Single, we kletsen hier verder.
zondag 5 januari 2020 om 15:14
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
zondag 16 februari 2020 om 14:06
Lieve reacties! Dank jullie wel!
Julus hij was 2,5 jaar single en heeft in die tijd wat dingen voor z'n kiezen gehad wat hem heel dichtbij zichzelf heeft gebracht. Dus hij was nu ook pas echt toe aan weer daten. Was nog wel dames tegengekomen in de eerste 1,5 jaar single, waar hij even wat mee had, maar dat voelde voor hem niet serieus en dat was dan na een aantal dates ook over. Mij ziet hij wel als serieus gelukkig.
Julus hij was 2,5 jaar single en heeft in die tijd wat dingen voor z'n kiezen gehad wat hem heel dichtbij zichzelf heeft gebracht. Dus hij was nu ook pas echt toe aan weer daten. Was nog wel dames tegengekomen in de eerste 1,5 jaar single, waar hij even wat mee had, maar dat voelde voor hem niet serieus en dat was dan na een aantal dates ook over. Mij ziet hij wel als serieus gelukkig.
zondag 16 februari 2020 om 15:32
Nee, iedereen kan je een bericht sturen. Een glimlach, een spelletje als ijsbreker, een persoonlijk bericht... en dat zijn er een hele boel. Daarom had ik graag de mensen met wie ik geen contact wens gewoon verwijderd, om het een beetje overzichtelijker te houden. Want als je ze negeert en ze sturen nog eens iets komen die gewoon weer bovenaan.
Maar je kan een profiel enkel verwijderen als je een reden aanduidt en die wordt naar die persoon gestuurd.
Je krijgt inderdaad ook een hele boel partnervoorstellen die aan de hand van een uitgebreide vragenlijst die je invult, bij jou zouden passen. Maar die heb ik nog niet eens goed bekeken, heb een aantal leuke gesprekken lopen met mannen die contact met me zochten.
zondag 16 februari 2020 om 15:47
Julus je krijgt de eerste uren tientallen berichten binnen hoor, je hoeft daar niet erg je best voor te doen
Ben met een paar aan de babbel, de rest gaat geduld moeten hebben.
zondag 16 februari 2020 om 15:54
Ja dat gevoel heb ik ook, al vind ik dat voor mijzelf nog wat snel en wil io er echt nog geen naam aan geven. Dat voelt wat zwaar. Dus hou het voor m'n eigen gemoedstoestand nog wat luchtig in m'n hoofdAttraverso schreef: ↑16-02-2020 15:35Qiyara hoe fijn om jouw update te lezen. Het aan te komen weekend klinkt nog veel leuker dan deze. Klinkt wel alsof jullie gewoon ‘vertrokken’ zijn om het op mijn Vlaams te zeggen![]()
zondag 16 februari 2020 om 15:56
Denk dat het echt wel uitmaakt of je betaald of onbetaald lid bent. Zulke sites zetten je dan onderaan en de betalende leden zijn veel zichtbaarder.
zondag 16 februari 2020 om 15:58
Julus dat zou me erg verwonderen hoor. Foto’s staan standaard wazig en moet je zelf aan iemand vrijgeven, daar zal het dus al niet aan liggen.
Heb trouwens meteen aangegeven dat ze mijn lidmaatschap niet mogen verlengen en daar moet je inderdaad wat moeite voor doen. Dan kan niet met enkele klikken maar moet je voor mailen, bellen of faxen. Heb gemaild, benieuwd hoe snel ik een bevestiging krijg.
Heb trouwens meteen aangegeven dat ze mijn lidmaatschap niet mogen verlengen en daar moet je inderdaad wat moeite voor doen. Dan kan niet met enkele klikken maar moet je voor mailen, bellen of faxen. Heb gemaild, benieuwd hoe snel ik een bevestiging krijg.
anoniem_698a1dcf6b430 wijzigde dit bericht op 16-02-2020 16:01
47.25% gewijzigd
zondag 16 februari 2020 om 15:59
Ja zie! Zou het niet op jezelf betrekken. Echt niet.Attraverso schreef: ↑16-02-2020 15:58Julus dat zou me erg verwonderen hoor. Foto’s staan standaard wazig en moet je zelf aan iemand vrijgeven, daar zal het dus al niet aan liggen.
Doe je jezelf tekort.
zondag 16 februari 2020 om 16:05
Ja dat was ik.Attraverso schreef: ↑16-02-2020 11:42Net aangesloten op een betalende app.
Heel andere profielen dan Tinder. Heb er enkel 1 ex date herkend en die stuurde me meteen een bericht wat ik meteen heb afgekapt want geen zin in.
Iemand zei hier dat er te veel mannen op zo'n app zitten die te graag willen maar is dat niet net het probleem van Tinder? Dat er daar te veel zijn die niet echt willen?
Is het fout om graag te willen?
Misschien niet helemaal de juiste uitspraak. Maar merkte dat het voor mij wat beklemmend werkte. En qua Tinder heb je zeker gelijk.
zondag 16 februari 2020 om 16:07
Klinkt goed! Geniet ervan!Qiyara schreef: ↑16-02-2020 13:49Lief dat je het vraagt, was erg leuk! We lijken erg veel op elkaar, qua karakter en de dingen die we leuk vinden. Qua toekomstbeeld ook dezelfde ideeën. Voelt heel vertrouwt en fijn. Wel al de eerste pittige discussie gehad, een liefdesrelatie is toch een stukje ingewikkelder dan het opbouwen van vriendschap door al die intimiteit. Maar was fijn te merken dat we het gewoon konden uiten en het ook erg snel klaar was. Beetje afstemmen op elkaar en natuurlijk nog zoekende.
Hij heeft voor volgende week (gaan we weekend weg) al accomodatie geregeld en ideeën wat we gaan doen wat volledig in mijn straatje past. En ook in die van hem, dat is echt tof. Maar hij zei dus vanochtend dat ik het van hem cadeau krijg. Hoe lief is dat....
Heb het idee dat hij voorlopig niet uit m'n leven verdwijnt
Bizar vind ik het nog wel, na 5 jaar single. En nog erg kwetsbaar, maar voel wel veel vertrouwen in dat het voor nu goed zit.
zondag 16 februari 2020 om 16:10
Goed dat dit rechtgezet is, niet twijfelen aan jezelf hoor!!
Jammer dat we zo ver uit elkaar wonen, anders kon je eens komen meekijken naar de profielen.
zondag 16 februari 2020 om 16:11
Er zitten er inderdaad wel tussen hoor... zie je al aan de antwoorden op de standaardvragen in hun profiel. Alles draait om het vinden van een vrouw.Sabbieehhhh schreef: ↑16-02-2020 16:05Ja dat was ik.
Misschien niet helemaal de juiste uitspraak. Maar merkte dat het voor mij wat beklemmend werkte. En qua Tinder heb je zeker gelijk.
zondag 16 februari 2020 om 17:36
Helemaal mee eens!
Nou, ik weet nog steeds niet van wie het cadeau is. Niemand heeft zich gemeld en ik laat het er ook bij. Ik heb ergens een vermoeden en als diegene het is dan is het jammer voor hem, dat hoofdstuk is afgesloten.
zondag 16 februari 2020 om 17:44
Die bedoelde ik inderdaad. Maar ben zeer benieuwd wat jouw ervaringen gaan zijn. Ik hoop dat hier de juiste voor jou blijkt te zijn!Attraverso schreef: ↑16-02-2020 16:11Er zitten er inderdaad wel tussen hoor... zie je al aan de antwoorden op de standaardvragen in hun profiel. Alles draait om het vinden van een vrouw.
zondag 16 februari 2020 om 18:02
Ik heb zo'n beetje alles gelezen en ga graag meeschrijven.
Eigenlijk al m'n hele leven vrijgezel , nu 35 en ik hoop dat het mij nu ook eens gegund is. Heb ondertussen een hekel aan online daten en de oppervlakkigheid etc...
De ene dag vol vertrouwen en blij met m'n huidige leven en soms baal ik zo dat ik die arm niet om me heen krijg na een dag werken, samen een wijntje drinken etc. Gelukkig heb ik hele lieve vrienden waar ik altijd terecht kan.
Nu nog de ware vinden!
Eigenlijk al m'n hele leven vrijgezel , nu 35 en ik hoop dat het mij nu ook eens gegund is. Heb ondertussen een hekel aan online daten en de oppervlakkigheid etc...
De ene dag vol vertrouwen en blij met m'n huidige leven en soms baal ik zo dat ik die arm niet om me heen krijg na een dag werken, samen een wijntje drinken etc. Gelukkig heb ik hele lieve vrienden waar ik altijd terecht kan.
Nu nog de ware vinden!
zondag 16 februari 2020 om 20:32
Dit topic gaat hard. Zo even alles bijlezen.
Bij mijn zijn de twijfels ontzettend toegeslagen. Vrijdag met mijn vrienden en mijn date gaan bowlen en dat was gezellig, maar merkte dat ik me soms irriteerde. Daarna bleef hij mij slapen en hebben we gister grotendeels van de dag samen op de bank gehangen en dat was fijn. Maar merk dat ik nu erg twijfel of hij wel bij me past, heb het gevoel alsof er iets ''mist'' maar ik weet niet zo goed wat.
Bij mijn zijn de twijfels ontzettend toegeslagen. Vrijdag met mijn vrienden en mijn date gaan bowlen en dat was gezellig, maar merkte dat ik me soms irriteerde. Daarna bleef hij mij slapen en hebben we gister grotendeels van de dag samen op de bank gehangen en dat was fijn. Maar merk dat ik nu erg twijfel of hij wel bij me past, heb het gevoel alsof er iets ''mist'' maar ik weet niet zo goed wat.