Smachten op afstand

24-10-2009 14:03 1224 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ben ik nou toch aan het doen? Ik ben volkomen uit mn doen door een man die ver weg woont. Écht ver weg: denk aan vele duizenden kilometers en een flinke oceaan ertussen. Iemand die ik twee keer kort heb ontmoet, met wie ik een superleuke avond had en de maand daarna een immens intens weekend heb beleefd. En waarvan het nu volkomen onwaarschijnlijk is dat we binnen afzienbare tijd nog eens toevallig in elkaars buurt zullen zijn.

Dus wat te doen?!

Ik zit hier maar een beetje te smachten op afstand en ik weet echt niet wat ik daarmee moet. Ik geniet er van hoor, dat wel, ik smacht en lach om mezelf. Dus het is geen drama, wat dat betreft is het alleen maar heerlijk.

Zijn er mensen die dit kennen? Een heftige liefde op afstand, als je iemand leert kennen die ver weg woont en je hebt niet veel tijd gehad om samen door te brengen, hoe doe je dat dan? Ga je moeite doen om diegene weer op te zoeken? (ik schreef zoenen in plaats van zoeken, zeer freudiaans want als ik een wens mocht doen nu was het dicht genoeg bij hem zijn om te zoenen)

Als ik iemand leer kennen is dat in het begin meestal casual aftasten. Je spreekt eens wat af en als het leuk is spreek je nog eens wat af. Beetje bellen, samen wat eten, elkaar leren kennen. Maar hoe doe je zoiets over een oceaan heen? Want het lijkt wel alsof het óf meteen heel serieus moet worden, óf maar beter volledig afgekapt kan worden.

Een beetje bellen is al meteen een euro per minuut, mailen kan natuurlijk wel maar je gaat niet meteen halve epistels schrijven aan iemand die je net een paar dagen kent, opzoeken (ja graag!) en je bent direct een kleine duizend euro verder. Allemaal niet erg casual daten imho...

Oh ik zit hier maar te zuchten, wat te doen wat te doen?!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Spike! Ik wil ook mee!
Ik ook, mag ik dan een PM via de Viva want ik heb geen onherkenbaar emailadres!
Hier nog een meelezer die je graag wil blijven volgen;). Ell.80@hotmail.com
Hier nog een meelezer die je graag wil blijven volgen;). Ell.80@hotmail.com
ik ook graag.. - ffvoorellegirl . @ .hotm..-
Ik wil ook mee verhuizen spijker, je hebt mijn email adres al. Schrijf wel niet meer zo veel maar lezen doe ik nog steeds hoor.
quote:Spijker schreef op 15 mei 2010 @ 16:09:

Nee, ik bedoel van t forum weg. Niet naar de horrorpijler. Idioten.

Ik zal het iets uitleggen: in een ander topic wees iemand erop dat door hier te schrijven, mijn verhalen van viva worden. Dat wil ik niet, mijn verhalen zijn gewoon van mij.

Ik blog ook, maar daar staan ook andere spijker-dingen tussen. Dus heb ik een blog aangemaakt om het Bassistenverhaal op kwijt te kunnen. Ik denk dat ik me daartoe ga beperken. Ik schrijf voornamelijk voor mezelf, omdat ik dit alles graag op wil schrijven omdat ik het wil onthouden.

Interactie via dit forum is echt super, en ik vind alle meelezers zó leuk. Maar het moet wel van mij blijven, daar heb ik nooit zo over nagedacht toen ik dit topic begon. Hee, toen ik dit topic begon had ik geen idee dat er zulke mooie verhalen te vertellen zouden zijn

Dus denk ik dat ik ga stoppen met hier schrijven maar wie wil kan het adres van mn blog krijgen.

Ho wat heb ik nu op mijn geweten...

Maar ik wil ook graag op de hoogte blijven. We hebben al eens mailadressen uitgewisseld. (die mailbox check ik overigens vrij weinig, maar zal binnenkort eens kijken)

Groot gelijk hoor, dat je besloten hebt elders te gaan schrijven.
Oooooh ik wil ook meeverhuizen! Je schrijft zo geweldig en ik lees al vanaf het begin mee dusse... mag ik ook een mailtje met het nieuwe adres ???!
anoniem_105847 wijzigde dit bericht op 16-05-2010 09:59
Reden: emailadres verwijderd
% gewijzigd
Ik wil heel graag blijven meelezen dus ik heb je een PM gestuurd.
Ooh, ik wil ook mee!

sal00@live.nl
.
Er willen er nog meer mee

stralenjagertje@hotmail.com
Spijker.. af en toe lees ik hier mee. Je kan echt super schrijven. Prachtig je verhalen. De liefde en geluk stralen eraf.

Graag meldt ik me ............
http://howshelovesherlife.blogspot.com/

Ik weet niet of ik dit hier mag laten staan maar ik denk het wel want er is niets commercieels aan. Ik besef me nu pas dat ik anders best een boel mensen moet gaan mailen
Ik ga meteen kijken!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Leuk Spijker, ik blijf je lezen!
Ook ik heb het gevonden. Leuk dat we je zo kunnen blijven volgen. Koninginnedag was ook weer een heerlijk verhaal.
quote:Elmervrouw schreef op 15 mei 2010 @ 17:52:

Ik ook. In ruil mag je ook op mijn hyves mijn blogs lezen, als je wilt. Graag!
Ik ben mee verhuisd
*heeft al reactie op blog geplaatst*
Ik verhuis ook stiekem mee :-)
Ik verhuis ook graag mee!
Gevonden. En héél begrijpelijk dat je het iets meer afgeschermd neerzet. Het is zo door de tijd heen ineens een heel persoonlijk verhaal geworden ipv alleen maar een Heeelllppp topic
T gaat er niet om dat ik het wil afschermen Lunax. Van mij mag het open en doorgestuurd naar wie dan ook.

Maar ik wil zelf recht houden op wat ik schrijf, en het word me niet helemaal duidelijk hoe dat nou zit met teksten op dit forum.

Ik geloof overigens dat je je voor dat blog kan aanmelden (volgen) en ik neem aan dat je dan mail krijgt bij een update, maar ik ben er niet zeker van dat dat nu werkt...
Ik ben meeverhuisd...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven