Uitschelden in ruzies

03-05-2020 10:26 153 berichten
Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik zijn heel verschillend hij is een heel andere levensstijl gewend en heeft andere normen en waarden daardoor krijgen we weleens ruzie . Wij houden ontzettend veel van elkaar dat is het probleem niet. Maar al dan niet door zijn adhd is hij heel wisselvallig, snel op zijn tenen getrapt, aangevallen voelen. Als hij boos is scheld hij me uit met dingen als kk hoer, walgelijke vrouw, misselijk mens, oprotten nou etc
Ik word daar erg door gekwetst, hij bied altijd zijn excuses aan maar de volgende ruzie gebeurd het weer.
Zijn liefde is niet in proportie, ik ben de hele wereld en de mooiste en liefste vrouw maar is hij boos dan ben ik ook gelijk niets meer en vind ik dat hij me kleineerd met de dingen die hij zegt.🙁
Wat is jullie mening hierover?
anoniem_63ce4eea9268e wijzigde dit bericht op 03-05-2020 10:33
Reden: Aanvulling
2.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ank81 schreef:
03-05-2020 11:48
Zover zijn we inmiddels al😉 de mooie woorden zijn ingeruild voor dan flikker maar op, jij maakt mij alleen maar slecht en ik ben ook heel goed voor je geweest. Echt ongelooflijk dat je mij die kans niet meer wilt geven, jij houdt niet van mij.
emotioneel onvolwassen, in de slachtofferrol kruipen, niks is zijn schuld etc. Over een tijdje haat ie jou en is zijn nieuwe vriendin geweldig.

ik heb ook ADHD maar ik scheld nooit iemand uit. Deze kerel is gewoon een schooljochie die je liever kwijt dan rijk bent.
Rapunzelreallife schreef:
04-05-2020 01:14
Zot ie in de redderrol? Herken je dat? Codependent noemen ze dat ook wel. Sluit me aan bij de woorden van dat hij je projectje is. Gokken drank enz zijn legio mensen aan verslaafd. Die mensen hebben vaak een partner die alles regelt en er altijd voor ze is no matter what. Gedachtes al voor mij veranderd hij wel. Hij bedoeld het niet zo. Hij houd echt van me. Hij is echt heel lief enz zijn argumenten die je gevangen houden.
Ik wil een gezonde man die fatsoenlijk met zijn emoties omgaat is een keuze. Knoop doorhakken dus. Dag destructieve relatie hallo mooi leven
Ja dat klopt wel wat je zegt, alleen is mij zo vaak verteld dat het door mijn gedrag komt, ik wantrouw hem, ik doe te moeilijk over drinken enz. Dat ik ook echt aan mezelf ben gaan twijfelen. Gedachten als ik doe ook wel moeilijk en ik moet hem zijn ding laten doen dan zal het vast beter gaan..
abracadabra schreef:
04-05-2020 07:34
emotioneel onvolwassen, in de slachtofferrol kruipen, niks is zijn schuld etc. Over een tijdje haat ie jou en is zijn nieuwe vriendin geweldig.

ik heb ook ADHD maar ik scheld nooit iemand uit. Deze kerel is gewoon een schooljochie die je liever kwijt dan rijk bent.
Die slachtofferrol is er inderdaad overduidelijk iedere keer.
Ja ik ben alleen maar slecht, ik kan niks goed doen, enz

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven