Single, we kletsen hier verder.

05-01-2020 15:14 3032 berichten
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.

Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Heel rot Vivi.
Maar dit is een dag zoals een andere, kop op, je verdient beter.
Balen Vivi, maar nu kun je tenminste weer verder en zoeken naar iemand die wel graag moeite doet. Eerst maar even bijkomen en laten bezinken.
Qiyara schreef:
14-02-2020 12:01
Weet je, ik geloof erin dat alles komt zoals het komt en niks te sturen valt. Dat geeft mij zoveel rust.
En dat lees ik ook uit jouw bericht Julus! Geef je groot gelijk en dat maakt een stuk gelukkiger he, om het los te laten? Gewoon focus op jezelf en je leven en genieten van wat er wel is ipv wat niet.

En je komt over als zo'n leuk, warm mens. Geen twijfel over dat er iemand is die bij je past :)
Die dient zich vanzelf een keer aan, of je voelt vanzelf wanneer het weer tijd is om actie te nemen.
Ah lief, dank je! Er speelt genoeg in mijn leven ( positief) en ik tel mijn zegeningen zeker.
Still-i-Rise schreef:
14-02-2020 14:43
Precies, het gaat zich in je systeem nestelen..

Ik heb net een anoniem Valentijnspakketje ontvangen O_O
Leuk! Benieuwd wat er in zit en of het van je date is?
Julus schreef:
14-02-2020 19:47
Leuk! Benieuwd wat er in zit en of het van je date is?
Er zat een teddybeer in en het kwam dus niet van mn date! :wtf:
Ik zou dus echt niet weten van wie wel?? M'n vriendinnen zijn het niet geweest, zou ik ook echt geen leuke grap vinden.

Ik ga er maar vanuit dat de "dader' vanzelf wel iets van zich laat horen.
Joh! Dat is grappig, dan heb je dus misschien een aanbidder. Ik zou het wel graag willen weten. Maar als er geen afzender bij stond kan het ook je date zijn toch? Ook al zegt hij van niet.
Aanbidder welke mijn adres heeft.. ik zou niet weten wie, behalve mijn ex? Daar hoef ik geen cadeau van :lol:

Ik zat dus ook net te denken, hij vroeg naderhand nog wel iets over dat pakketje.. het zou best kunnen dat het toch van hem komt maar ik vind dit zo niet bij hem passen (voor zover ik hem ken) en het type cadeau past ook helemaal niet bij mij..
Hoe langer ik er over nadenk hoe vreemder t wordt haha!
Misschien dat hij iets grappigs wilde doen, waarvan je nooit zou verwachten dat het van hem komt?
Geen idee, als dat zo zou zijn dan komt t vanzelf boven water lijkt me.
Mocht het echt niet van hem komen dan weet ie in ieder geval dat er "concurrentie" is ;-)
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
14-02-2020 20:26
Misschien dat hij iets grappigs wilde doen, waarvan je nooit zou verwachten dat het van hem komt?
Ik heb vandaag bij een hele goede vriend thuis voor de grap een rode roos met een kaartje en een reep tony's afgegeven. Ik heb het ook persoonlijk gegeven aan twee vriendinnen. Dat werd gewaardeerd en leuk om te doen.
Ik ben ontsnapt aan Valentijnsdag. Van date van de week bij onze tweede afspraak wel een lief kaartje gekregen. Het voelt nog steeds goed, maar/en rustig aan 🙂
Spell68,
Dat is nou lief en attent! Zoiets kan ik ook waarderen van een goede vriend/vriendin.

Coolpack2,
Valentijn is ook super commercieel en zo opgelegd door de maatschappij, dan is een kaartje zomaar veel leuker! Hartstikke lief van je date :)
Still-i-Rise schreef:
14-02-2020 20:17
Er zat een teddybeer in en het kwam dus niet van mn date! :wtf:
Ik zou dus echt niet weten van wie wel?? M'n vriendinnen zijn het niet geweest, zou ik ook echt geen leuke grap vinden.

Ik ga er maar vanuit dat de "dader' vanzelf wel iets van zich laat horen.
Wat leuk!!

Bij mij is dus ook een bos bloemen bezorgd maar ik heb geen idee want ik date op dit moment met niemand en ook niet echt contact met een man. Dus ik snap er niks van.
.
isa_88,
Tot nu toe weet ik nog steeds niet van wie t is.. krijg er de kriebels van!

Heb jij dat ook? Je gaat toch gelijk heel hard nadenken van wie t zou kunnen zijn en van wie je het echt niet wilt ontvangen..
Still-i-Rise schreef:
14-02-2020 21:39
Spell68,
Dat is nou lief en attent! Zoiets kan ik ook waarderen van een goede vriend/vriendin.

Coolpack2,
Valentijn is ook super commercieel en zo opgelegd door de maatschappij, dan is een kaartje zomaar veel leuker! Hartstikke lief van je date :)
Haha, het was een beetje sneaky, want hij zei er wel iets bij als 'aangezien je aan Valentijnsdag ontsnapt vrijdag' 🤣
Ik heb dus gewoon niks van m'n date gehoord vandaag. En nu hebben we niet elke dag contact, maar toch ben ik een klein beetje teleurgesteld in m'n eigen verwachtingen :mrgreen:

Gelukkig staat hij morgen om 11uur al voor m'n deur..
spell68 schreef:
14-02-2020 21:05
Ik heb vandaag bij een hele goede vriend thuis voor de grap een rode roos met een kaartje en een reep tony's afgegeven. Ik heb het ook persoonlijk gegeven aan twee vriendinnen. Dat werd gewaardeerd en leuk om te doen.
Attent van je!
coolpack2 schreef:
14-02-2020 21:25
Ik ben ontsnapt aan Valentijnsdag. Van date van de week bij onze tweede afspraak wel een lief kaartje gekregen. Het voelt nog steeds goed, maar/en rustig aan 🙂
Fijn Coolpack
Qiyara schreef:
14-02-2020 22:30
Ik heb dus gewoon niks van m'n date gehoord vandaag. En nu hebben we niet elke dag contact, maar toch ben ik een klein beetje teleurgesteld in m'n eigen verwachtingen :mrgreen:

Gelukkig staat hij morgen om 11uur al voor m'n deur..
Dat is het belangrijkste. Veel plezier!
Poeh, dit is alweer het vierde weekend dat mijn vriendinnen geen tijd hebben. Wat stom en vervelend, met Valentijnsdag werd ik ook overspoeld door foto’s, een vriendin van mij heeft net een paar maanden een relatie maar de foto’s mochten er wezen. Ik gun het ze van harte maar soms vraag ik me af of ze niet begrijpen dat 1 foto genoeg is ipv 6! Ik voel me soms alleen.. op Valentijnsdag ook geen appjes niks.. (op dat dus na). Ik probeer mezelf bezig te houden, leuke dingen te doen, goed te blijven koken. Maar soms is het toch ontzettend lastig...
Het is zeker lastig, maar het zal nog zwaarder voelen als je al slecht in je vel zit. Helaas is het niet anders en zul je er toch iets van moeten maken. Geniet je er helemaal niet van dat je alle vrijheid hebt? In principe is iedereen alleen, uiteindelijk moet je altijd op jezelf terug kunnen vallen. Als je jezelf afhankelijk maakt van anderen, zul je je altijd leeg voelen. En wat als die man weer vertrekt? Ik zou proberen om daar iets aan te doen.
Julus schreef:
15-02-2020 18:04
Het is zeker lastig, maar het zal nog zwaarder voelen als je al slecht in je vel zit. Helaas is het niet anders en zul je er toch iets van moeten maken. Geniet je er helemaal niet van dat je alle vrijheid hebt? In principe is iedereen alleen, uiteindelijk moet je altijd op jezelf terug kunnen vallen. Als je jezelf afhankelijk maakt van anderen, zul je je altijd leeg voelen. En wat als die man weer vertrekt? Ik zou proberen om daar iets aan te doen.
Nee ik zit prima in mijn vel, sport, winkel alleen. Ik vermaak me wel maar soms is een week best lang. Het gaat mij niet zo zeer om een relatie te hebben, een fatsoenlijke date zou al leuk zijn. En af en toe is het gewoon jammer dat vriendinnen niet kunnen dat is toch begrijpelijk?

En het was gewoon even een baal moment, komt alleen wel weer goed hoor :biggrin:
Heel begrijpelijk. Maar ik wilde je meegeven dat je het - hoe dan ook- met jezelf moet zien te rooien. Balen is menselijk, iedereen baalt soms. Zolang je je maar niet diep ongelukkig voelt omdat je single bent. Want stel dat je single blijft?
De anonieme valentijnpresentjes... Al enig idee van wie ze waren?
Ook benieuwd naar.
Attra, heb jij nu een datestop?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven