn date vanochtend hierover een appje gestuurd, wel gelezen maar nog geen reactie terwijl hij altijd snel reageert.
Vind dit heel vreemd zo allemaal ineens.
zondag 9 februari 2020 om 13:57
Snap ik, ik vind het persoonlijk ook niet echt tof van haar om jou daarmee te confronteren. Zelf zou ik dat niet doen want het zijn mijn zaken niet.Flaffy schreef: ↑09-02-2020 13:48Ja, we hebben seks gehad. Dat kan inderdaad, en we zijn ook niet exclusief dus dat hij ook met haar nog seks heeft gehad vind ik nog niet zo erg. Wel vind ik het raar dat hij tegen haar gelogen heeft erover, en hij heel goed wist dat zij ons op het feest samen tegen zou kunnen komen.
Goed dat je hem een bericht hebt gestuurd!
zondag 9 februari 2020 om 13:58
Jeetje wat bizar zeg! Kan me voorstellen dat je daar wel even van schrikt, vooral als hij de gelegenheid heeft gehad om het gewoon te vertellen. Ben benieuwd hoe hij zal reageren, hoe sta jij er nu zelf in? Op het feestje en reactie van jullie gezamenlijke vriend klinkt het alsof hij serieus met jou is, maar dat hij dan die ochtend nog seks met haar heeft gehad vind ik niet netjes.Flaffy schreef: ↑09-02-2020 13:32Mijn feestje gister was erg leuk! Mijn date kon inderdaad niet echt van me afblijven. Liep ook telkens met mee naar de wc enzo, heel lief. Onze gezamenlijke vriend gaf ook aan dat hij lang single is geweest maar op het moment dat hij iemand leuk vind zich dan alleen focust op die persoon. Dat vond ik erg positief.
Echter kreeg ik een paar uur nadat het feestje was afgelopen een gek berichtje van een vriendin van hem. Blijkbaar hebben zij gisterochtend nog seks gehad (ze sliep vrijdag al bij hem) en had hij haar niets verteld over mij. Zij hoorde pas op het feest van onze gezamenlijke vriend dat hij met mij aan het daten was. Volgens haar waren zij een soort friends with benefits. Ik schrok hier nogal van aangezien ik een paar uur eerder nog een heel ander verhaal hoorde. Heb mijn date vanochtend hierover een appje gestuurd, wel gelezen maar nog geen reactie terwijl hij altijd snel reageert.
Vind dit heel vreemd zo allemaal ineens.
zondag 9 februari 2020 om 13:58
Wat balen zeg, echt geen leuke actie van hem en dat mag hij ook best weten. Ik zou de bal nu ook bij hem neer leggen, hij heeft wat goed te maken.Vivi3338 schreef: ↑09-02-2020 13:54Heb hem uiteindelijk ook maar een duidelijk bericht gestuurd, zonder sarcasme zodat de boodschap niet als grappig kan worden gezien. Want je hebt gelijk inderdaad, anders wordt er weer te luchtig over gedaan terwijl ik het gewoon vervelend vind. Vooral nu we al 6 weken aan daten zijn. Voorlopig ligt hij nog ergens in een grot z’n kater uit te slapen, niet meer online geweest.
Wat betreft jouw date, sommige dingen klinken wat dubbel (zoeken van bevestiging etc) maar zelf hou ik ook wel van een gentleman. Klinkt niet als een slecht persoon verder, kan geen kwaad om het rustig aan te kijken!
zondag 9 februari 2020 om 13:59
Welkom!bizarre schreef: ↑09-02-2020 13:50Hai allen,
Heel fijn dat je na een nare ervaring even lekker gaat genieten op Bali!
zondag 9 februari 2020 om 14:00
Dat ben ik ook wel met je eens. Ik zou zoiets ook niet gedaan hebben. Maar nu ik het eenmaal weet kan ik het ook niet negeren.Still-i-Rise schreef: ↑09-02-2020 13:57Snap ik, ik vind het persoonlijk ook niet echt tof van haar om jou daarmee te confronteren. Zelf zou ik dat niet doen want het zijn mijn zaken niet.
Goed dat je hem een bericht hebt gestuurd!
zondag 9 februari 2020 om 14:02
Ja precies, ik had er echt geen punt van gemaakt als hij het gewoon had verteld. Ik weet niet zo goe hoe ik er nu in sta. Ik wil het niet meteen helemaal afkappen, maar vind het erg vervelend dat hij niet reageert want ik weet dat hij gewoon thuis is en dus tijd heeft. En ik had ook echt wel het idee dat het hij er inderdaad serieus in stond. Gister stond ik even met een vriend van hem te praten en ik die vroeg of ik zijn vriendin was. Dit zei ik later tegen hem en toen maakte hij een opmerking van ''dat zou ik niet erg vinden''. Dat maakt het zo dubbel.Vivi3338 schreef: ↑09-02-2020 13:58Jeetje wat bizar zeg! Kan me voorstellen dat je daar wel even van schrikt, vooral als hij de gelegenheid heeft gehad om het gewoon te vertellen. Ben benieuwd hoe hij zal reageren, hoe sta jij er nu zelf in? Op het feestje en reactie van jullie gezamenlijke vriend klinkt het alsof hij serieus met jou is, maar dat hij dan die ochtend nog seks met haar heeft gehad vind ik niet netjes.
zondag 9 februari 2020 om 14:26
Oh Flaffy. Wat een domper. Ik ben een stuk ouder dan jij en zou hier anders op reageren.
We kennen de motieven van de vrouw die je dit liet weten niet, misschien was het uit eigenbelang maar ze kan het ook gewoon gedaan hebben omdat ze vindt dat je dit moest weten en daar heeft ze toch echt wel gelijk in hoor.
Wat duidelijk is, is dat hij er helemaal (nog) niet serieus in staat.
Sterkte, je zal je wel heel rot voelen. Hopelijk reageert hij snel.
We kennen de motieven van de vrouw die je dit liet weten niet, misschien was het uit eigenbelang maar ze kan het ook gewoon gedaan hebben omdat ze vindt dat je dit moest weten en daar heeft ze toch echt wel gelijk in hoor.
Wat duidelijk is, is dat hij er helemaal (nog) niet serieus in staat.
Sterkte, je zal je wel heel rot voelen. Hopelijk reageert hij snel.
zondag 9 februari 2020 om 15:20
Jeetje Flaffy, wat een anticlimax na een leuke avond. Enige reden die ik kan verzinnen vanuit haar kant is jaloezie/ kift. Ze weet wie je bent, heeft je nummer en doet dit niet zomaar. Ze zal van jullie weten. Naar zeg! Maar ook van zijn kant, ik zou me afvragen hoe serieus hij is. Dat hij niet reageert snap ik wel, hij mag zich gaan verantwoorden. Ik zou zijn uitleg afwachten maar er verder weinig trek meer in hebben. Omdat dit me dan niet lekker zou blijven zitten.
zondag 9 februari 2020 om 15:49
Ik lees zo verder, maar wil even eerst op jou reageren Flaffy. Wat een schrikken, je bericht begon zo goed en dan dit...
Vind het bizar en zou het ook niet kunnen waarderen. Vreemd vind ik wel dat die dame de behoefte voelt jou dit te zeggen, maar wel eerst nog seks met hem heeft die nacht. Wat is haar motief.
Zo zonde mocht het echt zo zijn! Als je gek bent/wordt op iemand dan is seks met een ander toch niet zo leuk meer..
Hoop dat je snel wat hoort, beste is om even te bellen ofzo ipv WhatsApp.
Vind het bizar en zou het ook niet kunnen waarderen. Vreemd vind ik wel dat die dame de behoefte voelt jou dit te zeggen, maar wel eerst nog seks met hem heeft die nacht. Wat is haar motief.
Zo zonde mocht het echt zo zijn! Als je gek bent/wordt op iemand dan is seks met een ander toch niet zo leuk meer..
zondag 9 februari 2020 om 15:57
Bizarre welkom! Vervelend zulke ervaringen, zeker als je aan jezelf gewerkt hebt en hoopt een ander type aan te trekken.
Wat heerlijk dat je het jezelf gunt naar Bali te gaan, eerste reis alleen of doe je dat vaker?
Alleen reizen vind ik in elk geval erg tof! Zoveel vrijheid en gewoon een heerlijk gevoel. Ga je al binnenkort?
Wat heerlijk dat je het jezelf gunt naar Bali te gaan, eerste reis alleen of doe je dat vaker?
Alleen reizen vind ik in elk geval erg tof! Zoveel vrijheid en gewoon een heerlijk gevoel. Ga je al binnenkort?
zondag 9 februari 2020 om 16:55
Ja daarom snap ik er zo weinig van. Volgens onze gezamenlijke vriend leek hij gister echt wel verliefd. Maarja als dat zo zou zijn doe je dit niet.Qiyara schreef: ↑09-02-2020 15:49Ik lees zo verder, maar wil even eerst op jou reageren Flaffy. Wat een schrikken, je bericht begon zo goed en dan dit...
Daar zat ik ook al aan te denken. Ik ken haar verder niet trouwens, ze had me via facebook een berichtje gestuurd. Ik zet er nu inderdaad vraagtekens bij wat zijn intenties zijn. Ik heb nu juist iets van doordat ie niet reageert heb ik alleen maar minder trek in.Julus schreef: ↑09-02-2020 15:20Jeetje Flaffy, wat een anticlimax na een leuke avond. Enige reden die ik kan verzinnen vanuit haar kant is jaloezie/ kift. Ze weet wie je bent, heeft je nummer en doet dit niet zomaar. Ze zal van jullie weten. Naar zeg! Maar ook van zijn kant, ik zou me afvragen hoe serieus hij is. Dat hij niet reageert snap ik wel, hij mag zich gaan verantwoorden. Ik zou zijn uitleg afwachten maar er verder weinig trek meer in hebben. Omdat dit me dan niet lekker zou blijven zitten.
zondag 9 februari 2020 om 17:09
zondag 9 februari 2020 om 17:11
Ik snap je Flaffy! Zou me ook echt niet lekker zitten en inderdaad, zijn niet reageren is bizar op een moment als deze. Dan hang je gelijk aan de lijn lijkt me als je serieus met iemand bent/wilt zijn.
Hij is of enorm onhandig en nu geschrokken. Of gewoon een klojo die aan liep te kloten.
Hopelijk heb je snel duidelijkheid!
Hij is of enorm onhandig en nu geschrokken. Of gewoon een klojo die aan liep te kloten.
Hopelijk heb je snel duidelijkheid!
zondag 9 februari 2020 om 17:15
Ja blegh. Ik heb het 1x meegemaakt. Nooit meer. Die ander mag hem dan hebben.Attraverso schreef: ↑09-02-2020 17:04Ik ook, bij mij zou het einde verhaal zijn. Zou helemaal afknappen op die vent.
zondag 9 februari 2020 om 17:29
zondag 9 februari 2020 om 17:32
Genoeg ervaring met rare types in elk geval. Ach ja, wat datevermaak is nooit weg op verjaardagen.Qiyara schreef: ↑09-02-2020 15:57Bizarre welkom! Vervelend zulke ervaringen, zeker als je aan jezelf gewerkt hebt en hoopt een ander type aan te trekken.
Ik ga, als ik single ben, altijd alleen op vakantie. Ik vind het ook heerlijk. Al lijkt het me steeds leuker om met een man te gaan. Ik heb de hostels en spelletjes beer pong wel gehad.
@Flaffy: ik zou nog even zijn reactie afwachten. Daarna kun je beslissen. Zijn reactie zal alles zeggen. Bij geen bericht morgen bellen. En geeft ie dan geen sjoege zou ik het wel weten... bye bye!