Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine
maandag 27 oktober 2025 om 15:24
Een beetje zoals bekende man die me onlangs een berichtje stuurde mss?Plasticss schreef: ↑27-10-2025 12:02Niet date-moe maar vanalles wat momenteel speelt. Al heb ik wel met Hardloper afgesproken om vrijdag een snelle date te doen. Hij is dan in de buurt (woont niet super ver weg) en vroeg als ik tijd had.
Jawel maar minder dan 2 uurtjes kan wel zei hij. Nou zo gezegd zo gedaan, dus we zien elkaar vrijdag.
Ben erg benieuwd en kreeg ineens een vriendschap verzoek van een man waarmee ik kei lang heb geappt. 1x afgesproken maar hij kwam maar niet over de brug om verder af te spreken. Nu al zeker drie kwart jaar geen contact met hem gehad en nu stuurt hij een vriendschapverzoel via FB. Heel raar.....
Leuke date gewenst!
maandag 27 oktober 2025 om 20:10
De man van laatst, we noemen hem even de schaatser, heeft 'thuis' gewoon een vriendin. Thuis staat tussen haakjes omdat hij aan de andere kant van de oceaan woont, maar voor sport in de winter hier verblijft. Die vriendin zit dus ver weg.
Maar daar heb ik geen zin in. Er is ook niks gebeurd verder, maar het is gewoon wel een hele leuke man. Nouja. Helaas.
Wel een leuke bordspelen avond mee gehad das ook wat waard. Haha!
Aanstaande donderdag heb ik een date via Bumble. Bumble is inderdaad HEEL anders dan Badoo. Heb Badoo ook eraf gegooid al even terug. Wat een ellende zit daar zeg.
Maar daar heb ik geen zin in. Er is ook niks gebeurd verder, maar het is gewoon wel een hele leuke man. Nouja. Helaas.
Wel een leuke bordspelen avond mee gehad das ook wat waard. Haha!
Aanstaande donderdag heb ik een date via Bumble. Bumble is inderdaad HEEL anders dan Badoo. Heb Badoo ook eraf gegooid al even terug. Wat een ellende zit daar zeg.
Gewoon _melon met login problemen
woensdag 29 oktober 2025 om 09:03
Precies, die heeft natuurlijk uitgebreid onsuccesvol gedate en bedenkt zich nu dat die allereerste date eigenlijk best ok was.
woensdag 29 oktober 2025 om 09:12
Hahaha hoe je dat verwoordMissUnderstood schreef: ↑29-10-2025 08:29Nou jongens, er is ergens een bel afgegaan of alle single mannen hebben de datingapps uitgespeeld, maar ook ik kreeg ineens een app van een oude date (de sjoelbakker) die alsnog wilde afspreken. Raar.
Het is ook raar, alsof ze de hele datingspool zijn nagegaan en dan toch besluiten dat jij toch beter bent dan de andere opties. Zo komt dat in ieder geval bij mij over.
Hier heeft die gene niks gestuurd, heb zijn vriendschapverzoek wel geaccepteerd en zag hen via Tinder ineens weer voorbij komen. Ik zelf ga niks sturen, hij heeft het contact destijds verbroken.
woensdag 29 oktober 2025 om 10:43
Goh, wat 'leuk' al die spijtoptanten. Dit is wel echt het nadeel van datingapps: zoveel te krijgen in de snoepwinkel dat mensen altijd denken dat er misschien nog wel wat leukers langskomt. Ik had dat vroeger vaak als ik ging winkelen. Dan had ik in winkel 1 een aardige broek gezien en trok ik na winkel 5 of zo de conclusie dat de broek uit winkel 1 toch het leukst was. Maar mensen zijn geen broeken.
The impossible only takes a little longer
vrijdag 31 oktober 2025 om 11:40
Weer even een update van mij, (WARNING: LOTS OF BUTTERFLIES!)
Nieuwe vriend en ik kennen elkaar inmiddels bijna 2 maanden en het gaat ontzettend goed. We kunnen heel erg goed praten, we hebben erg veel gemeen (Echt bijna niveau ANWB-stel
(Brigitte Kaandorp) O en tussen de lakens klikt het ook enorm.
Het is tot nu toe hartstikke leuk, hij is druk maar hij maakt echt tijd voor me, ik ben inmiddels behoorlijk verliefd en dat is hartstikke wederzijds
Ik heb voor het vinden van zo'n lieve man behoorlijk veel 'kikkers' moeten ontmoeten, veel geduld moeten hebben en vooral hard aan mijzelf moeten werken maar de aanhouder wint vermoed ik..
Nieuwe vriend en ik kennen elkaar inmiddels bijna 2 maanden en het gaat ontzettend goed. We kunnen heel erg goed praten, we hebben erg veel gemeen (Echt bijna niveau ANWB-stel
Het is tot nu toe hartstikke leuk, hij is druk maar hij maakt echt tijd voor me, ik ben inmiddels behoorlijk verliefd en dat is hartstikke wederzijds
Ik heb voor het vinden van zo'n lieve man behoorlijk veel 'kikkers' moeten ontmoeten, veel geduld moeten hebben en vooral hard aan mijzelf moeten werken maar de aanhouder wint vermoed ik..
vrijdag 31 oktober 2025 om 19:48
Hier een heel ander bericht. Ik ben weer single. Musman (die nu dus Musman niet meer is) heeft de relatie vanochtend verbroken. Hij was bij mij op dat moment. Hoewel hij erkent dat bindingsangst en de afstand een rol spelen, zegt hij dat hij vooral tot de conclusie is gekomen dat hij niet genoeg voor me voelt.
Het maakt uiteindelijk niet zoveel uit wat de reden precies is. Mijn relatie is over, dat is het enige wat telt. Zijn terugvlucht is morgenavond pas, maar ik heb hem gevraagd om een hotel op te zoeken. Dit begreep hij volkomen en ik heb hem vanmiddag op de bus gezet. Ik wil de pleister er in één keer af. Heb alles wat in huis aan hem herinnerde verwijderd en ik ga er vanuit dat we geen contact meer hebben. Hem ergens tegenkomen is sowieso geen issue.
Maar het doet ongelooflijk veel pijn. Ik dacht echt dat hij de man was met wie ik oud wilde worden. Ik zag heus zijn gemixte signalen wel in de laatste weken, maar ik had niet door dat hij al zo dichtbij de uitgang was. Ik ga mijn wonden likken.
Het maakt uiteindelijk niet zoveel uit wat de reden precies is. Mijn relatie is over, dat is het enige wat telt. Zijn terugvlucht is morgenavond pas, maar ik heb hem gevraagd om een hotel op te zoeken. Dit begreep hij volkomen en ik heb hem vanmiddag op de bus gezet. Ik wil de pleister er in één keer af. Heb alles wat in huis aan hem herinnerde verwijderd en ik ga er vanuit dat we geen contact meer hebben. Hem ergens tegenkomen is sowieso geen issue.
Maar het doet ongelooflijk veel pijn. Ik dacht echt dat hij de man was met wie ik oud wilde worden. Ik zag heus zijn gemixte signalen wel in de laatste weken, maar ik had niet door dat hij al zo dichtbij de uitgang was. Ik ga mijn wonden likken.
The impossible only takes a little longer
vrijdag 31 oktober 2025 om 20:59
Mus* schreef: ↑31-10-2025 19:48Hier een heel ander bericht. Ik ben weer single. Musman (die nu dus Musman niet meer is) heeft de relatie vanochtend verbroken. Hij was bij mij op dat moment. Hoewel hij erkent dat bindingsangst en de afstand een rol spelen, zegt hij dat hij vooral tot de conclusie is gekomen dat hij niet genoeg voor me voelt.
Wat verdrietig zeg, heel veel sterkte! Dikke knuffel, dit doet even zeer ja!
Welke gemixte signalen zag je de laatste weken?
vrijdag 31 oktober 2025 om 21:49
Mus* schreef: ↑31-10-2025 19:48Hier een heel ander bericht. Ik ben weer single. Musman (die nu dus Musman niet meer is) heeft de relatie vanochtend verbroken. Hij was bij mij op dat moment. Hoewel hij erkent dat bindingsangst en de afstand een rol spelen, zegt hij dat hij vooral tot de conclusie is gekomen dat hij niet genoeg voor me voelt.
vrijdag 31 oktober 2025 om 22:02
Oh mus hoe jammer... Zo'n ervaringen maakt het toch moeilijk om er nog enthousiast in te springen... Je zou voor minder terughoudend worden... Ik kan het toch niet (meer)...
Maar je staat er zo sterk in, realistisch, het is over, dat is wat telt, niet het waarom... Streep eronder, geen contact, alles opruimen en door... daar spreekt ervaring uit, het is niet de eerste keer dat je hier bent, het doet pijn en dat gaat even duren maar je weet dat dit over gaat, in golven.... Heel veel sterkte en weet dat we hier zijn voor jou. Blijven ademen, komt goed
Maar je staat er zo sterk in, realistisch, het is over, dat is wat telt, niet het waarom... Streep eronder, geen contact, alles opruimen en door... daar spreekt ervaring uit, het is niet de eerste keer dat je hier bent, het doet pijn en dat gaat even duren maar je weet dat dit over gaat, in golven.... Heel veel sterkte en weet dat we hier zijn voor jou. Blijven ademen, komt goed
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in