Voor wie nog nooit een relatie heeft gehad (4)
donderdag 19 april 2018 om 19:38
Wanneer je om je heen kijkt, op straat en op televisie, lijkt iedereen de romantische liefde te kunnen vinden. Dit gaat echter niet voor iedereen op. Soms blijft zelfs een knuffel een droom.
Het is niet altijd makkelijk om steeds maar met romantiek geconfronteerd te worden, als dit voor jou een onbereikbaar doel lijkt.
Praat hier mee over de eenzaamheid, het diepe missen, maar vooral over wat jij doet om deze situatie te doorbreken. Hoe oefen je sociale situaties, wissel tips met elkaar uit. Steun elkaar, maar bevestig elkaar liever niet in hoe oneerlijk het is. Wees constructief, en blijf geloven.
Het is niet altijd makkelijk om steeds maar met romantiek geconfronteerd te worden, als dit voor jou een onbereikbaar doel lijkt.
Praat hier mee over de eenzaamheid, het diepe missen, maar vooral over wat jij doet om deze situatie te doorbreken. Hoe oefen je sociale situaties, wissel tips met elkaar uit. Steun elkaar, maar bevestig elkaar liever niet in hoe oneerlijk het is. Wees constructief, en blijf geloven.
maandag 28 mei 2018 om 19:22
Welja. Hoe krijg je het uit je toetsenbordje...JonasV91 schreef: ↑28-05-2018 17:41No offence intended maar kan die slowchat die niet meer gerelateerd is aan dit topic verplaatst worden naar een specifiek topic?
Ik weet niet hoe het zit met andere lezers maar ik lees jullie berichten niet meer vermits die toch heel persoonlijk zijn en ik er evenmin kan over meepraten sinds jullie allemaal al relaties gehad hebben of er überhaupt geen willen.
Het is voor nieuwe deelnemers ook niet echt uitnodigend om hen ertussen te wringen aangezien de context totaal anders is dan wat de titel laat vermoeden.
Ik heb me voorgenomen om de commentaar die ik krijg terug te gooien in de groep. Of dat in real life mogelijk is, is een andere vraag.
Ik krijg kritiek (in andere topics) dat ik niet on topic ben terwijl ik van mening was dat ik het toen wel was, alleen was het specifiek over mezelf.
Maar constructieve invulling is uit den boze heb ik af en toe de indruk.
#zeikmomentje
ALS je alles had gelezen dan weet je waarom wij hier schrijven.
De veelschrijvers van dit moment hebben eigenlijk nog nooit een echte relatie gehad. Een relatie wordt namelijk niet alleen gedefinieerd door tijd en seks. Heel raadzaam en nuttig voor jou om mee te lezen en eventueel te schrijven.
maandag 28 mei 2018 om 20:03
Bedoel je dat jij het verwarrend vindt of dat je denkt dat de gemiddelde vrouw het niet verwarrend vind?
Ja dan klopt mijn theorietje maar half, dan is het alleen afstoten wat de ander aantrekt en dan stopt het theorietje. Damned, ik had er nog wel zo goed over nagedacht!
Dan is de vraag: in hoeverre wijkt jouw gedrag af van wat een ander normaal vindt. Als je mijn gedrag al niet afwijkend vindt dan vrees ik het ergste...
maandag 28 mei 2018 om 20:14
Ik zei niet dat je een introvert voeler was, ik zei dat je die cognitieve functie hebt, maar, omdat het niet je 1e of 2e functie is, is deze niet erg sterk, dus ook niet leidend. Deze functie ontwikkelt zich vaak pas op latere leeftijd.safrat schreef: ↑28-05-2018 19:00In eerste instantie schreef je dat ik een introvert voeler was en je maakte onderscheid tussen een introvert voeler en een introvert denker bij onder meer dat restaurant voorbeeld. Ik ben volgens die test een introvert denker 78%. Waarom dacht je dat ik een introvert voeler was?
We hebben het al eens gehad over dure restaurants. Ik denk daar nog steeds hetzelfde over.
Ik vind het vreemd dat jij een introvert denker bent, want jij hebt die functie niet. Jij hebt als 2e functie extravert denker, dus ik zou zeggen dat de test zegt dat jij een extravert denker bent. Die 78% betekent overigens niet dat je 78% extravert denker bent, maar dat op basis van wat jij ingevuld hebt, de test concludeert dat de kans 78% is dat je een extravert denker bent.
Ik weet dat we het daar al eens over gehad hebben en dat je toen hetzelfde zei. Ik realiseerde me dat pas toen ik het verzonden had.
maandag 28 mei 2018 om 20:20
Maar ik was toch een denker? Zoals jij de reactie op dat dure restaurant formuleerde leek het alsof je dacht dat ik een voeler was en dat werd gevolgd door hoe een denker er mee zou omgaan, wat volgens jou dan weer niet voor mij gold. Dus hoe zit dat dan?spell68 schreef: ↑28-05-2018 20:14Ik zei niet dat je een introvert voeler was, ik zei dat je die cognitieve functie hebt, maar, omdat het niet je 1e of 2e functie is, is deze niet erg sterk, dus ook niet leidend. Deze functie ontwikkelt zich vaak pas op latere leeftijd.
Ik vind het vreemd dat jij een introvert denker bent, want jij hebt die functie niet. Jij hebt als 2e functie extravert denker, dus ik zou zeggen dat de test zegt dat jij een extravert denker bent. Die 78% betekent overigens niet dat je 78% extravert denker bent, maar dat op basis van wat jij ingevuld hebt, de test concludeert dat de kans 78% is dat je een extravert denker bent.
Ik weet dat we het daar al eens over gehad hebben en dat je toen hetzelfde zei. Ik realiseerde me dat pas toen ik het verzonden had.
maandag 28 mei 2018 om 20:26
Da's positiever dan dat ik het mezelf aanreken...safrat schreef: ↑28-05-2018 19:16Ergens vind ik jouw denkwijze toch wel weer bijzonder. Jij gaat er van uit dat het meisje de laatste sessies mist vanwege de examens, maar waar baseer je dat op? Zij wist toch ook dat die examens er aan kwamen? Dan is het toch veel logischer dat ze of gewoon die cursus afmaakt, of zich had afgemeld of zich niet had opgegeven? Waarom denk je dat je niets meer kan doen als je examens hebt? Het is niet dat je hele leven on hold wordt gezet.
Je had ook even kunnen wachten. Misschien komt ze wel weer. En na de examens had je toch mooi kunnen vragen hoe haar examens zijn gegaan met een voorstel voor een drankje, want tijd zat etc.
Plus, ze was er de vorige sessie ook niet...
Ehm, die cursus of wat het ook moge zijn is volledig vrijwillig, omvat 8 sessies waarvan er nog 2 komen en bijgevolg zonder inschrijving noch iets anders dat iemand verplicht ernaartoe te gaan. Zij kwam toevallig de 5de sessie eens kijken wat het was. Dus ze was er evenmin bij sinds het begin van die informatieve sessies.
1001 redenen die er kunnen zijn waarom ze er niet was. Fair enough. Maar mijn therapeute zei eveneens om niet alles op mezelf te betrekken dus dat ik niet mocht denken dat ze m'n lelijke kop toch niet moest of dat ik toch dwaze dingen gezegd zou hebben waardoor ze afgeknapt was.
Hoe kan ik het haar vragen na de examens als ik van niets weet? Ik bedoel, ze zit in de campus die het verst verwijderd is van mijn campus. Zonder andere mogelijkheid om haar te contacteren. Ik denk niet dat ze na de examens er überhaupt aan gedacht zou hebben om met die ene jongen waarmee ze toevallig even samengezeten heeft nog iets te gaan doen...
Nu zijn er tientallen opties mogelijk waarom er al dan niet iets zou gebeuren. Is ze nu volledig afgeknapt of komt ze morgenavond terug?
Sja, er kan zoveel.
maandag 28 mei 2018 om 20:26
Ik kan er echt niet meer van maken. Het enige dat me echt voldoening geeft, is problemen oplossen en dat doe ik intern.
maandag 28 mei 2018 om 20:27
Ik had het al ergens geschreven: in vergelijking met mijzelf ben ik heel normaal. Ik kan het ook anders formuleren. Ik ben heel gemiddeld - of zou dat moeten zijn - en daarmee is jouw vraag beantwoord, toch?spell68 schreef: ↑28-05-2018 20:03Bedoel je dat jij het verwarrend vindt of dat je denkt dat de gemiddelde vrouw het niet verwarrend vind?
Ja dan klopt mijn theorietje maar half, dan is het alleen afstoten wat de ander aantrekt en dan stopt het theorietje. Damned, ik had er nog wel zo goed over nagedacht!
Dan is de vraag: in hoeverre wijkt jouw gedrag af van wat een ander normaal vindt. Als je mijn gedrag al niet afwijkend vindt dan vrees ik het ergste...![]()
maandag 28 mei 2018 om 20:27
Ehm, ik werd er tientallen keren op gewezen dat ik niet mocht overdenken, zaken op mezelf mocht betrekken etc.safrat schreef: ↑28-05-2018 19:22Welja. Hoe krijg je het uit je toetsenbordje...
ALS je alles had gelezen dan weet je waarom wij hier schrijven.
De veelschrijvers van dit moment hebben eigenlijk nog nooit een echte relatie gehad. Een relatie wordt namelijk niet alleen gedefinieerd door tijd en seks. Heel raadzaam en nuttig voor jou om mee te lezen en eventueel te schrijven.
Als ik dit lees en terug meeschrijf is het hek (terug) van de dam.
Wat ik me afvraag is waar Dina zit. Veel te lang geleden dat we nog iets van haar gehoord hebben.
maandag 28 mei 2018 om 20:31
Dus je hebt haar maar 1 keer gezien?JonasV91 schreef: ↑28-05-2018 20:26Da's positiever dan dat ik het mezelf aanreken...
Plus, ze was er de vorige sessie ook niet...
Ehm, die cursus of wat het ook moge zijn is volledig vrijwillig, omvat 8 sessies waarvan er nog 2 komen en bijgevolg zonder inschrijving noch iets anders dat iemand verplicht ernaartoe te gaan. Zij kwam toevallig de 5de sessie eens kijken wat het was. Dus ze was er evenmin bij sinds het begin van die informatieve sessies.
1001 redenen die er kunnen zijn waarom ze er niet was. Fair enough. Maar mijn therapeute zei eveneens om niet alles op mezelf te betrekken dus dat ik niet mocht denken dat ze m'n lelijke kop toch niet moest of dat ik toch dwaze dingen gezegd zou hebben waardoor ze afgeknapt was.
Hoe kan ik het haar vragen na de examens als ik van niets weet? Ik bedoel, ze zit in de campus die het verst verwijderd is van mijn campus. Zonder andere mogelijkheid om haar te contacteren. Ik denk niet dat ze na de examens er überhaupt aan gedacht zou hebben om met die ene jongen waarmee ze toevallig even samengezeten heeft nog iets te gaan doen...
Nu zijn er tientallen opties mogelijk waarom er al dan niet iets zou gebeuren. Is ze nu volledig afgeknapt of komt ze morgenavond terug?
Sja, er kan zoveel.
Je kan haar niet mailen na het examen?
maandag 28 mei 2018 om 20:35
Ik wil natuurlijk niet al te belerend zijn, maar je ziet toch wel het verschil tussen wat wij schrijven en wat jij schrijft?JonasV91 schreef: ↑28-05-2018 20:27Ehm, ik werd er tientallen keren op gewezen dat ik niet mocht overdenken, zaken op mezelf mocht betrekken etc.
Wat ik me afvraag is waar Dina zit. Veel te lang geleden dat we nog iets van haar gehoord hebben.
Dina zit op het strand. Ze brengt zandkorrels naar de zee. Ze komt vast terug als ze klaar is. Ontbitterd.
anoniem_234989 wijzigde dit bericht op 28-05-2018 20:39
1.38% gewijzigd
maandag 28 mei 2018 om 20:35
De test klopt nooit 1 op 1, het gaat er meer om dat mensen met een bepaalde combinatie van cognitieve functies vaak een sterke voorkeur hebben voor zaken, overeenkomsten hebben in gedrag en zo, maar dat wil niet zeggen dat ze allemaal van hetzelfde houden. Uiteindelijk wordt je vorming bepaald door wat je hebt meegemaakt in je leven.safrat schreef: ↑28-05-2018 19:07Meer bedachtzaam dan behoedzaam, maar het klopt deels wel. Ik heb dit al uitgelegd met een schaakcomputer als voorbeeld. Mijn schaakcomputer kan snel spelen of heel langzaam. De uitkomst is in vrijwel alle gevallen gelijk.
Niet langzaam in denken, hoewel ik ook kan uitstellen. Wel langzaam in mijn reactie.
In dat opzicht klopt die tweede functie ook wel. Ik heb me een beetje verdiept in die test en op zich kan ik me er wel in vinden. Deels hoor, al weet ik nu nog niet wat er niet klopt.
De bijnaam voor de ISTP is de mechanic, omdat heel veel mensen die van dit type zijn de voorkeur hebben om met hun handen te werken en vaak beroepen als automonteur hebben. Vaak houden ze ook van grote en snelle auto's, motoren, dus gevaar. Ik heb niets met auto's en motoren, maar ik zoek wel altijd het risico op, alleen ik doe dat op de beurs.
maandag 28 mei 2018 om 21:07
Laat ik het even met mezelf vergelijken. Jouw 1e functie is mijn 3e functie: introverte intuïtie. Dat uit zich in het voorzien van implicaties in de toekomst. Nou als je mij kent toen ik 20 was, toen dacht ik nooit na over de gevolgen van mijn acties of gedrag. Dat zat er gewoon niet in. Ik leerde ook niet van fouten.
Maar door die mislukte relatie en ook het trainen, is die functie zich met de jaren gaan ontwikkelen. Dat betekent dat ik veel meer de gevolgen van mijn acties betrek, voordat ik iets doe of zeg. Het is een tegenhanger van mijn introvert denken en extravert sensing, waardoor ik veel gebalanceerder ben.
Ik had overigens introvert denken vermeld om het verschil te laten zien, maar ik merk dat dat eigenlijk voor verwarring zorgt.
Maar ja, jij bent een denker. Als je eerste of tweede functie introvert of extravert denken is dan is dat je primaire tool.
Ik ben IRL helemaal niet bekend met jouw type, of misschien eentje, maar die heb ik voor het laatst gezien voor ik überhaupt gehoord had van deze categorieën dus het is heel lastig om me er een voorstelling van te maken.
Maar laat ik het anders doen: waarop baseer jij voor jezelf dat je je niet schuldig voelt wanneer iemand je meeneemt naar een duur restaurant? Hoe werkt dat, voordat je tot het verdict "niet schuldig" komt?
Ter vergelijk met mij: ik heb wel eens dat ik een auto wil inhalen en dan zegt een stemmetje in me: niet doen. Ik heb verder helemaal niet nagedacht of ingeschat of dat inhalen haalbaar is. Het is iets intuïtief, mijn 3e functie. En mijn eerste neiging is om dan toch te gaan inhalen, want dat is mijn natuur, maar ik doe het niet en dat gaat steeds makkelijker. Ik vertrouw daar steeds meer op. Vroeger had ik dat stemmetje helemaal niet, dat was gewoon gaan.
Ben ik nu begrijpelijker?
maandag 28 mei 2018 om 21:15
Jij bent echt niet gemiddeld. Jouw gedachtegangen, conclusievorming zijn sowieso niet alledaags. Jij komt misschien heel gemiddeld over, omdat je misschien er vaak voor kiest geen contact te maken met de wereld en mensen en dat als verlegen gezien wordt.
Oh ja, vraagje: ik zei dat ik een iemand ken die waarschijnlijk een INTJ was. Die dacht sneller dan hij kon praten en dat compenseerde hij altijd door zijn been te gaan bewegen. Dus als hij op de praatstoel zat dan viel dat op. Heb jij ook zoiets?
Ik heb overigens ook een vriend die sneller praat dan dat hij denkt, die gaat altijd heel erg haperen, omdat zijn hersens achterlopen. Erg grappig om te zien.
maandag 28 mei 2018 om 21:23
Dat weet ik, maar ik wil daarmee aangeven dat complimenten over het algemeen werken als ze betrekking hebben op iets wat je zelf belangrijk vindt. Misschien dat een compliment over een slimme oplossing me wel zou beïnvloeden, geen idee.
Maar ik denk idd dat we wat dit onderwerp betreft er niet uitkomen. Dat kan wel eens gebeuren.
maandag 28 mei 2018 om 21:50
Ik begrijp niet hoe je aan die introverte intuïtie komt als ISTP.spell68 schreef: ↑28-05-2018 21:07Laat ik het even met mezelf vergelijken. Jouw 1e functie is mijn 3e functie: introverte intuïtie. Dat uit zich in het voorzien van implicaties in de toekomst. Nou als je mij kent toen ik 20 was, toen dacht ik nooit na over de gevolgen van mijn acties of gedrag. Dat zat er gewoon niet in. Ik leerde ook niet van fouten.
Maar door die mislukte relatie en ook het trainen, is die functie zich met de jaren gaan ontwikkelen. Dat betekent dat ik veel meer de gevolgen van mijn acties betrek, voordat ik iets doe of zeg. Het is een tegenhanger van mijn introvert denken en extravert sensing, waardoor ik veel gebalanceerder ben.
Ik had overigens introvert denken vermeld om het verschil te laten zien, maar ik merk dat dat eigenlijk voor verwarring zorgt.
Maar ja, jij bent een denker. Als je eerste of tweede functie introvert of extravert denken is dan is dat je primaire tool.
Ik ben IRL helemaal niet bekend met jouw type, of misschien eentje, maar die heb ik voor het laatst gezien voor ik überhaupt gehoord had van deze categorieën dus het is heel lastig om me er een voorstelling van te maken.
Maar laat ik het anders doen: waarop baseer jij voor jezelf dat je je niet schuldig voelt wanneer iemand je meeneemt naar een duur restaurant? Hoe werkt dat, voordat je tot het verdict "niet schuldig" komt?
Ter vergelijk met mij: ik heb wel eens dat ik een auto wil inhalen en dan zegt een stemmetje in me: niet doen. Ik heb verder helemaal niet nagedacht of ingeschat of dat inhalen haalbaar is. Het is iets intuïtief, mijn 3e functie. En mijn eerste neiging is om dan toch te gaan inhalen, want dat is mijn natuur, maar ik doe het niet en dat gaat steeds makkelijker. Ik vertrouw daar steeds meer op. Vroeger had ik dat stemmetje helemaal niet, dat was gewoon gaan.
Ben ik nu begrijpelijker?
Waarom zou ik me schuldig voelen als een ander mij meeneemt naar een restaurant?
Voor mij is het heel simpel:
Degene die uitnodigt betaalt.
Geen dingen aannemen van mensen die je niet mag.
Nee staat boven ja.
Ik denk ook niet dat de ander mij tracht te imponeren. Ik denk vooral: leuk, lekker eten. Als de man een dikdoener blijkt knap ik af, maar dat is niet vanwege het restaurant, maar vanwege die eigenschap.
maandag 28 mei 2018 om 22:05
spell68 schreef: ↑28-05-2018 21:15Jij bent echt niet gemiddeld. Jouw gedachtegangen, conclusievorming zijn sowieso niet alledaags. Jij komt misschien heel gemiddeld over, omdat je misschien er vaak voor kiest geen contact te maken met de wereld en mensen en dat als verlegen gezien wordt.
Oh ja, vraagje: ik zei dat ik een iemand ken die waarschijnlijk een INTJ was. Die dacht sneller dan hij kon praten en dat compenseerde hij altijd door zijn been te gaan bewegen. Dus als hij op de praatstoel zat dan viel dat op. Heb jij ook zoiets?
Ik heb overigens ook een vriend die sneller praat dan dat hij denkt, die gaat altijd heel erg haperen, omdat zijn hersens achterlopen. Erg grappig om te zien.
"Of zou dat moeten zijn" kan je ook anders opvatten.
Het was ook maar een grapje. Ik kom niet gemiddeld over.
Ik weet niet of ik zoiets heb. Volgens mij niet, maar zou best kunnen. Ik kan wel opeens over een ander onderwerp beginnen, omdat in mijn associatie dat dan past om vervolgens weer terug te gaan naar het oorspronkelijke onderwerp. Of veel gedachten weglaten, omdat ik denk dat die zo logisch en vanzelfsprekend zijn dat het niet nodig is om die gedachten uit te spreken.
Ik denk dat de meeste mensen het totaal niet boeit. Ze denken niet na over wat hun verwart.
maandag 28 mei 2018 om 22:06
Ben je recalcitrant?spell68 schreef: ↑28-05-2018 21:23Dat weet ik, maar ik wil daarmee aangeven dat complimenten over het algemeen werken als ze betrekking hebben op iets wat je zelf belangrijk vindt. Misschien dat een compliment over een slimme oplossing me wel zou beïnvloeden, geen idee.
Maar ik denk idd dat we wat dit onderwerp betreft er niet uitkomen. Dat kan wel eens gebeuren.
dinsdag 29 mei 2018 om 12:12
Dina, je wordt gemist.JonasV91 schreef: ↑28-05-2018 20:27Ehm, ik werd er tientallen keren op gewezen dat ik niet mocht overdenken, zaken op mezelf mocht betrekken etc.
Geef een rooksignaal vanuit het strand.
Het overdenken kan wel als je er niet mee zit. Niet op de manier zoals rumineren.
Net als iets op jezelf betrekken.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
dinsdag 29 mei 2018 om 12:47
Ambivert, dat zou veel kunnen verklaren. Dankje!spell68 schreef: ↑28-05-2018 13:11Je kunt ook ambivert zijn. Ik heb moeite om jouw manier van schrijven te interpreteren qua type.
Normaal gesproken krijgt iedereen wel complimenten, omdat je altijd wel iets hebt wat een ander bewondert of mist en dat richting jou uit.
Ik geef juist complimenten wanneer iemand niets bereikt, maar zijn best gedaan heeft. Ik kan alleen echt geen complimenten geven over iets, wat de natuur je gegeven heeft en geen moeite kost.
Maar er zijn overigens maar weinig mensen die een compliment kunnen accepteren. dan krijg je vaak wat jij zegt, dat ze het weglachen of zichzelf tekort doen.
Ik denk niet dat liefdesverdriet mijn leven nog zo zou overheersen, dat niet. Ik heb veel gelezen, maar ook de pijn geaccepteerd. Dat is mentale kracht.
Uiteindelijk ben ik ook daardoor gestopt met roken, slecht eten, drinken en kan ik makkelijk nee zeggen tegen verleidingen. Het geeft me een heel krachtig gevoel, maar ook een gevoel van controle over mijn eigen leven en dat vind ik prettig. Heeft het jou nog iets extra's gebracht?
Het is bij mij bijna 15 jaar geleden. Ik was toen 28 dus dan weet je mijn leeftijd ook. Ik ben achteraf heel blij dat ik die relatie heb gehad, maar ook wat het teweeg heeft gebracht. Het is de trigger geweest om mezelf te ontwikkelen en volwassen te worden en daar ben ik dankbaar voor, want ik vind mezelf nu een veel leuker en draaglijker persoon dan toen.
Ik ben me aan het verdiepen.
Daarom vind ik een test soms moeilijk te beantwoorden.
Ik kan een introvert of een extravert antwoord geven.
Ligt aan mijn bui.
Welke test bedoelen jullie eigenlijk?
Ja, bij mij is het eigenlijk ook al bijna 7 jaar geleden. Het is alweer de zoveelste zomer.
De jaargetijden zijn steeds minder hard geworden.
Het tegenovergestelde van jou: ik ben echt niet blij dat ik dat mee hebt gemaakt. Het verdriet was te erg. Ik had naar mijn alarmbellen moeten luisteren. Ik heb niet voor niks intuïtie meegekregen. Ik heb wel geleerd om als er ooit een volgende keer komt, ik dat niet ga negeren. Ik heb hele leuke tijden meegemaakt maar door die alarmbellen opzij te zetten ben ik mezelf toen kwijtgeraakt.
Ik had rare acties. Ik deed het zelf natuurlijk.
Voorheen had ik meer 'klasse'.
Dat is me allemaal afgenomen...door mij.
Niemand anders kan dat doen.
Alleen ik.
Goed dat je bent gestopt met roken! Ja, is ook een compliment.
Wat ik wel een voordeel vond is dat ik bijna 10 kilo was afgevallen, door die eetrem.
Als ik een compliment krijg kan ik daar ook onhandig op reageren.
Die plankman gaf ik ook eens een compliment, ik vertel het gewoon, zat daar en ik liep voorbij. Wat is hij toch mannelijk, dacht ik.
Misschien dat dan bij mij die extraverte kant
Ik zei; hey schoonheid!
Hij lachen en gelijk kwam die introverte kant bij mij naar boven.
Je zou best eens gelijk kunnen hebben met ambivert.
eslarealidad wijzigde dit bericht op 29-05-2018 13:04
0.03% gewijzigd
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
dinsdag 29 mei 2018 om 13:02
Ik heb het verkeerd begrepen.JonasV91 schreef: ↑28-05-2018 17:30En wanneer had ik dat moeten doen?
Nog eens extra in de mail vermelden dat ze in ieder geval iets zou moeten laten weten?
Ik heb haar niet meer gezien sindsdien, da's de reden waarom ik die mail gestuurd heb.
Ofwel heeft ze hem echt nog niet gelezen maar dat zou mij verbazen.
Ofwel heeft ze hem gelezen en is ze nu totaal afgeknapt.
Ofwel, maar de minst waarschijnlijke, zal ze morgen opdagen op die sessie terwijl het volgende week examens zijn. Die kans lijkt mij evenzeer nihil.
Dus, mocht ik nog iets willen zien qua vordering, dan zag ik geen andere optie om die mail te sturen. Doe ik niets gebeurt er sowieso niets.
Dat kan ik niet meer laten gebeuren.
Ik dacht dat jij na die mail haar nog 1 keer had gezien.
Nu maar afwachten dan.
dinsdag 29 mei 2018 om 13:20
Dan denk jij het woordje 'lange' erbij in de titel.JonasV91 schreef: ↑28-05-2018 17:41No offence intended maar kan die slowchat die niet meer gerelateerd is aan dit topic verplaatst worden naar een specifiek topic?
Ik weet niet hoe het zit met andere lezers maar ik lees jullie berichten niet meer vermits die toch heel persoonlijk zijn en ik er evenmin kan over meepraten sinds jullie allemaal al relaties gehad hebben of er überhaupt geen willen.
Het is voor nieuwe deelnemers ook niet echt uitnodigend om hen ertussen te wringen aangezien de context totaal anders is dan wat de titel laat vermoeden.
Ik heb me voorgenomen om de commentaar die ik krijg terug te gooien in de groep. Of dat in real life mogelijk is, is een andere vraag.
Ik krijg kritiek (in andere topics) dat ik niet on topic ben terwijl ik van mening was dat ik het toen wel was, alleen was het specifiek over mezelf.
Maar constructieve invulling is uit den boze heb ik af en toe de indruk.
#zeikmomentje
Jij bent jong.
En de oudere garde hier die zijn ook al jaaaaarenlang single.
Ik heb ook nagedacht of ik hier wel kon schrijven.
Het trekt 'ons soort' mensen toch ook erg aan. Het is ons ook niet gelukt. Aan wie dat ligt doet er dan niet toe. Wel is het dan fijn dat je erover kunt praten. Krijg je toch wat inzichten. Waarom wij zo lang single zijn.
Onder het reageren zijn er juist ook nog mensen bijgekomen.
Zag jij dat niet omdat je niet alles leest hier? Ik vind het interessant ook om te horen dat mensen wel lange relaties hebben. Ik vind dat knap. In mijn ogen dan.
Ik ben ook altijd juist geïnteresseerd in jou.
Betrek het niet op jezelf.