Minnaar deel 14

06-03-2011 20:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
@ Fem, ook al heb ik geen ervaring met open relaties en gedoogbeleid, mij lijkt het verschil vrij duidelijk.

Bij een open relatie is de partner op de hoogte van de afspraken, dates of andere zaken die besproken worden. Onderling spreek je af waar je wel en waar je niet over wil spreken. Zoals ik dat nu bij meerdere mensen lees kan er gesproken worden over gevoelens, ervaringen en zo meer.

Bij een gedoogbeleid, is het er wel maar doen beiden alsof het er niet is en wordt er verder niet over gesproken. Op zo'n manier weet de partner vaak ook niet of er op dat moment een minnaar(res) in het spel is.

@Timmy, ik vind er wel een wezelijk verschil tussen vunzige opmerkingen (vunzig.. vunzig.. hmmm wat hebben we toch met dat woord deze week Rooss!! Heb je dat hier ook geïntroduceerd soms??) Of zakelijk flirten (of flirten in het algemeen)

Vunzige opmerkingen vind ik niet respecterend, terwijl ik flirten als een groot compliment opvat.
Het hebben van een open relatie betekend niet automatisch dat je alle seks details bespreekt. Wel het "met wie, waar en wanneer" maar hoe vaak, in welke standjes en dat soort dingen? Nee.
Ff m'n woordenboek aanvullen, hoor:

BDDN.... Buiten De Deur Neuken?

BDLK.... Buiten De Lijntjes Kleuren...

IDBV..... In De Buitenlucht Vrijen...

Het is in ieder geval wel allemaal lekker buiten !!!

Tja Stew... waarom zou je ook alles moeten/willen weten? Toch mooi dat jullie een soort 'agreement' hebben, dat lijkt me toch wel plezierig. Zonder 'vrijbrief' is toch een stukkie belastender voor mezelf, merk ik.

Maar als ik nou een open relatie zou hebben, dan zou ik ook niet alles willen delen hoor.... beetje vreemd ook ten opzichte van minnaar toch?
Vunzig?? Hmmm gooi maar op mijn bord hoor, ik hou van vunzig!

Een beleid waarbij ik niet eens weet of mijn man een minnares zou hebben zou voor mij weer niet werken. Dan ga ik het toch steeds vragen, leer mij mezelf kennen. Zo`n gevoel van dat er van alles speelt maar jij geen deelgenoot gemaakt wordt.

Dat vind ik dan weer knap, dat dat voor sommige mensen wel werkt.
Rooss, er zijn wel degelijk open relaties waar dat wel gebeurt. Als je bijv swingt, heb je toch ook een open relatie?
Hell No, Rooss, alle details bespreken!! Ik wil ze niet eens weten!

Wordt mij hier sterkte gewenst? Ik denk toch dat bij "gedoogbeleid" dat zeker ook van toepassing is. Loop je dan minder "risico?"

Ik denk het niet.

Sense, ik begrijp heel goed dat binnen een open relatie, steeds grenzen worden gesteld, bijgesteld, verlegd, en weer stap terug. Of mss, zoals Rooss al eens ooit heeft gehad een NO GO wordt uitgesproken! En dan?? dan zeg ik dat, en dan wil ik nog wel?

of andersom uiteraard!! Dan kun je samen die beslissing nemen en er achterstaan.

Bij gedoogbeleid, neem je zelf die verantwoordelijkheid. Wat is beter? tijd zal het leren....
Volgens mij is er wel een gedegen verschil tussen een open relatie en een swingers relatie. Ja, als je swingt ben je wel een soort van open, maar altijd gezamelijk (toch??) Bij een open relatie gaat je nr1 niet mee op een date met je minnaar
Psies Sense, bij swingen kun je wel eens samen en toch apart zijn (kamertje) maar ga je echt los van elkaar daten, dan noem ik het toch Open!

En dat 1-1 is toch wel heel erg verschillend van swingen! tell me!
Fem, wat bedoel je met die opmerking; wordt mij hier sterkte gewenst, etc etc...

Je kunt toch nooit meten wat beter is? Ieder mens, iedere relatie is anders. Wat voor jou goed kan zijn hoeft in een andere relatie bijv weer niet goed te zijn.
Fem, ik snap weinig van je post. Hoezo zou de verantwoording anders liggen bij gedoogbeleid of open relatie? De verantwoording ligt altijd bij jezelf toch?

Stew, ongetwijfeld zijn er stellen die alles op tafel gooien. En ik heb ook wel eens heel voorzichtig naar een paar details gevraagd. Of gevraagd of hij over eea iets wilde horen.

Maar het is niet automatisch zo dat stellen met een open relatie alles delen.
Nou ja sterkte, is wat overtrokken, niet te benijden situatie zei jij, en er kwamen nog wat andere dingen voorbij!!

Time will tell!!
In een open relatie hoef je niet te swingen, maar swingers hebben (meestal) wel een open relatie.Een open relatie is toch ook als je seks met anderen hebt dan je partner, ook al is je partner erbij.
quote:femminile schreef op 17 mei 2011 @ 21:09:

Nou ja sterkte, is wat overtrokken, niet te benijden situatie zei jij, en er kwamen nog wat andere dingen voorbij!!

Time will tell!!Fem, ik heb het zelf meegemaakt dat mijn partner verliefd was op een ander. Daarom schreef ik ook dat het ook in een monogame relatie kan gebeuren. Waarom zou ik dan niet kunnen spreken over een niet te benijden situatie? Ik weet er nl alles van.
@ Stew....je hebt gelijk. Ieder individu stelt andere eisen aan de 'kwaliteiten' van een mogelijke minnaar/minnares. Ik bedoelde dan ook meer of de aantrekkingskracht hem meer zit in de spanning die wordt opgebouwd, het fysieke en visuele (lichaam, uiterlijk) of puur en alleen de grenzeloze sex, zoals je dat gisteren zei.

Als ik het op mijzelf betrek is voornamelijk de spanning en de kick die ik ervaar (het onderlinge spel met elkaar en geilheid die dat in je naar boven brengt). In het stadium dat je op het punt staat een intieme afspraak te maken, is er veelal al e.e.a. aan vooraf gegaan, waardoor de spanning alleen al voldoende aanleiding geeft om er een vuurwerkshow van te maken....

Mijn interesse ligt vooral bij vrouwen die ouder zijn dan ik. Niet uit gemis aan moederliefde ;) maar gewoon omdat ik de passie tussen twee mensen met een relatief gezien groter leeftijdsverschil een 'mooi' iets vind. Het feit dat leeftijd een NO issue is, vind ik spannend. Anyway, ik wijk denk ik af van een topic dat elders al op dit forum is geplaatst.

'vrienden connector'? Je ziet het, ik heb hier onvoldoende ervaring mee....en moet de details en mogelijkheden nog maar eens uitvogelen......

Bellen / smsen jullie overigens ook met jullie minnaar/minnaressen? Dit lijkt mij zowel in een open relatie als in een ouderwetse minaar/minnares situatie altijd een lastig punt blijven....In de eerste relatievorm, het feit dat je er op die manier ernstig mee wordt geconfronteerd, in de tweede vorm omdat hier de risico's (die toch ook weer spannend zijn) die bij een geheime relatie kijken komen, groot zijn.

Timmy
Mijn minnaar en ik bellen af en toe, geen enkel probleem. Als mijn man met zijn minnares zou bellen zou ik dat ook geen probleem vinden. Ik zit zelfs wel eens te videochatten met minnaar...man man hoort dan zijn stem en bemoeit zich er soms mee, dat brengt hilarische taferelen met zich mee... ik denk dat wij een eeeh bijzonder stel zijn!

Ook ik ga voor spanning en kicks Timmy, voorpret, napret, mails, chats de hele rattaplan. En dat mijn man het weet maakt het bijna nog leuker omdat ik er ook met hem over kan praten. (Daarbij heb ik gemerkt dat sommige mannen het helemaal geweldig vinden dat mijn man weet dat ik op dát moment een meet met hen heb)
@Rooss, te snel getiept, die verantwoordelijkheid ligt uiteraard ALTIJD bij jezelf.

@Stew, ik zie een wezenlijk verschil tussen een open relatie, en de swingersrelatie.

@Timmy, sms/bellen/ mailen, kwestie van afspraken maken, en erop vertrouwen?? denk dat hier meerdere forummers gedachten over hebben...(minder ervaring mee)
Jeetje, ik moet me hier denk ik maar niet te vaak laten zien....niet goed voor het op peil houden van het testosterongehalte ;) Schiet omhoog ;)
Vertel eens Timmy ;)

Wat bedoel je Fem, Hebben swingers géén open relatie?
@Stew....,

ik merk dat naarmate ik meer schrijf en meer meelees met de postings van medeforummers mijn fantasie een beetje op hol begint te slaan....Kort gezegd...het smaakt me naar meer.

Gek? Nee toch.....
Via vriendendienst ben ik best vaak benaderd, en niet alleen door vrouwen, maar dat werkt toch al een tijdje niet meer?! Het leek van wel, maar kon het dan bijv niet bevestigen..

Er zijn trouwens wel meer niet-datingsites waar je elkaar kan leren kennen, zo was er bijv ook dat secondlive, wat zo "in" was.. voordeel is dat het niet zo seksgerelateerd is en je al een algemene indruk van iemand hebt.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Nee hoor timmy niet gek hoor .

Ik heb altijd alleen gesmst met mijn(ex)minnaar en daar afspraken over gemaakt,dat werkte het beste.

Bellen hebben we nooit gedaan,soms mail.
Timmy, ik dacht dat je al een minnares had.

Suzy, heet die site niet Secondlove?
@Catootje

merk jij dat ook? Ik wist wel dat ik geen uitzondering zou zijn ;)

Was er een reden dat jullie specifiek niet met elkaar belden? Mag ik vragen waarom jullie contact is gestopt?

Spring is in the air...! kan zo weer wat voorbij komen toch...? Misschien wel bij de afdeling 'aardbeien' van de AH ;)
@Stew...,

ik had inderdaad een minnares, echter sinds zij van baan is veranderd, zien we elkaar eigenlijk nauwelijks meer...
Is ze gaan vliegen, Timmy?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven