Surinaamse mannen
vrijdag 23 januari 2009 om 00:02
Ik ben single en zoekende. Ik val alleen op Surinaamse mannen. Misschien raar maar bij een relatie zit ook een lichamelijke kant en als ik die mannen nou aantrekkelijk vind. Ergens denk ik, ik moet mijn blik verruimen maar dat zijn nou eenmaal de mannen waar ik naar omkijk. En zo begint het toch als je uberhaupt iemand leuk vindt, je merkt iemand op. Er zijn toch ook mensen die vallen op blond, groot of klein, dus denk ik ieder zijn ding, en dit is mijn ding. Hebben meer vrouwen een sterke voorkeur voor een bepaald type?
zondag 25 januari 2009 om 18:34
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:26
Ik val op halfbloedjes. Surinaams/Nederlands. Ik heb pasgeleden een hele mooie jongen ontmoet. Zijn vader is een surinaamse neger en zijn moeder is Nederlands. Ik viel altijd op getinte mannen voornamelijk halfbloedjes want ik vindt ze veel mooier dan volbloedjes.
Blonde jongens zijn totaal niet mijn smaak en ik vind ze helemaal niet knap, en overig val ik eigenlijk nooit op blanke mannen, heel donker ook niet en aziatisch ook niet.
Surinaams/Nederlands zijn echt de mooist type mannen. En dan ook de knapste onder die categeorie.
De jongen die ik ontmoete heeft prachtige amandelvormige bruine ogen, volle lippen een prachtig lief gezicht en een lichtbruine huid. Echt een beauty!
Blonde jongens zijn totaal niet mijn smaak en ik vind ze helemaal niet knap, en overig val ik eigenlijk nooit op blanke mannen, heel donker ook niet en aziatisch ook niet.
Surinaams/Nederlands zijn echt de mooist type mannen. En dan ook de knapste onder die categeorie.
De jongen die ik ontmoete heeft prachtige amandelvormige bruine ogen, volle lippen een prachtig lief gezicht en een lichtbruine huid. Echt een beauty!
dinsdag 10 augustus 2010 om 23:02
quote:devima schreef op 23 januari 2009 @ 14:46:
Sranang Tongo
Half zwart half blank: malatta
Half Hindoestaans half ander ras: dogla
Gemengde afkomst: moksi meti/alesi (gemengd vlees/rijst)
.
Lichtgetinte neger met rossig haar, meestal sproeten: bong koro
Mensen zoals mijn zoon (blank, maar al generaties wonend in Suriname of zoals mijn zoon een lichtgetinte surinaamse ouder hebben): boeroe
Creolen: blakamang, nengre
Boslandcreolen: djoekas
Hindoestanen: hindustani, koelie, koelimang, babun
Javanen: jampanesies
Chinezen: sneesies
Half hindoestaans, half creools: dogla
Half javaans half creools: die weet ik niet, daar is ook wel een woord voor maar dat ben ik vergeten
Half indiaans, half creools: sambo
Half blank, half zwart: malata, bongkoro, redi redi, af'afoe
Gemengde afkomst in algemeen: moksi
Sranang Tongo
Half zwart half blank: malatta
Half Hindoestaans half ander ras: dogla
Gemengde afkomst: moksi meti/alesi (gemengd vlees/rijst)
.
Lichtgetinte neger met rossig haar, meestal sproeten: bong koro
Mensen zoals mijn zoon (blank, maar al generaties wonend in Suriname of zoals mijn zoon een lichtgetinte surinaamse ouder hebben): boeroe
Creolen: blakamang, nengre
Boslandcreolen: djoekas
Hindoestanen: hindustani, koelie, koelimang, babun
Javanen: jampanesies
Chinezen: sneesies
Half hindoestaans, half creools: dogla
Half javaans half creools: die weet ik niet, daar is ook wel een woord voor maar dat ben ik vergeten
Half indiaans, half creools: sambo
Half blank, half zwart: malata, bongkoro, redi redi, af'afoe
Gemengde afkomst in algemeen: moksi
Am Yisrael Chai!
woensdag 11 augustus 2010 om 12:36
quote:fashionvictim schreef op 10 augustus 2010 @ 23:02:
Oh, zit ik even op een superoud topic te reageren, wat een waardeloze topic kick, zeg.
Ik zag .'m ook net staan, dacht leuk,
Inderdaad zo oud als de weg naar Rome.
Eentje vergeten FV.
Blanke surinamer, blanda, witwittie.
Oh, zit ik even op een superoud topic te reageren, wat een waardeloze topic kick, zeg.
Ik zag .'m ook net staan, dacht leuk,
Inderdaad zo oud als de weg naar Rome.
Eentje vergeten FV.
Blanke surinamer, blanda, witwittie.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
zondag 29 augustus 2010 om 00:26
Ik heb een half surinaamse half nederlandse jongen leren kennen. Zn vader is een donkere creool (neger) en zn moeder nederlands. Zn pa en ma zijn gescheiden en hij woont bij zn moeder en broertje en zusje. Ik had leuk contact met m via telefoon msn hyves, Etc maar toen ik heb wou gaan ontmoeten zei hij steeds af met een smoesje. Ja ander keertje. Hij is enorm afstandelijk nam nooit het intiantief om contact met mij op te nemen. Al het contact kwam van mijn kant en hij reageerde wel heel leuk dat wel. Nou toen hij me niet wou ontmoeten ging ik m gewoon verassen en hij deed de deur open zoende me 5 keer op mn wang en we hebben een hele leuke dag gehad. Hele verlegen en zachte jongen. Ik ging ook tegen m aan zitten. tijdens de ontmoeting gaf hij een paar keer aan dat hij niet opzoek is naar een relatie. Ik vroeg of hij wel is iemand had en toen zei ie. ja wil vrijgezel blijven maar ga wel is met meisjes uit ook als gewoon vrienden en doodleuk zei hij erna, ja heb 2 maanden geleden nog een vaste relatie gehad. Hij met een glimlach ik jaloers. Maar kon ondanks dat wel met m lachen. Hij deed steeds liever tegen me, ik ging een beetje bij de bushalte daarna tegen m aanzitten. Hij leek het fijn te vinden. Volgende dag toen ik weer thuis was gaf ie via hyves aan alleen vrienden te willen zijn wou nog een keer met m afspreken leek m aan de andere kant gezellig maar dacht ook dat ik teveel verwachtte dat ontkende ik met tegenzin. want ben smoorverliefd op m. Nou een week weinig contact met elkaar. Daarna probeerde ik m te bellen kreeg zn ma aan de lijn. vertelde later aan hem dat ik had gebeld. Later kreeg hij een vermoeden dat ik toch meer verwachtte tussen hem en mij en probeerde het contact af te breken met een bercihtje op hyves. Ik een week schijt aan en smsde m nog was heel boos en nam t m kwalijk. Schold m zelfs uit. Hij gaf mij helemaal geen vriendschappelijke indruk hij deed tegen me alsof het wel wat kon worden! Nou daarna anderhalve week geen contact gehad. Ik smsde hem nog dat ik het moeilijk vind omdat hij zo fucking lekker en bloedmooi is maarja als hij het zo wil is het niet anders. Later stuurde ik hem een boze smilie met een gemene grijns via hyves. Hij stuurde toen een kusje(icoontje) terug. Ik was stom verbaasd! vroeg wat dat had te beteken en kreeg geen antwoord meer! dat is zo vaag. Ik blijf hierdoor hoop houden.
Herkennen jullie dit vaker bij surinamers of halfbloedjes? Ik weet me er geen raad mee!!!! help me
Herkennen jullie dit vaker bij surinamers of halfbloedjes? Ik weet me er geen raad mee!!!! help me
zondag 29 augustus 2010 om 08:53
Boyhunter,wat Char zegt dus.
Hij geeft op verschillende manieren aan dat hij niet geïnteresseerd is in een relatie.
Snap je het echt niet of wil je het niet snappen?
Het heeft niks met halfbloed zijn of wat dan ook te maken ,hij is gewoon niet geïnteresseerd,dus hou op jezelf zo aan hem op te dringen.
Hij geeft op verschillende manieren aan dat hij niet geïnteresseerd is in een relatie.
Snap je het echt niet of wil je het niet snappen?
Het heeft niks met halfbloed zijn of wat dan ook te maken ,hij is gewoon niet geïnteresseerd,dus hou op jezelf zo aan hem op te dringen.
zondag 29 augustus 2010 om 11:46
Ik heb sinds anderhalve maand een Surinaamse vriend (Creool). Hij is heel serieus, trouw en lief. Hij is niet in Suriname opgegroeid, maar in Frans-Guyana. Qua cultuurverschil heb ik tot nu toe nog geen verschillen ontdekt. Het enige is dat hij echt serieus is en steeds maar bezig is dat hij het niet erg zou vinden als ik zwanger zou raken.
Daar hou ik de boot af, want zit er niet op te wachten op zometeen een alleenstaande ouder te zijn omdat het blijkbaar toch niet werkte.
Daar hou ik de boot af, want zit er niet op te wachten op zometeen een alleenstaande ouder te zijn omdat het blijkbaar toch niet werkte.
woensdag 1 september 2010 om 00:53
Ja ik snap het dus wel. Heb er niet lang over na hoeven denken. Ik ben ook volledig met hem gekapt heb m geblokeerd op hyves, msn en alle netwerken. Dus hoofdstuk afgerond. Ik had eerder een keer een half surinaamse vriend die ook zo deed. Maar het ligt inderdaad niet aan hun afkomst. Alle mannen kunnen zo reageren. Maar volgende keer beter zeg ik maar. 
Ik val trouwens ook op Arubaanse mannen, Aangezien ik in Oktober een poosje naar Aruba ga.
Ik val trouwens ook op Arubaanse mannen, Aangezien ik in Oktober een poosje naar Aruba ga.
woensdag 1 september 2010 om 01:39
Nou wat een onzin lees ik hier allemaal. Ik heb al 6,5 jaar een surinaamse vriend. Trouw als een hondje (zover ik weet haha) wonen samen en hij heeft 0,0 gevoel voor ritme hahahahaaha. Echt surinaams opgevoed en in zijn jongere jaren in suriname opgegroeid. Meennnn wat is en blijft hij heeerrrlijjkkk!
My name is kiss and i am adicted 2 surinamers.
My name is kiss and i am adicted 2 surinamers.
zaterdag 11 juni 2011 om 09:33
oké, ik ben dus volgens deze reactie's een kleurling, gemengd en een halfbloedje.
jezus waarom al die namen, het is toch gewoon halfbloed?
ik heb een olijfkleurige huid, maar heb aanleg om lichtgetint te worden.
mijn moeder is aziatisch, mijn vader europeaans.
ben dus een halfbloedje.
alhoewel, mijn moeder heeft zelf ook twee afkomsten..
maar als jij op surinaamse mannen valt is het toch goed? er zitten zeker een paar mooie exemplaren bij.
jezus waarom al die namen, het is toch gewoon halfbloed?
ik heb een olijfkleurige huid, maar heb aanleg om lichtgetint te worden.
mijn moeder is aziatisch, mijn vader europeaans.
ben dus een halfbloedje.
alhoewel, mijn moeder heeft zelf ook twee afkomsten..
maar als jij op surinaamse mannen valt is het toch goed? er zitten zeker een paar mooie exemplaren bij.
zaterdag 11 juni 2011 om 09:48
Ik val wel op mannen met een donkere huid. Heb zelfs nog nooit sex gehad met een blank iemand. Ik val er gewoon niet echt op, alhoewel ik voor johnny depp best een uitzondering wil maken . Ik was gewoon al vroeg verpest... Once you go black, you never go back is het toch? Mijn schoolvriendje was namelijk, net als iedereen op het eiland natuurlijk, dus ook donker.
Ah, ben zelf ook donker.
Ik heb verder maar een eis qua uiterlijk...hij moet een hele goeie kont hebben! Geeb billen in de broek? Dan gaan die van mij niet uit de broek
Ah, ben zelf ook donker.
Ik heb verder maar een eis qua uiterlijk...hij moet een hele goeie kont hebben! Geeb billen in de broek? Dan gaan die van mij niet uit de broek
zaterdag 11 juni 2011 om 09:58
Ik val op best donker. Donker haar, sixpack, lichtgetinte huid, lekker gebruind en van die mooie bruine of groene ogen, zwoele blik. Type hartenbreker. En dan graag ook nog lang, minstens 1.90. Type lange Italiaan dus.
Ooit zo'n vriend gehad, paar jaar. Heerlijke vent, maar fóut...
Maar ach....
Ik heb een iets andere man nu: Blond, blauwe ogen die niet echt zwoel kijken, bleekscheet 1e klas, nooit bruin maar rood in de zon en ook nog sproeten, 1.81 lang, ooit wel sixpack, nu ff niet. Hollander dus.
Maar het is een oprecht echt lekker ding, ik ben gek op m, en we zijn al meer dan 20 jaar samen en gelukkig.
Ooit zo'n vriend gehad, paar jaar. Heerlijke vent, maar fóut...
Maar ach....
Ik heb een iets andere man nu: Blond, blauwe ogen die niet echt zwoel kijken, bleekscheet 1e klas, nooit bruin maar rood in de zon en ook nog sproeten, 1.81 lang, ooit wel sixpack, nu ff niet. Hollander dus.
Maar het is een oprecht echt lekker ding, ik ben gek op m, en we zijn al meer dan 20 jaar samen en gelukkig.
zaterdag 11 juni 2011 om 10:10
Ik keer het eventjes om (omdat ik een heteroseksuele man ben):
Ik val op getinte vrouwen met zwart of bruin haar. Als ze zich opmaken kunnen ze best heel knap zijn. Dat wil niet zeggen dat ik niets van blanke vrouwen moet hebben met een andere haarkleur dan zwart. Andere uiterlijke kenmerken zijn vrouwen tussen 1.65 en 1.85 (ben zelf 1.82), slank tot normaal. Daar houdt het qua uiterlijk op. Verdere kenmerken zijn haar verzorging en haar gedrag die mij aantrekken, of waarop ik op afknap.
Ik val op getinte vrouwen met zwart of bruin haar. Als ze zich opmaken kunnen ze best heel knap zijn. Dat wil niet zeggen dat ik niets van blanke vrouwen moet hebben met een andere haarkleur dan zwart. Andere uiterlijke kenmerken zijn vrouwen tussen 1.65 en 1.85 (ben zelf 1.82), slank tot normaal. Daar houdt het qua uiterlijk op. Verdere kenmerken zijn haar verzorging en haar gedrag die mij aantrekken, of waarop ik op afknap.
World of Warcraft: Legion
zaterdag 11 juni 2011 om 10:32
Muzze , de enige eisen waar mijn man aan voldeed was donker zijn en billen hebben. Vroegah wilde ik qua uiterlijk type stoere basketballer met sixpack en dan minder lang. Nou, minder lang voldoet hij aan, maar dat ik groter zou zijn zat dan weer niet in de planning. Bij het woord sixpack denk hij aan een karton met zes blikjes drinken er in, en stoer? Euh... Hij is zo lief voor mij en de kinderen en de man is briljant en intelligent..... Ik doe wel de stoere dingen van ons twee. En hij heeft de mooiste ogen en wimpers van de wereld. En voor diegenen die denken dat alle donkere mannen kunnen dansen?
Not, ik ken er eentje die uit de maat dansen tot een kunst heeft weten te verheffen
Not, ik ken er eentje die uit de maat dansen tot een kunst heeft weten te verheffen
zondag 14 oktober 2018 om 13:06
JJ80 schreef: ↑23-01-2009 13:26Mijn menig is dat de gekleurde medemens over het algemeen beter kan dansen/meer ritmegevoel heeft dan de blanke.
Hoeft niet waar te zijn, hoeft niemand met me eens te zijn.
Dat het afgedaan word als BS vind ik jammer, kan je ook anders brengen. Iemands mening BS noemen is naar mijn idee respectloos. (geen respect voor andermans mening is het grote probleem in dit land, in deze wereld zeker wat betreft het multiculturele probleem)
En om het over ZWARTE mensen te hebben is naar mijn mening ook respectloos.... maar die discussie ga ik niet beginnen hoor.
Umauma. sorry hoor!!! Geniet gewoon lekker van de mannen tot wie je je aangetrokken voelt. Maak als het kan mooie halfbloedkindjes, hoe meer we mengen hoe beter, zolas ik al eerder heb gezegd. Best of both worlds, lekker multiculti.. gezellig toch!
......
zondag 14 oktober 2018 om 13:10
umauma schreef: ↑23-01-2009 09:48Ja waarom zet ik dit hierop. Ik zal het eerlijk zeggen. Ik heb net kort gescharreld met een Surinaamse man maar dat is niets geworden. Dat kwam omdat we heel erg ruzie kregen, en waar er twee kijven hebben er twee schuld. Nu baal ik van mijn foute aandeel hierin, maar zelf deed hij ook dingen fout. Ik herken een beetje van zijn gedrag in een blanke ex-vriend van mij dus dit heeft niets met cultuur te maken. Ik denk dat dit nu nooit meer wat wordt en ik ben al 40 dus ik heb absoluut geen zin om maanden te blijven treuren. Ik wil gewoon lekker rondkijken naar mannen. Een goede vriend van mij zei fixeer je nu toch niet zo op donker. Maar dat is sinds een paar jaar echt wat ik gewoon mooi vind, en het gaat niet alleen om uiterlijk, maar je moet iemand toch aantrekkelijk vinden. Afrikanen kunnen ook mooi zijn maar die zijn vaak zo zoekende naar een plek in de Ned. maatschappij en spreken vaak zo slecht Nederlands. Misschien zie ik wel een lieve Antilliaan kan ook, maar ik ben erg gewend geraakt aan de Surinaamse cultuur en bepaalde dingen daarvan spreken me gewoon aan. NL mannen zijn vaak van die watjes en ze kunnen zich niet kleden en dansen. Dat zijn natuurlijk wel allemaal oppervlakkige dingen die ik noem maar je moet iemand toch leuk vinden wil het iets worden, Maar natuurlijk is karakter ook heel belangrijk. Opmerkingen als ja maar die bruine mannen geven af die je dan gelijk krijgt op deze site vind ik flauw. Er zijn overal goede en slechte mannen en ik zou graag een goede Surinamer willen.
Wat voor bagger is dit? Is dit topic echt?