Single, we kletsen hier verder.
zondag 5 januari 2020 om 15:14
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
zondag 9 februari 2020 om 17:39
zondag 9 februari 2020 om 17:43
Precies wat je zegt. Ik heb toch echt wel het idee dat ik mijn date en zijn leven (en alles wat hij verteld over familie etc) goed in beeld heb, maar als ik dit soort dingen lees...
Er zijn mensen waarvan je het nooit verwacht die dubbele agenda's hebben.
Om even iets "luchtigs" erin te gooien;
Vorig jaar leerde ik een zeer knappe man kennen, en ik wist waar t op uit zou draaien en dat wilde ik wel eens proberen. ONS was mij niet bekend dus ik dacht, why not.
Die oh zo knappe man bakte er helaas echt niets van.. kan er niets goeds over zeggen. Hij had grote praatjes maar maakte ze niet waar en zijn ego kon dat niet zo goed aan. Afijn, het contact daarna viel al vrij snel stil.
Stuurde hij gisteren ineens een berichtje met de vraag of we weer eens konden afspreken, en ja hij bedoelde alleen sex
Mannen.... zucht
zondag 9 februari 2020 om 17:50
Dat is zo. Je lat wordt bepaald door je referentiekader.Attraverso schreef: ↑09-02-2020 17:42Op de duur zit je er bijna op te wachten.
En ik kom goede, betrouwbare, ernstige mannen tegen hoor maar die kunnen me niet boeien. Op de duur heb je al zo veel leuke dingen meegemaakt met dates en in relaties dat je niet weer terug kan naar 'gewoner'.
zondag 9 februari 2020 om 18:00
Absoluut waar, las ergens in een ander topic over eventueel vriendje "als ze pas over 2.5 week kunnen er moet ook tijd voor mij zijn" nou mijn referentie kader zegt dan meteen laat maar. Zoals nu ik kan pas over een maand op zijn best. Beetje weers afhankelijk, wind zoals jullie die nu in NL hebben zit er wel eens in met boot, nou ja 1 dag zo'n wind, 1 dag later aankomst. Zo kun je het het beste zien.
fietsen varen vrouwelijk doen
zondag 9 februari 2020 om 18:02
Iemand die met jou wilt daten moet ook rekening houden met je werk, en de onregelmatigheid of afwezigheid die daar bij komt kijken.zeefietser1 schreef: ↑09-02-2020 18:00Absoluut waar, las ergens in een ander topic over eventueel vriendje "als ze pas over 2.5 week kunnen er moet ook tijd voor mij zijn" nou mijn referentie kader zegt dan meteen laat maar. Zoals nu ik kan pas over een maand op zijn best. Beetje weers afhankelijk, wind zoals jullie die nu in NL hebben zit er wel eens in met boot, nou ja 1 dag zo'n wind, 1 dag later aankomst. Zo kun je het het beste zien.
zondag 9 februari 2020 om 18:05
Ja, ik ben wel actief. Maar in al die tijd nog geen man tegengekomen die ik leuk vind - of hij kapt het zo snel af/ blijkt er niet serieus in te staan dat ik geen kans krijg iemand leuk te vinden. Ik merk ook dat ik niet goed meer weet wat ik van een 1e date moet verwachten. Als het gezellig is wil ik best een 2e date (ookal is er geen vonk), maar wellicht moet ik toch beter op m'n gevoel afgaan..Attraverso schreef: ↑09-02-2020 07:09Maar je bent wel actief? Dan kan dat heel snel keren hoor. Kop op!
@Flaffy, wat rot!
Ik wil trouwens dolgraag op iedereen hier reageren, maar jullie gaan zo snel! Ik hou het niet bij
zondag 9 februari 2020 om 18:08
En dat geeft meteen veel afvallers, geeft verder niks. Schift het kaf van het koren echt heel erg snel.Vanuit het verleden, ben je met een leuke vrouw aan het daten, net 6 week zal ik maar zeggen. Ze weet dat ik vaar en vanzelf wegga, geen probleem. Maar als ik dan uiteindelijk weg ga en dan uiteindelijk nog de vraag krijg "en ik dan ??"Still-i-Rise schreef: ↑09-02-2020 18:02Iemand die met jou wilt daten moet ook rekening houden met je werk, en de onregelmatigheid of afwezigheid die daar bij komt kijken.
zondag 9 februari 2020 om 18:27
zondag 9 februari 2020 om 18:28
Die vraag alleen al is echt fout. Je bent meestal 3 maanden weg van huis? Dat is een lange periode en niet leuk, maar je kan nooit vragen "en ik dan?". Jij hebt jouw leven al opgebouwd, die vrouwen komen nu pas om de hoek kijken.zeefietser1 schreef: ↑09-02-2020 18:08En dat geeft meteen veel afvallers, geeft verder niks. Schift het kaf van het koren echt heel erg snel.Vanuit het verleden, ben je met een leuke vrouw aan het daten, net 6 week zal ik maar zeggen. Ze weet dat ik vaar en vanzelf wegga, geen probleem. Maar als ik dan uiteindelijk weg ga en dan uiteindelijk nog de vraag krijg "en ik dan ??"
zondag 9 februari 2020 om 18:29
Haha ja inderdaad!Still-i-Rise schreef: ↑09-02-2020 18:27Ik moet even gniffelen, het zou best kunnen hoor wat je zegt. Maar juist dat geeft me nog meer afkeer![]()
zondag 9 februari 2020 om 18:34
Vergelijk het met mijn eerste vliegvakantie ooit. Een 3 sterren hotel in Benidorm. Was erg geslaagd. Nadien ging ik naar veel luxueuzere hotels op mondaine plaatsen. Ik denk er niet aan om terug naar dat basic hotel in Benidorm te gaan.
Ik heb iemand nodig die bezig is met zijn uiterlijk, iets te vertellen heeft, brede interesses heeft, wat avontuurlijk is.
Niet iemand wiens ideaal weekend voetbal op tv en een BBQ in de tuin is en de ideale vakantie 2 weken all inclusive op een hoteldomein doorbrengen. Maar die vind je net heel makkelijk.
zondag 9 februari 2020 om 18:47
Ohw misschien ben ik dan wel iets voor jou, heb ladingen make up (en nagellak, en een pruik en hakken en jurken), mijn ideale vakantie (ga ik dit jaar doen Van Lands End naar Pentland Firth fietsen), kan over van alles en nog wat mee praten. BBQ en voetbal nah nee niet aan mij besteed en dat hotel in Benidorm laat ik ook aan mij voorbij gaan. Volgende maand in Singapore eraf blijf ik daar nog een dag of 2 hangen (langer mag niet) in een heerlijk 4 sterren hotel.Attraverso schreef: ↑09-02-2020 18:34Vergelijk het met mijn eerste vliegvakantie ooit. Een 3 sterren hotel in Benidorm. Was erg geslaagd. Nadien ging ik naar veel luxueuzere hotels op mondaine plaatsen. Ik denk er niet aan om terug naar dat basic hotel in Benidorm te gaan.
Ik heb iemand nodig die bezig is met zijn uiterlijk, iets te vertellen heeft, brede interesses heeft, wat avontuurlijk is.
Niet iemand wiens ideaal weekend voetbal op tv en een BBQ in de tuin is en de ideale vakantie 2 weken all inclusive op een hoteldomein doorbrengen. Maar die vind je net heel makkelijk.
zondag 9 februari 2020 om 18:53
Ik ben al een tijdje aan het meelezen, maar ik kom nu ook graag mee schrijven en reageren!
Ben nu sinds 1.5 jaar weer single en al wel weer wat gedate wat ook wel serieuzer werd. Maar elke keer was er wel wat... of na 2-3 maanden kwam hun ware aard naar boven, bleek hij een leugenaar, een andere bleek emotioneel te instabiel en toch niet toe aan daten/een relatie..
En als ik dan dat verhaal van Flaffy lees! Krijg er weinig vertrouwen meer in zo haha.
En waar kom je de mannen inderdaad tegen, ik ben geen stapper dus in real life zie ik ook niet zo gebeuren.. ik zal Tinder binnenkort weer eens aanslingeren. Ik had even een pauze na bovenstaande ervaringen, maar zou toch ook wel graag een echt leuke man weer tegenkomen.
Ben nu sinds 1.5 jaar weer single en al wel weer wat gedate wat ook wel serieuzer werd. Maar elke keer was er wel wat... of na 2-3 maanden kwam hun ware aard naar boven, bleek hij een leugenaar, een andere bleek emotioneel te instabiel en toch niet toe aan daten/een relatie..
En als ik dan dat verhaal van Flaffy lees! Krijg er weinig vertrouwen meer in zo haha.
En waar kom je de mannen inderdaad tegen, ik ben geen stapper dus in real life zie ik ook niet zo gebeuren.. ik zal Tinder binnenkort weer eens aanslingeren. Ik had even een pauze na bovenstaande ervaringen, maar zou toch ook wel graag een echt leuke man weer tegenkomen.