twee liefdes...........nieuw topic...

20-07-2007 11:41 3608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog wat voor thea geschreven als andwoordt dus bij deze..

Thea..........mss wel...

Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...

Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..

Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..

Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.

En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..

En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..

Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......

En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...

Maar verder is die wel heel lief hoor..

maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..

Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..

En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..

Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..

Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
lois het hoeft trouwens helemaal niet negatief te zijn dat hij niet aan je denkt,zo zijn de meeste mannen hoor.die kunnen geen twee dingen tegelijk toch
Vreemd.

Die man is volkomen eerlijk tegen je en jij houdt vast aan je eigen verwachtingen.

Sterker nog, je bent boos op hem dat hij zich niet gedraagd zoals jij zou willen.

Wie o wie is zichzelf nu voor de gek aan het houden ??
Lois, waarom moet jouw nummer 2 de keuze voor je maken?

je kunt zelf ook een keuze maken. Jij bent afhankelijk van hem omdat je ervoor kiest om dat te zijn. Dan moet je niet gan zeuren dat ie met je gevoelens speelt, want omgekeerd ga jij ook niet bij je nummer 1 weg en kies je ook niet voor hem. Sterk staaltje pot en ketel dus. en als ie met erst niet an je denkt, dan ben je idd waarschijnlijk neit iets minder belangrijk voor hgem dan zijn nummer 1 Daarom ben jij ook zijn nummer 2. Maar ja ookal denk jij aan hem, je kiest niet voor hem. Is het dan raar dat ie afstand van je neemt?
Fairy, daisybloempje,

Misschien hebben jullie het bij het rechte eind... (al hoop ik van niet!) Ik moet toegeven dat alles volgens zijn regels verloopt. Dat ik zelf ook al aangegeven heb naar hem toe dat 't geen spelletje is. Zelf zegt hij dat 'houden van' voor hem zeker geen spelletje is.

Waarom dan kwetsen en weer troosten? Dan lijkt het inderdaad wel erg veel op eenrichtingsverkeer...

Aan de andere kant heb ik ook weer zoveel met hem gesproken, meegemaakt dat ik haast niet kan geloven dat hij geen oprechte gevoelens voor mij heeft. Hij is absoluut niet iemand waarbij het alleen om de sex draait. Uren hebbben we hand in hand zitten praten zonder dat er meer gebeurde dan een kus (terwijl we daar wel de mogelijkheid toe hadden)

Ik denk dat jullie misschien wel gelijk hebben met 'als het hem schikt'

Ik schrok echt van de zin: Ik denk dat deze man van je houdt totdat je uit zijn gezichtsveld bent, net zoals hij van zijn vrouw houdt tot hij de voordeur heeft dichtgeslagen...

Mijn vriendin zegt precies hetzelfde! Ik denk zeker dat hij die lieve woorden wel meent, maar waarschijnlijk omdat ze voortkomen uit die leuke intieme momenten.

Moeilijk!! Door jullie ga ik het nu ook van een heel andere (niet leukere) kant bekijken... Ik heb me steeds vastgehouden aan de angst die hij had en de afstand die hij daardoor moest nemen. Zo vaak heeft hij gezegd dat hij het 't liefst anders zou willen. dat hij veel vaker in elkaars armen wilde liggen maar dat het hek dan van de dam was! Dat hij dan steeds maar meer zou willen met gevaar voor onze gezinnen en sociale levens..

Ik weet 't even niet meer nu. Hink op twee gedachten.

Het enige wat ik zeker weet is dat ik van die afhankelijkheid af wil! Niet van hem eigenlijk.. Ik zou er makkelijker in willen staan. het laten komen zoals het komt. Niet teveel verwachtingen hebben, genieten van de leuke momenten. Genieten ook van de momenten zonder hem. Niet mijn hele agenda om hem heen plannen. Laat hem maar eens moeite doen voor mij, zoals het in het begin was.

PFFFF.....Toch bedankt voor de andere visie (zonder veroordeeld te worden)

Xlois
Kop op Lois, begin maar alvast met niet je agenda om hem heen plannen. Da's nooit een strak plan. Je speelt met vuur, aan jou om er op tijd een emmer water overheen te gooien. In ieder geval niet met je laten sollen. Die ego boost die het je misschien ooit gaf haalt hij nu net zo hard weer onderuit, geen goed evenwicht. Heeft jouw ego zijn aandacht echt echt nodig? Nee, jij bent goed zo je bent, heb je geen extra 'mannetje' voor nodig!

En moet je zien hoe hard hij waarschijnlijk weer zijn best gaat doen als je de afstand houdt. En als je dan weerstand kan bieden.... *kijkt beoordelend* ben je nog beter bezig.

Hupsakee, tranen drogen en een goed nieuwjaar!
Ik ga m'n best doen maar kan nog niets beloven. De schok is nog even te groot! Jullie hebben me wel aan het denken gezet....Het kan zo niet langer, ik word hier steeds ongelukkiger van..

X Lois
Lois,

Ook ik denk dat er wel een punt is gemaakt vanmiddag. Ik zei het ook al: afhankelijk, liefde maak je samen.

Misschien moet je toch maar een gesprek met hem aangaan, precies uitleggen hoe jij je voelt, hoe jij in deze relatie zit. Hem ook eerlijk laten vertellen hoe hij jullie relatie ziet, dat geeft hoop ik heel veel duidelijkheid voor je. Mijn nr. 2 en ik hebben dat wel duidelijk. Wij hebben de afspraak om nooit onze nr. 1 te verlaten voor elkaar. We houden van elkaar, absoluut, maar we zijn en blijven elkaars nr. 2. Ik probeer met beide benen op de grond te blijven staan, kost soms heel veel moeite hoor!

Probeer voor jezelf te kiezen. Ik wens je heel erg veel sterkte.

x Knipoogje
Knipoogje, We hebben echt een heel goed gesprek gehad! Ik heb verteld hoe ik 'erin zat' Dat ik er op deze manier niet mee om kan gaan, dat ik van hem hou, dat ik steeds de hoop heb op een goede (platonische) relatie, dat ik verder geen verwachtingen heb.Ik wil deel zijn van zijn leven. Maar ook heb ik toen gezegd dat ik hem los moet gaan laten als hij alleen op deze (nauwelijks persoonlijk contact) manier verder moet/ wil gaan.Ik heb het echt twee en een half jaar op zijn manier gedaan en ik word er doodongelukkig van. Op zijn beurt vertelde hij weer dat hij zichzelf moet beschermen, daardoor niet anders kan dan dit. Zijn gevoelens zijn zeker niet minder, maar hij staat er anders in. Hij is niet attent zegt hij, weet dat hij daarin verschrikkelijk is, maar is altijd zo geweest. (Ook in verkeringstijd met nr1) Hij ziet onze relatie meer als 'Heel leuk en van elkaar genieten als we elkaar zien' .Wil mij niet kwijt. Schrok van mijn voorstel. Hij wilde geen (totale) afstand en beloofde beterschap.

Ik denk inderdaad dat het aan mij is of ik hier tevreden mee ben. Als dat zo is, prima, anders kiezen...

Nu zitten daar de kanttekeningen van Fairy en Daisybloempje nog bij. (een heel andere, maar misschien zo ware benadering)

Wij willen ook nooit bij nr1 weg. dit is vanaf 't begin duidelijk.Ik heb ook geen grootse verwachtingen. We zijn idd elkaars nr2. Da's allemaal heel duidelijk.

In mijn beleving lopen onze verwachtingen die we ten aanzien van elkaar hebben teveel uit elkaar. Tel daar nog bij dat we bijna nooit ongestoord face to face iets kunnen bepraten. Zo ontstaan vaak miscommunicaties...

Ik hoop zo dat hij niet speelt met mijn gevoelens!....

X Lois
Lois, hug!!!!!

We zijn allemaal anders; jij, ik, jouw nr. 2 en mijn nr. 2. Meid, wat vreselijk moeilijk voor je. Elkaar verkeerd begrijpen, elkaar wel zien, maar niet echt kunnen praten....

Ik hoop toch zo voor je dat hij echt niet met je gevoelens speelt!!

Je zit inderdaad in een dip, ziet de zaken misschien anders dan ze zijn. Misschien ziet jouw nr. 2 je wel als extra-tje, zijn zijn verwachtingen anders, dat is prima, maar dan moet je dat wel van elkaar weten, dan kan je je daarop instellen, eventueel je conclusies trekken als je dat niet wilt. Probeer daar achter te komen, alles is beter (denk ik) dan de emotionele achtbaan, de twijfels die er nu bij je leven.

x Knipoogje
Heel leuk en van elkaar genieten als we elkaar zien.

Als jij jullie relatie anders ziet als dit Lois, stop dan gewoon om jezelf te beschermen. Deze opmerking klinkt niet als een Nr2 in mijn ogen, maar gewoon als een nummer zoveel. Als jij hem ziet ben je nummer 2 voor hem, ziet een ander hem dan is die persoon nummer 2.

Ik krijg toch echt het gevoel dat jij hem gevoelens toedicht die hij niet heeft. Als hij zegt ik heb niet aan je gedacht, ja dan heeft hij gewoon niet aan je gedacht.

Als jij zegt ik lust geen spruitjes, lust je dan geen spruitjes of zeg je dat omdat je ze heerlijk vindt.

Je mag verliefd zijn, houden van etc, maar wees eerlijk tegen jezelf en verdraai niet zijn woorden in je straatje, dan doe je jezelf onnodig verdriet,

Sterkte Lois want het is niet leuk als je iemand heel leuk vind en de ander vind jou gewoon leuk.
Punt voor jou Puk! Het is waar, misschien heeft hij echt niet aan mij gedacht en is het zoals het is (zoals hij 't zegt).

Moeilijk omdat ik het zo eigenlijk niet wil zien natuurlijk...als exta-tje.Ik kan 't me bijna niet voorstellen ook. Maar het neigt wel steeds meer die kant op te gaan.

Nu zijn de twijfels inderdaad groot..Wat is nou waar? Hoe krijg ik een (eerlijk) antwoord? Wat wil ik?

Het is confronterend maar toch ben ik 'blij' met jullie reacties.....Weet nu alleen even niet hoe ik verder moet. We zien elkaar pas na nieuwjaar. Spreken kan door vakantie ook niet eerder.Ben bang voor een 100 in een dozijn smsje met oud en nieuw. (Heb 'm wel gevraagd om iets persoonlijks, ook al is dat lastiger met nr1 en kinderen in de buurt)

Ik heb zelfs gezegd (stom!) dat ik er komende dagen wel voor zou zorgen dat hij aan mij zou denken. Slaat nergens op....Was gewoon paniekvoetbal... Ik heb er ook niets mee gedaan vandaag. Had er niet eens zin in.

Ik zit er ff doorheen nu.

X Lois
Lois het is heel vervelend allemaal, ik denk dat je wel weet wat waar is maar daar niet aan wil, gewoon omdat het voor jouw zo anders voelt.

Zie het als een winst dat je een paar dagen geen contact kan hebben en bepaal wat je wilt. Ik neem aan dat er ook nog een Nr 1 is. Wil je het risico lopen dat dit stuk gaat als je relatie met Nr2 uitkomt. Nr. 2 zal zich dan heel snel definitief terugtrekken denk ik en dan zit jij met alle brokken.

Denk de komende dagen ook eens wat je wilt, brengt dit je meer geluk dan rust? Is dit het waard. is hij dit gevoel waard?

Tuurlijk ben je nu heel emotioneel en heel verdrietig en dat is logisch maar probeer een dezer dagen deze kwestie is van een afstandje te bekijken.

O ja en het sturen van een lieve gevoelige sms is net zo ingewikkeld als het sturen van een gewone sms. Het probleem is dat hij iemand smst wat zijn vrouw niet mag weten, wat hij smst kan hij desnoods direct wissen dus...

Toch sterkte nogmaals en neem even wat rust
dag meiden,

uit pure verveling ben ik maar weer eens gaan lezen op "ons "oude topic. jullie zullen me waarschijnlijk niet kennen, maar was ooit één van jullie, en heb hier toch wel een kleine anderhalf jaar mijn hart gelucht.

Ik heb nog steeds contact met een paar meiden van de "oude garde" maar allemaal zijn we tot dezelfde conclussie gekomen en misschien een goed voornemen voor jullie allemaal voor het nieuwe jaar ..... DUMPEN DIE HAP !!

Geloof me... ik weet als geen anders hoe moeilijk dat is... hoe onmogelijk dat voelt en onwaarschijnlijk het klinkt, maar "later "zal je het begrijpen.

Ook ik had 2 jaar een 2e liefde die me gouden bergen en een princessenleven beloofde, ook wij hoorde bij elkaar... dat kon echt niet anders.... het enioge wat "we"we nodig hadden is nog wat "tijd "maar niets bleek minder waar...

Op de dag dat zijn vrouw erachter kwam, was er meteen niets meer over van de stoere praat als "ik wou dat ik bij je kon zijn, en ik droom ervan dat ze het weet "... Ik was de dader, de boosdoener, de aanstichter en al het andere wat je maar kon verzinnen.

Ondertussen ligt dit ver achter me... en is er maar één tip die ik jullie mee kan geven.... zet er een punt achter en luister dan naar je hart... wanneer blijkt dat je zonder 2e liefde nog steeds ongelukkig bent thuis.. nog steeds denkt op de verkeerde plek te zijn, zet dan de stap en kies voor jezelf. Maar de enige reden dat je dat zou doen mag alleen JIJ zijn,

Zo is het bij mij ook gegaan... en uiteindelijk ben ik dus ook gegaan, alleen... zonder 2e liefde... en zonder dubbele gevoelens. Gewoon omdat het mijn keuze was, en dus ook meteen de goede keuze.

Meiden probeer uit de hel te stappen die "twee liefdes " heet.. het verdriet is echt vele malen groter dan het geluk en zal ook alleen maar erger worden. Wij hebbeb vele verhalen gehoord hier, maar er is er geen enkele met een "happy end" Dit is mijn mening, en de mening van jullie "voorgangers "op dit forum.

Blijf de steun en kracht van elkaar, maar vooral ook die van jezelf.

Wishing you wings to fly, the vision to dream wildly, the heart to love deeply and the spirit to embrace all beauty in life. Have an amazing 2008 ! ...
Leuk voor je nummer 1 dat jij zo met je nummer 2 bezig bent. Heb je met kerst ook nog aan je nummer 1 gadacht? Of alleen mar zitten balen omdat je je nummer twee niet zag.

Voor hem ben je idd zijn nummer 2, zijn extra'tje. Zijn nummer 1 is echt zijn nummer 1. Daarna kom jij pas, als er nog iets over is. Jij staat er kennelijk anders in, voor jou is eigenlijk je nummet 2 je nummer 1 als ik eens lees hoeveel energie je er in steekt.

Mss zou je er wat mer in moeten staan zoals hij, of er gewoon helemaal mee stoppen. Van deze situatie wordt niemand gelukkig, dus stap er uit.
Lois, dat is idd het beste, zelf afstand nemen, en afwachten, wat je loslaat komt vanzelf bij je terug, of niet, nou graag of traag,

Knipoogje, hij is weer 'terug' hoor! Vannacht zat ik beneden, ik kon niet slapen, en wat denk je, belde hij, hij kon ook niet slapen, dat hadden we trouwens heel vaak, als 1 van ons zich rot voelde de ander dat aanvoelt,

en ja, het contact is 'rustig' en ik weet waar ik aan toe ben, weet gewoon dat hij ook van mij houdt,

Depresliefje, snap je raad wel, en dat is ook wat ik zeker ga doen, voor mijzelf kiezen, met of zonder nr2,

Puk, ja, wat als onze nr1ns erachter komen, welke woorden zijn nog waar dan?

Nu, weet wel dat de 'woorden' niet alleen tijdens onze ontmoetingen zijn gezegd, wij belden ruim 2 jaar elke dag uren met elkaar, met heel veel lieve woorden,

fijne jaarwisseling allemaal
Lois, gaat het een beetje met je? Lukt het om alles een beetje los te laten? Zoek de sterretjes!! Hug!!

Anna, twee zielen één gevoel in dit geval! Wat heerlijk dat je wat rust hebt gevonden, daar was je echt aan toe. En wat is het heerlijk te weten dat hij ook van jou houdt he?

Depresliefje, ook ik snap je raad. Ik vrees alleen dat we zelf onze neus moeten stoten. Ik sla je raad niet in de wind hoor, het zet me wel aan het denken. Waarschijnlijk begrijp jij ook wel dat die keuze zo moeilijk is. Niet iedereen zit er hetzelfde in, als ik zo je verhaal lees zie ik dat er over en weer beloftes waren. Natuurlijk heb je gelijk, dat je als je al een keuze wilt maken, je dan die keuze voor jezelf moet maken en niet afhankelijk moet laten zijn van gevoelens voor een nr. 1 of een nr. 2.

Zelf heb ik geen behoefte om een keuze te maken, ik houd van 2 mannen, heb 2 liefdes, ik ben gelukkig met deze situatie. Nr. 2 en ik claimen elkaar niet, beloven elkaar geen gouden bergen, en toch houden we vreselijk veel van elkaar. Ook voor mij blijft dit onbegrijpelijk, maar het is gewoon zo.

Heel erg veel sterkte tijdens alle moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!

x Knipoogje
Lieve allemaal,

Nog even een gedicht met jullie delen.

‘t Jaar voorbij.

Ik kijk terug en bezin.

Bijna een nieuwe start,

een nieuw jaar!

Het oude niet vergeten.

Plekje in mijn hart,

een speciaal plekje.

Melancholie….,

Tranen, verdriet,

liefde, vriendschap.

Ik geniet, ik koester,

deel mijn vreugde.

Ik deel dit allemaal,

ik deel met jou!

Een glimlach,

een oogopslag

die zegt ….

Ik hou van je!

Elk jaar weer.

Steeds opnieuw.

Ik hoop dat iedereen zijn emoties, gevoelens een plekje kan geven, voor het nieuwe jaar: ik hoop dat het je veel moois brengt!

Heel erg veel sterkte met alle moeilijke momenten, geniet en koester de mooie momenten!

x Knipoogje
Knipoogje, dat is een mooi gedicht om het oude jaar mee af te sluiten!

Hmm, wat denk je, mijn nr2 is echt terug! Heb hem vanmiddag weer in mijn armen gehad, maar snap je dat ik toch wat afstand hou? Bang dat ie volgende week weer zegt het niet aan te kunnen, daar heb jij toch ook ervaring mee, ik weet nu eigenlijk wel dat ik dat moet accepteren, misschien gebeurt het mij ook wel eens, ho stop, even afstand? Nouja, kan dit jaar weer goed afsluiten en heerlijk het nieuwe jaar in, want hij kan dus ook niet zonder mij, en we moeten gewoon genieten van de momenten die we samen hebben, af en toe,

Alle anderen ook gelukkig nieuwjaar! kus anna
Anna,

Heerlijk voor je dat nr. 2 echt terug is, het voelt zo fijn he? Geniet van die momenten! Ik begrijp dat je wat afstand houdt, dat is ook een stukje zelfbescherming, jezelf iets minder kwetsbaar en afhankelijk opstellen.

Mijn nr. 2 en ik hebben dat inderdaad ook gehad, afstand nemen van elkaar uit zelfbescherming, omdat de emoties, de gevoelens voor elkaar veel te heftig werden. We zouden dan echt niet weten waar het zou eindigen. We proberen op die manier met onze beide benen op de grond te blijven. En inderdaad als je van elkaar weet dat het goed zit, dat je niet zonder elkaar kunt, hoef je niet te twijfelen, hoef je niet bang te zijn dat het doodbloedt. We hebben hier samen veel over gesproken, als je die beslissing om afstand te nemen samen neemt, dan voelt het ook goed.

Ja, gewoon genieten van de momenten die je samen hebt, die koesteren.... Als je dat kunt, is dat fantastisch, mijn nr. 2 en ik kunnen dat, ik hoop voor je dat jij ook zult kunnen.

Morgen is mijn nr. 2 weer terug van vakantie, wat zullen wij veel contact hebben met elkaar dan, heerlijk.

Ik wens iedereen heel erg veel gezondheid, geluk en liefde voor het nieuwe jaar.

x Knipoogje
Lieve meiden,

Anna wat heerlijk voor je! Wat moet het fijn zijn dat hij je zelfs 's nachts belt en dat ook zo aanvoelt...Ik hoop dat het voor jou een jaar wordt met heel veel van die geluksmomenten! Die kun je zeker gebruiken om er ook voor je gezin te kunnen zijn. X

Knipoogje, Wat een mooi gedicht en wat ben ik blij dat jij en Anna zo meeleven. Ik voel me een beetje beschermd zo bij de storm die in mij woedt! De rust die uitstraalt van jou postings is om bijna jaloers van te worden...."Morgen is nr2 weer terug en zullen wij veel contact hebben..." Hoe gek het voor anderen ook mag klinken, ik weet zeker dat jij door nr2, veel leuker bent in je gezin.... Geniet ervan! Ik hoop dat die rust en zekerheid in het nieuwe jaar zullen blijven. X

Ik heb afgelopen dagen niet heel erg kunnen nadenken. (We zaten met drie gezinnen in een groot huis in de Ardennen en zijn nu net terug)

Tijdens de jaarwisseling heb ik niets van hem gehoord! Afgelopen donderdagavond was dus het laatste contact. (die avond dat hij zei niet aan mij gedacht te hebben)

Misschien hebben Daisy, Fairy, Puk, Kreng en Depresliefje in zekere zin wel gelijk....Ik kan het me nog steeds niet voorstellen, maar ik dicht mezelf wellicht een belangrijkere plaats toe in het leven van nr2 op dit moment, dan dat die werkelijk is. Daardoor stroken onze verwachtingen ook niet met elkaar. Ik kan hem dat niet kwalijk nemen. Kan hem moeilijk dwingen. Ik heb dan dus een probleem... Ik vind wel dat hij voorzichtiger met mijn gevoelens moet zijn. Ook moet hij stoppen met aantrekken en weer afstoten.

Ik voel me verward... gekwetst, boos, verdrietig,verbaasd. Maar ook een beetje sterk omdat me steeds duidelijker word, dat ik hier niet gelukkiger van word en dat ik voor mezelf moet kiezen.......

Pffff...Ik heb 't nog niet helemaal op een rijtje!

X Lois
Hallo meiden!

Veel liefde in 2008...

Lois: het "nr 2" zijn zegt alles al... Je bent/we zijn nr 2 en niet de allerbelangrijkste, hoe graag je dat ook zou willen zijn. Daar zal je mee moeten leren omgaan. En als je dat niet kan heb je idd een probleem. Praat wel met hem over je gevoelens en het aantrekken en afstoten zoals JIJ dat ervaart.

X Stranger
Stranger jij ook een heel goed 2008!

Was ik maar nr2, dan zou het probleem opgelost zijn... Zo was het in het begin ook en dat was prima! Ik ben nu, bij wijze van spreken, nr5 ofzo. Ik hoef niet de allerbelangrijkste te zijn. Maar wil wel liefdevol met elkaar omgaan en deel uitmaken van elkaars leven...

Dat gesprek moet er inderdaad komen.

Tot nu toe heb ik zelf ook helemaal niets laten horen.. Ik moet hem vrijdag onder ogen komen maar ga dan ook meteen afstand nemen door niet in zijn buurt te blijven..

X Lois
voor allemaal:

een heel goed 2008, met liefde - gezondheid en geluk!

Lois

zet jezelf eens op nr1, het is net wat Stranger zegt, als je hier niet mee om kunt gaan, maw je dit zoveel verdriet geeft.... trek je eigen plan hoe moeilijk ook! Dat kun je, dat kunnen (en moeten) we soms allemaal!

X t
Lois,

Ai, wat moeilijk he? Als je inderdaad meer verdriet hebt, dan dat je je gelukkig voelt met je nr. 2, wordt het misschien toch wel tijd om een keuze te maken. Ik weet het, makkelijk praten, en misschien weet jij diep in je hart ook wel dat je voor jezelf moet kiezen. Als je houdt van nr. 1 moet je jezelf misschien wel los maken van nr. 2 en je volledig op nr. 1 proberen te richten. Het los moeten laten van nr. 2 zal veel verdriet geven, veel moeite kosten, ups en downs, dat weten we allemaal.

Probeer het wel met nr. 2 te bespreken, sluit het samen af. Dat zou mij in ieder geval veel meer rust geven dan het te laten doodbloeden. Hug!!!!

Teka, gaat het met je?

x Knipoogje
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Lois, tja, die verschillende verwachtingen, dat moet je kunnen loslaten, zelf afstand nemen, en zie wat er gebeurt of niet , weet je gelijk waar je aan toe bent, of idd praat erover met hem, en ja, door nr2 sta ik weer beter in mijn gezin,

Nu, er is hier toch wat gebeurd , mijn nr1 is met de jaarwisseling met mijn beste vriendin aan de haal gegaan, wat ben ik blij dat ik nooit wat aan haar verteld heb over nr2!!!!!! Ze dachten dat ik het niet doorhad, maar ik 'zuip' nooit en had ze wel door, en toen nog even samen de stad in om te kijken waar haar dochter uithing, ben er niet eens boos om, nou ja, niet op nr1,tenslotte is hij mijn nr1 nietmeer in mijn hart en heb mij emotioneel al afgesloten, ik gun het hem wel, en hij weet dat ik het doorhad, en heb gezegd ach wat geeft het, je was bezopen, kan gebeuren, ha, wel een beetje op haar,omdat ik dat nooit verwacht had van haar, maar zo zie je maar weer, wie kan je nog vertrouwen?

groetjes Anna

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven