Stigmatisering van rechtse mannen
woensdag 4 maart 2020 om 18:36
Ik ben een man van 40 jaar, en sinds twee jaar actief op Tinder. Aldus heb ik vele duizenden profielen van vrouwen voorbij zien komen. Gebaseerd op eigen observaties zie ik een duidelijke trend, namelijk dat veel Tinder-dames expliciet op voorhand mannen uitsluiten die PVV of FvD stemmen.
Een eerste punt dat ik wil maken (maar niet specifiek bij relatie-pijler past) is dat ik niet begrijp dat Wilders en Baudet over een kam geschoren worden. Van Wilders kun je nog zeggen dat hij een ongelikte beer is die zich in debatten weinig aantrekt van fatsoensnormen of respect voor zijn opponenten. In die zin kan ik begrijpen dat sommige vrouwen waardering voor die stijl van politiek bedrijven onaantrekkelijk vinden. Maar wat heeft Thierry in Godsnaam ooit gedaan om tot paria uitgeroepen te worden? Dat is toch gewoon een keurige jongeman met hele doorsnee standpunten en een prima toon? Ik vind dat die jongen zeer onheus behandeld wordt.
Mijn tweede punt past wel volledig bij de thematiek van de relatie-pijler. Want wordt, in het kielzog van Thierry, niet ook de FvD-kiezer zeer onheus behandeld? Ik denk dat een van de voordelen van het traditionele man-vrouw-model is dat beide seksen elkaar kunnen aanvullen en versterken. Binnen dat model geeft de vrouw de man iets mee van haar zachtheid en empathie, terwijl de man de scherpe randjes van haar politieke naïviteit haalt en haar behoedt voor linkse wensdromen. Maar dat model valt en staat dan wel dat beide seksen elkaars specifieke kwaliteiten en inbreng waarderen. Als mannen in feite 'pikstraf' krijgen voor een eventueel conservatief tegengeluid dat ze inbrengen in de relatie, wordt het wel heel verleidelijk om de eigen politieke integriteit geweld aan te doen en mee te doen met de slappe, linkse riedel. In dat geval stuit Forum niet alleen in de politieke arena op een cordon sanitaire, maar wordt ook de electorale basis verzwakt. Moeten we dat als maatschappij willen?
(Overigens is het nog maar de vraag of vrouwen inderdaad massaal afknappen op het Forum-geluid. Volgens de wet van Hans Teeuwen worden linkse dames juist bloedgeil van rechtse praat. Als dat zou kloppen proberen vrouwen wellicht onbewust om deze geilheid al in de kiem te smoren door de ontmoeting van meet af aan al uit de weg te gaan).
Een eerste punt dat ik wil maken (maar niet specifiek bij relatie-pijler past) is dat ik niet begrijp dat Wilders en Baudet over een kam geschoren worden. Van Wilders kun je nog zeggen dat hij een ongelikte beer is die zich in debatten weinig aantrekt van fatsoensnormen of respect voor zijn opponenten. In die zin kan ik begrijpen dat sommige vrouwen waardering voor die stijl van politiek bedrijven onaantrekkelijk vinden. Maar wat heeft Thierry in Godsnaam ooit gedaan om tot paria uitgeroepen te worden? Dat is toch gewoon een keurige jongeman met hele doorsnee standpunten en een prima toon? Ik vind dat die jongen zeer onheus behandeld wordt.
Mijn tweede punt past wel volledig bij de thematiek van de relatie-pijler. Want wordt, in het kielzog van Thierry, niet ook de FvD-kiezer zeer onheus behandeld? Ik denk dat een van de voordelen van het traditionele man-vrouw-model is dat beide seksen elkaar kunnen aanvullen en versterken. Binnen dat model geeft de vrouw de man iets mee van haar zachtheid en empathie, terwijl de man de scherpe randjes van haar politieke naïviteit haalt en haar behoedt voor linkse wensdromen. Maar dat model valt en staat dan wel dat beide seksen elkaars specifieke kwaliteiten en inbreng waarderen. Als mannen in feite 'pikstraf' krijgen voor een eventueel conservatief tegengeluid dat ze inbrengen in de relatie, wordt het wel heel verleidelijk om de eigen politieke integriteit geweld aan te doen en mee te doen met de slappe, linkse riedel. In dat geval stuit Forum niet alleen in de politieke arena op een cordon sanitaire, maar wordt ook de electorale basis verzwakt. Moeten we dat als maatschappij willen?
(Overigens is het nog maar de vraag of vrouwen inderdaad massaal afknappen op het Forum-geluid. Volgens de wet van Hans Teeuwen worden linkse dames juist bloedgeil van rechtse praat. Als dat zou kloppen proberen vrouwen wellicht onbewust om deze geilheid al in de kiem te smoren door de ontmoeting van meet af aan al uit de weg te gaan).

woensdag 4 maart 2020 om 19:29
Gelukkig heb jij helemaal geen vooroordelenWageningen1985 schreef: ↑04-03-2020 19:23Aha dus liever een lelijk intolerant links persoon die stinkt, dan een knap tolerant iemand die toevallig PVV stemt? vreemd....

woensdag 4 maart 2020 om 19:30
Is iemand onaantrekkelijk vinden hetzelfde als bashen, dan?Wageningen1985 schreef: ↑04-03-2020 19:28Whatever, blijkbaar mag je hier alleen een mening hebben als je links bent en rechtse mensen bashen is prima, zolang het maar in het straatje past.
Ik geloof niet meer in sprookjes.

woensdag 4 maart 2020 om 19:31
Goh, goed verweer.Wageningen1985 schreef: ↑04-03-2020 19:28Whatever, blijkbaar mag je hier alleen een mening hebben als je links bent en rechtse mensen bashen is prima, zolang het maar in het straatje past.
Je mag alle meningen hebben. Alleen wil niet iedereen een relatie met je/ met je neuken.
woensdag 4 maart 2020 om 19:32
ik word niet geil van een man die denkt dat vrouwen achter het aanrecht horen en ja bedoelen wanneer ze nee zeggen. En ook niet van een man die jaar in, jaar oud alle schuld consequent bij buitenlanders/moslims legt. En als je niet een van deze mannen bent, maar wel op ze stemt, heb je in mijn ogen iig geen enkel probleem bij deze denkbeelden en word ik dus ook niet geil van je. Wat een andere vrouw doet, moet zij wetenWageningen1985 schreef: ↑04-03-2020 19:28Whatever, blijkbaar mag je hier alleen een mening hebben als je links bent en rechtse mensen bashen is prima, zolang het maar in het straatje past.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

woensdag 4 maart 2020 om 19:32
Als je geen nat kutje krijgt van Thierry en zijn rechtste praatjes/ vreemdelingenhaat en vooral zijn vrouwonvriendelijke uitspraken/denkwijzes..Doornroosje75 schreef: ↑04-03-2020 19:30Is iemand onaantrekkelijk vinden hetzelfde als bashen, dan?
of het niet word van een van zijn volgelingen, dan bash je hen. Duh.
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 04-03-2020 19:34
14.42% gewijzigd

woensdag 4 maart 2020 om 19:33
Even een praktische tip: wellicht kun je een dertiger vinden met rammelende eierstokken. Zij zijn vaak wat minder kieskeurig. Moreel gezien heb je geen argument tegen lijkt me:
het vrouwtje zorgt toch wel voor de kinderen en mensen hebben toch geen invloed op de op de opwarming van de aarde. Oja, wel een echte Nederlandse zoeken hè, anders wordt de samenleving zo homeopathisch verdunt...
- Sarcasm modus off-
Nee ik zou nooit met een FvD'er, en ook niet met een PVV'er daten.
het vrouwtje zorgt toch wel voor de kinderen en mensen hebben toch geen invloed op de op de opwarming van de aarde. Oja, wel een echte Nederlandse zoeken hè, anders wordt de samenleving zo homeopathisch verdunt...
- Sarcasm modus off-
Nee ik zou nooit met een FvD'er, en ook niet met een PVV'er daten.

woensdag 4 maart 2020 om 19:35
Vrij je mening kunnen geven is wat anders dan vrij van kritiek zijn. Je bent nog niet gebanned dus hoezo mag je niet zeiken over linkse stinkende vrouwen?Wageningen1985 schreef: ↑04-03-2020 19:28Whatever, blijkbaar mag je hier alleen een mening hebben als je links bent en rechtse mensen bashen is prima, zolang het maar in het straatje past.
Als ze zo dom en lelijk zijn, waarom zou je ze überhaupt willen neuken? Genoeg blonde rechtse vrouwen.
woensdag 4 maart 2020 om 19:35

woensdag 4 maart 2020 om 19:37
Hmm, ik ben vrouw en links (heb zelfs een enigszins prominente positie binnen GL) en mijn partner stemt niet of VVD. Mag dat dan wel? Overigens zou ik niet daten met iemand die SGP of FvD stemt. Simpelweg omdat ik een relatie ambieer met iemand die vrouwen als volwaardige mensen ziet. PVV stemmers date ik evenmin, als iemand niet inziet dat wat Wilders roept vaak onmogelijk is dan hebben we vast weinig gemeen.

woensdag 4 maart 2020 om 19:38
Misschien moet je de post waarop je reageert even aan je man laten lezen, je hebt het niet helemaal begrepen.Wageningen1985 schreef: ↑04-03-2020 19:23Aha dus liever een lelijk intolerant links persoon die stinkt, dan een knap tolerant iemand die toevallig PVV stemt? vreemd....
Ik schreef dat de gemiddelde fvd-er niet MET MIJ aan kan komen.
anoniem_636a100800946 wijzigde dit bericht op 04-03-2020 19:45
15.11% gewijzigd

woensdag 4 maart 2020 om 19:39
Nou, jij moet overduidelijk gewoon een keer hard geneukt worden.Wageningen1985 schreef: ↑04-03-2020 19:23Aha dus liever een lelijk intolerant links persoon die stinkt, dan een knap tolerant iemand die toevallig PVV stemt? vreemd....

woensdag 4 maart 2020 om 19:43
Partijvergadering van de FVD waarschijnlijk.Luci_Morgenster schreef: ↑04-03-2020 19:40Maareh, is TO er nog? Of moet hij dan eerst van nick wisselen?
Of hij is op date met 1 van die 4 Tinder-matches.
woensdag 4 maart 2020 om 19:44
Er zijn ook vrouwen die PVV of FvD stemmen hoor. Het zijn weliswaar iets meer mannenpartijen, maar ook weer niet dat de grote meerderheid van de stemmers man is. Dus er moeten genoeg vrouwen zijn die een PVV of FvD stemmende man geen bezwaar vinden.
Ga eens naar een gezellig PVV of FvD congres Orpheus ipv te tinderen.
Ga eens naar een gezellig PVV of FvD congres Orpheus ipv te tinderen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
woensdag 4 maart 2020 om 19:44
Die ligt vast in foetushouding gestigmatiseerd te wezen in een rechterhoekjeLuci_Morgenster schreef: ↑04-03-2020 19:40Maareh, is TO er nog? Of moet hij dan eerst van nick wisselen?

woensdag 4 maart 2020 om 19:47
Ja maar wacht even, het ene rechts is het andere niet. VVD vind ik echt niet te vergelijken met FVD of PVV.sophiax schreef: ↑04-03-2020 19:37Hmm, ik ben vrouw en links (heb zelfs een enigszins prominente positie binnen GL) en mijn partner stemt niet of VVD. Mag dat dan wel? Overigens zou ik niet daten met iemand die SGP of FvD stemt. Simpelweg omdat ik een relatie ambieer met iemand die vrouwen als volwaardige mensen ziet. PVV stemmers date ik evenmin, als iemand niet inziet dat wat Wilders roept vaak onmogelijk is dan hebben we vast weinig gemeen.
Ik stem alzeleven al GL, ik heb heel vroegah zelfs nog PSP mogen stemmen