Twijfels over leeftijdsverschil

16-02-2018 11:02 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Sinds een tijdje ben ik gescheiden. Ik heb 3 kinderen waarvan alleen de jongste nog thuis woont. We hebben het goed met zen tweetjes en ik heb heel goed contact met de twee oudsten ook. Mijn kids zijn mijn alles!
Sinds kort heb ik een ontzettende lieve man ontmoet. Lief en zorgzaam. We zijn best dol op elkaar. Ik heb echter besloten nooit meer samen te wonen, dus het zal een lat-relatie worden. Hoewel we het gezellig en leuk hebben samen is er toch een ding waar ik mee zit. Het leeftijdsverschil... Hij is 15 jaar ouder dan mij. Ik ben 43. Hij 58. Ik vind dat toch wel een dingetje. Vooral als ik verder kijk in de toekomst. Ik heb onze relatie ook nog met niemand gedeeld. Daar vind ik het ook nog iets te vroeg voor. Ik wil eerst zeker zijn van mijn zaak. Ik denk dat ik stiekem ook wel een beetje "bang" ben voor de reacties die ik ga krijgen van mijn omgeving. "Wat moet je met zo'n oude man?" Heeft iemand hier ervaring mee? Is 15 jaar heel schokkend of vinden jullie dat meevallen? Wie helpt mij van mijn twijfels af? Of stel ik me nu ontzettend aan? 🙈

Liefs,
Indra
Mia1981 schreef:
17-02-2018 13:52
We genieten van het moment en wat de toekomst brengt zien we wel weer.
.
Vergeet je kinderen vooral niet, die hebben geen keuze dan gezellig met mams mee-YOLO’en.
Als jullie NU gelukkig zijn, dan geniet er NU van. Je weet nooit hoelang het duurt, voor geen van beiden. Je weet zelfs niet wie het eerste ziek wordt of sterft. Denk niet na over de leeftijd en geniet van de tijd dat jullie NU samen zijn. Moest het zijn dat je hem eerder moet afgeven dan heb je nog altijd een fijne herinnering. Als als als als..... voor mij is dat negatief denken. Positief denken en voor het geluk gaan is zoveel belangrijker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven