Twijfel om te scheiden.
donderdag 26 juli 2018 om 11:24
Vrouw eind 20 met 2 kinderen overweegt te gaan scheiden.
Ze geeft aan niet gelukkig te zijn, haar man werkt veel en is vaak van huis, relatietherapie heeft slechts tijdelijk geholpen.
Door medicijngebruik is ze snel geprikkeld
Werkt zelf niet en de familie is het niet eens met haar besluit
Ze geeft aan niet gelukkig te zijn, haar man werkt veel en is vaak van huis, relatietherapie heeft slechts tijdelijk geholpen.
Door medicijngebruik is ze snel geprikkeld
Werkt zelf niet en de familie is het niet eens met haar besluit
anoniem_373448 wijzigde dit bericht op 26-07-2018 13:18
79.67% gewijzigd
donderdag 26 juli 2018 om 12:28
Dan ga je nu werken en aan je herstel werken en val je terug op kinderopvang. Kan ook hè. Dan gaat het merendeel van je salaris er maar heen. Jammer dan. Maar van blijven zitten waar je zit wordt het niet beter. Als je het probeert weet je ook meteen of je het na een scheiding überhaupt kan. Wel handig om te weten lijkt mij.
donderdag 26 juli 2018 om 12:29
donderdag 26 juli 2018 om 12:30
Pas MAANDEN?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
donderdag 26 juli 2018 om 12:31
jawel, na scheiding is 50-50 een prima optie
en hoe hij zijn "50" regelt... moet hij zelf weten
je verzint werkelijk alleen maar vluchten en uitwegen
donderdag 26 juli 2018 om 12:34
Niks gewoon rust als je ook de kinderen naar familie moet halen en brengen, studeren of werken en daarnaast voor de kinderen moet zorgen. Geen ruzie meer? Het is niet of je hem nooit meer spreekt hè of alle opvoedkundige verschillen er dan niet meer toe doen. Rust in huis kan er best op vooruit gaan, dat wil ik best geloven.
Ik bedoel het allemaal niet gemeen, maar het lijkt een beetje of je maar het halve plaatje ziet en alleen wat jou het beste uit lijkt te komen.
Ik heb ook niets tegen scheiden. Ver weg verhuizen om op familie terug te vallen terwijl de kinderen nog jong zijn en ook gewoon een vader hebben vind ik wel... laat ik het op vreemd houden.
Hij kan vanalles willen maar het zijn ook zijn kinderen. Dus als dat dan betekend een andere baan dan heeft hij dat maar gewoon te doen. En hetzelfde voor jou: leuk dat jij dichterbij je familie wil wonen, maar kinderen hebben er in mijn optiek meer aan dichterbij hun vader te wonen dan waar het voor hun moeder het makkelijkste is.
donderdag 26 juli 2018 om 12:36
donderdag 26 juli 2018 om 12:38
Als ik het zo lees: Je twijfelt niet over scheiden. Je WIL gewoon scheiden.
Dat kan, dat mag.
Wat mij verbaast is dat je je van de ene in de andere afhankelijkheidsrelatie lijkt te storten. De mening van je ouders is veel belangrijker voor je dan ik zou verwachten voor iemand eind 20/eind 30 en zij moeten je ook helpen als je gaat scheiden (met kinderopvang en weet ik het wat).
En je lijkt van ouders -> man (tegenover hem heb je je duidelijk OOK afhankelijk opgesteld) -> ouders te gaan.
Het meest waardevolle dat mijn ouders me gegeven hebben, is mijn zelfstandigheid. Die zie ik bij jou op geen enkele manier. Is dat voor jou een doel; onafhankelijke, zelfstandige kinderen opvoeden? Zo ja... Hoe wil je dat bereiken als je zelf het voorbeeld niet geeft?
Je stelt je echt superafhankelijk op. Gaat weer terug naar man omdat je omgeving dat zegt. wil nu weer weg, maar durft niet omdat je omgeving er tegen is (en 100000 andere excuses).
Grow a pair. De enige die verantwoordelijk is voor jouw leven en de keuzes die je maakt ben je zelf. En door keuzes te maken leer je ook steeds betere keuzes te maken. Gewoon beginnen.
Dat kan, dat mag.
Wat mij verbaast is dat je je van de ene in de andere afhankelijkheidsrelatie lijkt te storten. De mening van je ouders is veel belangrijker voor je dan ik zou verwachten voor iemand eind 20/eind 30 en zij moeten je ook helpen als je gaat scheiden (met kinderopvang en weet ik het wat).
En je lijkt van ouders -> man (tegenover hem heb je je duidelijk OOK afhankelijk opgesteld) -> ouders te gaan.
Het meest waardevolle dat mijn ouders me gegeven hebben, is mijn zelfstandigheid. Die zie ik bij jou op geen enkele manier. Is dat voor jou een doel; onafhankelijke, zelfstandige kinderen opvoeden? Zo ja... Hoe wil je dat bereiken als je zelf het voorbeeld niet geeft?
Je stelt je echt superafhankelijk op. Gaat weer terug naar man omdat je omgeving dat zegt. wil nu weer weg, maar durft niet omdat je omgeving er tegen is (en 100000 andere excuses).
Grow a pair. De enige die verantwoordelijk is voor jouw leven en de keuzes die je maakt ben je zelf. En door keuzes te maken leer je ook steeds betere keuzes te maken. Gewoon beginnen.
donderdag 26 juli 2018 om 12:39
Dat is dan zijn probleem, ander werk zoeken of minder reizen. Kinderen heb je samen.Buuff00 schreef: ↑26-07-2018 12:1250-50 is sowieso geen optie vanwege het feit dat hij zoveel reist. En hij zou dan liever willen dat ik in de buurt van mijn familie woon vanwege de nodige hulp.
En mijn ouders zouden nooit accepteren dat ik in stad blijf wonen waar ik niemand heb.
Kortom iedereen wilt wat
ik geef mn bek ook maar een douw
donderdag 26 juli 2018 om 12:46