Single, we kletsen hier verder.
zondag 5 januari 2020 om 15:14
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
zondag 16 februari 2020 om 11:37
Ja een collegaAttraverso schreef: ↑16-02-2020 11:17De anonieme valentijnpresentjes... Al enig idee van wie ze waren?
.
zondag 16 februari 2020 om 11:42
Net aangesloten op een betalende app.
Heel andere profielen dan Tinder. Heb er enkel 1 ex date herkend en die stuurde me meteen een bericht wat ik meteen heb afgekapt want geen zin in.
Iemand zei hier dat er te veel mannen op zo'n app zitten die te graag willen maar is dat niet net het probleem van Tinder? Dat er daar te veel zijn die niet echt willen?
Is het fout om graag te willen?
Heel andere profielen dan Tinder. Heb er enkel 1 ex date herkend en die stuurde me meteen een bericht wat ik meteen heb afgekapt want geen zin in.
Iemand zei hier dat er te veel mannen op zo'n app zitten die te graag willen maar is dat niet net het probleem van Tinder? Dat er daar te veel zijn die niet echt willen?
zondag 16 februari 2020 om 12:07
Nee dat niet. Maar had hem al eerder afgewezen dus beetje awkwardAttraverso schreef: ↑16-02-2020 11:44Ach verdorie. Hoe moedig van hem maar hoe vervelend voor jou. Werken jullie vaak samen?
.
zondag 16 februari 2020 om 12:09
Andere apps gebruik ik niet. Alleen tinder. Ik merk wel dat veel matches niet echt praten of dat het gesprek snel eindigt.Attraverso schreef: ↑16-02-2020 11:42Net aangesloten op een betalende app.
Maar heb 2x echt met hele leuke mannen gedate via tinder.
En soms zie ik echt wel aan de foto wat voor type iemand is. Soms zie je ook van die half naakte foto’s van mannen, dan weet ik al dat ze probably op zoek zijn naar seks.
Bepaalde type mannen swipe ik gewoon sowieso naar links
.
zondag 16 februari 2020 om 13:02
Nee, lijkt me prima idee. Welke app, of wil je dag liever niet delen?Attraverso schreef: ↑16-02-2020 11:42Net aangesloten op een betalende app.
zondag 16 februari 2020 om 13:19
Twijfelde er even over maar waarom niet eigenlijk... Parship
Mijn ervaring tot nu toe: opvallend veel mannen met hogere opleiding en goede job, handig veel info in de profielen, wel jammer dat je profielen niet kan verwijderen zonder dat ze het merken want je moet een soort van reden sturen waarom je dat doet.
Mijn ervaring tot nu toe: opvallend veel mannen met hogere opleiding en goede job, handig veel info in de profielen, wel jammer dat je profielen niet kan verwijderen zonder dat ze het merken want je moet een soort van reden sturen waarom je dat doet.
zondag 16 februari 2020 om 13:34
zondag 16 februari 2020 om 13:36
Nee je kunt actief zoeken en mannen liken en aanschrijven. Als betalend lid onbeperkt.
zondag 16 februari 2020 om 13:49
Lief dat je het vraagt, was erg leuk! We lijken erg veel op elkaar, qua karakter en de dingen die we leuk vinden. Qua toekomstbeeld ook dezelfde ideeën. Voelt heel vertrouwt en fijn. Wel al de eerste pittige discussie gehad, een liefdesrelatie is toch een stukje ingewikkelder dan het opbouwen van vriendschap door al die intimiteit. Maar was fijn te merken dat we het gewoon konden uiten en het ook erg snel klaar was. Beetje afstemmen op elkaar en natuurlijk nog zoekende.
Hij heeft voor volgende week (gaan we weekend weg) al accomodatie geregeld en ideeën wat we gaan doen wat volledig in mijn straatje past. En ook in die van hem, dat is echt tof. Maar hij zei dus vanochtend dat ik het van hem cadeau krijg. Hoe lief is dat....
Heb het idee dat hij voorlopig niet uit m'n leven verdwijnt
Bizar vind ik het nog wel, na 5 jaar single. En nog erg kwetsbaar, maar voel wel veel vertrouwen in dat het voor nu goed zit.
zondag 16 februari 2020 om 13:52
Dat klinkt goed! Vind ik erg fijn voor je. Ze bestaan dus nog wel, lieve mannen.Qiyara schreef: ↑16-02-2020 13:49Lief dat je het vraagt, was erg leuk! We lijken erg veel op elkaar, qua karakter en de dingen die we leuk vinden. Qua toekomstbeeld ook dezelfde ideeën. Voelt heel vertrouwt en fijn. Wel al de eerste pittige discussie gehad, een liefdesrelatie is toch een stukje ingewikkelder dan het opbouwen van vriendschap door al die intimiteit. Maar was fijn te merken dat we het gewoon konden uiten en het ook erg snel klaar was. Beetje afstemmen op elkaar en natuurlijk nog zoekende.
Hij heeft voor volgende week (gaan we weekend weg) al accomodatie geregeld en ideeën wat we gaan doen wat volledig in mijn straatje past. En ook in die van hem, dat is echt tof. Maar hij zei dus vanochtend dat ik het van hem cadeau krijg. Hoe lief is dat....
Heb het idee dat hij voorlopig niet uit m'n leven verdwijnt
Bizar vind ik het nog wel, na 5 jaar single. En nog erg kwetsbaar, maar voel wel veel vertrouwen in dat het voor nu goed zit.
zondag 16 februari 2020 om 14:02
Qiyara,
Wat leuk om te lezen dat jullie weekend geslaagd was! Na zo een lange tijd jezelf openstellen is ook niet makkelijk, zoiets moet ook een beetje "groeien".
Samen een weekendje weg is in mijn ogen al echt wel een next level hoor! En dat je het van hem cadeau krijgt kan je zien als een verlaat Valentijns presentje
Wat leuk om te lezen dat jullie weekend geslaagd was! Na zo een lange tijd jezelf openstellen is ook niet makkelijk, zoiets moet ook een beetje "groeien".
Samen een weekendje weg is in mijn ogen al echt wel een next level hoor! En dat je het van hem cadeau krijgt kan je zien als een verlaat Valentijns presentje