Wat nu?
woensdag 19 juni 2019 om 08:57
Hallo allemaal,
Ik zit in een enorme dip. 4 maanden geleden ging het uit met mijn vriend, omdat ik was vreemd gegaan. Niet slim natuurlijk, maar het is gebeurd en ik kan het niet meer terug draaien. Hij heeft zich niet compleet afgesloten van mij, want hij wil me nog een kans geven. We praten dan ook nog bijna elke dag en zien elkaar nog bijna elke week. Ik word alleen hartstikke gek van deze onzekerheid. Laatst vroeg ik aan hem of er al wat was veranderd qua zijn gevoel, maar dit was helaas niet. Hij zegt dat hij nog kei veel van me houdt, maar dat hij op dit moment geen relatie wil want hij vertrouwd mij niet. Allemaal heel logisch natuurlijk. Maar op het moment dat ik zeg dat het voor mij klaar is omdat ik niet elke dag zo verdrietig wil zijn, dan begint hij zelf ook te huilen omdat hij me niet kwijt wil. Ik ben ten einde raad.. Ik heb geprobeerd aan mezelf te werken en dit is ook goed gelukt. Daarnaast heb ik ook geprobeerd om leuke dingen voor hem te doen, zoals voor hem koken of mee uit eten genomen. Wat raden jullie aan? Moet ik op hem wachten of zal ik door gaan met mijn leven?
Hoop dat jullie een beetje goede tips hebben..
Ik zit in een enorme dip. 4 maanden geleden ging het uit met mijn vriend, omdat ik was vreemd gegaan. Niet slim natuurlijk, maar het is gebeurd en ik kan het niet meer terug draaien. Hij heeft zich niet compleet afgesloten van mij, want hij wil me nog een kans geven. We praten dan ook nog bijna elke dag en zien elkaar nog bijna elke week. Ik word alleen hartstikke gek van deze onzekerheid. Laatst vroeg ik aan hem of er al wat was veranderd qua zijn gevoel, maar dit was helaas niet. Hij zegt dat hij nog kei veel van me houdt, maar dat hij op dit moment geen relatie wil want hij vertrouwd mij niet. Allemaal heel logisch natuurlijk. Maar op het moment dat ik zeg dat het voor mij klaar is omdat ik niet elke dag zo verdrietig wil zijn, dan begint hij zelf ook te huilen omdat hij me niet kwijt wil. Ik ben ten einde raad.. Ik heb geprobeerd aan mezelf te werken en dit is ook goed gelukt. Daarnaast heb ik ook geprobeerd om leuke dingen voor hem te doen, zoals voor hem koken of mee uit eten genomen. Wat raden jullie aan? Moet ik op hem wachten of zal ik door gaan met mijn leven?
Hoop dat jullie een beetje goede tips hebben..
woensdag 19 juni 2019 om 11:30
Snap niet waarom je zo'n rot antwoord wil schrijven, om mij nog kutter te laten voelen? Nogmaals, ik vraag om hulp. Niet om mensen die het nog verder de grond in borenTrotter schreef: ↑19-06-2019 11:16Ach, is de waarheid te confronterend voor je, waardoor je maar begint te schelden?![]()
Neuken met een ander omdat je met je eigen partner niet kunt praten is gewoon een slappe smoes kutsmoes. Als jij daar blijkbaar anders over denkt ben je nog helemaal niet toe aan een (monogame) relatie.
woensdag 19 juni 2019 om 11:32
Je hebt gelijk ..justagirly schreef: ↑19-06-2019 11:28Het is al kapot, maar het was óók al zo goed als kapot lees ik.
Ik denk, dat het beter is om het zo te laten.
Stop inderdaad met die sex, maakt het alleen maar lastiger om helder na te kunnen denken/voelen.
woensdag 19 juni 2019 om 11:33
De hulp bestaat uit een confrontatie met je eigen houding en gedrag. Dat is weliswaar pijnlijk, maar niet minder oprecht en behulpzaam. De kracht van dit forum is het feit dat anonieme mensen eerlijk hun mening kunnen geven, doe er je voordeel mee en stop met jezelf zielig vinden.