Smachten op afstand

24-10-2009 14:03 1224 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ben ik nou toch aan het doen? Ik ben volkomen uit mn doen door een man die ver weg woont. Écht ver weg: denk aan vele duizenden kilometers en een flinke oceaan ertussen. Iemand die ik twee keer kort heb ontmoet, met wie ik een superleuke avond had en de maand daarna een immens intens weekend heb beleefd. En waarvan het nu volkomen onwaarschijnlijk is dat we binnen afzienbare tijd nog eens toevallig in elkaars buurt zullen zijn.

Dus wat te doen?!

Ik zit hier maar een beetje te smachten op afstand en ik weet echt niet wat ik daarmee moet. Ik geniet er van hoor, dat wel, ik smacht en lach om mezelf. Dus het is geen drama, wat dat betreft is het alleen maar heerlijk.

Zijn er mensen die dit kennen? Een heftige liefde op afstand, als je iemand leert kennen die ver weg woont en je hebt niet veel tijd gehad om samen door te brengen, hoe doe je dat dan? Ga je moeite doen om diegene weer op te zoeken? (ik schreef zoenen in plaats van zoeken, zeer freudiaans want als ik een wens mocht doen nu was het dicht genoeg bij hem zijn om te zoenen)

Als ik iemand leer kennen is dat in het begin meestal casual aftasten. Je spreekt eens wat af en als het leuk is spreek je nog eens wat af. Beetje bellen, samen wat eten, elkaar leren kennen. Maar hoe doe je zoiets over een oceaan heen? Want het lijkt wel alsof het óf meteen heel serieus moet worden, óf maar beter volledig afgekapt kan worden.

Een beetje bellen is al meteen een euro per minuut, mailen kan natuurlijk wel maar je gaat niet meteen halve epistels schrijven aan iemand die je net een paar dagen kent, opzoeken (ja graag!) en je bent direct een kleine duizend euro verder. Allemaal niet erg casual daten imho...

Oh ik zit hier maar te zuchten, wat te doen wat te doen?!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
*meelezer* maar dat wist je vast al wel :-).
Meelezer. Geweldig en ik wens je het allerbeste.
Een week geleden heb ik dit topic ontdekt en sindsdien lees ik mee.
Meelezer!
De teller staat al op 32 meelezers! Tjee!!

Ik ben een beetje raar vandaag; heb ik eindelijk de simkaart waarmee ik goedkoop kan bellen, heb ik geen zin om te bellen! Want ik ben moe, koud, een beetje klagerig, pas net thuis. Ik weet niet zeker wanneer hij moet werken, ik denk dat als ik nu bel hij al bijna terug op werk is.

Dat is ook raar he, zit ik de hele week naar die kaart uit te kijken, komt het bellen er gewoon niet van!

Ik ben zeker gek ofzo, moet maar vroeg naar bed denk ik.
ik lees ook mee :-)
Ook ik lees mee!
Hey spijker, wat een heftig verhaal zeg en ik maar denken dat mijn relatie op een achtbaan leek haha..

Anyway ben vanaf nu een vaste meelezer, heb net in een ruk het hele topic gelezen . Ik kan me alleen maar aansluiten bij alle andere fans van je schijfstijl want oehhh je weet het echt leuk te brengen

En nu ga ik slapen en smachten op een vervolg hahaha vind het zo spannend
I confess!!

Ook ik lees sinds een paar weken mee....
Ik wacht op het volgende hoofdstuk..........neem je tijd.
hier nog een meelezer!!!!!!!:)
Ja, neem vooral je tijd.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Leest mee (en wacht in spanning af...)
Heb je m nog gebeld Spike?
Ik lees ook mee!
Nog een meelezer!
haha...dat zijn er best veel, die meeleezers. Durf je nog wel nu Spijker?

En hoezo "neem je tijd"?! Niks daarvan.. maak het verhaal nou aaahhhaaafff *stampvoet even ongeduldig*
Check (had je mij al meegeteld trouwens?)
Check
Wat? Nog geen vervolg?
Nog een meelezer!
Lieve meelezers! Ik kom net thuis, moest de hele dag werken en de hele avond ook. En daarna even met Bassist gebeld. Hij werkt zich onverwachts te pletter de laatste week. Het is daar nu spring break en dat zou wat werk betreft een rustige periode moeten zijn, maar het is juist druk vreemd genoeg.

Dus daarom heeft ie nog steeds z'n verhuisdozen niet uitgepakt, het kabeltje van het fototoestel niet gevonden en mij de foto's niet gestuurd.

Oh wacht, ik heb hier nog niet verteld over de vliegveldfoto, ik loop op mezelf vooruit. Sorry. Want ik was hier bij maandagavond gebleven, maandagavond van de grote vraag.

Laat me even zitten, even mn hoofd uit de dag en de dagelijkse werk- en studiedingen terug vinden en dan ga ik even kijken of ik door kan schrijven.

Ik vind het echt leuk dat er zo veel mensen meelezen, het zijn er veel meer dan ik had verwacht!
Meelezer (eentje die vol ongeduld wacht op het vervolg ;)
Ik lees ook mee. Spannend!

Mijn eigen liefde-op-afstand is inmiddels alweer zeven jaar dicht bij me
ik lees ook mee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven