Smachten op afstand

24-10-2009 14:03 1224 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ben ik nou toch aan het doen? Ik ben volkomen uit mn doen door een man die ver weg woont. Écht ver weg: denk aan vele duizenden kilometers en een flinke oceaan ertussen. Iemand die ik twee keer kort heb ontmoet, met wie ik een superleuke avond had en de maand daarna een immens intens weekend heb beleefd. En waarvan het nu volkomen onwaarschijnlijk is dat we binnen afzienbare tijd nog eens toevallig in elkaars buurt zullen zijn.

Dus wat te doen?!

Ik zit hier maar een beetje te smachten op afstand en ik weet echt niet wat ik daarmee moet. Ik geniet er van hoor, dat wel, ik smacht en lach om mezelf. Dus het is geen drama, wat dat betreft is het alleen maar heerlijk.

Zijn er mensen die dit kennen? Een heftige liefde op afstand, als je iemand leert kennen die ver weg woont en je hebt niet veel tijd gehad om samen door te brengen, hoe doe je dat dan? Ga je moeite doen om diegene weer op te zoeken? (ik schreef zoenen in plaats van zoeken, zeer freudiaans want als ik een wens mocht doen nu was het dicht genoeg bij hem zijn om te zoenen)

Als ik iemand leer kennen is dat in het begin meestal casual aftasten. Je spreekt eens wat af en als het leuk is spreek je nog eens wat af. Beetje bellen, samen wat eten, elkaar leren kennen. Maar hoe doe je zoiets over een oceaan heen? Want het lijkt wel alsof het óf meteen heel serieus moet worden, óf maar beter volledig afgekapt kan worden.

Een beetje bellen is al meteen een euro per minuut, mailen kan natuurlijk wel maar je gaat niet meteen halve epistels schrijven aan iemand die je net een paar dagen kent, opzoeken (ja graag!) en je bent direct een kleine duizend euro verder. Allemaal niet erg casual daten imho...

Oh ik zit hier maar te zuchten, wat te doen wat te doen?!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Meld.

Prachtig.

Geef dit verhaal aan een uitgever en je hebt een bestseller!
meld!
Ik lees ook mee.
Ik lees ook al vanaf het begin mee en probeer iets vaker te posten nu.
Hier nog een meelezer. Voor mij is het heel herkenbaar wat je schrijft. Ook jarenlang een LDR gehad, en ik weet nog als de dag van gisteren hoe het was om hem voor het eerst weer te zien. Zo ontzettend spannend. Ik herken ook veel in dat intense, en ja natuurlijk heeft dat veel met de omstandigheden te maken. Maar ik woon inmiddels al weer ruim twee jaar samen met het mijn LDR en dat intense zijn we niet kwijt geraakt.

Ik hoop dat je snel meer schrijft want ik ben enorm benieuwd hoe het verder gaat.
*leest zo nu en dan mee*

Gosh...waarom zegt 'ie nou niet gewoon: ik ook op jou! Verdikkie!
Wie hier niet meeleest mist een hoop.

Liefde, lust, verliefdheid, onzekerheid, verdriet, dolle pret en.... prachtig geschreven.
Hier nog een meelezer.. en erg benieuwd naar het vervolg;)) Je schrijft boeiend.
trouwe meelezer!

Hier nog een meelezerT, eigenlijk van het JG/OG topic (kan erg genieten van en meeleven met de loeders) en nu dus ook hier!

Geen adviezen van deze kant, je komt op me over als een mooi mens met genoeg gezond verstand en idd een talent voor schrijven!

Dank voor het delen van je belevenissen en gedachten
Ik lees ook mee, omdat ik zoveel herken van het hele verhaal. Ik heb zelf pakweg 10 jaar geleden hetzelfde meegemaakt en woon nu alweer 9 jaar in Amerika, getrouwd en kindjes...

Het valt allemaal niet mee en hebben ups en downs, maar dat had ik in Nederland ook kunnen hebben.....
Haaaaa!!! Ga je een ochtendje naar college en blijken er gewoon al wel 20 meelezers zich gemeld te hebben. Wat leuk!

Ik fietste net naar huis langs de fotograaf en ik dacht: goh laat ik maar eens pasfoto's laten maken, dat is toch nooit weg.

Maar, ze zijn zo raar. Als ik naar die foto's kijk lijk ik opeens zo... volwassen.
quote:Spijker schreef op 10 maart 2010 @ 14:08:

Haaaaa!!! Ga je een ochtendje naar college en blijken er gewoon al wel 20 meelezers zich gemeld te hebben. Wat leuk!

Ik fietste net naar huis langs de fotograaf en ik dacht: goh laat ik maar eens pasfoto's laten maken, dat is toch nooit weg.

Maar, ze zijn zo raar. Als ik naar die foto's kijk lijk ik opeens zo... volwassen.Whahaha, ik las het zo alsof twintig medestudenten zich bij je als meelezer hadden gemeld
Zwieber, nee dat niet Volgens mij ben ik nog door niemand ontmaskerd. Vreemd, want dit hele verhaal lijkt me zó herkenbaar. Kennelijk lezen mijn vrienden geen vivaforum, of ken ik niet zo veel mensen in het echt

Overigens krijg ik net de post en daar zit mn nieuwe simkaart bij! Ik moest een nummer bellen en nu wordt hij binnen een paar uur geactiveerd. Dat betekent dat ik vanaf vanavond eindelijk voor een betaalbaar tarief met Bassist kan bellen!
ja ik lees mee en ook op het LDR forum .

Heb zelf ook een ldr van ongeveer 2 jaar en herken zoooooveeeeeel!!!!!!
Present, uiteraard!
quote:Spijker schreef op 10 maart 2010 @ 14:15:

Overigens krijg ik net de post en daar zit mn nieuwe simkaart bij! Ik moest een nummer bellen en nu wordt hij binnen een paar uur geactiveerd. Dat betekent dat ik vanaf vanavond eindelijk voor een betaalbaar tarief met Bassist kan bellen! YES!
Present .

Ook hier een meelezer! Inderdaad ook via de JG/OG-discussie. Ik vind jullie daar erg leuk, hou van jullie humor en levenslust. En in dit verhaal leef ik erg met je mee, ik hoop dat het goedkomt!

Oja, ik gebruik zelf een goedkoop telefoonnummer om 'n vriendin te bellen die in het buitenland woont. Kost 9 ct per minuut. Mocht je interesse hebben, laat het even weten.
Bij deze meld ik me ook als meelezer.....heerlijk, kijk elke keer naar je verhalen uit. Doorgaan hoor.
quote:Bellavita schreef op 10 maart 2010 @ 15:57:

Oja, ik gebruik zelf een goedkoop telefoonnummer om 'n vriendin te bellen die in het buitenland woont. Kost 9 ct per minuut. Mocht je interesse hebben, laat het even weten.

Als ik het goed begrepen heb betaal ik met mn nieuwe sim één cent per minuut

Wat leuk, zo veel meelezers, 't Is een heel publiek joh!
hier nog een stille meelezer!

Doorgaan, Doorgaan, Doorgaan....

Ik kan niet wachten......
quote:Spijker schreef op 10 maart 2010 @ 14:08:

Maar, ze zijn zo raar. Als ik naar die foto's kijk lijk ik opeens zo... volwassen.Tijd voor een kind!
net als anderen sinds de jg/og periode aan het meelezen
Meelezer!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven